Emaitzak: 271

ES EU
Gizarte eta kultura zerbitzuak (110)
El aprendizaje hace referencia a la interacción con el medio, a la capacidad de relacionarse con otras personas, yasea de forma estructurada o no. Ikasketak erreferentzia egiten dio inguruarekiko elkarrekintzari, beste pertsona batzuekin erlazionatzen jakiteari, modu egituratuan izan edo ez.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Pretenden capacitar profesionalmente a jóvenes ex-toxicómanos, posibilitándoles el aprendizaje de un oficio con la ayuda de pequeños empresarios y artesanos que colaboran de manera altruista y voluntaria. Toxikomano izan diren gazteei gaitasun profesionalak ematea du xede. Modu altruistan eta borondatez elkarlanean aritzen diren enpresa txikietako buruen eta eskulangileen laguntzarekin, lanbide bat ikasteko aukera ematen zaie.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Motivarla en su aprendizaje escolar. Ikasketetan motibatzea.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

De la educación depende el pleno desarrollo de la personalidad, el aprendizaje de las técnicas para el empleo, la integración social y la convivencia del país. Heziketaren mende daude hauek: pertsonalitatearen erabateko garapena, lanerako tekniken ikaskuntza, gizarteratzea eta herrialdearen bizikidetza.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Para ello se apoyarán las materias instrumentales y especialmente el aprendizaje de la lengua. Horretarako, ikasgai instrumentalak bultzatuko dira, eta, batez ere, hizkuntzaren ikaskuntza.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Con una mirada retrospectiva la filosofía, la psicología y la pedagogía coinciden en que a lo largo de la historia, el tiempo y el espacio dedicado al juego ha evolucionado de forma muy significativa, así, se afirma que hasta bien entrado el siglo XX la infancia no fue considerada como una etapa de la vida con identidad propia y por tanto no era propio del niño dedicar parte de su tiempo a actividades lúdicas y a otros aprendizajes escolares. Atzera begira, filosofia, psikologia eta pedagogia bat datoz, historian zehar, jolasari emandako denborak eta espazioak oso modu esanguratsuan eboluzionatu dutela diotenean. Hori horrela, XX. mendea aurreratu samar egon arte, haurtzaroa ez zen berezko identitatea duen bizitzako etapatzat hartu, eta, beraz, haurrari ez zegokion bere denboraren zati bat jarduera ludikoei eta eskolako bestelako ikaskuntzei eskaintzea.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Ello es sobre todo debido a que en esta edad el niño está inmerso de pleno en difíciles aprendizajes escolares y socio-culturales que no tienen en cuenta suficientemente las posibilidades favorecedoras que una metodología del juego aportaría a estos aprendizajes. Horren arrazoi nagusia da adin honetan haurra bete-betean murgilduta egoten dela eskolako ikaskuntza zailetan eta soziokulturaletan, eta ikaskuntza horiek ez dituzte behar adina kontuan hartzen jolasaren metodologia batek ekarriko lizkiokeen aukerak.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

El aprendizaje de la agresión por imitación. El aprendizaje de la agresión por imitación

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

No es difícil imaginar que será mediante la aportación de adecuadas actividades lúdicas y ayudados por la gran aceptación que muestra el pequeño por el juego, que los educadores tendrán una fuente inagotable para favorecer nuevos aprendizajes durante esta época. Agerikoa da, jarduera ludiko egokiei eta haurraren jolaserako joerari esker, hezitzaileek iturri agortezina izango dutela garai honetan ikaskuntza berriak bultzatzeko.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

tamaño del aula, mobiliario, equipamiento disponible, actividades de aprendizaje y estilo de enseñanza. ikasgelaren tamaina, altzariak, ekipamendua, ikaskuntza-jarduerak eta irakaskuntza-estiloa.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Informatika eta komunikazioa (7)
Para el correcto aprendizaje utilizaremos un ejemplo, en él que subiremos un archivo. Zuzen ikasteko, adibide bat erabiliko dugu; adibide horretan, fitxategi bat igoko dugu.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

El acceso a la información escrita puede ser difícil para personas con discapacidades cognitivas o de aprendizaje. Informazio idatzirako sarbidea zaila izan daiteke urritasun kognitiboak edo ikaskuntzari dagozkionak dituztenentzat.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Los marcadores de lenguaje natural mejoran también la legibilidad de la Web para todo el mundo, incluso para aquéllos con discapacidades de aprendizaje, cognitivas o sordera. Lengoaia naturaleko markatzaileek denentzat hobetzen dute Webaren irakurgarritasuna, baita ikaskuntza-urritasunak, kognitiboak edo gorreria dutenentzat ere.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

