Emaitzak: 33

ES EU
Garraioa eta ibilgailuen mantentze lanak (1)
Al existir órganos en movimiento (pistones, bielas, rodamientos, válvula de expansión), es necesario que todo el sistema esté dotado de la lubricación oportuna. Hainbat organo mugimenduan daudenez gero (pistoiak, bielak, errodamenduak eta espantsio-balbula), nahitaezkoa da sistemak lubrifikazio egokia izatea.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Zehar-lerroa (6)
El picado de biela se caracteriza por un sonido característico. Soinu berezia izan ohi du biela-pikaketak.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

La UEC filtrará la señal proveniente del sensor de picado para evaluar solo las vibraciones comprendidas entre esas frecuencias, de tal modo que si estas vibraciones alcanzan un determinado nivel, esto será interpretado como picado de biela. KUEk iragazten du pikaketa-sentsoretik heldutako seinalea, eta maiztasun horien arteko bibrazioak bakarrik ebaluatzen ditu; horrenbestez, bibrazioak halako maila jakin batera iristen badira, biela-pikaketa dagoela joko da.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

¿Con qué estrategia se evita el picado de bielas? Nola saihesten da biela-pikaketa?

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Este punto óptimo depende de las características constructivas del motor (tamaño de biela, diámetro del pistón, tamaño de la muñequilla del cigüeñal, etc.). Motorraren eraikuntza-ezaugarrien (bielaren tamaina, pistoiaren diametroa, birabarkiaren erroaren tamaina...) araberakoa izaten da puntu optimo hori.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

El autoencendido puede terminar por dañar a los órganos del motor, en especial al pistón (figura 1.36), las bujías (figura 1.37), los casquillos de la biela o las bielas propiamente dichas. Motorraren organoak kaltetu egin ditzake autopizteak, pistoia (1.36 irudia), bujiak (1.37 irudia), bielako zorroak eta bielak, batez ere.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

La detonación provoca una reducción del rendimiento, un calentamiento excesivo del motor y un ruido característico en el mismo (picado de biela) fácilmente percep tible. Detonazioak ondorio hauek eragiten ditu: errendimendua jaitsi egiten da, motorra gehiegi berotzen da, eta berehala atzematen den zarata berezi bat (biela-pikaketa) agertzen da motorrean.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Instalatze eta mantentze lanak (2)
Tenían dos partes diferenciadas: la primera estaba formada por el cilindro y el pistón en contacto con el refrigerante, y la segunda estaba compuesta por las guías, la biela y la manivela. Bi zatitan bereizten ziren: lehenengo zatia zilindroak eta pistoiak osatzen zuten, hozgarriarekin kontaktuan, eta bigarrena gidek, bielak eta biraderak osatzen zuen.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Poco a poco, y con la intención de reducir el peso del compresor, la biela y la manivela se acabaron situando dentro del primer cárter. Pixkanaka, eta konpresorearen pisua murrizteko asmoz, biela eta biradera lehenengo karterraren barruan jarri ziren.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Fabrikazio mekanikoa (15)
Plano de biela. Bielaren planoa.

Materiala: Sistema mekatronikoen adierazpen grafikoa_LH_2022.tmx

Para empezar, se hace el montaje de un brazo extensible, formado por ejes simples y bielas, similar a los utilizados en las plataformas elevadoras. Hasteko, beso luzagarri bat muntatuko da, ardatz sinplez eta bielaz osatua, plataforma jasotzaileetan erabiltzen direnen antzekoa.

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Croquis de bielas y ejes. Bielen eta ardatzen krokisa.

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Se comienza por diseñar las piezas con las que se va a hacer el brazo extensible: dos bielas y un eje sencillo. Hasteko, beso luzagarria egiteko erabiliko diren piezak diseinatuko dira: bi biela eta ardatz sinple bat.

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El siguiente paso será duplicar la biela más grande hasta obtener seis. Hurrengo urratsa biela handiena bikoiztea izango da, horrelako sei lortu arte.

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También se van a duplicar los ejes para representar las uniones articuladas entre bielas, aunque no es necesario dado que la restricción de concentricidad se cumpliría incluso sin el objeto eje. Halaber, bielen arteko lotura artikulatuak irudikatzeko, ardatzak ere bikoiztu egingo ditugu; berez, hori ez da beharrezkoa, zentrokidetasun-murrizketa ardatz den objektua gabe ere beteko litzatekeelako.

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Ahora se va a aplicar otra restricción: se buscan las caras inferiores del eje y la biela, se seleccionan y se aplica una restricción dePlano coincidente. Orain beste murrizketa bat aplikatuko dugu, ardatzaren eta bielaren beheko aurpegiak bilatu eta hautatu ondoren. Murrizketa hau:Plano coincidente.

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Con estas operaciones, se ha introducido un eje en uno de los huecos de la biela fija. Eragiketa horiekin, ardatz bat sartu izango dugu biela finkoaren hutsuneetako batean.

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Articulación de una biela fija. Biela finko baten artikulazioa.

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A continuación, se repite el proceso sucesivamente, ensamblando bielas de forma que vayan cruzándose en dos niveles. Jarraian, prozesua errepikatuko dugu behin eta berriz, bielak bi mailatan gurutzatzeko moduan muntatuz.

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