Emaitzak: 55

ES EU
Administrazioa eta kudeaketa (1)
y otros. eta beste autore batzuk.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Gizarte eta kultura zerbitzuak (26)
El estudio más clásico del ciclo de vida familiar corresponde aE. Duvall(1957), quien establece tres criterios básicos para la diferenciación de etapas: Familiaren bizi-zikloaren azterketa klasikoena E. Duvallena (1957) da. Autore horrek etapak bereizteko oinarrizko hiru irizpide ezarri zituen:

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Esta característica ya la destacó Freud y es compartida por muchos otros autores. Ezaugarri hori Freudek azpimarratu zuen, eta beste autore askok berresten dute.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Explica esta situación desde el punto de vista de dos de los autores trabajados. Azaldu egoera hori landu ditugun autoreetako biren ikuspuntutik.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Entre toda la clase se decide cuáles son los cuatro o cinco autores que penséis que han tenido o tienen mayor importancia a la hora de estudiar el juego. Ikastalde osoaren artean erabaki zein lau edo bost autorek duten edo izan duten garrantzirik handiena jolasa aztertzeko garaian .

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

No obstante existe una controversia con respecto a esta previa planificación de la actividad lúdica en la que los autores no se ponen de acuerdo y que parece tener su base en la propia definición de juego en la definición de actividad lúdica y en las características de ambas definiciones. Hala ere, badago eztabaida bat jarduera ludikoa aldez aurretik planifikatzearen inguruan; izan ere, autoreak ez dira ados jartzen, eta badirudi jolasaren definizioak, jarduera ludikoaren definizioak eta bi definizioen ezaugarriek eragin dutela hori.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Tal y como mantienen J. Piaget y L. S. Vygotski, el conocimiento está formado por unos esquemas cognitivos; pues bien, para estos autores dichos esquemas cognitivos se organizan en la mente en formas de redes e interconectados unos con otros. J. Piagetek eta L. S. Vygotskik diotenez, ezagutza eskema kognitibo batzuek osatzen dute; autore horien ustez, eskema kognitibo horiek elkarrekin konektatuta, sare moduan antolatzen dira adimenean.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

En esta línea, y según estos autores, el pequeño será más creativo si el educador ayuda a fomentar de forma adecuada esta creatividad. Ildo horretatik, eta autore horien arabera, haurra sortzaileagoa izango da hezitzaileak modu egokian laguntzen badio sormena lantzen.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

En esta obra, tal y como vienen haciendo la mayoría de autores, se ha considerado la actividad lúdica y el juego, si no como sinónimos, sí como conceptos intercambiables y cuya clave está precisamente en que una adecuada intervención educativa consiga que las actividades lúdicas presentadas al pequeño para fomentar el aprendizaje sean vividas por éste como un juego. Lan honetan, autore gehienek egiten duten moduan, jarduera ludikoa eta jolasa ez ditugu sinonimotzat hartu, baina bai kontzeptu trukagarritzat;hain zuzen ere, hezkuntzako esku-hartze egokiak lortu beharrekoa da horren gakoa, haurrak jolas gisa bizitzea ikaskuntza sustatzeko jartzen zaizkion jarduera ludikoak.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Durante el pasado siglo, al igual que ha ocurrido con el resto de las ciencias, el avance epistemológico ha sido notable y numerosos han sido los autores que se han dedicado a investigar y analizar la relación existente entre juego, desarrollo infantil y aprendizaje. Joan den mendean, gainerako zientziekin gertatu den bezalaxe, aurrerapen epistemologikoa nabarmena izan da, eta autore askok ekin diote jolasaren, haur-garapenaren eta ikaskuntzaren arteko erlazioa ikertzeari eta aztertzeari.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

«Autores y lectores frente a la escritura». extraído de la crónica de Pepa García en: www.la verdad.es. «Autoreak eta egileak idazketaren aurrean» («Autores y lectores frente a la escritura»), Pepa Garcíak www.laverdad.es webgunean idatzitako kronikatik ateratako pasarteak.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Irudi pertsonala (4)
Por lo tanto, nos encontramos con un concepto muy amplio, pues también quedan aqui englobados para muchos autores los peloides, que como mencionamos en un capítulo anterior, se tra-ta de los sedimentos con acción termoterápica de algunas aguas minero-medi-cinales. Hortaz, oso kontzeptu zabala da; autore askoren ustez, peloideak multzo honetan sartzen dira, aurreko atal batean aipatu genuen bezala, zenbait ur mineral-medizinalen sedimentu termoterapikoak baitira.

Materiala: Elektroestetika

Cuando el tiempo es menor a 20 ms se las conoce como Farádicas (10 ms según otros autores). Faradiko deitzen zaie pultsuek 20 ms baino gutxiago irauten badute (beste autore batzuen arabera, 10 ms).

Materiala: Elektroestetika

son corrientes sinusoidales alternas, con una frecuencia que va de 2000 Hz (2500 Hz según autores) hasta los 10000 Hz. korronte sinusoidal alternoak dira, 2.000 Hz (2.500 Hz, autorearen arabera) eta 10.000 Hz bitarteko maiztasunekoak.

Materiala: Elektroestetika

Es también destacable la acción de la sauna sobre la piel y anexos de la misma, considerando algunos autores nórdicos que sus efectos superan a los obtenidos con aplicaciones de cosméticos, en cuanto a tersura y fragancia de la piel, hiperqueratosis, resistencia a infecciones cutáneas, etc. Era berean, agerikoa da larruazalean eta haren eranskinetan duen eragina eta, zenbait autore escandinaviarren ustez, hobeak dira kosmetikoekin lortzen direnak baino, leuntasunari eta usain gozoari, hiperkeratosiari, larruazaleko infekzioekiko erresistentziari eta abarri dagokienez.

Materiala: Elektroestetika

Irudia eta soinua (16)
El uso de este tipo de acciones que transgreden las leyes físicas, como licencia que se toma el autor, tienen un gran efecto estético. Lege fisikoak gainditzen dituzten akzioek, autoreak bere kabuz hartzen duen lizentzia gisa, oso efektu estetiko handia daukate.

Materiala: Irudia

Por tanto, cada película es una serie de imágenes y sucesos que se nos ofrecen ya mirados y tratados por el autor. Hortaz, irudien eta gertaeren segida da film oro, autoreak dagoeneko begiratu eta tratatu dituen irudien segida.

Materiala: Irudia

Busca en cómics de diferentes autores y estilos, y elabora un archivo documentado de: Bilatu hainbat autore eta estilotako komikietan, eta honako hauen artxibo dokumentatua egin:

Materiala: Irudia

Guiños al lector que introduce el autor como si fuera una tercera persona. Autoreak irakurleari egiten dizkion keinuak, hirugarren pertsona izango balitz bezala.

Materiala: Irudia

Así mismo, la forma de integrarse en la viñeta indica la importancia expresiva que el autor reconoce a este sonido. Halaber, autoreak soinuari ematen dion adierazpen-garrantzia adierazten du binetan txertatzeko moduak.

Materiala: Irudia

Por tanto, el lector lee los globos que forman el diálogo según el orden dispuesto por el autor. Hortaz, elkarrizketa osatzen duten bunbuiloak autoreak emandako ordenaren arabera irakurtzen ditu irakurleak.

Materiala: Irudia

Gracias al gesto de Tintín, a las estrellas que indican dolor y a algunas líneas cinéticas, el autor nos da sugiere lo sucedido en un espacio cercano, pero que el encuadre de la viñeta no muestra. Tintinen keinuari, mina adierazten duten izarrei eta zenbait lerro zinetikori esker, gertaturikoa iradokitzen digu autoreak hurbileko espazio batean, baina ez dira agertzen binetaren enkoadraketan.

Materiala: Irudia

La razón es que el autor de cómics tiene todo el poder de expresión en su lápiz, mientras que la fotografía y el cine precisan de un gran despliegue técnico. Halaxe da, komikiaren autoreak arkatzean duelako adierazpen osoa; argazkiak eta zinemak, berriz, baliabide tekniko handiak behar dituzte.

Materiala: Irudia

El cómic ofrece una gran libertad al autor para mostrar puntos de vista insólitos, como fuertes picados o contrapicados, o distorsiones del espacio visual. Komikiak ezohiko ikusmoldeak erakusteko askatasun handia ematen dio autoreari, hala nola pikatu edo kontrapikatu handiak, edo ikusizko espazioaren desitxuratzeak.

Materiala: Irudia

El efecto que consigue el autor es indicarnos que el personaje está sorprendido por lo que está viendo. Hauxe da autoreak lortzen duen efektua: pertsonaia harrituta dago ikusten ari denagatik.

Materiala: Irudia

Ostalaritza eta turismoa (2)
En caso de que una misma obra tuviese bastantes autores se pondrá el nombre del coordinador o director del trabajo. Lan batek autore asko baditu, lanaren zuzendariaren edo koordinatzailearen izena jarri.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

La Gran Enciclopedia Rialp recoge entre otras muchas consideraciones el hecho de ser una palabra ampliamente utilizada desde que la empleó Colin Clark en su obraLas condiciones del progreso económicoeditada en 1957. Gran Enciclopedia Rialp entziklopedian, besteak beste aipatzen da hitz hori oso erabilia dela, Colin Clark autoreakConditions of Economic Progressliburuan (1957) erabili zuenetik.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Zehar-lerroa (1)
diversos autores como Gesell, Coriat, lejarraga – Krupitzky describen un período de la postura sedente (trípode) en el que el niño debe utilizar las manos para evitar la caída del tronco hacia delante. Zenbait autorek —hala nola Gesell, Coriat, Lejarraga eta Krupitzky— deskribatzen dute eseritako jarreraren (tripodea) aldi bat zeinean haurrak eskuak erabili behar baititu enborra aurrerantz erortzea saihesteko.

Materiala: Garapen kognitiboa eta motorra

Krokizazioa (1)
Este libro es el fruto de muchas horas de trabajo del autor que ha desarrollado en él sus conocimientos y su experiencia profesional. Liburu hau autorearen lanordu askoren emaitza da; obra honetan garatu ditu bere ezagutzak eta esperientzia profesionala.

Materiala: Krokizazioa