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xxZehar-lerroa 32

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Zehar-lerroa (32)
Estas bujías son excitadas a 12 V por un relé controlado por la UEC, la cual fija el tiempo de precalentamiento, de espera y de postcalentamiento. KUEk kontrolatzen duen errele batek kitzikatzen ditu bujia horiek, 12 V-ko tentsioarekin. KUEk finkatzen du aurreberotze- eta itxarote-denbora, eta beroketa ondorengokoa.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Midiendo el voltaje entre bornes de la resistencia, la UEC puede medir la corriente eléctrica en cada una de las bujías, pudiendo así diagnosticar fallos en el circuito de alta tensión de cada uno de los cilindros. Erresistentziako borneen arteko tentsioa neurtuta, bujia bakoitzeko korronte elektrikoa neur dezake KUEk eta, ondorioz, zilindro bakoitzeko goi-tentsioko zirkuituetako hutsegiteak diagnostika ditzake.

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El secundario de la bobina está totalmente aislado del primario y en cada uno de los bornes del secundario va conectada una bujía. Bobinako sekundarioa primariotik erabat isolatuta egoten da; bestalde, sekundarioko borne bakoitzean bujia bat egon ohi da konektatuta.

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Esta zona caliente permite inflamar las capas del resto de la mezcla que cada vez va siendo más pobre a medida que se aleja de la bujía. Eremu bero horrek aukera ematen du gainerako nahastearen geruzak gartzeko. Geroz eta urriagoa izaten da nahastea, bujiatik urrundu ahala.

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Esta bujía alcanza en 2 segundos una temperatura de funcionamiento de 1000 ºC y puede tener una incandescencia residual de hasta 10 minutos y hasta 1.350 ºC. 1000 ºC-ko funtzionamendu-tenperaturara bi segundoan iristen dira bujia hauek, eta 10 minuturainoko eta 1.350 ºC-rainoko hondar-goritasuna izan dezakete.

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¿Crees que el aspecto que presenta una bujía nos puede decir algo acerca del funcionamiento del motor? Zure ustez, bujia baten itxurak eman al diezaguke informaziorik motorraren funtzionamenduaz?

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La energía inicial necesaria para el inicio de la combustión la aportamos en forma de salto de chispa entre los electrodos de la bujía. Errekuntza abiarazteko hasierako energia, berriz, bujiako elektrodoen arteko txinparta-jauziak ematen du.

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Por tanto, para lograr el salto de un electrón entre los electrodos de una bujía es necesario aplicarle una tensión de varios miles de voltios para arrancarle electrones a la mezcla (ionizarla) y que así se produzca una corriente eléctrica entre los dos electrodos con el fin de calentar la mezcla hasta una temperatura y durante un tiempo suficiente para iniciar una explosión. Hortaz, elektroi batek bujia bateko elektrodo batetik bestera jauzi egin dezan, milaka volteko tentsioa aplikatu behar zaio nahasteari elektroiak erauzteko (ionizatzeko, alegia) eta bi elektrodoen artean korronte elektrikoa sortu eta, hartara, tenperatura jakin bateraino berotzeko nahastea, behar den denboraz, leherketa has dadin.

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Esta tensión inducida en el primario se traduce en otra en el secundario que alcanzaría valores de 30 kV aproximadamente como tensión disponible (régimen en vacío sin bujía que produzca consumo al secundario, figura 1.18). Primarioan induzitutako tentsio hori sekundarioan ere agertzen da eta 30 kV-eko balioetara iristen da, gutxi asko, tentsio erabilgarri gisara (hutseko erregimena, bujiarik gabea, sekundarioari kontsumoa eragiten diona; 1.18 irudia).

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Cuando se descarga la bobina de encendido, hay un aumento rápido de tensión entre los electrodos de la bujía hasta que se alcanza la tensión de encendido, momento en el que se produce la chispa con el fin de que se inicie la combustión. Pizte-bobina deskargatzean, azkar igotzen da bujiako elektrodoen arteko tentsioa, pizte-tentsiora iritsi arte; une horretara heltzean sortzen da txinparta, errekuntza abia dadin.

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