Emaitzak: 172

ES EU
Elektrizitatea eta elektronika (18)
^Cualquier otra actividad que refuerce los conceptos no aclarados por el alumno en particular. Ikasleak argitu ez dituen kontzeptuak indartuko dituen beste edozein jarduera.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Cualquier otra actividad que refuerce los conceptos no aclarados por el alumno en particular. Ikasleak argitu ez dituen kontzeptuak indartuko dituen beste edozein jarduera.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Llevar a cabo el mantenimiento de los equipos informáticos del instituto, y de los propios alumnos. Institutuko eta ikasleen ekipo informatikoen mantentze-lanak egin.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

El presente libro pretende servir de guía a todos aquellos alumnos que cursan sus estudios en el Ciclo Formativo Superior "Sistemas de Regulación y Control Automático" y concretamente hace referencia a los contenidos del Módulo Profesional "Desarrollo de Sistemas de Medida y Regulación". Liburu honen xedea da Erregulazio eta Kontrol Automatikoko Sistemak goi-mailako heziketa-zikloa egiten ari diren ikasle guztientzako gidaliburua izatea, eta, zehazki, Neurketa eta Erregulazio Sistemen Garapena Lanbide Heziketako moduluko gaiak aztertzen ditu.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

En esta unidad didáctica el alumno establece su primer contacto con el mundo de la electrónica digital. Unitate didaktiko honetan, elektronika digitalarekiko lehen hartu-emana izango duzu.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

El profesor repartirá varios modelos de memoria a cada alumno. Irakasleak zenbait memoria emango dizkie ikasleei.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

El profesor suministrará a cada alumno un disco duro al azar y un equipo. Irakasleak disko gogor bana emango die ikasleei, ausaz, eta ekipo bat.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

El profesor entregará a cada alumno una unidad deCD-ROMy le asignará un equipo en el que deberá instalarla. Irakasleak CD-ROM unitate bana emango die ikasleei, eta ekipo bat, hartan instalatzeko.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

En esta unidad el alumno realizará un prototipo de circuito electrónico aritmético empleando circuitos integrados sumadores, revisando los conceptos teóricos desarrollados anteriormente. Unitate honetan, zirkuitu integratu batutzaileak erabiliz eta aurreko unitateetan ikasitako kontzeptu teorikoak berrikusiz, zirkuitu elektroniko aritmetiko baten prototipoa egingo dugu.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Para la realización de esta actividad, cada alumno dispondrá de un equipo con sus respectivos manuales de referencia. Jarduera hori egiteko, ikasleek ekipo bana izango dute, eta ekipo horren erreferentziazko eskuliburuak.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Eraikuntza eta obra zibilak (1)
Esta guía surge a raíz de unas láminas con ilustraciones elaboradas para facilitar la comprensión de casos prácticos de la albañilería para los alumnos de la Escuela Taller de Burgos. Gida honen sorburuan, Burgoseko lantegi-eskolarako egindako zenbait irudi daude. Bada, ikasleei igeltserotzako kasu praktikoak hobeto ulertarazteko, hainbat ilustrazio irudikatu genituen, eta ildo horretatik tiraka ernamuindu zen gida hau egiteko asmoa.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Gizarte eta kultura zerbitzuak (49)
El objetivo último es conseguir que el alumno se desplace de forma propositiva en cualquier entorno, familiar o no, y que lo lleve a cabo de manera segura, eficiente e independiente. Azken helburua da ikaslea edozein ingurunetan (ezaguna edo ez) ondo mugi dadila lortzea, eta hori modu seguruan, eraginkorrean eta independentean egin ahal izatea.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Y si a esto unimos que estos prejuicios y estereotipos son reforzados a menudo por el ambiente más próximo del niño, es obvio que el pensamiento del alumno va a ser estereotipado y prejuicioso. Gainera, aurreiritzi eta estereotipo horiek haurrarengandik hurbilen dagoen giroan ere aurkitzen baditu, bistan da ikaslearen pentsamendua estereotipatua eta aurreiritziduna izango dela.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

La educadora o educador dibujará las dos islas en la pizarra y propondrá a los alumnos emprender un viaje hacia las islas. Hezitzaileak bi uharteak arbelean marraztuko ditu, eta uharteetara bidaiatzea proposatuko die haurrei.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

(el nombre de cada alumno de grupo) (taldeko ikasle bakoitzaren izena)

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

El profesor responsable y los alumnos evaluarán el proceso a través de la siguiente pauta de observación. Irakasle arduradunak eta ikasleek xehetasun hauen arabera ebaluatuko dute prozesua:

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Cuando se habla de recursos humanos se está refiriendo a los desdoblamientos, los especialistas y los alumnos que se pueden tener en prácticas. Giza baliabideez ari garenean, bikoizturei, espezialistei eta praktiketan eduki daitezkeen ikasleei buruz ari gara.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Al hablar de recursos materiales se está refiriendo a disponer de material lúdico adaptado a las necesidades de los diferentes alumnos. Baliabide materialez ari garenean, hainbat ikasleren beharrizanetara egokitutako material ludikoa edukitzeaz ari gara.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

En cualquier centro educativo de cualquier nivel los alumnos siguen ritmos y estilos de aprendizaje diferentes, con intereses distintos, con capacidades y necesidades también diferentes, sin olvidar las diferencias sociales (lingüísticas, culturales, étnicas, etc.), o las que provienen de una discapacidad. Edozein mailatako edozein eskolatan, ikasleek ikaskuntza-erritmo eta estilo desberdinak dituzte, interes desberdinak eta gaitasun eta beharrizan desberdinak, desberdintasun sozialak (linguistikoak, kulturalak, etnikoak, etab.) edo ezintasunen batek eragindakoak ahaztu gabe.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

El objetivo principal que debe perseguir la atención a la diversidad es por tanto que todos los sectores implicados colaboren para dar respuesta a las necesidades de los alumnos y consigan una normalización lo más plena y rápida posible. Dibertsitatea lantzearen helburu nagusia da inplikatutako sektore guztiek ikasleen beharrei erantzuteko kolaboratzea, ahalik eta normalizaziorik osoena eta azkarrena lor dadin.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Todas las Comunidades Autónomas disponen de una normativa que regula las colonias, pero normalmente quedan excluidas las que son organizadas por los centros escolares para sus alumnos y dirigidas por sus mismos profesores. Autonomia-erkidego guztiek udalekuak arautzen dituzten araudi bat dute, baina normalean kanpoan gelditzen dira ikasleentzat eskolek antolatzen eta irakasleek berek zuzentzen dituztenak.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Irudi pertsonala (26)
Puede ser una buena práctica que el alumno, a partir de una fotografía o dibujo de un maquillaje artístico, se inicie en el camino de la creación, haciendo su propia interpretación de ésta, añadiendo o eliminando elementos, haciendo variaciones con el color, etc. Ariketa ona da ikasleak makillaje artistiko baten argazkia edo marrazkia oinarri hartu eta sortzen hastea, interpretazioa pertsonala eginez, osagaiak gehituz edo kenduz, kolorea aldatuz, etab.

Materiala: Elektroestetika

Tomaremos los siguientes maquillajes de fantasía, que veremos a continuación, como trabajos base sobre los cuales cada alumno realizará sus interpretaciones y variaciones (Figuras 8.2, 8.3 y 8.4). Ikasleek oinarritzat hartuko dituzte jarraian ikusiko ditugun fantasiazko makillajeak, eta gero beren interpretazioak eta bariazioak egingo dituzte haien gainean (8.2., 8.3. eta 8.4. irudiak).

Materiala: Elektroestetika

Esto está bien y es prudente, pero animo al alumno a que experimente con colores que realmente iluminen el rostro, los cuales usados con prudencia en cuanto a cantidad y difuminados con precisión e incluso mezclándolos, conseguirán efectos interesantes y aprovechables en maquillajes de noche, fiestas, etc. Hori ongi dago eta jokabide zuhurra da, baina aurpegia argiztatuko duten koloreekin esperimentuak egitera animatzen ditut ikasleak. Kolore horiek zuhurtasunez erabili (kopuruari dagokionez) eta ongi lausotu eta nahasiz gero, efektu interesgarriak lor daitezke, eta gaueko, festarako eta beste egoera batzuetako makillajean erabili ahal izango dira

Materiala: Elektroestetika

Este orden es lógico y válido sin lugar a dudas, pero es necesario que el alumno sepa que también hay otros modos de proceder. Ordena hori logikoa da, eta baliagarria, zalantzarik gabe, baina beharrezkoa da beste modu batzuk ere badirela jakitea ikasleak.

Materiala: Elektroestetika

Termino diciendo lo mismo que les planteo a mis alumnos a principio de curso: Ikasleei ikasturte hasieran esaten diedanarekin amaituko dut:

Materiala: Elektroestetika

Se trata de un libro teórico-práctico que facilita al alumno las bases necesarias para que comprenda cómo se produce y cuáles son las propiedades del color y la relación de éstas con la aplicación del color en peluquería. Liburu teoriko-praktiko honek ikasleari oinarriak emango dizkio kolorea nola sortzen den eta haren propietateak zein diren jakiteko; halaber, propietate horiek kolorea ematean duten eragina ezagutzeko aukera izango du ikasleak.

Materiala: Elektroestetika

El fin que persigue esta publicación es proporcionar las bases necesarias para que el alumno pueda desarrollar su creatividad y realizar cualquiera de las técnicas de cambio de color del cabello con conocimiento y criterio profesional. Argitalpen honen helburua da beharrezko oinarriak ematea, ikasleak sormena landu dezan, eta kolorea aldatzeko teknikak erabiltzean ezagutzak eta irizpide profesionalak erabili ditzan.

Materiala: Elektroestetika

Más adelante, cuando ya el alumno conoce y ha experimentado con los productos y el material básico y se siente animado por su fácil práctica y aceptable efecto, se irá acercando poco a poco a los principios del visagismo, desde trabajos básicos hasta otros más elaborados. Aurrerago, ikasleak oinarrizko produktuak ezagutu eta haiekin esperimentuak egin dituenean, eta egiteko erraza eta ondorioa onargarria delako animatuta sentitzen denean, pixkanaka barneratuko gara visagismoaren printzipioetan; oinarrizko lanekin hasi eta landuagoekin jarraituko dugu.

Materiala: Elektroestetika

La mitad de las alumnas realizará los diagnósticos a la otra mitad y viceversa. Ikasleen erdiek beste erdiei egingo dizkiete diagnostikoak, eta alderantziz.

Materiala: Elektroestetika

Se facilitarán a las alumnas diversos modelos de fichas para cumplimentar tanto el historial estético como para hacer el diagnóstico facial y corporal. Historial estetikoa betetzeko zein aurpegiaren eta gorputzaren diagnostikoa egiteko fitxen hainbat eredu emango zaizkie ikasleei.

Materiala: Elektroestetika

Irudia eta soinua (3)
Es conveniente que los alumnos formen grupos de trabajo de 5 personas para la distribución de las siguientes tareas: Komenigarria da ikasleek 5 pertsonako taldeak egitea ondoko ataza hauek banatzeko:

Materiala: Irudia

Que los alumnos avancen en el conocimiento y el dominio del lenguaje audiovisual. Ikasleek ikus-entzunezko lengoaia sakontzen jarraitzea.

Materiala: Irudia

Suelo decirle a mis alumnos que se trata de una profesión muy especial. Lanbide oso berezia dela esan ohi diet ikasleei.

Materiala: Irudia

Instalatze eta mantentze lanak (1)
Alumno: Ikasle-zk.

Materiala: Laneko osasunari eta segurtasunari buruzko legeria

Ostalaritza eta turismoa (15)
El modernismo es uno de los estilos mas sobresalientes ya que coincide con un periodo de consolidación de las clases privilegiadas en núcleos del litoral como antecedente del despegue del turismo en España, el palacio de la Magdalena en Santander , (sede de la UIMP, que en el periodo estival reúne profesores y alumnos de todo el mundo)con reminiscencias inglesas, el hotel Real; y especialmente las intervenciones de arquitectos modernistas catalanes de primera fila como Domenech, Gaudí y Martorell que bajo el mecenazgo del Marques de Comillas, dejan en esta ciudad cántabra obras como la universidad, el palacio de Sobrellano,la fuente de los tres caños, además del emblema de este periodo, “ el capricho” de Gaudí , hoy transformado en restaurante. Modernismoa Kantabriako estilo gailenetako bat da; izan ere, Espainian turismo-abialdiaren aurrekari gisa kostaldeko tokietan klase pribilegiatuak finkatu ziren aldian gertatu zen. Aipagarriak dira Santanderko Magdalena jauregia (udan mundu guztiko irakasle eta ikasleak biltzen dituen UIMPren egoitza), kutsu ingelesekoa, Hotel Real eta, bereziki, lehen mailako arkitekto modernista katalanek, Domenechek, Gaudík eta Martorellek Comillaseko markesaren mezenasgopean hiri horretan utzitako esku-hartzeak: Unibertsitatea, Sobrellano jauregia, Fuente de los Tres Caños eta aldi haren ezaugarri, Gaudiren El Capricho, gaur egun jatetxe bihurtua.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Llega a tus manos un manual que nace con la intención de acercar al alumno de turismo los principales destinos turísticos de España y el mundo, tal pretensión solo permite esbozar las grandes rutas viajeras y los enclaves mas representativos, dejando a voluntad del profesor la posterior ampliación de conocimientos empleando sus propios apuntes, artículos de prensa, folletos de viaje o páginas de internet, en esta dirección, al final del libro se incluye una relación de páginas webs que nos permiten viajar con la imaginación y sentir próximos destinos sugerentes y distantes. Eskuartean duzun liburu honen asmoa da turismo-ikasleari Espainiako eta munduko destino turistiko nagusien berri ematea. Asmo handi horrek bidaia-ibilbide handiak zirriborratzea eta gune garrantzitsuenak aipatzea besterik ez du ahalbidetzen, eta irakaslearen esku uzten du ezagutza zabaltzea apunteak, prentsako artikuluak, bidaia-liburuak edo web orriak erabiliz. Horretarako, liburuaren amaieran web orrien zerrenda bat erantsi dugu; horien bidez, irudimenarekin bidaiatu eta destino iradokigarri eta urrunekoak hurbil sentitu ahal izango ditugu.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

El alumno juzgará. Ikasleak erabakiko du.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Si se quiere, a final de curso además de presentar el proyecto, el profesor puede determinar que los alumnos lo defiendan en el aula ante el gran grupo con una exposición. Nahi izanez gero, ikasturte amaieran, proiektua entregatzeaz gain, ikaskideei azaltzeko eska diezaieke irakasleak ikasleei.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Para que el alumno tome conciencia de las dificultades con que se encuentran ciertos colectivos, pasamos a ver algunas cuestiones con relación a la accesibilidad y la eliminación de barreras. Ikaslea zenbait kolektibok dituzten zailtasunez ohartzeko, irisgarritasunarekin eta oztopoak kentzearekin lotutako hainbat kontu aipatuko ditugu.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

El profesor lo corregirá y pondrá las observaciones que crea oportunas para ayudar a los alumnos. Irakasleak zuzendu eta ikasleei laguntzeko oharrak egingo dizkie.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Para darlo a conocer, nos pondríamos en contacto con asociaciones de alumnos de centros docentes y Universidades, clubes juveniles, etc. Enpresa ezagutarazteko, ikastetxe eta unibertsitateetako ikasle-elkarteekin, gaztetxoen elkarteekin, etab. jarri gaitezke harremanetan.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Realizar dos o más equipos de trabajo (según el número total de alumnos). bi lantalde edo gehiago egin (ikasle kopuruaren arabera).

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Los alumnos cuando tengan que realizar un estudio sobre algún municipio y recoger datos, para estar seguros de que no se dejan ningún tipo de información importante podrán seguir la siguiente ficha. Ikasleek udalerri bat ikertu eta datuak bildu behar dituztenean, informazio garrantzitsua ahazten ez dutela ziurtatzeko, fitxa hau bete dezakete.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

En el aula de informática los alumnos visitarán las páginas web de su Comunidad Autónoma, las Diputaciones de las Provincias que componen su Comunidad Autónoma, las Cámaras de Comercio y cualquier otra que el profesor considere oportuno, para tomar información que sea de interés para el proyecto. C)Informatika gelan, ikasleek bere autonomia-erkidegoko, dagozkien foru-aldundietako eta merkataritza-ganbaretako web orriak ikusiko dituzte, baita irakaslearen iritziz egokiak izan daitezkeenak ere, proiekturako interesgarria izan daitekeen informazioa bilatzeko.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Zurgintza, altzarigintza eta kortxoa (1)
Las dimensiones de la mesita estarán en relación con la edad del alumno. Ikasleen adinaren araberakoak izaten dira eskolako mahaiaren neurriak.

Materiala: Egurraren teknologia

Administrazioa eta kudeaketa (3)
Estos organismos actúan de intermediarios entre los empresarios y sus asociados o antiguos alumnos para intentar que estos accedan al mercado laboral. Erakunde horiek enpresarien eta erakundeen kideen edo ikasle ohien arteko bitartekari-lanak egiten dituzte, azken horiek lan-merkatuan sar daitezen.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Los demás alumnos del grupo podrán aportar sus opiniones. Taldeko beste ikasleek beren iritzia eman dezakete.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

1.2 El número de alumnos del grupo ha sido adecuado para el desarrollo del curso 1.2 Taldeko ikasle kopurua egokia izan da ikastaroa egiteko

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Komunikatzeko trebetasunak (1)
PRIMERO: en parejas se analizarán las características físicas y cualidades que transmite cada alumno primero de manera natural. LEHENIK ETA BEHIN: bikoteka, ikasle bakoitzak modu naturalean transmititzen dituen ezaugarri fisikoak eta ezaugarriak aztertuko dira.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Krokizazioa (8)
Tiene por objeto iniciar al alumno en este tema, utilizando para ello: Ikasleari gai horretan sartzeko abiapuntua ematea du helburu. Horretarako, hau erabiliko da:

Materiala: Krokizazioa

Una colección de piezas, dadas en perspectiva, a partir de las cuales el alumno dibujará las vistas suficientes y necesarias. Perspektiban emandako pieza sorta bat, haietatik abiatuta ikasleak behar adina bista marraztu ditzan.

Materiala: Krokizazioa

Esto permite que el alumno se vaya acostumbrando a visualizar las piezas (imaginárselas en el espacio). Hala, ikaslea ohitu egiten da piezak bistaratzen (espazioan irudikatzen).

Materiala: Krokizazioa

A.De una pieza material,que el alumno puede mover y observar desde distintos ángulos. A.Pieza material bat. Hala, ikasleak mugitu egin dezake, eta angelu desberdinetatik azter dezake.

Materiala: Krokizazioa

Para paliar este inconveniente, y hasta que el alumno se acostumbre a "ver" perspectivas, se podrían materializar las primeras piezas de las prácticas de forma rápida con materiales fácilmente moldeables como plastilina, tiza, etc. Eragozpen hori arintzeko, eta ikaslea perspektibak "ikusten" ohitu arte, aukera bat litzateke praktiketako lehen piezak modu azkarrean gauzatzea, plastilina, klariona eta antzeko material moldaerrazak erabiliz.

Materiala: Krokizazioa

Como ejercicio, el alumno puede localizar los trece casos descritos. Ariketa gisa, deskribatutako hamahiru kasuak aurkitu ditzake ikasleak.

Materiala: Krokizazioa

Para que el alumno adquiera una orientación sobre la distancia que deberá haber entre las vistas de una pieza, en las primeras láminas se le aportan, en línea fina negra, los vértices de los rectángulos circunscritos a cada una de las vistas. Ikasleak pieza baten bisten artean zer distantzia komeni den jakiteko orientazioa har dezan, lehenengo irudi-orrietan, lerro fin beltzez, bista bakoitzera zirkunskribatutako laukizuzenen erpinak adierazten dira.

Materiala: Krokizazioa

Aunque ocasionalmente se utilice compás para trazar circunferencias o sus arcos, y regla para líneas oblicuas, conviene dibujar las vistas a mano alzada a fin de ganar tiempo en la realización de estas prácticas y que el alumno adquiera soltura en los trazados a pulso, lo cual no es difícil al hacerlo sobre la cuadrícula que se acompaña, y, de paso, hacer bueno el nombre de CROQUIZACIÓN que tiene esta monografía. Noizbehinka konpasa erabiltzen bada ere zirkunferentziak edo haien arkuak marrazteko, eta erregela lerro zeiharretarako, komeni da bistak esku hutsez marraztea, praktika horiek egiteko denbora irabaztearren eta ikasleak pultsuan trazatzen trebetasuna har dezan; eta hori ez da zaila, ematen den lauki-sarearen gainean egitekoa baita; bide batez, bat dator monografia honek duen KROKIZAZIO izenarekin.

Materiala: Krokizazioa

Zehar-lerroa (5)
¿Existen diferencias de opinión entre los alumnos y las alumnas de la clase? Iritziak ezberdinak dira ikasgelako gizonen eta emakumeen artean?

Materiala: Sistemen integrazioa

La actividad se realizará en grupos de cuatro alumnas y alumnos. Jarduera lau ikasleko taldetan egingo da.

Materiala: Sistemen integrazioa

3Conocer el vínculo entre el sistema binario y los dispositivos digitales, para justificar el esfuerzo del alumno en su aprendizaje. 3Sistema bitarraren eta gailu digitalen arteko lotura ezagutzea, ikasleak ikaste-prozesuan egin beharreko ahaleginaren proga gisa.

Materiala: Sistemen integrazioa

3Estudiar otros sistemas de representación de la información con los que el alumno puede encontrarse en la programación y uso de los PLC y otros dispositivos de automatización. 3Informazioa irudikatzeko beste sistema batzuk, ikasleak programazioan eta PLCak eta beste automatizazio-gailu batzuk erabiltzean aurkituko dituenak, aztertzea.

Materiala: Sistemen integrazioa

Para que el alumno sea capaz de plantear el conjunto de dispositivos de automatización necesarios en el diseño preliminar de una máquina, necesita conocer entre otras cosas: Ikasleek beste zenbait kontu jakin behar dituzte makina baten aurretiko diseinuan beharrezkoak diren automatizazio-gailuak planteatzeko. Besteak beste, hauek:

Materiala: Sistemen integrazioa