Emaitzak: 21

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Elektrizitatea eta elektronika (2)
La función del imán es crear un frenado para calibrar el contador (para que mida bien) y de este modo el número de vueltas que da el disco representa la energía consumida. Imanak, berriz, balazta modura dihardu, eta kontagailua kalibratu egiten du, neurria ondo har dezan; hortaz, diskoaren birak oinarri hartuta, zenbat energia kontsumitu den adierazten du kontagailuak.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Electrónica (control de tracción, frenos, control de velocidad...) Elektronika (trakzioaren kontrola, balaztak, abiaduraren kontrola...)

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Fabrikazio mekanikoa (10)
Figura 2.18. Ejemplos de utilización de los frenos oleo-hidráulicos. 2.18. irudia. Balazta oleohidraulikoen zenbait erabilera-adibide.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

a) Ejecución a tracción: el flujo de aceite es estrangulado al salir el vastago del freno. h) Ejecución a compresión: el flujo de aceite es estrangulado al entrar el vastago del freno. c) Disposición central del freno oleohídráulico entre dos cilindros neumáticos. a) Trakzioan: olio-fluxua balaztaren zurtoinetik ateratzean iratotzen da. b) Konpresioan: olio-fluxua balaztaren zurtoinera sartzean iratotzen da. c) Balazta oleohidraulikoaren kokapena bi zilindro pneumatikoren artean.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

d) Las velocidades de avance v retroceso pueden ser reguladas independientemente por dos frenos. d) Aurreranzko eta atzeranzko abiadurak independenteki erregula daitezke bi balazta erabiliz.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Con un freno de aceite puede limitarse la velocidad de un movimiento lineal neumático hasta unos 30 mm/min, aproximadamente. Oliozko balazta bat erabiliz mugimendu lineal pneumatiko baten abiadura 30 mm/min ingurura muga dezakegu.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

A velocidades relativamente altas es muy difícil el paro de un cilindro neumático, mediante un freno oleohidráulico. Abiadura handi samarretan oso zaila da zilindro pneumatiko bat balazta oleohidrauliko baten bidez geldiaraztea.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Para ello se acopla al cilindro neumático un freno hidráulico, cuyo vastago se une mediante una brida al vastago del cilindro neumático (fig. 2.18). Kasu horretan, zilindro pneumatikoari balazta hidrauliko bat gehituko diogu, balaztaren zurtoina zilindro pneumatikoaren zurtoinera lotuz brida batekin (2.18. irudia).

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

refrigerante (activado o no), frenos, etc. hozgarria (aktibatua edo aktibatu gabe), balaztak eta abar.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Las unidades compactas que incorporan un cilindro neumático y un freno oleohidráulico, se fabrican normalmente en serie y se conocen con el nombre de unidades de avance oleoneumáticas. Zilindro pneumatiko bat eta balazta oleohidrauliko bat bateratzen dituzten unitate konpaktuak seriean fabrikatzen dira, eta aitzinamendu-unitate oleopneumatiko deritze.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

La placa freno, también llamada contraplaca o base superior, tiene por objetivo sustentar toda la parte superior móvil del troquel y además, tal como su nombre indica, hacer de freno o apoyo de los punzones en su esfuerzo de corte, directa o indirectamente. Kontraplaka edo goiko oinarria ere deritzon balazta-plakaren helburua trokelaren goiko alde mugikor osoari eustea da, eta horrez gain, izenak adierazten duen bezala, puntzoien balazta edo euskarri gisa jokatzea puntzoi horiek ebakitzeko egiten duten ahaleginean, zuzenean zein zeharka.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

En el esquema inferior podemos observar el rectificado de las caras paralelas de un disco de freno, mediante el sistema que utiliza el fabricante alemán Junker. Beheko eskeman, balazta baten diskoaren alde paraleloen artezketa ikus daiteke (Alemaniako Junker fabrikatzaileak darabilen sistemarekin).

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Zurgintza, altzarigintza eta kortxoa (1)
d)Descripción de los aparatos siguientes: cojinetes, ejes de enrollamiento, poleas, poleas guías, frenos, recogedores de cintas, templadores, tornos, topes, canales, etc. d)Tresna hauek deskribatu behar ditu: kojineteak, biribilkatze-ardatzak, txirrikak, txirrika gidariak, balaztak, zinta-bilgailuak, tenplagailuak, tornuak, topeak, erretenak…

Materiala: Egurraren teknologia

Zehar-lerroa (3)
Por otro lado, incorpora una serie de novedades que contribuyen al aumento de rendimiento del motor, como son la actuación sobre la admisión y distribución; que favorecen la suavidad de marcha como es el control electrónico de la mariposa, la incorporación de un interruptor de freno y embrague; o que eliminan contaminantes como pueden ser la inyección de aire en el escape y las mejoras en las sondas lambda. Bestalde, baditu zenbait berrikuntza ere: motorraren errendimendua areagotzen dutenak (sarreraren eta banaketaren gaineko jarduna); martxa leunago bihurtzen dutenak (tximeletaren kontrol elektronikoa, eta balazta- eta enbrage-etengailua), eta gai poluitzaileak kentzen dituztenak (ihesean airea injektatzea, eta lambda zunden hobekuntzak).

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Así, una vez que se ha levantado el acelerador, si este se vuelve a pisar o si se pisan los pedales de frenos o del embrague, la UEC de gestión del motor anulará la función de regulación. Azeleragailua altxatu ondoren, berriro hura sakatzen bada (edo balazta- zein enbrage-pedalak), motorra kudeatzeko KUEk bertan behar uzten du erregulazio-funtzioa.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Posición/velocidad del motor, fase del motor, carga/aire aspirado, voltaje de la batería, arranque, velocidad del vehículo, potenciómetro de CO/sonda lambda, temperatura del motor, del aire y del aceite, altitud, picado, regulador de velocidad, posición del acelerador, posición del embrague, posición del freno Motorraren posizioa/abiadura, motorraren fasea, xurgatutako karga/airea, bateriaren tentsioa, abioa, ibilgailuaren abiadura, CO potentziometroa/lambda zunda; motorraren, airearen eta olioaren tenperatura, altitudea, pikaketa, abiadura-erreguladorea, azeleragailuaren posizioa, enbragearen posizioa, balaztaren posizioa

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak