Emaitzak: 53

ES EU
Fabrikazio mekanikoa (1)
f) Las incidencias comprendidas en los incisos d) y e) anteriores se comunicarán, así mismo, al órgano territorial competente de la administración pública, que adoptará las decisiones que estime convenientes, previa audiencia del interesado, pudiendo llegar incluso al cierre de las instalaciones en tanto no sean subsanadas las citadas deficiencias. f) Era berean, aurreko d) eta e) ataletan aipatutako gorabeherak administrazio publikoaren lurralde-organo eskudunari ere jakinarazi behar zaizkio eta administrazioak egoki iritzitako erabakiak hartuko ditu, interesdunari entzun ostean; instalazioak ixteko erabakia ere hartu dezake, akatsak konpontzen ez diren bitartean.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Informatika eta komunikazioa (1)
debemos identificar a nuestro núcleo de usuarios extremos que nos ayudaran a posicionar el producto de una forma mas definida que si nos dirigimos directamente a la gran audiencia. muturreko erabiltzaileak identifikatu behar ditugu, produktua zehatzago kokatzen lagunduko baitigute horiek, zuzenean audientzia handiarengana jota baino.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Ostalaritza eta turismoa (1)
Los canales o medios de comunicación publicitaria deben alcanzar la máxima audiencia posible; para ello los más apropiados son: Publizitate-komunikazioko kanalek edo hedabideek ahalik eta ikus-entzule gehien lortu behar dute; horretarako, hauek dira egokienak:

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Gizarte eta kultura zerbitzuak (3)
A través de la radio, la difusión del mensaje es muy amplia, tanto a nivel geográfico como a nivel de audiencia. Irratiaren bidez, mezua asko hedatzen da, bai geografiari dagokionez, bai audientziari dagokionez.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Tratar de comprender el punto de vista de las distintas audiencias. Ikusle edo entzule talde bakoitzaren ikuspuntua ulertzen saiatzea.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Al tratar con audiencias difíciles Ikus-entzule zailekin aritzean

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Komunikatzeko trebetasunak (38)
Por ejemplo, con respecto a la postura, debe evitarse la rigidez y reflejar serenidad y dinamismo, y con respecto a la mirada, el contacto ocular y la dirección de la mirada son esenciales para que la audiencia se sienta acogida. Esate baterako, jarrerari dagokionez, saihestekoa da zurruntasuna, eta baretasuna eta dinamismoa islatu behar dira. Begiradari dagokionez, berriz, funtsezkoak dira begien kontaktua eta begiradaren norabidea, ikus-entzuleak babestuta senti daitezen.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Esta puede variar según sea nuestro interlocutor; una audiencia, un conocido, un amigo o una persona especialmente querida o muy cercana. Aldatu egin liteke gure solaskidearen arabera –ikus-entzuleak, ezagun bat, lagun bat edo oso gertukoa edo kutuna dugun pertsona bat–.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Las personas, público o audiencia con las que el cliente debe relacionarse. Bezeroak harremanetan kide izango dituen pertsonak, publikoa edo ikus-entzuleak.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

¿Conseguimos identificar las características más relevantes de las personas, públicos o audiencias con las que el cliente debe relacionarse y los medios de comunicación ante los que debe presentarse? Lortu dugu gure bezeroak bere harremanetan aurrez aurre izango dituen pertsonen, publikoen, ikus-entzuleen edo komunikabideen ezaugarririk garrantzitsuenak ateratzea?

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Comparecen ante audiencias los políticos, las autoridades, empresarios en reuniones de trabajo, etc. Politikariak, agintariak eta halakoak agertzen dira ikus-entzuleen aurrean, baita enpresariak ere, lan-bileretan eta halakoetan.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Por ello, son cada vez más los clientes que demandan la ayuda del asesor en comunicación para lograr comunicarse de forma adecuada y respetuosa con diferentes audiencias (clientes, colaboradores, promotores, agentes sociales, etc.), para venderles un libro, o luchar por convencer a los asistentes a un mitin político para que den su voto a una lista. Hori dela eta, gero eta bezero gehiagok eskatzen dute komunikazio-aholkulariaren laguntza, egokiro eta errespetuz komunikatzen ikasteko ikus-entzuleen aurrean (bezeroak, kolaboratzaileak, sustatzailea, gizarte-eragileak eta abar), dela liburu bat saltzeko, dela mitin politiko batera bertaratuak konbentzitzeko, zerrenda jakin bati botoa eman diezaioten.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Tratar de desarrollar las siguientes facultades ante la audiencia: Ikus-entzuleen aurrean, honako ahalak garatzen saiatzea:

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Condensar las ideas en pocas palabras comprensibles para la audiencia. Ideiak hitz gutxitan trinkotzea, ikus-entzuleek ulertzeko moduan.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Una presentación es una forma de exhibir un proyecto, una idea, o bien, de informar sobre datos y resultados de una investigación ante una audiencia. Aurkezpen bat proiektu bat edo ideia bat emateko modu bat da, edo ikerketa batekin lotutako datuak eta emaitzak azaltzea jendaurrean.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Facilitar el seguimiento de la audiencia. Entzuleen segimendua erraztea.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Zehar-lerroa (5)
Si se repite el nombre del producto hasta tres veces en un anuncio, se consigue que la audiencia lo recuerde. Produktuaren izena hiru aldiz ere errepikatu daiteke iragarki berean, entzuleek gogoratu dezaten.

Materiala: Sistemen integrazioa

La asociación:se basa en asociar el producto con ideas o situaciones deseables o positivas para la audiencia. Asoziazioa:produktua entzuleentzat desiragarriak edo positiboak diren ideia edo egoerekin lotzea.

Materiala: Sistemen integrazioa

Todos los que compartáis medios de difusión sobre sol y playa sois la audiencia. Eguzkiari eta hondartzari buruzko zabalkunde-bitartekoak erabiltzen dituzuen guztiek osatzen duzue audientzia.

Materiala: Sistemen integrazioa

Las partes serán citadas a las audiencias con suficiente antelación y con advertencia expresa de que pueden acudir acompañadas por todas las pruebas, documentales, periciales y testificales que consideren oportunas. Aldeei behar besteko aurrerapenarekin emango zaie entzunaldia egiteko hitzordua, eta berariaz jakinaraziko zaie egokitzat jotzen dituzten frogabide, dokumentu, aditu-txosten eta lekukotasunak ekar ditzaketela berekin.

Materiala: Sistemen integrazioa

Con carácter general, la no contestación, inactividad o incomparecencia injustificada de las partes en cualquier momento del procedimiento arbitral, incluida la audiencia, no impide que se dicte el laudo. Oro har, aldeek arrazoirik eman gabe arbitraje-prozeduraren edozein unetan ez erantzuteak, ez jarduteak edo ez agertzeak ez du eragotziko laudoa ematerik.

Materiala: Sistemen integrazioa

Irudia eta soinua (3)
Azkenik, aurretik esan dugun moduan, ezinbestekoa da itzulerako seinalea entzutea, hartzaileei –hots, audientziari– benetan iristen ari zaiena ematen ari den soinu-seinale berbera dela egiaztatzeko. Gainera, horrela, errealizazio-kontroletik baino seinalearen jarraitutasunetik eratorritako akats posibleak ikus daitezke. Por último, como se ha comentado con anterioridad, la escucha de la señal de retorno es funda­mental para comprobar que realmente lo que llega a los destinatarios, es decir, a la audiencia, es la misma señal sonora que se está emitiendo. Además, esto permite visualizar posibles fallos derivados no tanto del control de realización, sino de la continuidad de la señal.

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

Emisio-seinalea: ikus-entzuleak telebistan jasotzen ari diren irudien eta audioen multzoa da. Señal de emisión: conjunto de imágenes y audio que la audiencia está recibiendo en sus televisores.

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

Aurrerapen teknologikoen ondorioz eta ikus-entzuleek eskaera berriak egitearen ondorioz, premiak estaltzeko telebista-eredu berriak sortu dira. Sektorean, zenbait proposamenetan ari dira lanean; adibidez, honako hauetan: Los avances tecnológicos y el surgimiento de nuevas demandas por parte de la audiencia han propiciado el surgimiento de nuevos modelos de televisión que puedan llegar a cubrir dichas necesidades. Existen varias propuestas del sector en las que se está trabajando, como:

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx