Emaitzak: 13

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Ehungintza, jantzigintza eta larrugintza (2)
Cristobal Balenciaga traje jakadunengatik eta egitura ederreko berokiengatik egin bazen ere ospetsua, parpailazko soineko ederren maisu handia izan zen. Soineko haien teknikak, arintasunak, soiltasunak, gaur egun oraindik ere amets eginarazten digute. Bolante hain arinek, inkrustazio ia ikusezin horiek, goretsi egiten dute parpaila eta horiexek eman diote gaur egun duen izena eta ospea. Balenciagak talentu ohiz kanpokoaz landu zituen bere soineko guzti-guztiak, bai guipure parpailen bitartez -beteagoak baina diseinu grafikoagokoak-, bai tul finen edo Chantilly parpaila arinaren bitartez. Conocido por sus trajes de chaqueta y sus abrigos de tan bella construcción, Cristóbal Balenciaga fue también el maestro indiscutible de maravillosos vestidos de encaje. La técnica, la ligereza, la simplicidad que desplegaban, hacen aún soñar. Esos volantes tan ligeros, esas incrustaciones casi invisibles sublimaban el encaje y le atribuyeron el reconocimiento del que goza. Ya sea mediante el encaje, más cargado en el diseño pero más gráfico, o mediante el tul vaporoso o el encaje Chantilly tan ligero, Balenciaga trató cada uno de sus vestidos con un talento extraordinario.

Materiala: LANEKI_corpusak_elkartuta.csv.tmx

Beste ehun batzuekin gertatzen den bezala, Balenciagak bere maisulan asko sare itxurako material horiekin egin zituen: esate baterako, 1951ko "ijito" soinekoak, 1955eko zeta arrosako eta parpail zuriko gaueko soinekoa, Point d'esprit tul zuriko gaueko jaka, arintasun hodeia, 1957koa. Balenciaga realizó muchas de sus obras maestras sobre estos tejidos reticulares: por ejemplo, los vestidos "gitanos' de 1951, el vestido de noche en tejido de seda rosa y encaje blanco de 1955, la chaqueta de noche de tul Point d'esprit blanco, nube de ligereza, de 1957.

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Fabrikazio mekanikoa (2)
No hay rapidez en la tramitación del pedido Ez dago arintasunik eskaera izapidetzeko

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

No hay rapidez en la tramitación del pedido 3 Ez dago arintasunik eskaera izapidetzeko, 3

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Gizarte eta kultura zerbitzuak (1)
«Los juegos serán los de pelota, bochas, trucos y demás corporales de agilidad, con tal de que no sean indecentes, arriesgados o improporcionados a la fuerza de los Seminaristas. “Jolasak pilota, petanka, amarruak eta gorputzaren arintasuna lantzekoak izango dira, baldin eta lizunak, arriskutsuak edo apaizgaien indarrerako gehiegizkoak ez badira.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Irudi pertsonala (3)
Pero también es cierto que el efecto, más o menos ligero, podremos graduarlo dependiendo del modo de aplicación, como más adelante veremos. Baina egia da efektua graduatu egin dezakegula (arintasun handiagoa edo txikia), erabiltzeko moduaren arabera; aurrerago ikusiko dugu hori.

Materiala: Elektroestetika

Esta será un tipo de corrección que utilizaremos con la finalidad de aportar al rostro algo de la ligereza y gesto alegre, que con el paso del tiempo va perdiendo Por efecto de la gravedad, los rasgos tienden a caer desde el eje central de la cara hacia los lados, y ello hace que en numerosas ocasiones las comisuras de los labios desciendan. Aurpegiari denboraren joanean galtzen den arintasuna eta keinu alaia emateko erabiliko dugu zuzenketa hau. Grabitatearen ondorioz, hazpegiak aurpegiaren erdiko ardatzetik alboetara erortzen dira eta, horren ondorioz, ezpain-ertzak jaitsi egiten dira askotan.

Materiala: Elektroestetika

Aclarar la ceja hasta su decoloración es un poco drástico, pero un ligero suavizado en modelos con el cabello desde el castaño claro al rubio, puede aportar mucha ligereza y en algunos casos hasta rejuvenecer el rostro, sobre todo cuando la modelo lleve mechas más claras en el pelo. Bekaina kolorea kentzeraino argitzea neurri zorrotzegia da, baina gaztaina-koloretik kolore horira arteko ile-tonuak dituzten modeloen bekainak pixka bat argituz gero, arintasun handia eman dakieke aurpegiei eta, zenbait kasutan, aurpegia gaztetu ere egiten da, batez ere modeloak xerlo argiak baditu ilean.

Materiala: Elektroestetika

Irudia eta soinua (2)
La fluidez y del ritmo de la secuencia dependen de la cantidad de fotogramas intermedios que se intercalan entre dos poses claves. Bi poseren artean tartekatzen diren bitarteko fotogramen kopuruaren araberakoak dira sekuentziaren arintasuna eta erritmoa.

Materiala: Irudia

Reflejarlas en la animación aporta fluidez y dinamismo. Horiek animazioan islatzeak arintasuna eta dinamismoa ematen ditu.

Materiala: Irudia

Komunikatzeko trebetasunak (2)
Transmiten jovialidad, dinamismo y agilidad. Alaitasuna, dinamismoa eta arintasuna transmititzen dute.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Las habilidades sociales son las conductas que permiten una mayor fluidez en las relaciones con los demás, y con uno mismo. Trebetasun sozialek arintasun handiagoa ahalbidetzen dute gainerakoekin ditugun jokabideetan, baita norberarekin ere.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak