Emaitzak: 157

ES EU
Elektrizitatea eta elektronika (2)
Producción de la campaña de publicidad Publizitate-kanpainaren ekoizpena

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Pre-producción de la campaña de publicidad Publizitate-kanpainaren aurre-ekoizpena

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Informatika eta komunikazioa (1)
Este hecho, recientemente comprobado en Google, implica no sólo la inutilidad de las tradicionales campañas de banners de cara a la popularidad (ya que los enlaces pasan por un servidor intermedio), sino también que frente al tradicional énfasis en los gráficos, el elemento clave del enlace vuelve a ser el texto. Googlen oraintsu egiaztatu den gertaera horrek erakusten digunez, ospea lortzeko banner-en kanpaina tradizionalak alferrikakoak dira (estekak tarteko zerbitzari batetik igarotzen baitira), eta grafikoetan egin izan den enfasia ez da egokia, estekaren gako-elementua testua baita berriro ere.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Irudia eta soinua (7)
Por ejemplo, en los Estados Unidos se usa para campañas de Salud Pública entre población inmigrante Esate baterako, AEBn herri-osasuneko kanpainetarako erabiltzen da etorkinen artean.

Materiala: Irudia

Se trata de una campaña de investigación comercial para esta conocer las características del público potencial. Merkataritzako ikerketa-kanpaina bat da, publiko potentzialaren ezaugarriak ezagutzeko.

Materiala: Irudia

Esta fue una conocida campaña del Ministerio de Sanidad para prevenir el contagio del SIDA, difundida en 1990 Horixe izan zen HIESAk kutsatzea saihesteko 1990ean Osasun Ministerioak hedatu zuen kanpaina.

Materiala: Irudia

Uno de los objetivos de la campaña, tal y como explica el eslogan, era implicar a los dos miembros de la pareja en el uso del preservativo. Bikotekide biak preserbatiboa erabiltzera bultzatzea zen kanpainaren helburuetako bat, esloganak azaltzen duenez.

Materiala: Irudia

Por tanto, el eje de la campaña era precisamente, ampliar el público objetivo de la campaña, tal y como lo definimos en el texto: conjunto de personas con intereses comunes o afinidades, que pueden estar interesados por un mensaje publicitario concreto. Hortaz, kanpainaren ardatza, hain zuzen, kanpainaren xede-publikoa handitzea zen, testuan definitzen dugunez: interes komuna edo kidetasuna duten pertsonen multzoa da xede-publikoa, publizitate-mezu zehatz batekin interesa izan dezaketenen multzoa.

Materiala: Irudia

En este caso una campaña de publicidad puede buscar dos cosas: buscar la fidelidad de sus compradores y evitar que compren otro similar de la competencia, o si se trata de un anuncio de la competencia, intentar cambiar la voluntad del consumidor para que cambie de producto. Kasu horretan, bi helburu izan ditzake publizitate-kanpaina batek: erosleen leialtasuna bilatzea eta konpetentziaren antzeko produktua eros ez dezaten lortzea, edo, konpetentziaren iragarkia bada, kontsumitzailearen borondatea aldaraztea produktuz alda dezan.

Materiala: Irudia

El cartel publicitario, o su versión de "valla publicitaria", se ha convertido en un eslabón más del conjunto de medios usados en una campaña publicitaria. Publizitate-kanpainetan erabiltzen diren baliabideen multzoko beste urrats edo maila bat bihurtu da publizitate-kartela edo horren bertsioa den "publizitate-panela".

Materiala: Irudia

Ostalaritza eta turismoa (7)
En este período España era promocionada a través de la campaña Everything under the sun, con la que se trataba de atraer un turismo masivo centrado en el turismo de sol y playa. Urte haietako turismo-kanpainaren eslogana «Everything under the sun» (Guztia eguzkipean) izan zen, eta eguzki-hondartzetako masa-turismoa erakartzea zen helburua.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Desde el punto de vista de la comunicación, se lanzaron campañas como las de «Smile, you are in Spain» o la más reciente «I need Spain». Zenbait komunikazio-kanpaina ere egin ziren, hala nola «Smile, you are in Spain» edo beste berriago hau: «I need Spain».

