Emaitzak: 36

ES EU
Elektrizitatea eta elektronika (2)
Las actitudes personales, los prejuicios, las experiencias anteriores, las reglas "informales" y tantas otras cosas influyen en cómo las personas actúan y reaccionan, piensan y sienten. Norberaren jarrerek, aurreiritziek, aurretik izandako bizipenek, arau "informalek" eta beste hainbat alderdik baldintzatzen dute pertsonek nola jokatzen eta erreakzionatzen duten eta zer pentsatzen eta sentitzen duten.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Junto a la organización por proyectos formal, sea cual sea, dada al proyecto, hay otra informal, paralela, en la que carismas personales, conocimientos, experiencias u otras condiciones, determinados individuos dirigen y realizan determinadas tareas saltándose el esquema formal. Proiektu bakoitzean aplikatutako proiektuaren araberako antolaketa formaletik aparte beste antolaketa bat dago, informala, paraleloa. Antolaketa informal horretan, pertsonen karismek, jakintzek, bizipenek edo bestelako ezaugarriek, hots, norbanako jakin batzuek, eginkizun batzuk betetzen dituzte, eredu formala alde batera utzita.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Irudia eta soinua (1)
Las sensaciones y las vivencias son la principal fuente de información y conocimiento del mundo exterior que tienen las personas. Sentsazioak eta bizipenak dira gizabanakoek kanpoko munduari buruz duten informazio- eta ezagutza-iturri nagusia.

Materiala: Irudia

Ostalaritza eta turismoa (1)
Tempranos son los actos en honor de la Virgen del Mar en Almería, aunque logran mas público los satíricos carnavales como el de Cadiz, pasada la cuaresma, la Semana Santa expresa la religiosidad y vivencias de los andaluces, costaleros, velas y nazarenos son la estampa mas característica Sevilla con los pasos de la Macarena, Esperanza de Triana, Cristo del Gran Poder; Granada con el Cristo de los gitanos; Málaga con el indulto del preso; Córdoba, Baeza... Almeríako Itsasoko Andre Mariaren ohorezko ekitaldiak goiztiarrak dira, baina jende gehiago biltzen dute Cádizeko inauteri satirikoek. Garizuma igarota, Aste Santuan erlijiotasuna eta bizipenak erakusten dituzte andaluziarrek; Sevillako irudirik ezaugarriena lepakariak, beilak eta nazarenoek osatzen dute: Macarena-ren, Esperanza de Triana-ren eta Cristo del Gran Poder-en pausoak; Granadako Ijitoen Kristoa; Málagako presoaren indultua; Kordoba, Baeza...

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Gizarte eta kultura zerbitzuak (19)
Todo ello se orienta hacia una vivencia enriquecedora de las culturas y sus múltiples manifestaciones, de la propia identidad cultural como referente para la autorrealización de la persona y de la comprensión y encuentro abierto con otras formas culturales. Hori guztia kulturen eta haien askotariko adierazpenen bizipen aberats batera eta kultura-identitatearen beraren bizipenera bideratzen da, pertsonaren autoerrealizaziorako eta beste kultura-forma batzuen ulermen eta topaketa irekirako erreferente gisa hartuta.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Se parte del análisis de las realidades y contextos culturales, de la detección de necesidades y de la definición de las demandas culturales latentes o potenciales, para mediar en la dinamización de las iniciativas, la creación, la expresión y la vivencia lúdica de la cultura como una dimensión más de la autorrealización personal y comunitaria. Errealitate eta testuinguru kulturalen analisia, beharren hautematea eta ezkutuan dauden edo egon litezkeen eskaera kulturalen definizioa du abiapuntu, kulturako ekimenen dinamizazioan, sorkuntzan, adierazpenean eta bizipen ludikoan bitarteko izateko, autoerrealizazio pertsonal eta komunitarioko dimentsio bat gehiago izanik.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Se trata de lograr la vivencia plena de la cultura como medio de autorrealización personal y comunitaria, como espacio de encuentro y expresión comunitaria o social, y como fuente de crecimiento y enriquecimiento. Helburua da kulturaren erabateko bizipena lortzea, komunitatearen edo gizartearen topaketa- edo adierazpen-eremu gisa, eta hazteko eta aberasteko iturri gisa.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Compartir vivencias multiculturales desde una verdadera comunicación intercultural. Kultura arteko benetako komunikazioaren bidez kultura askotako bizipenak partekatzea.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Sin embargo, en la actualidad, la experiencia cultural se ha transformado en una vivencia separada de la cotidianidad y del espacio próximo a la propia comunidad. Dena den, gaur egun, kultura-esperientzia egunerokotasunetik eta komunitatearen hurbileko eremutik aparteko bizipen bihurtu da.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Lacultura popularesla cultura vivencial, la cultura próxima, expresión y manifestación cotidiana de cada comunidad y de cada uno de sus miembros, tanto desde sus propias peculiaridades como en su coincidencia en lugares comunes de estilos, formas, maneras de pensar, expresarse y sentir. Herri-kulturabizipenean oinarritutakoa da, gertukoa, komunitate bakoitzaren eta haren kide bakoitzaren adierazpena, bai berezitasunetan oinarritua, bai estilo, forma, eta pentsatzeko, adierazteko eta sentitzeko modu bateratuetan oinarritua.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

La creación cultural traspasa los círculos profesionales y se abre a la sociedad; las contribuciones individuales o grupales de cualquier persona son valoradas como expresión de la vivencia cultural cotidiana, no exclusiva de una minoría profesionalizada. Kultura-sorkariak zirkulu profesionaletatik atera eta gizartera zabaltzen dira; banakoen edo taldeen ekarpenak eguneroko bizipen kulturalaren adierazpentzat jotzen dira, ez gutxiengo profesionalizatu baten adierazpen esklusibotzat.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Práctica dirigida a la promoción de la persona y la comunidad –o colectivo comunitario– a través del disfrute y participación activa en propuestas de expresión y vivencia cultural, como medio para la autorrealización y la satisfacción vital, y como acompañante de procesos de comunicación intercultural. Kultura-adierazpen eta -bizipenen proposamenez gozatuz eta haietan parte-hartze aktiboa izanez (autorrealizaziorako eta bizi-gogobetetzerako bitarteko gisa eta kultura arteko komunikazio-prozesuen laguntza gisa) pertsona eta komunitatea —edo komunitateko talde bat— sustatzeko jarduera.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Se caracteriza porla representación de experiencias, emociones, conflictos o vivencias, interpretados por actores y actrices que asumen distintos papelespara el desarrollo de un argumento o motivo argumental, en un marco de coordenadas espaciotemporales propias, que pueden traspasar o no la convención de lo simbólico a lo real y viceversa. Ezaugarri hauek ditu:esperientzia, emozio, gatazka edo bizipenen antzezpena, aktoreek interpretatuta, zeinek paper desberdinak hartzen baitituzte,argumentu bat edo argumentu-motibo bat garatzeko, espazio- eta denbora-koordenatu propioko esparru batean; koordenatu horiek sinbolikoa eta erreala dena eta alderantziz zeharka dezakete, edo ez.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Para ello se llevarán a cabo actividades que ejerciten la memoria de vivencias e historias colectivas desde las que continuar creciendo personal y socialmente. Horretarako, bizipen eta historia kolektiboen memoria lantzeko jarduerak egingo dira, haien bitartez pertsonalki eta sozialki hazten jarraitzeko.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Komunikatzeko trebetasunak (1)
se analiza el bagaje cultural del cliente, y las experiencias y conocimientos adquiridos por el cliente, ya sea en centros de enseñanza como a través de vivencias. Bezeroaren kultura-baliabideak aztertuko dira, zer esperientzia eta jakintza eskuratu dituen, dela irakaskuntza-zentroetan, dela bizipenen bidez.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Zehar-lerroa (3)
Variables internas:están relacionadas con la forma de ser del cliente, sus creencias, sus vivencias (su historia personal), los intereses o el nivel económico. Barne-aldagaiak:bezeroaren izaerarekin, usteekin, bizipenekin (historia pertsonala), interesekin edo maila ekonomikoarekin lotuta daude.

Materiala: Sistemen integrazioa

Las vivencias y el entorno de cada persona. Pertsona bakoitzaren bizipenak eta ingurunea.

Materiala: Sistemen integrazioa

Metáforas (fresca como el agua del rocío), sensaciones positivas (relajada y descansada), vivencias positivas (lo mejor que le puede pasar al pelo es…). Metaforak (ihintza bezain freskoa), sentsazio positiboak (erlaxatuta, lasaituta), bizipen onak (ileari gerta dakiokeen onena zera da…).

Materiala: Sistemen integrazioa