Emaitzak: 246

ES EU
Elektrizitatea eta elektronika (37)
Crear un vídeo con una videocámara y pasarlo a través de la tarjeta de captura de vídeo al ordenador. Bideo-kamera batekin bideo bat egin, eta ordenagailura pasatu bideo-kapturako txartela erabilita.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Conmuta entre TV vídeo externo o S-Vídeo (Y/C) Telebistaren eta kanpoko bideoaren arteko edo S-Bideoaren (Y/C) arteko trukaketa egiten du.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Se puede observar que es como los de un receptor de TV o vídeo. Ikus daitekeenez, telebista edo bideo baten urrutiko aginte bat bezalakoa da.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Externamente al sintonizador, encontraremos los circuitos encargados de procesar la señal de vídeo y audio, para a través del conector PCI poder enviar datos al ordenador y poder procesarlos con algún software específico para las funciones de tratamiento digital de imágenes en movimiento, siendo una de ellas el congelar la imagen y guardarla en el disco duro, con algunas modificaciones que pueda introducir el usuario. Sintonizadoretik at, bideo- eta audio-seinalea prozesatzeko ardura duten zirkuituak aurkituko ditugu, PCI konektorearen bidez ordenagailura datuak bidali ahal izateko eta mugimenduan dauden irudiak digitalki tratatzeko software bereziren batekin datuak prozesatu ahal izateko. Tratamendu digitaletako bat da irudia izoztea eta disko gogorrean gordetzea, erabiltzaileak aldaketaren batzuk sartzeko aukera ere izanik.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Su estructura es la de un sintonizador de TV con unos circuitos integrados adicionales encargados de procesar las señales de vídeo y audio, y posteriormente enviarlas a las salidas correspondientes. Telebista-sintonizadore batek duen egitura bera du; horretaz aparte, zirkuitu integratu gehigarri batzuk ere baditu bideo- eta audio-seinaleak prozesatzeko eta, ondoren, dagokien irteeretara bidaltzeko.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Situación c). Se dispone de una estación de trabajo sin hardware ni software con los requerimientos de calidad válidos para edición no lineales de vídeo. c egoera: bideoen edizio ez-linealerako kalitate-baldintza baliagarriak betetzen dituzten hardwarerik eta softwarerik gabeko lan-estazioa dugu.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Acción 3). Seleccionar el software y el hardware con los requerimientos de calidad válidos para edición no lineal de vídeo. 3. ekintza: bideoen edizio ez-linealerako kalitate-baldintza baliagarriak dituzten softwarea eta hardwarea aukeratzea.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

De esta forma, se puede comprobar, en la figura, que cuando se dispone de una estación de trabajo con el hardware y el software con los requerimientos de calidad válidos para edición no lineales de vídeo, la acción 1), instar el hardware y del software, y realizar la puesta a punto de la estación de trabajo en sala de postproducción es la más adecuada. Hala, irudira begiratuta froga dezakegunez, bideoen edizio ez-linealerako kalitate-baldintza baliagarriak betetzen dituzten hardwarea eta softwarea baditu lan-estazioak, 1. ekintza da egokiena, hots, hardwarea eta softwarea instalatzea, eta postprodukzio-aretoko lan-estazioa doitzea.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Asimismo, cuando se dispone de una estación de trabajo con el hardware y el software y, al mismo tiempo se dispone de una estación de trabajo con el hardware pero falta software, las acciones que se llevarán a cabo serán, en primer lugar, instar el hardware y del software, y realizar la puesta a punto de la estación de trabajo en sala de postproducción, y para conseguir la siguiente estación de trabajo multimedia, seleccionamos el software con los requerimientos de calidad válidos para edición no lineal de vídeo. Halaber, lan-estazioak hardwarea eta softwarea baditu, eta, aldi berean, lan-estazioak hardwarea badu baina softwarerik ez badu, lehenik eta behin hardwarea eta softwarea instalatu behar dira eta postprodukzio-aretoko lan-estazioa doitu, eta multimediako hurrengo lan-estazioa lortzeko, bideoen edizio ez-linealerako kalitate-baldintza baliagarriak dituen softwarea aukeratuko dugu.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Los monitores VGA monocromo utilizan la salida de vídeo verde ignorando las de rojo y azul, aunque en el conector del monitor aparecen las tres patillas. VGA monitore kolorebakarrek bideo berdearen irteera erabiltzen dute, eta ez gorriarena eta urdinarena; baina monitorearen konektorean hiru pinak agertuko zaizkigu.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Informatika eta komunikazioa (4)
Proporcionar equivalentes no textuales (dibujos, videos, sonido) del texto es también beneficioso para algunos usuarios, especialmente los analfabetos o personas con dificultad para la lectura. Testuzkoak ez diren baliokideak (marrazkiak, bideoak, soinua) eskaintzea ere onuragarria da erabiltzaile batzuentzat, batez ere analfabetoentzat edo irakurtzeko zailtasunak dituztenentzat.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Proporcione información que sirva al mismo propósito y función tanto en audio como en vídeo para que se disponga de un canal sensorial alternativo. Eman audio nahiz bideoan xede eta funtzio bera duen informazioa bai , zentzumen-kanal alternatiboa izateko.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Los equivalentes no textuales al texto (p. ej. iconos, locuciones pregrabadas o un vídeo de una persona traduciendo el texto a lenguaje de señas) pueden hacer un documento accesible a personas que pueden tener dificultades para acceder al lenguaje escrito, incluyendo muchos individuos con discapacidades cognitivas, de aprendizaje o sordera. Testuzkoak ez diren testuaren baliokideek (ad., ikonoak, aurrez grabatutako lokuzioak edo testua zeinu-lengoaiara itzultzen ari den pertsona baten bideoa) dokumentu erabilerraza bihur dezakete lengoaia idatzia eskuratzeko arazoak izan ditzaketen pertsonentzat, urritasun kognitiboak, ikaskuntzari dagozkionak edo gorreria duten pertsona asko barne hartuta.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

En la pantalla aparece simultáneamente texto, imágenes e incluso sonidos o vídeos. Pantailan testua, irudiak eta soinuak edo bideoak ere agertzen dira aldi berean.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Ostalaritza eta turismoa (4)
Toilette, video, aire acondicionado... komuna, bideoa, aire girotua...

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

La mayoría de los nuevos modelos disponen de aire acondicionado, megafonía, vídeo, radio, toilet con lavabo e inodoro, etc. Modelo berri gehienek dute aire girotua, megafonia, bideoa, irratia, bainugela konketarekin eta komunarekin, etab.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Stedelijk Museum, se expone una colección de arte moderno, arte holandés e internacional con pinturas, esculturas, grabados, dibujos, fotografías, vídeo y cine, artes aplicadas y diseño industrial. Stedelijk Museum. Arte modernoaren, arte holandarraren eta nazioartekoaren bilduma zabala jasotzen du: margolanak, eskulturak, grabatuak, marrazkiak, argazkiak, bideoak, zinema, arte aplikatuak eta industria-diseinua.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Otra posibilidad es hacer una grabación en vídeo de cada alumno, para que posteriormente se puedan ver y realizar una autoevaluación de su forma de exponer, estudiando sus puntos fuertes y lo que deberán mejorar. Beste aukera bat da ikasle bakoitzak aurkezpena bideoz grabatzea, bere burua ikus dezan eta autoebaluazioa egiteko, ondo egiten duena eta hobetu beharrekoa aztertzeko.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Gizarte eta kultura zerbitzuak (24)
La ordenación de los libros y vídeos en las estanterías de libre acceso corresponde a los Subalternos de Sala. Sarbide libreko apaletako liburuak eta bideoak aretoko mendekoek ordenatu behar dituzte.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

La gestión automatizada del préstamo de libros y vídeos corresponderá al Auxiliar de Biblioteca Liburu eta bideoen maileguaren kudeaketa automatizatua liburutegiko laguntzaileak egingo du.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Los libros y vídeos de la Sala InfantilJuvenil pueden ser prestados a todos los usuarios de la Biblioteca, tanto adultos como infantiles. Haurren eta gazteen gelako liburuak eta bideoak liburutegiko erabiltzaile guztiek har ditzakete maileguan, helduek nahiz haurrek.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

En el segundo se ofrece una información más específica, referida a algunos de los siguientes aspectos: patrimonio, museos, archivos, bibliotecas, libro, artes escénicas, música, cine y vídeo. Bigarrenak, berriz, alderdioi buruzko informazio espezifikoagoa jasotzen du: ondarea, museoak, artxibategiak, liburutegiak, liburua, arte eszenikoak, musika, zinema eta bideoa.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Esperar a que el cañón se ponga en marcha –aparecerá en la pantalla el aviso: «Reconociendo: vídeo, ordenador…»–. Itxaron kanoia martxan jarri arte. Pantailan ohar hau agertuko da: «Bideoa, ordenagailua... ezagutzen».

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Seleccionar el modo de uso: imagen, vídeo, instantánea. Hautatu erabiltzeko modua: irudia, bideoa, berehalakoa.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

La descarga de las imágenes y vídeos puede realizarse extrayendo la tarjeta de memoria de la cámara para introducirla en un ordenador, procediendo a la copia de los archivos, o bien conectando la cámara digital con un cable de conexión USB al ordenador y procediendo entonces a la descarga de archivos. Irudiak eta bideoak deskargatzeko, kameraren memoria-txartela atera daiteke eta ordenagailuan sartu, eta fitxategiak kopiatu, edo kamera digitala ordenagailura konekta daiteke USB konexio-kable batekin, eta fitxategiak deskargatu.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Existen en el mercado sistemas de integración que permiten controlar, desde una única pantalla táctil o mando de control remoto, proyectores, vídeos, reproductores DVD, equipos de sonido e iluminación, etc. Badira merkatuan proiektagailuak, bideoak, DVD erreproduzitzaileak, soinu- eta argiztapen-ekipoak eta abar ukipen-pantaila edo urrutiko aginte bakar batetik kontrolatzeko aukera ematen duten integrazio-sistemak.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Tras la cámara oscura del cine, la fotografía, el vídeo, la radio, la televisión y las TIC Zinemaren, argazkigintzaren, bideoaren, irratiaren, telebistaren eta IKTen kamera ilunaren atzean

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Soportes : materiales audiovisuales de páginas web, películas de vídeo, grabaciones de programas de televisión; vídeos didácticos –sobre distintas áreas como música, educación vial, educación sexual, etc.–, grabaciones de fiestas, celebraciones, salidas, etc., que componen la historia del grupo; fotografías –de la familia, de celebraciones, de animales, lugares, etc.–, álbumes, diapositivas, etc. Euskarriak: webguneetako ikus-entzunezko materialak, bideoko filmak, telebistako saioen grabaketak; bideo didaktikoak (zenbait arlori buruzkoak: musika, bide-hezkuntza, sexu-hezkuntza…); festetako, ospakizunetako, irteeretako eta abarretako grabazioak, taldearen historia osatzen baitute; argazkiak (familiakoak, ospakizunetakoak, animalienak, lekuenak…), albumak, diapositibak…

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Komunikatzeko trebetasunak (8)
Otros recursos son; la observación directa, la entrevista, las grabaciones de audio, vídeo, la grafología. Beste baliabide batzuk dira, esaterako, zuzenean erreparatzea, elkarrizketa, audio-grabazioak, bideoak eta grafologia.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Información técnica sobre uso de cámara de vídeo y fotográfica. Informazio teknikoa, bideo- eta argazki-kamerak erabiltzeari buruz.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Esquemas, vídeos e ilustraciones técnicas para mejorar la comunicación. Komunikazioa hobetzeko eskemak, bideoak eta ilustrazio teknikoak.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Imágenes y vídeos captados a través de los medios audiovisuales. Ikus-entzunezko bitartekoen bidez hartutako irudiak eta bideoak.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Además permiten la posibilidad de hacer presentaciones y usar aplicaciones informáticas de tratamiento de imágenes y vídeos. Horrez gain, aurkezpenak egiteko aukera ematen dute, baita irudiak eta bideoak tratatzeko aplikazio informatikoak erabiltzekoa ere.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Es fundamental, por tanto, que el asesor sepa cómo visionar el vídeo. Horrenbestez, funtsezkoa da aholkulariak bideoa nola ikusi jakitea.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

El asesor propondrá a su cliente a que pronuncie un discurso breve sobre un tema de su elección, y lo grabará en vídeo. Aholkulariak bezeroari proposatuko dio esan dezala hitzaldi labur bat hautatutako gai bati buruz, eta bideoan grabatuko du.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Internet permite interactividad, una mayor duración del vídeo, y los vídeos pueden ser compartidos con otros usuarios. Internetek interaktibitatea ahalbidetzen du, bideoak gehiago irautea eta beste erabiltzaile batzuekin partekatzea.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Zehar-lerroa (19)
Y en el siguiente enlace puedes ver un vídeo Eta esteka honetan, berriz, Europa Pressen bideo bat

Materiala: Sistemen integrazioa

Historias de mujeres que escribimos entre toda la sociedad,de la campaña presentada en el recurso web anterior. Historias de mujeres que escribimos entre toda la sociedadbideoa, aurrez aipatutako web-baliabideko kanpainan.

Materiala: Sistemen integrazioa

Se puede acceder al vídeo a partir del código QR adjunto. QR kode honen bidez joan zaitezkete bideora.

Materiala: Sistemen integrazioa

• Este vídeo está inspirado en la vida de miles de mujeres que cada día se esfuerzan en compaginar el cuidado de su familia con su vida profesional, lo que no les resulta fácil porque todavía se delegan en ellas responsabilidades que corresponden al conjunto de la sociedad. Bideo hori egiteko, egunez egun beren familien zainketa eta beren lanbidea bateratzen ahalegintzen diren milaka emakumetan inspiratu dira; emakume horientzat ez da erraza izan, gizarte osoarenak diren erantzukizunak oraindik ere haien esku uzten baitira.

Materiala: Sistemen integrazioa

• Propuestas para una implicación personal: compartid este vídeo con otras personas y compartid las tareas y responsabilidades del hogar con vuestra pareja o familia. • Inplikazio pertsonala lortzeko proposamenak: partekatu aurreko bideo hori beste pertsona batzuekin, eta banatu etxeko lanak eta erantzukizunak zuen bikotekidearekin edo familiarekin.

Materiala: Sistemen integrazioa

•Producción: elaboración de una infografía, un vídeo, una cuña radiofónica. •Ekoizpena: infografia bat, bideo bat, irratiko iragarki bat egitea.

Materiala: Sistemen integrazioa

En primer lugar, estudiad la información y el vídeo de la campaña “Igualdad en el reparto de las tareas domésticas”, del Instituto de la Mujer, con el lema “Está claro. Sabes limpiar. ¿Por qué no lo haces en casa?”, al que puedes acceder con el siguiente QR. Lehenik eta behin, aztertu Emakumearen Institutuaren «Berdintasuna etxeko lanen banaketan» kanpainaren informazioa eta bideoa; eslogan hau dauka: «Argi dago. Badakizu garbitzen. Zergatik ez duzu etxean garbitzen?». QR kode honen bidez sar zaitezke.

Materiala: Sistemen integrazioa

•¿Qué profesiones realizan las mujeres que aparecen? •Zein lanetan ari dira bideoko emakumeak?

Materiala: Sistemen integrazioa

Visionad el siguiente vídeo, incluido dentro del Plan Emplea de la Cruz Roja y destinado a dar a conocer los testimonios de algunas personas que han conseguido un empleo en empresas colaboradoras. Ikusi Gurutze Gorriaren Emplea planaren barruan dagoen bideo hau; enpresa laguntzaileetan enplegu bat lortu duten pertsona batzuen testigantzak agerian jartzea du helburu.

Materiala: Sistemen integrazioa

Podéis acceder al vídeo a partir del código QR adjunto. QR kode honen bidez joan zaitezkete bideora.

Materiala: Sistemen integrazioa

Irudia eta soinua (90)
8. Out bideoa: edo bideo-irteerak. 8. Vídeo out: o salidas de vídeo.

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

- Bideo digitala: Vídeo digital:

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

1.4. Bideo digitaleko erregistro-sistemen ezaugarri teknikoak 1. 4. Características técnicas de los sistemas de registro de vídeo digital

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

Parametroak nola konbinatzen diren, bideo analogikoaren seinalea mota hauetakoren batekoa izango da: En función de cómo se combinen los diferentes parámetros, la señal de vídeo analógico puede presentar diferentes tipos, principalmente:

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

- Bideo konposatuaren seinalea edo CVBS, PALen, NTSCren edo SECAMen seinale normalizatuari dagokiona. Señal de vídeo compuesto o CVBS, que correspondería a la señal normalizada de PAL, de NTSC o de SECAM.

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

- Bideo konposatua: SMPTE-244M araua. Vídeo compuesto: Norma SMPTE-244M.

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

- Osagaien araberako bideoa: Vídeo por componentes:

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

-ITU-R BT.601 edo CCIR 601 araua: telebistako broadcast bideoaren seinale digitala kodifikatzeko baldintzak ezartzen ditu. -Norma ITU-R BT.601 o CCIR 601, que establece las condiciones de codificación de la señal de digital de vídeo broadcast en televisión.

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

-EBU TECH. 3267 araua: 625 lerroko bideo digital konposatuaren baldintzak ezartzen ditu. -Norma EBU TECH. 3267, que establece las condiciones del vídeo digital compuesto por 625 líneas.

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

Bideo digitalari dagokionez, bideo-seinalea SDI (Serial Digital Interfac edo HD formatuetan transmititu daiteke, kanal anitzeko audioarekin eta informazio-datuekin. Kable ardazkideak erabiltzen dira, BNC konektoreekin edo zuntz optiko bidez. ITU-R-BT 656 arauak jasotzen du bideo digitalaren osagaien seinale bidezko lana. 1.5 atalean, bideo digitalaren formatu desberdinei buruzko informazio gehiago jasotzen da. En cuanto al vídeo digital, los diferentes formatos en que se puede transmitir la señal de vídeo serían SDI (Serial Digital Interfac o HD con audio multicanal y datos de información. Se emplean cables coaxiales con conectores BNC o mediante fibra óptica. La norma que recoge el trabajo por señal de componentes del vídeo digital es ITU-R-BT 656. En el Apartado 1.5 se establece más información acerca de los diferentes formatos de vídeo digital.

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx