Emaitzak: 21

EU ES
Ehungintza, jantzigintza eta larrugintza (1)
Erdi Aroaz geroztiko berriak daude aditzera ematen digutenak zein garrantzizkoa zen parpaila Espainian, nahiz eta ez zuten inoiz lortu, ezta "Espainiako puntuak" izenekoak ere, Frantziakoek, Italiakoek edo Herbehereetakoek lortutako balio artistikoa eta ekonomikoa. Errenazimentuan eta Barrokoan, parpailak protagonismo handia izan zuen modaren munduan, batez ere alkandoren lepoan eta eskumuturretan, garai hartako erretretatu guztietan ikusten denez. Hala ere, XVIII. mendean lortu zuen parpailak protagonismo handiena, emakumeen herriko soinekoetarako material kutunena bihurtu zenean, batez ere mantelinak espainiar jantzien osagai bertakoena bihurtu zirenean. Parpailazko mantelinak, lore apaingarriekin, nortasun ikur garbi gisa agertzen dira, esaterako, Goyaren erretratuko majen eta andreen kasuan, Erromantizismoko Espainiako margolari kostunbristenengan eta baita Getariko jostunaren adiskide zen Ignacio Zuloaga margolariaren lanetan ere. Desde la época medieval, hay noticias de la importancia que los encajes tenían en España, aunque nunca alcanzaron, ni siquiera los llamados ''Puntos de España", ni el valor artístico ni económico de los de Francia, Italia, o de los Países Bajos. En el Renacimiento y en el Barroco, el encaje alcanzó un gran protagonismo en el mundo de la moda debido en gran parte al uso de llevarlos en el cuello y puños de la camisa como podemos observar en todos los retratos de la época. Sin embargo, fue en el siglo XVIII cuando el encaje alcanzó el mayor protagonismo, al convertirse en el material preferido del vestido femenino popular, especialmente en las mantillas que se convirtieron en el elemento más castizo del atuendo español. Como un claro signo de identidad, las mantillas de encaje, decoradas con motivos florales, las muestran las majas y las señoras que retrato Goya, los pintores costumbristas de la España del Romanticismo e Ignacio Zuloaga, pintor y amigo del modisto de Getaria.

Materiala: LANEKI_corpusak_elkartuta.csv.tmx

Elektrizitatea eta elektronika (2)
Mediante las herramientas de dibujo colocaremos en pantalla las piezas correspondientes a la camisa y al émbolo del cilindro. Marrazteko tresnen bitartez, zilindroaren atorrari eta pistoiari dagozkion piezak jarriko ditugu pantailan.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Colocamos la figura sobre la camisa y la centramos. Irudia atorraren gainean jarriko dugu, eta erdiratu egingo dugu.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Fabrikazio mekanikoa (4)
El cabezal de fresar permite inclinar el eje de la fresa hacia cualquier lado de la vertical, así como desplazar el husillo en sentido axial dentro de una camisa (normalmente para taladrado y mandrinado). Fresatzeko buruaren bidez, bertikalaren edozein aldetara inklina daiteke fresaren ardatza, eta torlojua noranzko axialean mugi daiteke atorra baten barruan (zulatzeko eta mandrinatzeko, normalean).

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

La operación se puede realizar aplicando el rodillo externamente contra la pieza montada sobre un mandril cilíndrico (en el interior del tubo) o internamente, sujetando la pieza mediante una camisa alrededor. Eragiketa mandril zilindriko baten gainean (hodiaren barruan) dagoen piezaren aurka arrabola kanpoaldetik aplikatuz egin daiteke, edo barrutik, piezari inguruan atorra bat jarrita eutsiz.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Este problema se puede solucionar convirtiendo el contenedor en una cámara de presión (como la camisa de un cilindro hidráulico) rellena de fluido en su interior, el cual es presionado por el movimiento del pisón (punzón). Arazo hori edukitzailea fluidoz betetako presio-ganbera (zilindro hidrauliko baten atorra bezalakoa) bihurtuz konpon daiteke, eta fluido horri sumilaren (puntzoiaren) mugimenduak presioa egiten dio.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

ejes y semiejes (o intermedios) de grandes barcos, cañones, camisas o guías... itsasontzi handien ardatzak eta ardatzerdiak (edo bitartekoak), kanoiak, atorrak eta gidariak.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Gizarte eta kultura zerbitzuak (1)
En efecto, unos tejanos y una camisa a cuadros convierten a un niño en un vaquero. Hala, galtza bakero batzuekin eta koadrodun alkandora batekin cowboy bat dugu.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Irudi pertsonala (1)
La prenda mas apropiada para realizar el maquillaje es una camisa con botones para evitar el deterioro del maquillaje al ponerse el vestido. Makillajea egiteko, alkandora botoiduna janztea komeni da, soinekoa janztean makillajea honda ez dadin.

Materiala: Elektroestetika

Zehar-lerroa (1)
Va emplazado en la parte superior del anillo de levas (figura 8.76) y está formado por un émbolo (1), alojado en la camisa (2), que se comunica con el anillo de levas (3) mediante la rótula (4). Espeka-eraztunaren (8.76 irudia) goiko aldean egoten da, eta elementu hauek izaten ditu: enbolo bat (1), atorran (2)ahokatua. Espeka-eraztunarekin (3) komunikatzen da atorra, errotularen bidez (4).

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Komunikatzeko trebetasunak (9)
Así, una camisa blanca es símbolo de autoridad, y una chaqueta de pana simboliza a la clase trabajadora. Hala, alkandora zuria autoritatearen sinbolo da, eta panazko txaketa bat, berriz, langile-klasearena.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

b)Darle un toque de color y dinamismo a la imagen con camisas blancas o de colores tenues. b)Kolore- eta dinamismo-ukitu bat ematea irudiari, alkandora zuriekin edo argiekin.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

El traje o la camisa ha de ser en color blanco. Trajea edo alkandora zuria izango da.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Vestirá camisa blanca, de puño doble que llevará con gemelos, y cuello inglés o italiano. Alkandora zuria eramango du, eskumutur bikoitzarekin eta bikiekin, lepo ingelesa edo italiarra.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Para los hombres lo más adecuado son los trajes de corte clásico con camisa y corbata. Gizonezkoen kasuan, egokiena zera da, ebakera klasikoko trajeak, alkandora eta gorbatarekin.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

•Candidata femenina: las mujeres pueden optar entre un traje sastre de falda o pantalón; un pantalón de corte clásico con una camisa y una rebeca o un jersey de tonos suaves. •Emakumezko hautagaia: emakumeek gonadun edo prakadun trajeak dituzte aukeran; ebakera klasikoko prakak, alkandora eta kardigan batekin, edo tonu leunak dituen jertse batekin.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

•La camisa, de manga larga, de cuello inglés o italiano. •Alkandorak mahuka luzekoak, lepo ingeles edo italiarrarekin.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

•Llevar la camisa mal combinada con la corbata. •Alkandora eta gorbata gaizki konbinatuta eramatea.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

•Que las mangas de la chaqueta cubran totalmente los puños de la camisa. •Txaketaren mahukek erabat estaltzea alkandoren eskumuturrak.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Instalatze eta mantentze lanak (1)
Las bombas sumergibles pueden actuar en seco, mediante protección por camisa separadora, simple o doble. Urpeko ponpak lehorrean ere erabil daitezke, atorra banatzaile baten bidez babestuta, bakuna edo bikuna.

Materiala: LANEKI_Itugintza.tmx