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Durante el régimen franquista España se promocionó a través de la campaña cuyo slogan era Spain is different; en ella se resaltaban todos los tópicos españoles como el flamenco o los toros. Francoren garaian,Spain is differenteslogana erabili zen Espainia kanpoan sustatzeko, eta Espainiari buruzko topiko guztiak nabarmentzen zituen, hala nola flamenkoa edo zezenketak.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

En algunas comunidades, los distintivos «L», «1.ª», «2.ª» y «3.ª» van acompañados de estrellas (4, 3, 2 y 1 estrellas) como en las de Andalucía, Madrid o Aragón, o de tiendas de campaña (4, 3, 2 y 1 tiendas) como en Asturias o Extremadura. Erkidego batzuetan, «L», «1.», «2.» eta «3.» bereizgarrien alboan, izarrak jartzen dituzte (4, 3, 2 edo 1 izar), hala nola Andaluzian, Madrilen eta Aragoin, edo kanpin-dendak (4, 3, 2 edo 1 denda), hala nola Asturiasen eta Extremaduran.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Se pueden definir como aquellos establecimientos de alojamiento turístico que ocupan un espacio de terreno debidamente delimitado, dotado y acondicionado, y se destinan a facilitar a los usuarios turísticos un lugar adecuado para hacer vida al aire libre, durante un período de tiempo limitado, utilizando albergues móviles, tiendas de campaña u otros elementos análogos fácilmente transportables o desmontables, así como aquellos elementos fijos debidamente autorizados. Behar bezala mugatutako, hornitutako eta egokitutako lursail bat hartzen duten ostatatze-establezimenduak dira, erabiltzaileen esku jartzen direnak denboraldi mugatu batez aire zabalean bizitzeko, aterpetxe mugikorrak, kanpin-dendak edo erraz garraiatzen eta desmuntatzen diren antzeko elementuak eta berariazko baimenak dituzten elementu finkoak erabiliz.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Campaña «I need Spain». «I need Spain» kanpaina.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Además del mercado brasileño, ruso o chino, hay otros mercados emergentes hacia los que España está dirigiendo sus campañas de comercialización, tal es el caso del mercado indio. Brasil, Errusia eta Txinako merkatuez gain, hazten ari diren beste merkatu batzuk ere badira, eta Espainiak horietara bideratzen ditu merkaturatze-kanpainak; adibidez, Indiako merkatura.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Administrazioa eta kudeaketa (2)
Información y comunicación, desarrollo personal, capacitación, educación, campañas educativas y tiempo libre. Informazioa eta komunikazioa, garapen pertsonala, trebakuntza, heziketa, heziketa-kanpainak eta aisialdia.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Por un lado, las soluciones que incorporan estas empresas para luchar contra el calentamiento global, el impacto energético de las compañías en el medio ambiente y por último, el apoyo de estas compañías a políticas y campañas que combatan el cambio climático. Batetik, enpresa horiek berokuntza globalaren aurka borrokatzeko hartu dituzten irtenbideak; bestetik, enpresek ingurumenean duten inpaktu energetikoa; eta, azkenik, klima-aldaketaren aurkako politikei eta kanpainei ematen dieten laguntza.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Gizarte eta kultura zerbitzuak (57)
Reclamo de campañas de concienciación y movilización social –por ejemplo, el Día del Comercio Justo, organizado por la ONG Intermón Oxfam–. Kontzientziazio eta mobilizazio sozialeko kanpainak; esate baterako, Intermón Oxfam GKEak antolatutako Bidezko Merkataritzaren Eguna.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Diseñar la línea general de acciones de comunicación y difusión de la programación: imagen de la programación, lema de la campaña, grupos de destinatarios. Programazioaren komunikazioko eta hedapeneko ekintzen ildo orokorra diseinatzea: programazioaren irudia, kanpainaren goiburua eta hartzaile taldeak.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Su celebración dota de un prestigio sociocultural a la ciudad que lo organiza; de ahí que vaya acompañado de una gran campaña de difusión por diversos canales Prestigio soziokulturala ematen dio antolatzen duen hiriari, horregatik hedapen-kanpaina handi bat egiten da kanal batzuen bidez

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Tal es el caso de experiencias terapéuticas desde servicios de salud, campañas de promoción de la salud a través del teatro, talleres de expresión plástica para la inclusión social, etc. Halaxe gertatzen da osasun-zerbitzuetako esperientzia terapeutikoetan, antzerki bidez osasuna sustatzeko kanpainetan, gizarteratzeko adierazpen plastikoko tailerretan eta abarretan.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Para ello se desarrollarán actividades de difusión y promoción de los espectáculos teatrales, por ejemplo, con campañas escolares. Horretarako, antzerki-ikuskizunak hedatzeko eta sustatzeko jarduerak egingo dira; esate baterako, eskola-kanpainak.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Contribuirán al desarrollo de campañas de conservación y preservación. Kontserbazio- eta zaintza-kanpainak garatzen lagunduko dute.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Concursos de creación, diseño de carteles, logos, etc. representativos de los bienes patrimoniales con carácter simbólico, para el desarrollo de campañas de difusión de temas e intervenciones relacionados con ellos. Izaera sinbolikoko ondare-ondasunen adierazgarri diren sorkuntza-lehiaketak, kartelak eta logoak diseinatzekoak, etab., haiekin zerikusia duten gaiak eta esku-hartzeak hedatzeko kanpainen garapenerako.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

La clase de Maribel y Héctor está organizando una campaña de recogida de alimentos en el barrio. Maribelen eta Hektorren gelan auzoan elikagaiak biltzeko kanpaina bat antolatzen ari dira.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

El MST se define a sí mismo como un movimiento social de masas de trabajadores/as rurales sin tierra que intentan obtener acceso a tierras y hacen campaña a favor de la reforma agraria y de un cambio político profundo en la sociedad brasileña. MST lurrik ez duten landa-langileen masa-mugimendu sozial bat da. Haiek dioten moduan, lurrak eskuratzen saiatzen dira eta nekazaritza-erreformaren eta Brasilgo gizartearen aldaketa politiko sakon baten aldeko kanpaina egiten dute.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Además de esta forma de acción directa, el MST, junto con muchos otros grupos, está haciendo campaña a favor de la reforma agraria en el Brasil. Ekintza zuzen horiez gain, MST, beste talde askorekin batera, nekazaritza-erreformaren aldeko kanpaina egiten ari da Brasilen.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Kimika (1)
Los procesos se suelen realizar en campañas de algunas semanas de duración, hasta conseguir la cantidad deseada de producto terminado. Hainbat astetako kanpainak egiten dira, produktu burutuaren nahi den kantitatea lortu arte.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Fabrikazio mekanikoa (1)
De acuerdo con estas estadísticas se establecen los planes, campañas o proyectos de prevención de riesgos laborales. Estatistikak kontuan hartuta, laneko arriskuen prebentziorako planak, kanpainak edo proiektuak ezartzen dira.

Materiala: Mekanizazio, konformazio eta muntaia prozesuen gauzatzea

Komunikatzeko trebetasunak (4)
Es importante diseñar campañas promocionales eficaces, capaces de estimular las compras, especialmente las compras por impulso, ya que representan un alto porcentaje de las realizadas en los salones de estética. Garrantzitsua da erosketak estimulatzeko gauza izango diren sustapen-kanpaina efikazak diseinatzea, bereziki inpultso bidezko erosketak; izan ere, estetika-aretoetan egindakoen ehuneko handi bat dira.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Diseñando campañas electorales, y asesoran a candidatos en su puesta en escena. Hauteskunde-kanpainak diseinatuko dituzte, eta aholkularitza eskainiko hautagaiei haien eszenaratzean.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Atendiendo a estos dos objetivos los debates son muy utilizados en campañas políticas, ya que a través de estos los ciudadanos tienen la posibilidad de ver frente a frente a los candidatos que se presentan para un mismo cargo, como puede ser el de presidente de un país, discutiendo y presentando sus plataformas políticas. Bi helburu horiei jarraikiz, debateak askotan erabiltzen dira kanpaina politikoetan; izan ere, haien bidez, herritarrek aukera izaten dute kargu bererako aurkezten diren hautagaiak aurrez aurre ikusteko –hala nola presidente-kargurako aurkezten diren hautagaiak–, zein bere plataforma politikoak eztabaidatuz eta aurkeztuz.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

En 2010, la campaña de Dove® evolucionó y se inició un esfuerzo sin precedentes para convertir la belleza en una fuente de confianza, no de ansiedad, a través del Movimiento Dove® por la autoestima. 2010ean, Dove® etxearen kanpainak bilakaera izan zuen, eta aurretik inoiz egin gabeko ahalegina egin zuen edertasuna konfiantza-iturri bilakatzeko, eta ez estutasun-iturri, autoestimuaren aldeko Dove® mugimenduaren bidez.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Zehar-lerroa (42)
El siguiente código QR conduce a la web de la campaña “Te corresponde, nos corresponde”. Honako QR kode honek «Te corresponde, nos corresponde» (Zuri dagokizu, guri dagokigu) kanpainaren webgunera eramango zaituzte.

Materiala: Sistemen integrazioa

Historias de mujeres que escribimos entre toda la sociedad,de la campaña presentada en el recurso web anterior. Historias de mujeres que escribimos entre toda la sociedadbideoa, aurrez aipatutako web-baliabideko kanpainan.

Materiala: Sistemen integrazioa

Una campaña puede estar compuesta de más de un mensaje o difundirse en más de un medio de comunicación. Kanpaina batek mezu bat baino gehiago izan ditzake, edo komunikabide batean baino gehiagotan hedatu.

Materiala: Sistemen integrazioa

✓Diseño de campañas específicas que impacten haciendo uso de imágenes que rompan estereotipos sexistas (p. ej., mujeres en trabajos de trayectoria predominantemente masculinos). ✓Inpaktua sortuko duten kanpaina espezifikoak diseinatzea, estereotipo sexistak hausten dituzten irudiak erabilita (adibidez, emakumeak nagusiki gizonezkoenak izan diren lanetan).

Materiala: Sistemen integrazioa

Con frecuencia, el 8 de marzo es la fecha que numerosas Administraciones y agentes sociales eligen para poner en marcha campañas de sensibilización. Sarritan, administrazio eta gizarte-eragile askok martxoaren 8a aukeratzen dute kontzientziatze-kanpainak martxan jartzeko.

Materiala: Sistemen integrazioa

El diseño de una campaña de publicidad consta de cuatro fases: Publizitate-kanpaina baten diseinuak lau fase ditu:

Materiala: Sistemen integrazioa

Planificar la estrategia de difusión seleccionando los modos más rentables y efectivos para llevar a cabo la campaña: Hedapen-estrategia planifikatzea, kanpaina aurrera eramateko modurik errentagarri eta eraginkorrenak hautatuta:

Materiala: Sistemen integrazioa

Escanea los códigos QR adjuntos para ver las siguientes campañas de sensibilización del Instituto Vasco de la Mujer de hace más de una década: Eskaneatu QR kode hauek Emakundek duela hamarkada bat baino gehiago egindako sentsibilizazio-kanpaina hauek ikusteko:

Materiala: Sistemen integrazioa

¿Es necesario hacer estas campañas en la actualidad? Beharrezkoa al da kanpaina hauek egitea gaur egun?

Materiala: Sistemen integrazioa

Algunas de las herramientas de sensibilización se encuadran en la denominadapublicidad social(campañas que incluyen folletos, carteles, actuaciones, etc.) y otras consisten en la celebración de jornadas, conmemoración con actos diversos en diferentes fechas, etc. Kontzientziazio-tresnetako batzukpublizitate sozializenekoan sartzen dira (liburuxkak, kartelak, emanaldiak eta beste biltzen dituzten kanpainak) eta beste batzuk, berriz, jardunaldiak, data jakin batzuk oroitzeko zenbait ekintza eta halakoak izaten dira.

Materiala: Sistemen integrazioa