El sintetizador de voz es esencial para personas ciegas y para las que tienen dificultades de lectura que a menudo acompañan a discapacidades cognitivas, de aprendizaje o sordera. Ahots-sintetizadorea funtsezkoa da itsuentzat eta irakurtzeko zailtasunak dituztenentzat; askotan gertatzen zaie hori urritasun kognitiboak, ikaskuntza-arazoak edo gorreria dutenei.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Los equivalentes no textuales al texto (p. ej. iconos, locuciones pregrabadas o un vídeo de una persona traduciendo el texto a lenguaje de señas) pueden hacer un documento accesible a personas que pueden tener dificultades para acceder al lenguaje escrito, incluyendo muchos individuos con discapacidades cognitivas, de aprendizaje o sordera. Testuzkoak ez diren testuaren baliokideek (ad., ikonoak, aurrez grabatutako lokuzioak edo testua zeinu-lengoaiara itzultzen ari den pertsona baten bideoa) dokumentu erabilerraza bihur dezakete lengoaia idatzia eskuratzeko arazoak izan ditzaketen pertsonentzat, urritasun kognitiboak, ikaskuntzari dagozkionak edo gorreria duten pertsona asko barne hartuta.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Su compatibilidad y su facilidad de aprendizaje debido al reducido número de etiquetas que usa. Bateragarria eta ikasteko erraza da etiketa gutxi erabiltzen dituelako.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Este tipo de estructura sería válido para tutoriales de aprendizaje o tours de visita guiada. Egitura mota hori baliagarria izango litzateke ikaskuntza-tutorialetarako edo bisita gidatuko tourretarako.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Irudi pertsonala (2)
Los reflejos son innatos y no necesitan aprendizaje. Erreflexuak berezkoak dira; ez dago ikasi beharrik.

Materiala: Elektroestetika

este apartado es el más costoso de conseguir, sobre todo en la fase de aprendizaje. atal hau da lortzen zailena, batez ere, ikasten ari garen bitartean.

Materiala: Elektroestetika

Ostalaritza eta turismoa (6)
Tutorial de aprendizaje del programa. Programaren ikaskuntza tutoriala.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

En el ámbito cultural, la oferta monumental se complementa con la del aprendizaje del castellano que atrae cada año a numerosos estudiantes extranjeros a Salamanca , ciudad cultural europea en el pasado año 2002. Kulturaren aldetik, monumentu-eskaintzaren osagarri da gaztelaniaren irakaskuntza. Urtero ikasle asko joaten dira Salamancara, zeina 2002. urtean Europako kulturaren hiri izan baitzen.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Todo ello a través de sencillas explicaciones que aportan la información necesaria para lograr un aprendizaje eficaz con un aprovechamiento óptimo del tiempo. Hori guztia denbora ahalik eta gehien aprobetxatuz ikaskuntza eraginkorra lortzeko beharrezko informazioa ematen duten azalpen sinpleen bidez.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

La capital relanzó su imagen internacional tras la celebración de su milenio en 1988, edificios históricos y jardines caracterizan la estampa de esta urbe atravesada por el río Liffey , y en donde en las últimas décadas el turismo de base cultural con el aprendizaje del inglés , constituye una gran fuente de ingresos. Hiriburuak bultzada berria eman zion bere nazioarteko irudiari 1988an mila urte bete zituenean; Liffey ibaiak zeharkatzen duen hiriaren ikurra eraikin historikoak eta lorategiak dira. Azken hamarkadetan, ingelesa ikasteko turismo kulturala diru-iturri handia izan da.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Viene determinado por las variables biológicas que ha heredado y todo lo que va incorporando por medio del aprendizaje. heredatutako aldagai biologikoek eta ikasitakoaz bereganatutako guztiak determinatzen dute.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Dicho proyecto, lo realizaremos a lo largo de todo el curso en etapas parciales y la presentación final será decisiva para evaluar el grado de aprendizaje y aprovechamiento que cada alumno haya sido capaz de alcanzar. Proiektu hori ikasturte osoan egingo dugu, zatika, eta azken aurkezpena ezinbestekoa izango da ikasle bakoitzaren ikasketa maila eta ikasgaiari ateratako etekina neurtzeko.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Administrazioa eta kudeaketa (4)
Capacidad de aprendizaje. Ikasteko gaitasuna.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Estas pruebas están cada vez más en desuso porque son susceptibles de aprendizaje, ya que existen libros y academias que las preparan y porque, en los tests de personalidad, los candidatos no responden lo que realmente piensan, sino lo que creen que es más adecuado para seguir dentro del proceso de selección. Proba hauek gero eta gutxiago erabiltzen dira; izan ere, horrelakoak egiten ikasi egiten da, liburuak eta hautagaiak prestatzeko akademiak baitaude, eta, nortasun-testetan, hautagaiek ez dute erantzuten benetan pentsatzen dutena, hautaketa-prozesuan jarraitzeko egokiena dena baizik.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

El aprendizaje permanente y la readaptación profesional facilitan el derecho al trabajo, la libre elección de profesión u oficio y la promoción a través del trabajo. Ikaskuntza etengabeak eta lanera berregokitzeak lanpostu bat izateko eskubidea, lan edo ogibide mota hautatzeko aukera eta lanaren bidezko sustapena errazten dute.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Incorporar las nuevas formas de aprendizaje que ofrece la formación a distancia a través de Internet. Internet bidezko urruneko trebakuntzak eskaintzen dituen ikasteko modu berriak txertatzea.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Nekazaritza (2)
Resultados de aprendizaje: Ikaskuntzaren emaitzak:

Materiala: Nekazaritza

Las parcelas originales van por lo tanto siempre un par de años por delante de las demás y cualquier error que se cometa por el hecho del aprendizaje, no ejercerá un impacto grave sobre la renta. Jatorrizko lurzatiak, beraz, gainerakoak baino pare bat urte aurrerago joango dira beti eta ikaskuntzaren ondoriozko edozein hutsegitek ez du inpaktu larririk eragingo errentan.

Materiala: Nekazaritza

Instalatze eta mantentze lanak (4)
Servicio de Formación Profesional y Aprendizaje Perman ente. Lanbide Heziketako eta Ikaskuntza Iraunkorreko Zerbitzua .

Materiala: Ur bero sanitarioko instalazioak

Servicio de Formación Profesional y Aprendizaje Permanente Lanbide Heziketako eta Ikaskuntza Iraunkorreko Zerbitzua

Materiala: Ur bero sanitarioko instalazioak

Serviciode Formación Profesional y Aprendizaje Permanente Lanbide Heziketako eta Etengabeko Ikaskuntzako Zerbitzua

Materiala: Ur bero sanitarioko instalazioak

Servicio de Formación Profesional y Aprendizaje Permanente Lanbide Heziketako eta Etengabeko Ikaskuntzako Zerbitzua

Materiala: Ur bero sanitarioko instalazioak

Elektrizitatea eta elektronika (56)
El potencial intelectual es un factor que desempeña un papel importante en la adquisición del lenguaje, ya que condiciona el ritmo de progresión del aprendizaje lingüístico y el proceso de simbolización. Ahalmen intelektuala paper garrantzitsua jokatzen duen faktorea da hizkuntzaz jabetzeko orduan, hizkuntzaren eta sinbolizazio-prozesuaren ikaskuntzan egiten den aurrerapen-erritmoa baldintzatzen baitu.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

El aprendizaje del lenguaje está condicionado también por elementos externos, relacionados con un ambiente que facilite los procesos de aprendizaje. Hizkuntzaren ikaskuntza, dena den, kanpoko elementuek ere baldintzatzen dute: garrantzi handikoa da ikaskuntza-prozesuak erraztuko dituen giro bat.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Por un lado, existe un aprendizaje fácil de manera natural, pero, por otro, si se observan con detalle los componentes que se deben aprender, la lengua es un aprendizaje complejo que da verdaderos quebraderos de cabeza a muchos niños y niñas en edad escolar. Alde batetik, ikaskuntza erraza da, naturalki ikasten dena, baina, bestetik, ikasi beharreko osagaiak xehetasunez behatzen badira, ikaskuntza konplexua da, eta benetako buruhausteak ematen dizkie eskolako adinean dauden haur askori.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Para el aprendizaje correcto del lenguaje debe darse una intersección equilibrada entre estas tres dimensiones: Hizkuntza behar bezala ikasteko, beharrezkoa da honako hiru dimentsio hauek modu orekatuan ematea:

Materiala: Komunikazio alternatiboa

En los casos más graves, si estos restos son muy limitados, el uso del sentido del tacto tendrá un papel esencial y será el principal mecanismo de comunicación, de adquisición de conocimientos y de aprendizaje. Kasu larrienetan, hondar horiek oso mugatuak baldin badira, ukimenaren erabilerak funtsezko papera jokatuko du eta hori izango da komunikatzeko, ezagutzak bereganatzeko eta ikasteko mekanismo nagusia.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Los niños y niñas que tienen este trastorno empiezan a hablar más tarde y la evolución de su aprendizaje es más lenta. Nahasmendu hori duten neskato eta mutikoak geroago hasten dira hizketan eta beren ikaskuntzaren bilakaera motelagoa izaten da.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Los SAAC no se aprenden espontáneamente, sino que necesitan procedimientos específicos de instrucción y aprendizaje, pues están formados por unas reglas –con mayor o menor complejidad según cada sistema–, que se deberán aprender e interiorizar. KSHAk ez dira bat-batean ikasten; aldiz, heziketa- eta ikaskuntza-prozedura espezifikoak eskatzen dituzte, izan ere, ikasi eta barneratu beharreko hainbat arauz –konplexutasun handiagoa edo txikiagoa dutenak, sistemaren arabera– osatuak baitaude.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

La mayoría de los sistemas alternativos se pueden utilizar con una función aumentativa –por ejemplo, el aprendizaje de símbolos pictográficos o de palabras con la lengua de signos– como complemento a la comunicación existente. Sistema alternatibo gehienak erabil daitezke funtzio handigarri batekin –adibidez, sinbolo piktografikoen ikaskuntza, edo hitzak ikastea zeinu-hizkuntzarekin–, lehendik dagoen komunikazioaren osagarri.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

El aprendizaje del sistema de comunicación utilizado es difícil. Erabilitako komunikazio-sistemaren ikaskuntza zaila gertatzen da.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Las deficiencias en la audición limitan la capacidad comunicativa e incluso, si son graves, pueden afectar a la percepción de la realidad, al aprendizaje del lenguaje y, como consecuencia de ello, a la organización del pensamiento. Entzumeneko gabeziek asko mugatzen dute komunikatzeko gaitasuna eta, larriak baldin badira, eragina izan dezakete errealitatearen pertzepzioan, hizkuntzaren ikaskuntzan eta, horren ondorioz, pentsamenduaren antolakuntzan.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Fabrikazio mekanikoa (2)
Podemos pensar que la importancia que tienen estas operaciones es relativa, pero ciertamente nos estamos equivocando, ya que además de ser el inicio de un correcto aprendizaje, son esenciales para complementar de forma efectiva cualquier trabajo relacionado con el metal. Pentsa daiteke eragiketa horiek ez direla garrantzitsuak, baina oker gabiltza; izan ere, ikasketa zuzen baten oinarria izateaz gain, funtsezkoak dira, metalarekin loturiko edozein lan modu eraginkorrean osatzeko.

Materiala: Mekanizazio, konformazio eta muntaia prozesuen gauzatzea

El aprendizaje el dominio de esta posición es esencial, ya que con ella se adquiere un conocimiento y una habilidad que se hará extensible al soldeo en otras posiciones. Posizio hori ikasi eta menderatzea funtsezkoa da, beste posizio batzuetan aplikatu daitezkeen ezagutzak eta trebetasuna eskuratuko baitira.

Materiala: Mekanizazio, konformazio eta muntaia prozesuen gauzatzea

Animazio turistikoa (3)
lProporcionando a los clientes el andamiaje para que ellos mismos sean los constructores de su propio aprendizaje, en un contexto lúdico. lAldamioak emanez bezeroei, haiek eraiki dezaten beren ikaskuntza testuinguru ludiko batean.

Materiala: Animazio turistikoa

lOrientando a los huéspedes sobre las fuentes de información acerca de las tradiciones, la cultura u otros datos que quieran obtener sobre su entorno, sobre las actividades propuestas y verificar que esa información se ha convertido en aprendizaje. lBezeroei orientazioa emanez tokiko tradizioei, kulturari eta bestelakoei buruzko informazio-iturrien gainean edota proposatutako jardueren gainean, eta, gero, egiaztatzea informazio hori ikaskuntza bilakatu dela.

Materiala: Animazio turistikoa

En cada uno de los capítulos se incluyen recursos didácticos que complementarán y facilitarán el aprendizaje de los contenidos teóricos. Eduki teorikoak osatzen eta errazten dituzten baliabide didaktikoak daude kapitulu guztietan.

Materiala: Animazio turistikoa

Komunikatzeko trebetasunak (1)
La forma que tiene una persona de relacionarse con los demás se configura mediante dos formas de aprendizaje: Pertsona batek gainerakoekin harremanetan ipintzeko duen modua bi ikaskuntza modurekin konfiguratzen da:

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Krokizazioa (1)
Una vez conocidos los fundamentos teóricos, el aprendizaje de este tema consistirá en acumular el mayor número de experiencias, croquizando diferentes tipos de piezas con dificultad creciente. Oinarri teorikoak ezagutu ondoren, gai honetan ahalik eta esperientziarik handiena hartzea da helburua. Horretarako, gero eta zailtasun handiagoko piezen krokisak egingo dira.

Materiala: Krokizazioa

Zehar-lerroa (16)
Antes de comenzar este módulo, debatid en clase sobre las siguientes cuestiones, teniendo en cuenta los aprendizajes realizados en el resto de los módulos del primer curso. Modulu honekin hasi haurretik, eztabaidatu ikasgelan galdera hauei buruz, kontuan hartuta lehenengo ikasturteko gainerako moduluetako ikaskuntzak.

Materiala: Sistemen integrazioa

Barreras internas:relacionadascon la identidad de género, con las características psicológicas y los condicionamientos familiares y de aprendizaje. Barne-oztopoak:genero-identitatearekin, ezaugarri psikologikoekin eta familia- eta ikaskuntza-baldintzekin lotuak.

Materiala: Sistemen integrazioa

nLas barreras internas son las relacionadas con la identidad de género, con las características psicológicas y los condicionamientos familiares y de aprendizaje. nBarne-oztopoak dira genero-identitatearekin, ezaugarri psikologikoekin eta familia- eta ikaskuntza-baldintzekin lotuta daudenak.

Materiala: Sistemen integrazioa

Citar su motivación hacia el trabajo, la capacidad de adaptación, la facilidad para el aprendizaje Lanarekiko motibazioa, egokitzeko gaitasuna, ikasteko erraztasuna eta halakoak aipatzea.

Materiala: Sistemen integrazioa

Competencias personales:se relacionan con la capacidad de aprendizaje de contenidos teóricos y prácticos básicos, así como con las habilidades sociales para tratar con los demás. Gaitasun pertsonalak:oinarrizko eduki teorikoak eta praktikoak ikasteko ahalmenarekin eta beste pertsonekin harremana izateko gizarte-trebetasunekin daude lotuta.

Materiala: Sistemen integrazioa

Estas enseñanzas responden a un perfil profesional, permiten la mejora de una cualificación profesional o la preparación para el ejercicio de otras profesiones, se estructuran en módulos profesionales de duración variable y se organizan de manera que permiten la conciliación del aprendizaje de las personas con circunstancias sociales, laborales o familiares. Irakaskuntzok lanbide-profil bati dagozkio, kualifikazio profesionala hobetzeko edo beste lanbide batzuetarako prestatzeko aukera ematen dute, iraupen desberdineko zenbait lanbide-modulutan egituratzen dira, eta egoera sozial, laboral eta familiar zehatz bat dutenei egoera hori ikasketekin kontziliatzeko moduan antolatzen dira.

Materiala: Sistemen integrazioa

N.º de acciones relacionadas con el aprendizaje de las TIC. IKTen ikaskuntzarekin lotutako ekintzen kopurua.

Materiala: Sistemen integrazioa

Se espera realizar al menos 2 acciones relacionadas con el aprendizaje de las TIC en cada servicio. IKTen ikaskuntzarekin lotuta gutxienez 2 ekintza egin nahi dira zerbitzu bakoitzean.

Materiala: Sistemen integrazioa

Los resultados de las mediciones, el aprendizaje y la creatividad se utilizan para evaluar, establecer prioridades e implantar mejoras e innovaciones. Neurketen, ikaskuntzaren eta sormenaren emaitzak erabiltzen dira ebaluatzeko, lehentasunak ezartzeko eta hobekuntzak eta berrikuntzak ezartzeko.

Materiala: Sistemen integrazioa

Después de todas estas tareas llegará el momento de realizar una nueva autoevaluación adoptando el principio de innovación, aprendizaje y mejora continua. Zeregin horiek guztiak egin ondoren, beste autoebaluazio bat egingo da, berrikuntzaren, ikaskuntzaren eta etengabeko hobekuntzaren printzipioan oinarrituta.

Materiala: Sistemen integrazioa