Emaitzak: 33

ES EU
Elektrizitatea eta elektronika (2)
Aunque después el alumnado no tuviera acceso real a estos niveles de configuración, por motivos de funcionamiento del aula, es imprescindible que se realice al menos una vez. Ezinbestekoa da ariketok gutxienez behin egitea, nahiz eta geroago, gelaren funtzionamenduagatik, ikasleek modurik ez eduki konfigurazio-maila horiek atzitzeko.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Dotar al alumnado de procedimientos de trabajo para la identificación del tipo de comunicación que se precisa para cada aplicación. Ikasleei lanerako prozedurak irakastea, aplikazio bakoitzarentzat zer komunikazio mota behar den jakin dezaten.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Irudi pertsonala (2)
Entre el alumnado, analizando la personalidad y hábitos de vida de algunos voluntarios, se aconsejarán distintos tipos de perfume para utilizarlos en las siguientes situaciones: Aztertu zenbait ikaskide boluntarioren izaera eta bizi-ohiturak, eta aholkatu egoera hauetarako lurrin mota egokienak:

Materiala: Elektroestetika

El alumnado se agrupará por parejas, y entre ellos se aconsejarán los aceites esenciales que les parezca indicados para cada tipo de piel. Bikoteka, ikasleek elkarri gomendatu behar diote bakoitzaren azalerako zer olio esentzial diren egokienak.

Materiala: Elektroestetika

Gizarte eta kultura zerbitzuak (6)
En grupos de tres, planificad una propuesta de concurso que tenga como destinatario el alumnado de vuestro centro educativo. Hiruko taldetan, egin zuen ikastetxeko ikasleentzat lehiaketa-proposamen bat.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

La Unidad didáctica 1 sitúa al alumnado en el terreno sociocultural en que estamos viviendo, da respuestas al porqué, para qué y cómo de la intervención sociocultural fundamentándola en bases sociológicas y pedagógicas. 1. Unitate didaktikoak ikasleak bizi diren eremu soziokulturalean kokatzen ditu eta esku-hartze soziokulturalaren gaineko galderei erantzuten die: zergatik, zertarako eta nola? Hori, funts soziologiko eta pedagogikoetan oinarrituta.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

En la Unidad didáctica 2, se introduce al alumnado en el mundo de la animación sociocultural, concepto, funciones, ámbitos de intervención y políticas culturales. 2. Unitate didaktikoan ikasleak animazio soziokulturalaren munduan barneratuko dira, eta aztertuko dituzte animazio soziokulturalaren kontzeptua, funtzioak, esku-hartzearen eremuak eta politika kulturalak.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Esperamos que este libro sea un instrumento de gran utilidad, no solo para el alumnado y profesorado del Ciclo Formativo de Animación Sociocultural y Turística, sino para todas aquellas personas que utilizan la animación sociocultural como método de trabajo. Espero dugu liburu hau tresna erabilgarri bat izatea, ez bakarrik Animazio Soziokulturala eta Turistikoa Heziketa Zikloko ikasleentzat, baita animazio kulturala lanerako metodo gisa erabiltzen duten guztientzat ere.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Guía elaborada por el Ministerio de Igualdad, adaptada al alumnado de secundaria que plantea los temas fundamentales de la igualdad: las trampas sexistas cotidianas, los estereotipos, la gestión de las emociones, el lenguaje que utilizan las y los jóvenes, el compartir las responsabilidades en casa y fuera de ella. Berdintasunerako Ministerioak egindako gida, bigarren hezkuntzako ikasleentzat egokitua; berdintasunaren arloko oinarrizko gaiak azaltzen ditu: ohiko amarru sexistak, estereotipoak, emozioen kudeaketa, gazteek erabiltzen duten hizkuntza, etxean eta etxetik kanpo ardurak banatzea.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Las alumnas y los alumnos, o el alumnado. Las alumnas y los alumnos, o el alumnado.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Zehar-lerroa (2)
Contrasta las respuestas entre el alumnado de la clase. Alderatu zure erantzuna ikasgelako beste ikasleekin.

Materiala: Sistemen integrazioa

A continuación, enviadla al resto del alumnado de la clase. Jarraian, bidali ikasgelako gainerako ikasle guztiei.

Materiala: Sistemen integrazioa

Fabrikazio mekanikoa (2)
La editorial recomienda que el alumnado realice las actividades sobre el cuaderno y no sobre el libro. Argitaletxeak gomendatzen du jarduerak koadernoan egitea, eta ez liburuan.

Materiala: Sistema mekatronikoen adierazpen grafikoa_LH_2022.tmx

Este libro dispone además de materiales y recursos previo registro disponibles en línea para el alumnado: Liburu honek, gainera, aldez aurretik erregistratuz gero, ikasleentzat materialak eta baliabideak ditu online eskuragai.

Materiala: Sistema mekatronikoen adierazpen grafikoa_LH_2022.tmx

Ostalaritza eta turismoa (6)
Los contenidos se han desarrollado de acuerdo con la legislación vigente y están complementados con una extensa propuesta de actividades y otros recursos didácticos que facilitarán al alumnado tanto el aprendizaje como la ampliación de conocimientos. Edukiak indarrean den legediaren arabera landu dira, eta hainbat jarduera-proposamenekin eta beste baliabide didaktiko batzuekin osatu; horrela, ikasleek errazago ikasiko dute, eta beren ezagutzetan sakontzeko aukera izango dute.

Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx

Hacer partícipe al alumnado. Ikasleak partaide egitea.

Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx

En este tipo de cocinas las actividades docentes y el aprendizaje del alumnado tiene preferencia sobre la producción culinaria. Sukalde mota hauetan, sukaldaritza-ekoizpenak baino lehentasun handiagoa dute irakaskuntza-jarduerek eta ikasleen ikaskuntzak.

Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx

Se considerará la longitud de las mesas de trabajo según el número dealumnado. Lan-mahaien luzera ikasle kopuruaren arabera aztertu behar da.

Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx

Se considera adecuada la existencia de cocinas demostrativas para la realización de prácticas a la vista del alumnado. Erakustaldiak egiteko sukaldeak egotea egokia da, jarduera praktikoak ikasleek ikusteko moduan egiteko.

Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx

Tras realizar la actividad anterior, fomentar un debate abierto mediante opiniones expresadas por el alumnado sobre cada una de las elaboraciones de sus compañeros, por ejemplo con el diseño y cumplimentado de una hoja de catas. Aurreko jarduera egin ondoren, egin elkarrizketa, ikaskideek egindako elaborazioei buruzko iritziak emanez. Dastatze-orri bat diseina eta bete dezakezue.

Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx