Emaitzak: 295

ES EU
Administrazioa eta kudeaketa (7)
14.- Cobramos la deuda del ejercicio nº 5 anticipadamente, por lo que concedemos un dto de 36,06 €. 14.- 5. ariketako zorra goiz kobratu duenez, 36,06 euroko deskontua egin du.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

1.- Tomando el ejercicio nº 6 del tema anterior, realizar: 1.- Aurreko gaiko 6. ariketa oinarri hartuta, egin hauek:

Materiala: Kontu-ikuskaritza

20.- Cobramos la deuda correspondiente a la operación del ejercicio 18. por lo que concedemos un descuento de 30,05 €. 20.- 18. ariketako eragiketari dagokion zorra kobratu du. Ondorioz, 30,05 euroko deskontua egin du.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

2.-Ejercicio de repaso. 2.-Berrikusteko ariketak.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Se trata de ejercicios de repaso. Errepasoko ariketak dira.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Libro eminentemente práctico, dedicado a la interpretación de las normas internacionales de contabilidad y su sistemática contable con una gran cantidad y variedad de ejercicios resueltos. Oso liburu praktikoa da; kontabilitateko nazioarteko arauak eta kontabilitateko sistematika interpretatzen ditu, ebatzitako ariketa askoren bidez.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Libro con una gran cantidad de ejercicios resueltos y comentados. Ebatzitako eta iruzkindutako ariketa asko ditu liburuak.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Elektrizitatea eta elektronika (40)
ACTIVIDADES PRÁCTICAS DE ENSEÑANZA-APRENDIZAJE IRAKASKUNTZA-IKASKUNTZA ARIKETA PRAKTIKOAK

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Práctica de ampliación enseñanza-aprendizaje Irakaskuntza-ikaskuntza ariketa praktikoa

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

-Según el organigrama de la multinacional de sistemas de medición electrónica presentado en la unidad. - Ariketa honetarako, unitate honetan aurkeztu dugun neurketa elektronikoko sistemen multinazionaleko organigrama hartuko dugu.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

ACTIVIDAD PRÁCTICA DE ENSEÑANZA-APRENDIZAJE IRAKASKUNTZA-IKASKUNTZA ARIKETA PRAKTIKOA

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Escribe la información de proyecto del ejercicio que aparece en la figura en los cuadros de propiedades del archivo e indica tu nombre como autor. Idatzi irudiko ariketako proiektuaren informazioa fitxategiko propietate-koadroetan eta jarri zure izena egile gisa.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

6.9 PRÁCTICAS Y EJERCICIOS PROPUESTOS 6.9 PROPOSATUTAKO ARIKETAK ETA PRAKTIKAK

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Tutorial de aprendizaje del programa con teoría y ejercicios. Programa erabiltzen ikasteko tutoriala teoriarekin eta ariketekin.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

El objetivo de esta nueva práctica es crear una lámina DIN A4 en disposición vertical, colocando en ella el cajetín diseñado en este tutorial e incluyendo los diez nuevos componentes creados en los ejercicios anteriores (figura 4-31). Praktika berri honen helburua DIN A4 orria bertikalki sortzea da; tutorial honetan diseinatutako inskripzio-laukia ipiniko da, eta aurreko ariketetan sortutako hamar osagai berriak ere ezarriko dira (4-31 irudia).

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Obtener la expresión canónica suma y producto de la función dada por la tabla de verdad del ejercicio 7 del apartado de autoevaluación de este tema. Unitate honetako auto-ebaluazio ataleko 7. ariketako egia-taulan emandako funtzioaren batuketa eta biderkadura-adierazpen kanonikoa eskuratu.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Realizar los cambios de base de los ejercicios anteriores empleando la calculadora de Windows. Egin aurreko ariketetako oinarri-aldaketak Windos-eko kalkulagailua erabiliz.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Fabrikazio mekanikoa (14)
- EJERCICIOS PRACTICOS. -ARIKETA PRAKTIKOAK

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

La observación de la ejecución de ambos ejercicios. Bi ariketen gauzatzea behatzea.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

EJERCICIOS PRACTICOS. -ARIKETA PRAKTIKOAK

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Se solicita el arco rayado por lo que lo que se lee en la tabla es Grafikoan agertzen den arku marraduna zehaztea eskatzen digu ariketak; beraz, taulan begiratuta hau dugu:

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

EJERCICIOS PRÁCTICOS. -ARIKETA PRAKTIKOAK

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Solución EJERCICIO 1.- 1. ariketaren erantzuna

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Si en el ejercicio anterior se supone que no se devuelve el elemento elegido entonces nos encontramos con el denominado “suceso dependiente” por lo que la solución sería: Demagun, aurreko ariketa horretan, aukeratutako elementua ez dugula multzora itzultzen; “mendeko gertaera” deritzona izango dugu orduan. Hortaz, soluzioa hau litzateke:

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

3-9.-EJERCICIOS PRÁCTICOS 3-9.-ARIKETA PRAKTIKOAK

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

2-5.-EJERCICIOS PRACTICOS 2-5.-ARIKETA PRAKTIKOAK

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

SoluciónEjercicio 1.- 1. ariketaren erantzuna

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Gizarte eta kultura zerbitzuak (45)
Las tres maneras de obtener agua deben sumar unos tres litros al día, aunque puede haber factores que aumenten las necesidades de agua, como son el incremento de temperatura ambiental en verano, la temperatura corporal cuando hay fiebre, el ejercicio físico, la lactancia materna y otros. Ura lortzeko hiru modu horien baturatik eguneko hiru litro lortzen dira, baina uraren beharra areagotu dezaketen eragileak egon daitezke, besteak beste: udan inguruneko tenperatura igotzea, gorputzeko tenperatura igotzea sukarra agertzean, ariketa fisikoa egitea, amagandiko edoskitzea eta abar.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

-Recomendar ejercicios físicos saludables. -Ariketa fisiko osasungarriak gomendatzea.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Teoría del ejercicio preparatorio o del pre-ejercicio( Prestatzeko ariketaren edo aurreariketaren teoria

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Muchos de los ejercicios de lógica y de los operadores se realizan con este material, por lo que resulta interesante conocerlo. Logika-ariketa eta eragileen ariketa asko material honekin lantzen dira eta interesgarria da, beraz, horiek ezagutzea.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Es una técnica cansada, / por lo que los ejercicios deben ser cortos. Teknika nekagarria denez, ariketek motzak izan behar dute.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

desarrollaremos este ejercicio a partir de la canción del pedagogo J. Wuytack, que nos permitirá viajar en diferentes medios de transporte. J. Wuytack pedagogoaren abestia abiapuntu hartuta landuko dugu ariketa hau; izan ere, zenbait garraiobide erabiliz bidaiatzeko aukera emango digu kantak.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

A partir de todas estas técnicas, se pueden crear historias donde aparezcan todos los ejercicios, aunque brevemente, a fin de que el niño, de forma inconsciente y natural, esté trabajando todos los aspectos de la educación vocal. Ahots-heziketaren alderdi guztiak modu inkontziente eta naturalean lantzeko ariketa horiek guztiak bilduko dituzten zenbait istorio asma ditzakegu.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Al igual que los ejercicios de soplo, los ejercicios de aspiración y de retención del aire contribuirán a una mejora del control de la respiración. Arnasa hartzeko eta arnasari eusteko ariketek arnasa hobeto kontrolatzen laguntzen dute, putz egiteko ariketek bezala.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Para practicarlos, se pueden realizar algunos ejercicios: Soinu horiek praktikatzeko ariketa hauek proposatzen dizkizuegu:

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

A continuación se describirán algunos ejercicios que se pueden trabajar en el ámbito de la educación infantil. Haur-hezkuntzan alor honetan landu daitezkeen ariketa batzuk azalduko ditugu ondoren.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Informatika eta komunikazioa (1)
Me dejo en el tintero otras propiedades y métodos comoinnerHeight, innerWidth, outerHeight, outerWidth, pageXOffset, pageYOffset, personalbar, scrollbars, back(), find(["cadena"],[caso,bkwd]), forward(), home(), print(), stop()... todas ellas disponibles a partir de NS 4 y cuya explicación remito como ejercicio al lector interesado en saber más sobre el objeto window. Aipatzeke uzten ditut beste propietate eta metodo batzuk, hala nolainnerHeight, innerWidth, outerHeight, outerWidth, pageXOffset, pageYOffset, personalbar, scrollbars, back(), find(["katea"],[kasua,bkwd]), forward(), home(), print(), stop()... horiek guztiek NS 4tik aurrera erabil daitezke, eta haien azalpena ariketa gisa bidaliko diot window objektuari buruz gehiago jakiteko interesatuta dagoen irakurleari.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Irudi pertsonala (33)
Para evitar el estreñimiento se recomienda tomar en la dieta fibras vegetale que se encuentran en cereales, frutas, verduras y pan íntegral; practicar ejercicio físico, mantener un hábito horario de defecación y no tomar laxantes o purgantes de forma habitual. Gomendio hauek ematen dira idorreriarik ez izateko: dietan zerealetako, fruituetako, barazkietako eta ogi integraleko landare-zuntzak hartzea, ariketa fisikoa egitea, obratzeko ordutegi finkoa izatea eta laxanteak edo libragarriak hartzera ez ohitzea.

Materiala: Elektroestetika

Tratamientos compresivos, de ejercicio y postura y cuidados de la piel indicados en la primera fase Lehenengo fasean adierazitako konpresio-tratamenduak, ariketak, jarrerak eta larruazala zaintzea.

Materiala: Elektroestetika

También es un órgano de depósito de sangre, de la que se llena como una esponja y que suelta a otros tejidos cuando éstos la necesitan; es el caso de los músculos tras la realización de un ejercicio físico intenso; al hacerlo da la sensación de pinchazo o «flato»). Odola biltzen duen organoa ere bada. Belaki bat balitz bezala betetzen da, eta beste ehun batzuetara askatzen du, ehun horiek behar dutenean; horixe gertatzen zaie muskuluei ariketa fisiko bizia egin ondoren, eta, halakoetan, sastada edo haize-mina sentitzen da).

Materiala: Elektroestetika

Factores externos (agentes tóxicos, causas mecánicas como la realización de ejercicio físico o alteraciones hepáticas que modifican los niveles de lípidos y proteínas del plasma). Kanpo-faktoreak; esaterako, agente toxikoak, kausa mekanikoakariketa fisikoa egitea, esaterako, edo asaldura hepatikoakplasmako lipido- eta proteina-mailak aldatzen dituzte.

Materiala: Elektroestetika

Como en los cuidados estéticos del aparato locomotor, aquí también están indicados el ejercicio y los masajes. Lokomozio-aparatuaren zainketa estetikoen kasuan genioen moduan, hemen ere egokiak dira ariketak eta masajeak.

Materiala: Elektroestetika

una alimentación adecuada, ejercicio físico para conservar en buenas condiciones músculos, huesos y articulaciones, y ciertos hábitos postura les. elikadura egokia, muskuluak, hezurrak eta artikulazioak egoera onean izateko ariketa fisikoa egitea eta zenbait jarrera-aztura hartzea.

Materiala: Elektroestetika

Las propiedades del aire marino pueden utilizarse como complemento a la Talasoterapia, ya que resulta un gran estimulante de la capacidad de defen-sa orgánica, pudiendo reemplazar en algunos casos al ejercicio físico. Talasoterapiaren osagarri gisa erabil daitezke itsasoko airearen propietateak, defentsa organikoaren ahalmena bizkortzen dutelako, eta inoiz ariketa fisikoa ere ordezka dezake.

Materiala: Elektroestetika

Otro parámetro fundamental, el tiempo de aplicación, dependerá siempre de la persona; por lo general, en el caso de querer realizar una tabla de ejercicio físico simple, se podrá dilatar entre 10 y 30 minutos. Funtsezko beste parametro bat, aplikazio-denbora, pertsonaren araberakoa da; orokorrean, ariketa fisiko sinpleko taula bat egin nahi izanez gero, 10 eta 30 minutuz luza daiteke.

Materiala: Elektroestetika

Bajo este término se encuentra una gran diversidad de ejercicios físicos realizados con parte del cuerpo sumergido en el agua. Gorputzaren zati bat uretan murgilduta dagoela egiten diren ariketa fisikoen multzoari deritzo.

Materiala: Elektroestetika

A COMIENZOS DEL SIGLO XX nace la Hidrocinesiterapia, o realización de ejercicios en el agua, muy aplicada para los heridos de la Primera Guerra Mundial y que hoy es un importante coadyuvante en tratamientos de trauma-tología, obesidad, celulitis, discapacidades neurológicas, etc. XX. MENDEAREN HASIERAN jaio zen Hidrokinesiterapia, edo uretan ariketak egitea. Lehenengo Mundu Gerran zauritutakoentzat erabili zen, eta, gaur egun, oso lagungarria da traumatologia, obesitatea, zelulitisa, minusbaliotasun neurologikoak eta abar tratatzeko.

Materiala: Elektroestetika

Irudia eta soinua (2)
En base a esto, proponemos el siguiente ejercicio. Hori oinarri hartuta, hurrengo ariketa proposatuko dugu.

Materiala: Irudia

Elige un anuncio de televisión, grábalo en vídeo para mostrarlo en clase junto con la exposición del ejercicio. Aukeratu telebistako iragarki bat, eta grabatu bideoan, gero ariketaren azalpenarekin batera gelan erakusteko.

Materiala: Irudia

Ostalaritza eta turismoa (7)
Está organizado en 16 lecciones con sus correspondientes ejercicios y, a medida que se van realizando, quedan marcados para recordar el punto de inicio de la siguiente sesión. 16 irakaspenetan dago antolatuta, bakoitzari dagozkion ariketekin, eta ariketa horiek egin ahala markatuta geratuko dira hurrengo saioko hasiera-puntua gogorarazteko.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

6.9 Prácticas y ejercicios propuestos ..............................................233 6.9 Proposatutako ariketak eta praktikak..............................................233

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

4.9 Prácticas y ejercicios propuestos ..............................................131 4.9 Proposatutako ariketak eta praktikak..............................................131

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

3.24 Prácticas y ejercicios propuestos ...............................................68 3.24 Proposatutako ariketak eta praktikak...............................................68

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

La cantidad de ejercicio que ha realizado, siendo la carne más blanda cuanto menos haya sido éste. Animaliak egin izan duen ariketa; izan ere, zenbat eta ariketa gutxiago egin, orduan eta bigunagoa da haragia.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Lo mejor es comprobarlo mediante la realización de actividades prácticas como las que se proponen en esta Unidad. Hori guztia egiaztatzeko, unitate honetan proposatutako ariketak egitea da egokiena.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Una escapada de fin de semana a hacer senderismo, permite el contacto con la naturaleza, hacer un poco de ejercicio, respirar aire puro y desconectar la cabeza de las tensiones diarias. asteburuan mendi-ibilaldiak egiteak naturara hurbiltzen gaitu, ariketa fisikoa eginarazten digu eta eguneroko tentsioak gutxitzen laguntzen digu.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Zehar-lerroa (37)
Realiza la actividad propuesta en el apartado «Práctica Profesional» de esta unidad. Egin ezazu unitate honetako Lan-praktika atalean proposatzen den ariketa.

Materiala: Automatismoak

Completa la actividad con la práctica profesional 2. Osa ezazu ariketa 2. lan-praktikarekin.

Materiala: Automatismoak

Realizar la actividad propuesta en la Práctica Profesional 1 de esta unidad. Egin ezazu unitate honetako 1. lan-praktika atalean proposatzen den ariketa.

Materiala: Automatismoak

Basándote en el circuito de la actividad 1, realiza el esquema de mando necesario para arrancar el motor desde dos pulsadores de marcha y parar desde dos de paro. 1. ariketaren zirkuituan oinarriturik, egin ezazu aginte-eskema bat motorra bi abiarazteko sakagailutatik abiarazteko eta bi geldiarazteko sakagailutatik geldiarazteko.

Materiala: Automatismoak

Basándote en el montaje de la actividad 1, dibuja los esquemas de fuerza y mando, y monta en el panel de pruebas el circuito necesario para el arranque de dos motores trifásicos con pulsadores de marcha y paro que cumpla la siguientes condiciones: 1. ariketaren muntaketan oinarriturik, marraztu itzazu potentzia- eta aginte-zirkuituak, eta munta ezazu proba-panelean abiarazteko eta geldiarazteko sakagailuz hornitutako bi motor trifasiko abiarazteko zirkuitu bat, baldintza hauek beteko dituena:

Materiala: Automatismoak

Realiza la actividad propuesta en la Práctica Profesional 2 de esta unidad. Egin ezazu unitate honetako 2. lan-praktika atalean proposatzen den ariketa.

Materiala: Automatismoak

Panel de pruebas utilizado en las prácticas anteriores Aurreko ariketetan erabilitako proba-panela

Materiala: Automatismoak

Utilizando el panel de pruebas de otras actividades, retira todos los aparatos excepto los bornes de entrada y de salida. Beste ariketa batzuetako proba-panela erabiliko duzu; kendu aparatu guztiak, sarrera- eta irteera-borneak izan ezik.

Materiala: Automatismoak

Realiza la actividad propuesta en la Práctica Profesional de esta unidad. Egin ezazu unitate honetako Lan-praktika atalean proposatzen den ariketa.

Materiala: Automatismoak

De igual forma que las actividades anteriores, conecta un amperímetro en una de las fases para observar la corriente en el momento del arranque. Aurreko ariketetan bezala, konekta ezazu amperemetro bat faseetako batean, motorra abiatzen denean korrontea ikusteko.

Materiala: Automatismoak

Kimika (1)
Ejercicio 1: 1. ariketa:

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Nekazaritza (1)
Ejercicio de regulación: Erregulazio ariketa:

Materiala: Nekazaritza

Animazio turistikoa (4)
Ejercicio derivado del aeróbic que se realiza en el agua. Aerobicetik eratorritako eta uretan egiten den ariketa.

Materiala: Animazio turistikoa

Si las dimensiones o el equipamiento no son demasiado amplios, se utilizará de manera residual o alguno de los animadores deportivos se ubicará en las instalaciones por un periodo de tiempo prefijado para orientar a los turistas sobre el empleo de los aparatos y los ejercicios más adecuados para sus características físicas. Tokia ez bada oso handia edo ez badago ekipamendu askorik, gutxitan erabiliko da, edo kiroletako animatzaileren bat egongo da kirol-instalazioetan aurrez zehaztutako denbora tarte batez, turistei aholku emateko tresnen erabileraren gainean eta bakoitzarentzat egokienak diren ariketen gainean.

Materiala: Animazio turistikoa

lAgrupaciones de personas realizando coreografías, ejercicio físico, etc., en espacios pequeños con riesgo de golpearse, resbalarse, tropezarse, etc. lPertsona taldeak koreografiak, ariketa fisikoa, etab. egiten toki txikietan, kolpekatzeko, irristatzeko, estropezu egiteko... arriskuarekin.

Materiala: Animazio turistikoa

Además, se incluyen diversas actividades propuestas, para investigar y para debatir en clase, así como supuestos prácticos, y actividades de repaso y test de autoevaluación, para trabajar y afianzar los contenidos teóricos tanto de manera individual como en grupo. Gainera, jarduera batzuk proposatzen dira aztertzeko eta ikasgelan eztabaidatzeko, eta kasu praktikoak, errepasoko ariketak eta autoebaluazioko testak ere badaude, eduki teorikoak landu eta finkatzeko, bai banaka, bai taldean.

Materiala: Animazio turistikoa

Komunikatzeko trebetasunak (19)
Ejemplo de las actividades propuestas para entrenar a un cliente para mejorar la dicción Bezero baten dikzioa hobetzeko trebakuntza-proposamenean bildutako ariketen adibidea

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Ejercicios de labiolectura. Ezpainak irakurtzeko ariketak.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Ejemplo de las actividades propuestas para entrenar a un cliente para dar un discurso Bezero batek hitzaldi bat emateko trebakuntza-proposamenean bildutako ariketen adibidea

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

El asesor propone ejercicios para trabajar la inteligencia emocional: uno de ellos puede ser un ejercicio para expresar los sentimientos que tiene en diferentes situaciones (¿Cómo te sientes un día de lluvia?) o escribir las emociones asociadas a alguna situación (Soy feliz cuando…). Aholkulariak hainbat ariketa proposatuko ditu adimen emozionala lantzeko: haietako bat izan liteke hainbat egoeratan agertzen diren sentimenduak azaltzeko (Zer nola sentitzen zara euria ari duen egun batean?), edo egoera jakin batekin lotutako emozioak idaztea (Zoriontsu naiz halako egunetan...).

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Ejercicio para aprender a afrontar las críticas Kritikei aurre egiten ikasteko ariketa.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Por ejemplo la actividad de «el lazarillo», que consiste en guiar a un compañero que está con los ojos vendados. Adibidez, «itsumutilaren ariketa» edo begiak estalita dauzkan kide bat gidatzea.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Para mejorar la comunicación oral se emplean ejercicios de modulación y volumen de la voz, ejercicios de respiración, vocalización, pronunciación, articulación y claridad de la palabra, actividades para aprender a potenciar la resonancia, controlar la velocidad del habla y el ritmo de las palabras. Ahozko komunikazioa hobetzeko, hainbat alor lantzeko ariketak baliatzen dira: ahotsaren modulazioa eta bolumena, arnasketa, bokalizazioa, ahoskera, hitzen artikulazioa eta argitasuna, erresonantzia indartzen ikasteko jarduerak, hizketaren abiadura kontrolatzea eta hitzen erritmoa.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Algunas prácticas que mejoran la claridad de las palabras son: Hona hemen hitzen garbitasuna hobetzeko hainbat ariketa:

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

El cliente practicará ejercicios de proyección de la voz mediante adecuados sistemas de resonancia. Bezeroak ahots-proiekzioa lantzeko ariketak egingo ditu, erresonantzia-sistema egokien bidez.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Actividad para poner en práctica la sonrisa telefónica. Telefono-irribarrea praktikatzeko ariketa.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Krokizazioa (3)
El tipo de piezas que se van a analizar en la explicación teórica y las propuestas en los ejercicios de las prácticas requieren, generalmente, un máximo de tres vistas. Azalpen teorikoan eta praktiketako ariketetako proposamenetan aztertuko diren pieza motek, oro har, hiru bista behar izaten dituzte gehienez.

Materiala: Krokizazioa

Para evitar esto, en los ejercicios que se proponen en las láminas de prácticas, las piezas tienen marcadas unas dimensiones modulares que permiten croquizar o delinear las vistas sobre la cuadrícula que se acompaña sin necesidad, en muchos casos, de utilizar la regla o el compás para trasladar medidas. Hori saihesteko, praktiketako irudi-orrietan proposatzen diren ariketetan, piezek neurri modularrak markatuak dituzte; hala, kasu askotan, neurriak lekualdatzeko erregela edo konpasa erabili beharrik gabe egin daiteke krokisa edo delinea daitezke bistak emandako lauki-sarearen gainean.

Materiala: Krokizazioa

Los ejercicios están ordenados de modo que la dificultad de las piezas que se proponen sea creciente, por lo cual, se aconseja que el orden de realización de las prácticas sea el establecido o lo más parecido a él. Proposatzen diren piezen zailtasuna gero eta handiagoa izan dadin ordenatuta daude ariketak; beraz, praktikak egiteko ordena hura bera edo haren antzekoena izatea gomendatzen da.

Materiala: Krokizazioa

Instalatze eta mantentze lanak (7)
En la resolución de un ejercicio se han obtenido los siguientes resultados: Ariketa baten ebazpenean emaitza hauek lortu dira:

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Figura 2.11Ejercicio 2. 2.11 irudia2. ariketa.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Figura 2.22Ejercicio 3. 2.22 irudia3. ariketa.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Todas estas ecuaciones y las del apartado anterior se aplican a la resolución de ejercicios de instalaciones de transporte de líquidos entre depósitos. Ekuazio horiek guztiak eta aurreko atalekoak likidoak deposituen artean garraiatzeko instalazioei buruzko ariketen ebazpenei aplikatu zaizkie.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Después completaremos el ciclo como se ha hecho en los ejercicios anteriores. Ondoren, zikloa osatuko dugu aurreko ariketetan egin dugun bezala.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Figura 5.11Ejercicio 3. 5.11 irudia3. ariketa.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Unos días después, el termómetro centígrado marca una temperatura que es el doble de la del ejercicio anterior. Egun batzuk geroago, zentigraduetako termometroak markatzen duen tenperatura aurreko ariketako tenperaturaren bikoitza da.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak