Emaitzak: 269

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Elektrizitatea eta elektronika (34)
La entrada de audio de la tarjeta, se conectará a la salida de audio de la videocámara con un cable de audio que no suele venir con la tarjeta, y que se muestra en la Figura 11.7. Txartelaren audio-sarrera, bideo-kameraren audio-irteerari konektatuko diogu; horretarako txartelarekin etorri ohi ez den audio-kable bat behar dugu. 11.7 irudian ikusten dugu hori.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Figura 11.7. Conexión de la señal de audio de la videocámara a la tarjeta. 11.7 irudia. Bideo-kameraren audio-seinalea txartelera konektatzea.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Externamente al sintonizador, encontraremos los circuitos encargados de procesar la señal de vídeo y audio, para a través del conector PCI poder enviar datos al ordenador y poder procesarlos con algún software específico para las funciones de tratamiento digital de imágenes en movimiento, siendo una de ellas el congelar la imagen y guardarla en el disco duro, con algunas modificaciones que pueda introducir el usuario. Sintonizadoretik at, bideo- eta audio-seinalea prozesatzeko ardura duten zirkuituak aurkituko ditugu, PCI konektorearen bidez ordenagailura datuak bidali ahal izateko eta mugimenduan dauden irudiak digitalki tratatzeko software bereziren batekin datuak prozesatu ahal izateko. Tratamendu digitaletako bat da irudia izoztea eta disko gogorrean gordetzea, erabiltzaileak aldaketaren batzuk sartzeko aukera ere izanik.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Su estructura es la de un sintonizador de TV con unos circuitos integrados adicionales encargados de procesar las señales de vídeo y audio, y posteriormente enviarlas a las salidas correspondientes. Telebista-sintonizadore batek duen egitura bera du; horretaz aparte, zirkuitu integratu gehigarri batzuk ere baditu bideo- eta audio-seinaleak prozesatzeko eta, ondoren, dagokien irteeretara bidaltzeko.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Entrada de vídeo Salida de audio Entrada de audio Bideo-sarrera; audio-irteera; audio-sarrera.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Entrada de audio de la videocámara. Bideo-kameraren audio-sarrera.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Salida de audio hacia los altavoces o hacia la entrada de línea de la tarjeta de sonido. Bozgorailuetarako edo soinu-txartelaren linea-sarrerarako audio-irteera.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Conectores de audio Conector de audio Audio-konektoreak

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

O Figura 8.5. Chip de audio en una placa base: 8.5 irudia. Audio-txipa plaka nagusian:

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Salida de audio para auriculares. Audio-irteera entzungailuetarako.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Informatika eta komunikazioa (1)
Proporcione información que sirva al mismo propósito y función tanto en audio como en vídeo para que se disponga de un canal sensorial alternativo. Eman audio nahiz bideoan xede eta funtzio bera duen informazioa bai , zentzumen-kanal alternatiboa izateko.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Ostalaritza eta turismoa (2)
Por último, otro tipo de empresas de información son las que ofrecen el servicio de audio guías (aparte de ser ofrecido por las oficinas de turismo). Azkenik, beste informazio-enpresa batzuk dira audio-giden zerbitzua eskaintzen dutenak (turismo-bulegoek ere eskaintzen dute).

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Servicio de audio guía: Audio-gida zerbitzua:

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Gizarte eta kultura zerbitzuak (9)
Equipos técnicos: ordenadores, televisores, fotocopiadoras, equipos de audio Ekipo teknikoak: ordenagailuak, telebistak, fotokopiagailuak, audio-ekipoak…

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Los recursos técnicos son los recursos con carácter tecnológico que sirven de soporte, herramienta y medio para la realización de actividades o productos, tales como ordenadores –tantosoftwarecomohardware–, televisores, fotocopiadoras, equipos de audio, etc. Jarduerak edo produktuak egiteko euskarri, tresna eta bitarteko gisa balio duten baliabide teknologikoak dira; esaterako, ordenagailuak —softwarea nahiz hardwarea—, telebistak, fotokopiagailuak eta audio-ekipoak.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

La utilización complementaria de otros recursos: ilustraciones; sonidos u olores; troquelados, muñecos, títeres y juguetes; vídeos, cintas de audio, diapositivas, transparencias, proyección de imágenes, etc. Beste baliabide osagarri batzuk erabiltzea: ilustrazioak; soinuak edo usainak; trokelatuak, panpinak, txotxongiloak eta jostailuak; bideoak, audio-zintak, diapositibak, gardenkiak, irudien proiekzioa…

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Medios técnicos que se pueden utilizar son: impresoras, ordenadores, traductores,software, fotocopiadoras, proyectores, micrófonos, altavoces, material de audio –discos de vinilo, CD, DVD, casetes–, grabadoras, máquinas de escritura braille, tarjetas de comunicación de sistemas alternativos –Bliss por ejemplo–, etc. Bitarteko teknikohauek erabil daitezke: inprimagailuak, ordenagailuak, itzultzaileak,softwarea, fotokopiagailuak, proiektoreak, mikrofonoak, bozgorailuak, audio-materiala (binilo-diskoak, CDak, DVDak, kaseteak), grabagailuak, braillez idazteko makinak, bestelako sistemen komunikazio-txartelak (adibidez, Bliss)...

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

"La utilización complementaria de otros recursos: ilustraciones; sonidos u olores; troquelados, muñecos, títeres y juguetes; vídeos, cintas de audio, diapositivas, transparencias, proyección de imágenes, etc." "Beste baliabide osagarri batzuk erabiltzea: ilustrazioak; soinuak edo usainak; trokelatuak, panpinak, txotxongiloak eta jostailuak; bideoak, audio-zintak, diapositibak, gardenkiak, irudien proiekzioa…"

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

La página web de este museo nos abre las puertas al conocimiento y reconocimiento de la riqueza cultural de los pueblos precolombinos y ofrece un área de descarga de archivos de vídeo y audio que nos acercan a la música y tradiciones de pueblos originarios de Chile. Museoaren web-guneak Kolon aurreko herrien kultura-aberastasuna ezagutzeko eta aitortzeko ateak irekitzen dizkigu eta bideo- et audio-fitxategiak behera kargatzeko eremua eskaintzen digu, Txileko jatorrizko herrien musikara eta tradizioetara hurbiltzen gaituztenak.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

En los sistemas descriptivos y en los narrativos es corriente el uso de grabaciones tanto en vídeo como en audio, puesto que suponen un soporte básico a la hora de transcribir, reobservar ciertas conductas, analizar la forma de expresión (tiempos, pausas...), etc. Sistema deskribatzaileetan eta narratiboetan, ohikoa da bideo- eta audio-grabazioen erabilera, oinarrizko euskarria baitira informazioa transkribatzeko, portaera batzuk berriro aztertzeko, adierazpen moduak aztertzeko (denborak, etenaldiak...).

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Las entrevistas se deberán grabar en audio, aunque no por ello se dejarán de tomar notas. Audioan grabatu behar dira elkarrizketak, baina oharrak idazteari utzi gabe.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

ATLAS.ties un potente programa que permite el análisis visual de datos cualitativos de textos, gráficos, audio y vídeo. ATLAS.titestuetako, grafikoetako, eta audio eta bideoetako datu kualitatiboen ikusizko analisia egiteko aukera ematen duen programa ahaltsua da.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Komunikatzeko trebetasunak (6)
Está conformada por dos ambientes separados por un vidrio de visión unilateral, los cuales cuentan con equipos de audio y de vídeo para la grabación de los diferentes experimentos. Beiraz bereizitako bi giro ditu, alde bakarretik ikusten dela; haietan, audio- eta bideo-ekipoak egoten dira, egiten diren esperimentuak grabatzeko.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Otros recursos son; la observación directa, la entrevista, las grabaciones de audio, vídeo, la grafología. Beste baliabide batzuk dira, esaterako, zuzenean erreparatzea, elkarrizketa, audio-grabazioak, bideoak eta grafologia.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

El asesor intervendrá desde disciplinas como la publicidad, la producción musical, y la de audio y vídeo, entre otras. Aholkulariak hainbat diziplina baliatuko ditu esku hartzeko, hala nola musika-ekoizpena, audio- eta bideo-produkzioa eta abar.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Radio: es un medio «solo audio». Irratia: «audio» formatu hutseko hedabidea da.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Publicidad interior: consiste en medios visuales (y en algunos casos incluyen audio) colocados en lugares cerrados donde las personas pasan o se detienen brevemente. Barne-publizitatea: bitarteko bisualak (batzuetan, audioa ere izaten dute), jendea igarotzen den edo denbora tarte labur batez geratzen den toki itxietan ipiniak.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Las características que ofrece la radio giran en torno al audio; los efectos sonoros, la música y el tono de voz. Irratiak eskaintzen dituen ezaugarriak audioarekin daude lotuta: soinu-efektuak, musika eta ahots-tonua.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Irudia eta soinua (140)
2. IEC Sub.code format: audioko DAT gailuetan erabiltzen den denbora-estandarra da. 2. IEC Sub.code format: es el estándar de tiempo que se emplea entre los dispositivos DAT de audio.

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Bideo digitalari dagokionez, bideo-seinalea SDI (Serial Digital Interfac edo HD formatuetan transmititu daiteke, kanal anitzeko audioarekin eta informazio-datuekin. Kable ardazkideak erabiltzen dira, BNC konektoreekin edo zuntz optiko bidez. ITU-R-BT 656 arauak jasotzen du bideo digitalaren osagaien seinale bidezko lana. 1.5 atalean, bideo digitalaren formatu desberdinei buruzko informazio gehiago jasotzen da. En cuanto al vídeo digital, los diferentes formatos en que se puede transmitir la señal de vídeo serían SDI (Serial Digital Interfac o HD con audio multicanal y datos de información. Se emplean cables coaxiales con conectores BNC o mediante fibra óptica. La norma que recoge el trabajo por señal de componentes del vídeo digital es ITU-R-BT 656. En el Apartado 1.5 se establece más información acerca de los diferentes formatos de vídeo digital.

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Soinu baten tonua uhin-formaren araberakoa da zuzenean, eta ez periodikotasunaren araberakoa. Konplexutasuna edozein izanik ere, tonua harmonikoak deituriko osagaietan zehazten da. Fourier-en analisiaren bidez egin daiteke, soinu baten harmonikoak edo oinarrizko osagaiak aztertzeko prozesu matematikoa baita. Analisi horren adibide praktiko bat dugu MP3 audio digitala: seinaleari aplikatzen dio, ondoriozko artxiboa biltegiratzen den tokiaren erabilera murrizteko. El tono de un sonido depende directamente de su forma de onda, no de su periodicidad. Independientemente de su complejidad, el tono se puede decidir en una serie de componen­tes conocidos como armónicos. Esto se puede llevar a cabo mediante el análisis de Fourier, que es un proceso matemático que permite analizar los armónicos o componentes básicos de un sonido. Un ejemplo práctico de la aplicación de este análisis es el audio digital MP3, que lo aplica a la señal para minimizar el uso de espacio en donde se almacena el archivo resultante.

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3.3. Audio-lineak: kable orekatuak eta ez-orekatuak, mahukak, phantom elikadura 3.3.Líneas de audio: cables balanceados o no balanceados, mangueras, alimentación phantom

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Hori aintzat hartuta, linea ez-orekatuak etxeko instalazioetan eta erdiprofesionaletan erabiltzen dira. Bi kable izaten dituzte: audio-seinalea bidaltzen duen eroale bat eta lur-hargune bat. Kable- sare horiek interferentziak edo zaratak hartzeko joera handiagoa dute. Teniendo esto en cuenta, las líneas no balanceadas son las que se suelen emplear en instalacio­nes domésticas o semiprofesionales. Están compuestas por dos cables: un conductor que manda la señal de audio y uno de toma de tierra. Este tipo de cableado es más propenso a recoger inter­ferencias o ruidos.

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5.3.1. RCA/CANON/JACK audio-konektoreak 5.3.1. Conectores de audio RCA/CANON/JACK

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3.4. Telebistako zuzenekoetarako eta emanaldi eszenikoetarako audio-mahai analogiko eta digitalen prestazio tekniko eta operatiboak 3.4.Prestaciones técnicas y operativas de mesas de audio analógicas y digitales para directos de televisión y representaciones escénicas

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Audio-mahaian, programa audiobisual baten zati izango diren soinu-iturri desberdinak nahas daitezke. Nahasgailu analogikoak eta digitalak daude, baina biek dauzkate kontrol berberak; salbuespena zera da, kommutadorea erabili ordez menua eta menuko aukerak erabili behar direla. La mesa de audio permite la mezcla de diferentes fuentes sonoras que van a formar parte de un programa audiovisual. Existen mezcladores analógicos y digitales, pero en ambos casos los con­troles que incorporan son los mismos, con la salvedad de que, en vez de encontrar el acceso por un conmutador, se debe acceder mediante el menú y sus opciones.

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Phantom elikadurako kommutadorea: elikadura etengabea behar duten audio-gailuei (adibidez, kondentsadore-mikrofonoei) elikadura edo korronte etengabea emateko aukera eskaintzen du. Conmutador de alimentación phantom: ofrece la posibilidad de suministrar alimentación o corriente continua a aquellos dispositivos de audio que lo necesiten para su funcionamiento, como por ejemplo a los micrófonos de condensador.

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3.5. Audioaren monitorizazio-sistemak: bozgorailuak eta entzungailuak 3.5. Sistemas de monitorización del audio: altavoces y auriculares

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