Emaitzak: 95

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Elektrizitatea eta elektronika (5)
Los proyectos pequeños como por ejemplo la instalación de una aula de informática con red local o el montaje de un sistema informático para edición no lineal, pueden pasar sin estudiar cuestiones sobre equipos de trabajo, pero se beneficiarán de su tratamiento. Proiektu txikiak (esate baterako sare lokaleko ikasgela informatiko bat instalatzea edo edizio ez-linealerako sistema informatikoa ezartzea) lantaldeen gaia aztertu gabe egin daitezke, baina proiektu txiki horietarako ere onuragarria da haiek lantzea.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Aunque después el alumnado no tuviera acceso real a estos niveles de configuración, por motivos de funcionamiento del aula, es imprescindible que se realice al menos una vez. Ezinbestekoa da ariketok gutxienez behin egitea, nahiz eta geroago, gelaren funtzionamenduagatik, ikasleek modurik ez eduki konfigurazio-maila horiek atzitzeko.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Intente realizar las actividades propuestas en el apartado 4.8.1., o las que permita el aula disponible. Saia zaitez 4.8.1. atalean proposaturiko ariketak egiten, edota zure gelan egin daitezkeenak.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Veamos ahora algunas orientaciones para la conexión, configuración y puesta en marcha de una red sobre Windows 98. Sería conveniente que se realizaran estas actividades en las aulas de informática de los ciclos formativos de Formación Profesional. Jarraian, argibide batzuk emango ditugu Windows 98 sisteman sare bat konektatu, konfiguratu eta abiarazteko. Komenigarria izango litzateke ariketa hauek Lanbide Heziketako hezkuntza-zikloetako informatika-geletan egitea.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Plantear actividades de autoevaluación sobre elementos reales que se tengan en el aula. Ikasgelan dituzten benetako osagaiei buruzko autoebaluazioa egiteko ariketak proposatu.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Gizarte eta kultura zerbitzuak (53)
En educación infantil, lo importante en las aulas es la flexibilidad y la eficiencia, y que la organización del espacio ayude en la labor educativa y no la encorsete. Haur-hezkuntzan, garrantzitsuenak malgutasuna eta eraginkortasuna dira ikasgelan, eta espazioaren antolamendua hezkuntza-lanean lagungarri izatea, ez oztopo.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

tamaño del aula, mobiliario, equipamiento disponible, actividades de aprendizaje y estilo de enseñanza. ikasgelaren tamaina, altzariak, ekipamendua, ikaskuntza-jarduerak eta irakaskuntza-estiloa.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Se deberá distribuir el espacio del aula entre los diferentes rincones. Ikasgelako espazioa txokoen artean banatuko da.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Las posibilidades que permite el cuento para trabajar en el aula, como se ha ido viendo, son muy variadas y valiosas. Orain arte ikusi dugunez, ipuina ikasgelan lantzeko aukera askotarikoak eta oso baliotsuak daude.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Las características de ambos cuentos son distintas, pero apropiadas para trabajar en el aula de Educación Infantil. Bi ipuinek egitura ezberdinak dituzte, baina egokiak dira Haur Hezkuntzako ikasgelan lantzeko.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

También se pueden confeccionar unas fichas para orientar el trabajo en el aula siguiendo las áreas curriculares. Fitxa batzuk ere egin daitezke, curriculum arloen arabera, ikasgelako lana bideratzeko.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

El hecho de que los padres o educadores faciliten instrumentos de este tipo en el aula propiciará la creación de sonidos. Guraso edo hezitzaileek haren esku horrelako tresnak jartzen badituzte, soinuen sorrera sustatuko da.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

En esta unidad se intentarán proporcionar una serie de contenidos, pautas y actividades que facilitarán al educador o educadora su acercamiento al lenguaje musical y su aplicación en el aula infantil. Unitate honetan, hezitzaileari zenbait eduki, jarraibide eta jarduera ematen saiatuko gara musika-mintzairara hurbiltzeko eta haur eskolan aplikatzeko.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Los padres también podrán compartir este espacio en casa escuchando las audiciones musicales que los pequeños han trabajado en el aula. Gurasoek ere etxean konpartitu ditzakete haurrek eskolan landu dituzten entzuketa horiek.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Para ello, el profesor debe ofrecer un plano del aula con dicha distribución. Horretarako, irakasleak ikasgelaren plano bat eskaini behar du, banaketa horrekin.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Irudi pertsonala (3)
B) Puesta en común en el aula y discusión de las respuestas. B) Bateratze-lana ikasgelan, eta erantzunei buruzko eztabaida.

Materiala: Elektroestetika

Puesta en común en el aula y discusión sobre la idoneidad de dichos protocolos y sus posibles variantes o alternativas. Aukeraketa ikaskideei ezagutaraztea eta protokoloen egokitasunari eta beste aukera batzuei buruz eztabaidatzea.

Materiala: Elektroestetika

CASA Y AULA ETXEA ETA IKASGELA

Materiala: Elektroestetika

Irudia eta soinua (1)
Con melancolía, fija su mirada en un detalle de la pared y recuerda la algarabía que había en el aula durante el curso, en pleno invierno. Malenkoniaz, paretako xehetasun bati erreparatu dio, eta ikasturtean, negua zenean, ikasgelan zegoen zalaparta gogoratu du.

Materiala: Irudia

Administrazioa eta kudeaketa (2)
aquella en la cual un formador imparte conocimientos a un grupo de trabajadores en un aula. trebatzaile batek gela batean ematen dizkie eskolak langile-talde bati.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

es una variante deloutdoor trainingcon los mismos fines pero con actividades realizadas dentro del aula (obras de teatro, resolución de casos, etc.). outdoor trainingdelakoaren aldaera bat da; helburu bera du, baina jarduerak gela barruan egiten dira (antzezlanak, kasuak konpontzea, eta abar).

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Zehar-lerroa (2)
Trae al aula, para su visionado, los más representativos. Ekarri ikasgelara adierazgarrienak, guztiok ikusteko.

Materiala: Sistemen integrazioa

Después, debatid en el aula sobre las siguientes cuestiones: Gero, eztabaidatu ikasgelan galdera hauei buruz:

Materiala: Sistemen integrazioa

Instalatze eta mantentze lanak (4)
Para el aula de formación cuyo caudal total instalado Qt ≤ 1,5 l/s, el caudal de cálculo es: Trebatze-gelan, instalatutako emaria Qg ≤ 1,5 l/s denez, hauxe da kalkulu-emaria:

Materiala: LANEKI_Itugintza.tmx

7.8.3 Ejemplo 3. Edificio de viviendas y aula de formación 7.8.3 Adibidea (3). Etxebizitza-eraikina eta trebatze-gela

Materiala: LANEKI_Itugintza.tmx

El caudal total instalado para las viviendas es de 12 litros y para el aula 1,2 litros por lo que el caudal de cálculo para las primeras (cuyo caudal total Qt ≤ 20 l/s y en el que no existe ningún dispositivo con caudal mínimo instantáneo Qmin ≥ 0,5 l/s) es: Etxebizitzetarako instalatutako guztizko emaria 12 l-koa da, eta trebatze-gelarako, berriz, 1,2 l-koa. Hortaz, hauxe da lehenetarako kalkulu-emaria, guztizkoa Qg ≤ 20 l/s baita, eta puntu bakar batean ere ez baita gertatzen gutxieneko aldiuneko emaria Qmin ≥ 0,5 l/s izatea:

Materiala: LANEKI_Itugintza.tmx

La planta baja destinada a aula de formación dispone de dos aseos masculinos que tienen instalados 1 inodoro con cisterna (0,1 l/s cada uno), un urinario temporizado (0,15 l/s) y un lavabo (0,1 l/s). El consumo de cada uno de ellos es de 0,35 l/s y dos aseos femeninos que disponen de 1 inodoro con cisterna (0,1 l/s) y un lavabo (0,1 l/s), siendo el consumo de cada uno de ellos de 0,20 l/s, disponiendo además de 1 lavabo adicional (0,1 l/s). El consumo total del centro docente es de 1, 2 l/s. Beheko solairuko trebatze-gelan gizonezkoentzako bi komun eta emakumezkoentzako beste bi dituzte. Gizonezkoenetan, kontsumo-puntu hauek daude: komunontzi tangadun bana (0,1na l/s), pixatoki tenporizadoredun bana (0,15 l/s) eta konketa bana (0,1 l/s). Kontsumoa 0,35 l/s-koa da bakoitzean. Emakumezkoenetan, hauek daude: komunontzi tangadun bana (0,1 l/s) eta konketa bana (0,1 l/s). Kontsumoa bakoitzean 0,20 l/s-koa da, baina kanpoan beste konketa bat ere badute (0,1 l/s). Beraz, ikastegiko guztizko kontsumoa 1,2 l/s-koa da.

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Ostalaritza eta turismoa (7)
Leer atentamente el siguiente artículo y analizarlo en el aula mediante un debate abierto. Irakurri arretaz artikulu hau, eta egin eztabaida irekia ikastaldean, aztertzeko.

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Respuesta basada en un debate abierto en el aula. Ikastaldean egindako eztabaida ireki batean oinarritutako erantzuna.

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5- Analizar las conclusiones del ejemplo expuesto y debatirlas en el aula. 5- Aztertu emandako adibidearen ondorioak eta egin eztabaida ikastaldean.

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7- Establecer un debate en el aula sobre las tendencias culinarias expuestas. 7- Egin elkarrizketa ikastaldean, azaldutako sukaldaritzako joerei buruz.

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Leer y analizar en el aula mediante un debate abierto el siguiente artículo periodístico. Irakurri arretaz kazetaritza-artikulu hau, eta egin eztabaida irekia ikastaldean, aztertzeko.

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6- Buscar información sobre el ACC aplicado a la elaboración de platos preparados o de V gama. Exponer los resultados y debatirlos en el aula. 6- Bilatu informazioa, prestatutako platerak edo V gamakoak egiteko AKB teknologia nola erabiltzen den jakiteko. Azaldu emaitzak ikastaldean eta egin eztabaida.

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8- Crear un debate abierto y organizado en el aula donde se expongan los pros y contras del uso de las microondas y de la irradiación como métodos de conservación. 8- Egin eztabaida irekia eta antolatua ikastaldean, kontserbazio-metodo hauen alde onak eta txarrak aztertzeko: mikrouhinak eta irradiazioa.

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