Emaitzak: 40

EU ES
Ehungintza, jantzigintza eta larrugintza (2)
1939 Eragin historizista (1850-1880), aldaka biribilak drapeatuekin. Galtza-gona, galtza-soinekoa, ekialdeko modura drapeatua. Parpaila beltz ugari. 1939 Inspiración historicista (1850-1880) caderas redondeadas con drapeados. Vestido camisero para la cena. Falda-pantalón, vestido-pantalón drapeado a la oriental. Numerosos encajes negros.

Materiala: LANEKI_corpusak_elkartuta.csv.tmx

1946 Traje jakaduna, hegal luzekoa. Aldakak biribilduak, drapeatuekin. Soineko zuzenak, bilduak. Goyaren eragina: tafeta arroseko soinekoa, parpaila beltzekoa. Parpaila beltza, puntuduna, azabatxezko medailoiekin. 1946 Traje de chaqueta con faldones largos. Caderas redondeadas con drapeados. Vestidos rectos envolventes. Influencia de Coya: vestido de tafetán rosa, con encaje negro. Encaje negro punteado de medallones de azabache.

Materiala: LANEKI_corpusak_elkartuta.csv.tmx

Fabrikazio mekanikoa (1)
Estas propiedades también hacen que este material sea adecuado para aplicaciones médicas (por ejemplo, sustitución de la articulación de la cadera). Propietate horiei esker, material hori egokia da medikuntzako aplikazioetarako ere (esate baterako, aldakako artikulazioa ordezteko).

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Gizarte eta kultura zerbitzuak (1)
Las caídas pueden ocasionar graves heridas (fracturas y contusiones) y, en el caso de las personas mayores de 65 años, son la sexta causa de muerte y el principal factor que provoca la invalidez y dependencia (sobre todo cuando se produce una fractura de cadera). Erorketen ondorioz zauri larriak sor daitezke (hausturak eta ubeldurak) eta 65 urtetik gorakoen kasuan, heriotza eragiten duen seigarren kausa da, eta baliaezintasuna eta mendekotasuna sortzen duen eragile nagusia (batez ere aldaka hausten denean).

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Garraioa eta ibilgailuen mantentze lanak (2)
comprobar si se tienen posibles fracturas de hueso, principalmente en la columna, cuello, piernas o cadera. hezur-hausturarik baduen egiaztatu, bizkarrezurrean, lepoan, zangoetan edo aldakan batez ere.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

En el cuerpo humano, son articulaciones, por ejemplo, la pelvis, los hombros, las rodillas o la cadera. Giza gorputzean, artikulazioak dira, adibidez, pelbisa, sorbaldak, belaunak edo aldaka.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Irudi pertsonala (19)
Esta lesión se da sobre todo en las articulaciones de hombro, codo, cadera y mandíbula. Lesio mota hori sorbaldan, ukondoan, aldakan eta masailezurrean izaten da bereziki.

Materiala: Elektroestetika

Ascender al tobillo (fricciones y rotación) ascendiendo por la pierna, deteniéndose en la articulación de la rodilla, hasta la cadera. Orkatilara igoko gara (igurtzialdiak eta errotazioak), eta hankarabelauneko artikulazioan gelditueta aldakara igoko gara.

Materiala: Elektroestetika

Se repite el mismo recorrido en la extremidad inferior derecha pero incluyendo la cadera, continuando la áscensión hasta el hombro, trabajando lateralmente la extremidad superior derecha, hasta la mano. Ibilbide bera errepikatuko dugu eskuineko beheko gorputz-adarrean, baina aldaka barne; gorantz jarraituko dugu sorbaldaraino, eta eskuineko goiko gorputz-adarra albotik landuko dugu, eskura iritsi arte.

Materiala: Elektroestetika

Se comienza por la extremidad inferior izquierda, realizando un recorrido ascendente por la cara externa de la pierna, trabajando desde el pie hasta la cadera, realizando movimientos circulares en las articulaciones del pie, tobillo, rodilla y cadera. Ezkerreko beheko gorputz-adarretik hasiko gara hankaren kanpoaldetik gorantz eginez; oinetik aldakara egingo dugu lan, mugimendu zirkularrak eginez oineko, orkatilako, belauneko eta aldakako artikulazioetan.

Materiala: Elektroestetika

-Se comienza por la extremidad inferior izquierda trabajando en sentido ascendente desde el pie hacia el muslo, rodeando con movimientos circulares los dedos del pie, las articulaciones del tobillo, rodilla y cadera. -Ezkerreko beheko gorputz-adarrean hasiko gara, eta gorantz joango gara oinetik izterrera, oineko behatzak eta orkatilako, belauneko eta aldakako artikulazioak mugimendu zirkularrekin inguratuz.

Materiala: Elektroestetika

Estas lesiones impiden los movimientos de la cadera (dificultad en la marcha, subir escaleras...). Lesio horiek aldakaren mugimenduak eragozten dituzte (ibiltzea, eskailerak igotzea eta abar zailtzen dute).

Materiala: Elektroestetika

según el grado de inmer-sión, el peso del sujeto queda reducido en un 10 o un 30 %, por lo que pue-de potenciar su musculatura con menor esfuerzo, ya que disminuye la com-presión, aumentando la movilidad de columna, cadera, rodillas y tobillos. murgiltze-maila zein den, % 10 edo 30 murrizten da subjektuaren pisua, horregatik esfortzu txikiagorekin indar dezake muskulatura; izan ere, trinkotasuna murrizten du, eta bizkar-hezurraren, aldaken, belaunen eta orkatilen mugikortasuna handitu.

Materiala: Elektroestetika

Se regresa con pases suaves hasta la cadera, incrementando la presión a medida que se asciende. Igaroaldi leunak eginez aldaketaraino itzuliko gara, igo ahala presioa handituz.

Materiala: Elektroestetika

Líneas onduladas y paralelas de color violáceo o rosado (si son recientes) o nacarado (si son antiguas) en senos, nalgas, piernas, caderas y/o vientre. Marra izurtu eta paraleloak bularretan, ipurmasailetan, zangoetan, aldaketan edo/eta sabelean. Berriak badira, kolore more edo arrosakoak dira, eta, zaharrak badira, berriz, nakar-kolorekoak dira.

Materiala: Elektroestetika

Se localizan fundamentalmente en la pared del vientre, nalgas, parte externa de los muslos, caderas y senos. Sabelean, ipurmasailetan, izterren kanpo-aurpegian, aldaketan eta bularretan agertu ohi dira funtsean.

Materiala: Elektroestetika

Irudia eta soinua (7)
Cadera alta: Goiko aldaka:

Materiala: Irudia

Cadera baja: Beheko aldaka:

Materiala: Irudia

Líneas superficiales onduladas y paralelas de color violáceo, nacarado o rosado en senos, nalgas, piernas, caderas, vientre, etc. Kolore more edo arrosako edo nakar-koloreko azaleko marra izurtu eta paraleloak bularretan, ipurmasailetan, zangoetan, aldaketan, sabelean….

Materiala: Irudia

De la línea del busto a las caderas. Bularraldeko lerrotik aldaketara.

Materiala: Irudia

De las caderas a las rodillas. Aldaketatik belaunetara.

Materiala: Irudia

a la altura del extremo del hueso de la cadera. aldakako hezurraren muturraren parean.

Materiala: Irudia

a dos pulgadas de distancia de la cadera alta (a siete pulgadas de la cintura) goiko aldakatik bi hazbetera eta gerritik zazpi hazbetera.

Materiala: Irudia

Ostalaritza eta turismoa (1)
También suelen sacarse de la cadera (o de otra parte), las paupiettes o rizos, que son rectángulos de carne de unos 10 por 5 cm. que se enrollan rellenos de picadillos de carne y duxelles y se ponen en ragouts o se estofan. Mokorretik (edo beste tokiren batetik) atera ohi dira, halaber, paupiette-ak edo kizkurrak. 10 bider 5 zentimetroko haragi-laukizuzenak dira, gutxi gorabehera, eta haragi txikituz eta duxellez beteta biribilkatzen dira. Ragoûtetan jartzen dira edo erregosi egiten dira.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Zehar-lerroa (1)
Paralelamente, puede mantenerse en la postura semi-sen-tada cuando, a partir de colocarse de costado, puede elevar parte del tronco del piso manteniendo los apoyos de la cadera, muslo, codo o mano. Aldi berean, erdi eserita jartzen da alboz jarri eta aldakan, izterrean, ukondoan eta eskuan bermatuta enborraren zati bat lurretik altxatuz.

Materiala: Garapen kognitiboa eta motorra

Komunikatzeko trebetasunak (6)
Arreglarse la corbata o los gemelos, tocarse o arreglarse el cabello, manos en la cintura, exhibición de muñecas, ondulación de caderas, cruzar la pierna hacia el lado de la persona que nos atrae, sonreír de forma picara, o mirar curiosamente de reojo. Gorbata edo mahuka-bikiak ondo ipintzea, ilea ukitzea edo zuzentzea, eskuak gerrira eramatea, eskumuturrak erakustea, aldakak ondulatuta edukitzea, hanka erakartzen gaituen pertsonaren alderantz gurutzatzea, irribarre pikaroa egitea edo jakin-minez zeharka begiratzea.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

•Gestos de amenaza: brazos cruzados, manos en las caderas, etc. •Mehatxu-keinuak: besoak gurutzatuta, eskuak aldaketan eta abar.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

•Posición de manos en caderas. •Eskuak aldaketan edukitzea.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

El pañuelo es uno de los complementos más socorridos para realizar un cambio de imagen de un modo sencillo, ya sea atado al cuello, a la cadera sobre una falda o vestido negro, como cinturón o atado al bolso. Zapia da osagarri baliatuenetako bat irudi-aldaketa modu soilean egiteko, dela lepoan lotuta, aldakan gona edo soineko beltz baten gainetik, gerriko gisa edo poltsari lotuta.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Manos en caderas o pulgares en cinturón Eskuak aldaketan edo hatz lodiak gerrikoan

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

No hay que apoyar los brazos en las caderas ni apoyar los codos en la mesa. Ez dira besoak ipini behar eserlekuan, eta ukondoak ere ez mahai gainean.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak