Emaitzak: 22

Familia#
xxOstalaritza eta turismoa 22

ES EU
Ostalaritza eta turismoa (22)
La limitación de vuelos charter para conseguir la aceptación de un mercado más exclusivo y la especialización de los excelentes establecimientos hoteleros de Grand Baie, Port Louis y Curepipe, son parte de una estrategia turística acertada a tenor de la cifra de viajeros alcanzada. Charter hegaldiak mugatu eta Grand Baie, Port Louis eta Curepipe-ko hotel-establezimenduak bikain espezializatu ditu gobernuak, merkatu esklusiboagoa lortzeko gobernuak; estrategia arrakastatsua izan da lortutako bidaiari kopuruaren arabera.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Los vuelos charter directos entre Europa y Cancún ,con la consiguiente reducción de precios frente a las tarifas regulares, y el establecimiento de grandes cadenas hoteleras europeas en el área , han permitido el lanzamiento de viajes combinados (paquetes) muy competitivos, y la consolidación de un flujo turístico continuo durante todo el año. Europatik Cancúnerako zuzeneko hegaldi charterrak tarifa erregularrak dituztenak baino askoz merkeagoak dira, eta, horrekin batera, inguruan hotel-kate europar handiak egoteak bidaia konbinatu (pakete) oso lehiakorrak eskaintzea ahalbidetu du, eta joan-etorri turistikoak sendotu egin ditu, etengabeak baitira urte osoan.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Tres aeropuertos centralizan dominan el tráfico internacional; Santo Domingo al Sur, para vuelos regulares y Puerto Plata al Norte y Punta Cana al Este para los vuelos charter que tienen como destino los hoteles de la zona. Hiru aireportutan kontzentratzen da nazioarteko trafikoa: hegoaldean Santo Domingoko aireportuan, hegaldi erregularrak dira nagusi; iparraldeko Puerto Plata eta Punta Canak, berriz, inguruko hotelak destino dituzten charter hegaldiak hartzen dituzte.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Así un vuelo charter que llega de Londres a Palma de Mallorca con 250 pasajeros, recoge en Palma otro grupo y los traslada a Londres o a Ámsterdam, desde donde vuelve a salir con pasaje hacia otro destino. Horrela, Londrestik Palmara 250 bidaiarirekin iritsi den charter-hegaldiak beste talde bat hartuko du Palman eta Londresera edo Amsterdamera eramango du, eta handik berriz irtengo da bidaiariekin beste tokiren batera.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

La mayoría de las Cías de vuelo charter pertenecen a touroperadores. Charter-bidaien konpainia gehienak bidaia-antolatzaileenak dira.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

En determinados aeropuertos turísticos (Palma de Mallorca o Canarias) el tráfico charter supera al regular. Charter-zirkulazioa erregularra baino handiagoa da zenbait turismo-aireportutan (Palma edo Kanariak).

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Las cías de vuelos charter surgen en los años 60 por iniciativa de los touroperadores europeos para transportar sus turistas a las playas mediterráneas. Charter-hegaldien konpainiak 60ko hamarkadan sortu zituzten Europako bidaia-antolatzaileek, turistak Mediterraneoko hondartzetara eramateko.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

En España por ejemplo operan vuelos internacionales, tanto regulares como charter las compañías del grupo Iberia (IB), Air Europa (UX) y Spanair (JK). Esate baterako, Espainian nazioarteko hegaldi erregularrak nahiz charterrak egiten dituzte Iberia (IB), Air Europa (UX) eta Spanair (JK) konpainiek.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Actualmente esta división empresarial por servicios (clasificación según el tipo de servicio) apenas existe y las cías aéreas, que cumplen unas condiciones pueden obtener los permisos necesarios para operar como línea regular y simultáneamente como charter, o volar por ámbitos nacionales e internacionales. Gaur egun,ia ez dago zerbitzuen araberako enpresa-banaketa hori (zerbitzu-motaren araberako sailkapena),eta zenbait baldintza betetzen dituzten aire-konpainiek beharrezko baimenak eskuratuditzakete linea erregular gisa eta,aldi berean,charter gisaoperatzekoaritzeko, edo estatu barruan edo nazioarteko esparruetan hegan egiteko.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Así nacieron las compañías de vuelos charter inicialmente hacia las costas mediterráneas y actualmente hacia el caribe y Oriente, algunas de las cuales se han convertido después en líneas regulares como Air Europa o Spanair. Horrela sortu ziren charter-hegaldien konpainiak; hasieran, Mediterraneoko itsasalderako bidaiak egiten zituzten eta,gaur egun,Kariberako eta Ekialderako hegaldiak. Horietako zenbait linea erregular bihurtu dira, hala nola Air Europa edo Spanair.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak