Emaitzak: 7

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Gizarte eta kultura zerbitzuak (3)
© Si la audición se pierde entre los 3 y los 6 años, se puede evitar la desintegración del lenguaje con una reeducación adecuada. * Entzumena hiru eta sei urte bitartean galduz gero, hizkuntza galtzea saihets daiteke berreziketa egokiaren bidez.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Afortunadamente, los avances realizados en la electroacústica y la estimulación precoz han sido muy importantes, y aunque no resuelven la sordera son muy valiosos para la reeducación. Zorionez, elektroakustikan eta estimulazio goiztiarrean aurrerapauso oso handiak egin dira eta, gorreria konpontzen ez duten arren, oso baliagarriak dira berreziketarako.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Este trastorno se puede considerar un retraso del lenguaje, que puede recuperarse con una adecuada reeducación, aunque también puede suponer un trastorno profundo de los mecanismos de adquisición y jamás supera un determinado nivel. Nahaste hori hizkuntzaren atzeratasuntzat har daiteke, eta berreziketa egokiaren bidez berreskura daiteke, baina hizkuntzaz jabetzeko mekanismoen nahaste sakona ekar dezake eta haurrak, agian, ez du inoiz gaindituko maila jakin bat.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Irudi pertsonala (2)
Reeducación de la coordinación neuromuscular. Koordinazio neuromuskularraren berreziketa.

Materiala: Elektroestetika

- Reeducación de la coordinación neuromuscular. - Koordinazio neuromuskularraren berreziketa.

Materiala: Elektroestetika

Elektrizitatea eta elektronika (2)
Tradicionalmente los SAAC sin ayuda están ligados a la educación y reeducación de las personas con sordera profunda prelocutiva y su objetivo principal es desarrollar la lengua oral, en un primer momento, y posteriormente la lengua escrita. Tradizioz, laguntzarik gabeko KSHAk hizketan ikasi aurreko gorreria sakona duten pertsonen hezkuntzarekin eta berreziketarekin lotzen dira eta horien helburu nagusia ahozko hizkuntza garatzea izaten da, lehenik, eta hizkuntza idatzia, gero.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Asimismo, los sistemas no vocales se utilizan en la reeducación de enfermedades de orden transitorio que afectan a los aspectos simbólicos del lenguaje. Halaber, ahozkoak ez diren sistemak erabiltzen dira hizkuntzaren alderdi sinbolikoak kaltetzen dituzten gaixotasun iragankorren berreziketarako.

Materiala: Komunikazio alternatiboa