Emaitzak: 163

ES EU
Ostalaritza eta turismoa (96)
La franja costera atlántica es la que refleja un uso turístico más acentuado , con los enclaves de Dakar, la capital con el barrio colonial de Plateau y La Corniche. Atlantikoko kostaldeko eremuak du erabilera handiena, batez ere Dakar hiriburuak (Plateau auzo kolonialarekin) eta La Corniche-k.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Skanes y Monastir representan una oferta algo más relajada donde los valores monumentales tambien son apreciables en el barrio de Chagra y en la mezquita de Ettouba (Monastir). Skanes eta Monastir-ek eskaintza erlaxatuagoa dute; baina balio monumentalak kontuan hartzekoak dira: Txagra auzoa eta Ettouba meskita (Monastir).

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

La duración media de los circuitos es de una semana y reúnen dos zonas, por un lado una estancia en El Cairo, incluyendo las visitas al Museo Egipcio con el ajuar funerario de Tutankamón, la Ciudadela, Barrio copto, mezquitas, pirámides de Giza y complejos arqueológicos de Menfis, Sakkara y Dahshur. Zirkuituek batez beste astebete irauten dute, eta bi eremu hartzen dituzte. Batetik, Kairon egonaldia, Tutankamonen hilobiko altxorra gordetzen duen Egiptoko Museora bisita, auzo koptoa, meskitak, Gize-ko piramideak eta Menfis, Sakkara eta Dahshur-eko gune arkeologikoak.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

El turismo de base cultural cuenta con numerosos referentes en las ciudades imperiales de Fez,(Mezquita y Universidad de Al Karaouyne, Barrio Judío y Palacio Real), Meknes , Rabat (Mausoleo de Mohamed V, Torre Hassan), y Marrakech (Medina, Plaza Djem El Fna, Menara y Koutoubia). Oinarri kulturaleko turismoak erreferente ugari ditu hiri inperial hauetan: Fez (Al Karaouine Meskita eta unibertsitatea, auzo judutarra eta Errege Jauregia), Meknes, Rabat (Mohamed V.aren mausoleoa, Hassan dorrea) eta Marrakech (Medina, Djem al Fna plaza, Menara eta Koutubia).

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

El popular barrio de Caminito con sus características casas coloreadas, la Plaza de Mayo con la Catedral y edificios gubernamentales, la Avenida Nueve de Julio con el Obelisco, los comercios de San Telmo ; y Puerto Madero y Recoleta con una cuidada gastronomía son los grandes hitos del forastero que llega a la capital bonaerense. Hauek dira Buenos Airesera iristen diren kanpotarrentzat toki garrantzitsuenak: Caminito auzo ezagunak etxe koloreztatu bereziak ditu; Plaza de Mayon, katedrala eta gobernu-eraikinak daude; Nueve de Julio hiribidean, Obeliskoa; San Telmoko saltokiak; eta gastronomia fina eskaintzen duten Puerto Madero eta Recoleta.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Situada en la Costa de Oro fue hasta 1763 capital de Brasil, cuenta con un interesante barrio colonial , el Pelourinho , declarado Patrimonio de la Humanidad ;y con inmensas playas como Barra ,con el faro que guiaba a la flota portuguesa hasta sus costas. Urrezko Kostaldekohiri hori Brasilgo hiriburu izan zen 1763ra arte; Pelourinho auzo kolonial interesgarria Gizateriaren Ondare izendatu zuten, eta hondartza handiak ere baditu, hala nola Barra, eta ontzi portugaldarrak haraino heltzen ziren faroaren laguntzarekin.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Guayaquil, es la principal región comercial y portuaria de la nación, aunque la mayor parte de la ciudad es de nueva fábrica, el barrio de Las Peñas aún guarda algunos ejemplos del periodo colonial. Guayaquil da herrialdeko merkataritza- eta portu-eskualde nagusia. Hiriaren zati handiena berria den arren, Las Peñas auzoak oraindik garai kolonialetako adibide batzuk gordetzen ditu.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Caracas , capital de la República ,acoge un destacado turismo de negocios muy ligado a la potente industria petrolera existente, complementado por un turismo vacacional que tiene en el antiguo barrio de La Pastora, la catedral , los espacios museísticos y los rascacielos las citas obligadas ,como también lo son los jardines ,como el Parque del Este, Jardín Botánico y las colinas de la Sierra de El Ávila que envuelven la ciudad. Errepublikako hiriburu Caracasek petrolio-industria indartsuari lotutako negozio-turismo handia du. Horren osagarri den opor-turismoak erakargarri hauek aurkitzen ditu: ezinbestekoak dira La Pastora auzo zaharra, katedrala, museoak eta etxe orratzak eta hainbat lorategi, adibidez, Parque del Este, Lorategi Botanikoa eta hiria inguratzen duten Sierra de El Ávilaren muinoak.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

La ciudad moderna respeta la singularidad de sus barrios como Chinatown y Gastown,este, uno de los más antiguos con calles adoquinadas y edificaciones del XVIII .Parques y jardines, jalonan toda la ciudad como el de Parque Stanley con los totems de los indios de la región y los Jardines de la Reina Isabel. Hiri modernoak Chinatown eta Gastown auzoen nortasuna errespetatzen du. Gastown auzo zaharrenetako bat da; kale harriztatuak eta XVIII. mendeko eraikinak ditu. Parkeak eta lorategiak hiri osoan barreiatuta daude; horren adibide dira Stanley parkea, eskualdeko indiarren totemak dituena, eta Elisabet Erreginaren lorategiak.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Las ciudades más visitadas son Houston y Dallas ya que la industria del petróleo las ha convertido en sede de poderosas compañías ubicadas en modernos barrios comerciales de rascacielos. Houston eta Dallas dira bisitari gehien hartzen dituzten hiriak, petrolioaren industriari esker etxe-orratzez betetako merkataritza-auzo modernoetan kokatu diren konpainia boteretsuen egoitza bihurtu direlako.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Gizarte eta kultura zerbitzuak (42)
Algunos de los espacios adecuados para programar visitas guiadas son los siguientes: museos, salas de exposiciones, espacios urbanos marco de acontecimientos históricos –plazas, barrios…–, viviendas de artistas o personajes históricos, obras arquitectónicas –edificios, fuentes, monumentos, industria, etc.–, espacios naturales –jardines, parajes–. Bisita gidatuak programatzeko leku egoki batzuk hauek izan daitezke: museoak, erakusketa-aretoak, gertakizun historikoak jazo ziren hiriko espazioak —plazak, auzoak, etab.—, artista edo pertsonaia historikoen etxebizitzak, arkitektura-lanak —eraikinak, iturriak, monumentuak, industria, etab.—, espazio naturalak —lorategiak, inguruak, etab.—.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Circuitos itinerantes de un programa de actividades culturales por los distintos barrios o distritos de las grandes ciudades. Kultura-jardueren programa baten zirkuitu ibiltariak hiri handietako auzo edo barrutietan zehar.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Se localizan en barrios o distritos. Auzoetan eta barrutietan egoten dira.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

La ubicación dentro del marco territorial en el que se define –en una localidad, barrio, etc.–. Lurralde-esparruaren barruan duen kokapena —herri bat, auzo bat, etab.—.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Para llevarlo a cabo podéis dividiros en diferentes grupos y buscar información mediante: consulta del censo; visita a sindicatos, ONG u otras entidades del barrio; observación, y realización de una pequeña encuesta a personas de diferentes culturas. Lan hori egiteko, taldetan banatu eta informazioa bilatu behar duzue, honela: errolda kontsultatuz; sindikatu, GKE edo auzoko beste erakunde batzuetara joz; eta kultura desberdinetako pertsonei inkesta txiki bat eginez.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Por esta razón, son espacios culturales que en las ciudades se ubican en los diferentes barrios, y que en los pueblos suelen reunir toda la intervención cultural, concentrando esfuerzos de la Administración Pública, iniciativas comunitarias, ONG, fundaciones, etc. Hori dela eta, espazio horiek hirietako auzoetan egon ohi dira, eta herrietan, berriz, hango kultura-ekitaldi guztiak biltzen dituzte, eragile mota guztiek bultzatutakoak: administrazio publikoa, ekimen komunitarioak, GKE, fundazioak eta abar.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Agencia de lectura en un barrio periférico de una gran ciudad. Hiri handi bateko periferiako auzo bateko irakurketa-agentzia.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Reuniendo todos los trabajos, obtendréis vuestra propuesta mensual de animación del barrio, dirigida a todas las edades. Lan guztiak elkartuz, auzoko hileroko animazio-proposamena lortuko duzue, adin guztiei zuzendua.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

La clase de Maribel y Héctor está organizando una campaña de recogida de alimentos en el barrio. Maribelen eta Hektorren gelan auzoan elikagaiak biltzeko kanpaina bat antolatzen ari dira.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Imagínate que tienes que desarrollar un proyecto de integración de las familias de un grupo étnico en un barrio marginal. Demagun auzo marjinal bateko talde etniko bateko familien gizarteratze-proiektu bat landu behar duzula.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Animazio turistikoa (1)
La misma barra de pan de una panadería de barrio, comprada por un turista, se convierte en un producto turístico. Auzo bateko okindegi bateko ogi bat, turista batek erosten duenean, produktu turistiko bihurtzen da.

Materiala: Animazio turistikoa

Krokizazioa (2)
Pokopandegi, n° 4 - Pabellón Igaralde - Barrio Igara Pokopandegi, 4 - Igaralde pabiloia - Igara auzoa

Materiala: Krokizazioa

Pokopandegi, 4 - Pabellón Igaralde - Barrio Igara Pokopandegi, 4 - Igaralde pabiloia - Igara auzoa

Materiala: Krokizazioa

Zehar-lerroa (2)
c) Comparación geográfica:es la comparación llevada a cabo, por ejemplo, cuando se describen los datos por barrios o cuando se comparan las zonas urbanas con las rurales. c) Konparazio geografikoa:konparazio hau egiten da, adibidez, datuak auzoka deskribatzen direnean edo hiriguneak eta landa-eremuak konparatzen direnean.

Materiala: Sistemen integrazioa

Supongamos que un centro de imagen personal ubicado en un determinado barrio o población tiene en 1 500 metros a la redonda 11 000 habitantes y hay 2 centros de estética y peluquería y nos suministran 5proveedores, eso es unmercado: el conjunto que forman los clientes, la competencia y los proveedores en un espacio geográfico. Demagun irudi pertsonaleko zentro batek, auzo edo herri jakin batean, 1 500 metroko ingurumarian 11 000 biztanle dituela, eta bi estetika-zentro eta ile-apaindegi daudela, eta bost hornitzailek hornitzen dituztela horiek. Horixe damerkatubat: bezeroek, lehiakideek eta hornitzaileek eremu geografiko jakin batean osatutako multzoa.

Materiala: Sistemen integrazioa