Emaitzak: 35

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Elektrizitatea eta elektronika (17)
Si pasamos como argumento de entrada la dirección de una serie de variables de retorno, la función puede utilizar las direcciones de esas variables para depositar en ellas los valores de retorno. Sarrerako argumentu gisa itzulera-aldagai batzuen helbidea eskaintzen badigu, helbide horiek erabil ditzake funtzioak, itzulera-balioak bertan jartzeko.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

en tiempo de ejecución se realiza una copia del parámetro especificado en la llamada sobre el argumento de la función. exekuzio-denboran, deian zehazturiko parametroaren kopia bat egiten da funtzioaren argumentuaren gainean.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Si la función manipula el argumento de entrada esto no tiene efecto sobre la variable que se utilizó en la llamada. Funtzioak sarrerako argumentua manipulatzen badu, horrek ez du eraginik izango deian erabili den aldagaian.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Las referencias se pueden utilizar de tres modos diferentes: como referencias independientes, como argumentos de una función y para devolver valores en funciones. Erreferentziak hiru modutara erabil daitezke: erreferentzia independente gisa, funtzio baten argumentu gisa eta funtzioetan balioak itzultzeko.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

El uso más frecuente de las referencias es para mejorar el paso de argumentos a las funciones, como se verá más adelante. Funtzioei argumentuak errazago pasatzeko erabiltzen dira gehienbat (aurrerako azalduko dugu prozedura hori).

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Obsérvese cómo se define el constructor de la clase derivada, se indica el constructor de la clase derivada con sus argumentos y a continuación seguido del carácter ":" se llama al constructor de la clase base; Begiratu klase eratorriko eraikitzailea nola definitzen den: lehenik klase eratorriaren eraikitzailea adierazten da, bere argumentuak eta guzti, eta gero oinarri-klaseko eraikitzaileari deitzen zaio, atzetik ":" karakterea jarriz.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Escribir un constructor que reciba los tres argumentos necesarios para inicializar todas las propiedad del objeto. Idatzi eraikitzaile bat, objektuaren propietate guztiak hasieratzeko behar diren hiru argumentuak jasoko dituena.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Diseñar una funciónByteToBits()que reciba como argumento un byte y lo muestre en binario a base de ceros y de unos. SortuByteToBits()funtzio bat, argumentu gisa byte bat jasotzen duena eta zeroak eta batekoak erabiliz kode bitarrean erakusten duena.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Esta macro requiere dos argumentos: Makro horrek bi argumentu behar ditu:

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

uno sin argumentos, otro con el título y otro con el título y el precio. bat, argumenturik gabe; bestea, izenburuarekin; eta azkena, izenburu eta prezioarekin.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Gizarte eta kultura zerbitzuak (4)
El argumento inédito o adaptado de un cuento, una fábula o una canción. Ipuin, alegia edo abesti berri baten argumentua edo argumentu egokitua.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

introducción (música escogida), objetivos (qué queremos conseguir a través de la audición con los niños), argumento de la obra adaptada a la educación infantil, actividades (instrumentos musicales, elementos del lenguaje musical, instrumentación), biografía del compositor adaptada, materiales (muñecos, marionetas, cuentos) y conclusión del trabajo. sarrera (aukeratu duzuen musika), helburuak (entzuketaren bidez zer lortu nahi den haurrekin), lanaren argumentua haur-hezkuntzara egokituta, jarduerak (musika-tresnak, musika-hizkuntzaren elementuak, instrumentazioa), konpositorearen biografia egokitua, materialak (panpinak, txotxongiloak, ipuinak) eta lanaren ondorioak.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Una vez decidida la técnica, debéis crear la historia (tramas, personajes, etc.). Zein teknika erabiliko den erabaki ondoren, istorioa sortu behar duzue (argumentua, pertsonaiak eta abar).

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Será bueno que pueda identificarla y relacionarla con ambientes (la clase, el patio, la casa, etc.), personajes (otros niños, animales de compañía, etc.) y actividades (juegos, el baño, etc.) que le sean conocidos. Ona izango da argumentua identifikatzen eta ezagutzen dituen giroekin erlazionatu ahal izatea (eskola, jolastokia, etxea, etab.), baita pertsonekin (beste haur batzuk, etxeko animaliak, etab.) eta jarduerekin ere (jolasak, bainua, etab).

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Informatika eta komunikazioa (3)
El argumento secure indica que la cookie solo se transmitirá a través de una conexión segura HTTPS. Secure argumentuak cookiea HTTPS konexio seguru batez soilik transmitituko dela adierazten du.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

El argumento expire es un argumento entero que indica la hora en que se eliminara la cookie en el formato de hora que devuelven las funciones UNIX time() y mktime(). Expire argumentua argumentu osoa da, eta UNIX time() eta mktime() funtzioek itzultzen duten ordu-formatuan cookiea ezabatuko den ordua adierazten du.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

También podemos reemplazar cualquier argumento con una cadena vacía (""). Halaber, edozein argumentu kate huts batez ("") ordeztu dezakegu.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Irudia eta soinua (8)
o Argumentos de venta. o Produktua saltzeko argumentuak.

Materiala: Irudia

Recordamos el argumento que se planteaba en el Tema 12: 12. gaian planteatzen zen argumentua gogoratuko dugu:

Materiala: Irudia

Utilizando como base la siguiente premisa argumental, hay que elaborar un guión y grabar en vídeo la escena que se debe preparar en grupo. Hurrengo argumentuaren premisa oinarri hartuta, gidoi bat egin eta taldean prestatu beharreko eszena grabatu behar da bideoan.

Materiala: Irudia

Una vez aceptada la idea o argumento, se inicia el tratamiento fílmico, que valora el argumento y comprueba sus posibilidades cinematográficas. Ideia edo argumentua onartu ondoren, filmaren tratamendua abiatzen da; prozesu horretan, argumentua baloratu eta zinemarako dituen posibilitateak egiaztatzen dira.

Materiala: Irudia

La idea y el argumento. Ideia eta argumentua.

Materiala: Irudia

Los pasos para hacer una película, o La idea y el argumento, o Tratamiento fílmico. Filma egiteko urratsak, o Ideia eta argumentua, o Filmaren tratamendua.

Materiala: Irudia

Debéis tener presente que cuanto más trabajéis la idea, más fácil es encontrar un argumento contundente y sencillo. Kontuan hartu: ideia zenbat eta gehiago landu, orduan eta errazagoa izango zaizue argumentu sendoa eta xumea aurkitzea.

Materiala: Irudia

oLa idea y el argumento. oIdeia eta argumentua.

Materiala: Irudia