Emaitzak: 8

ES EU
Garraioa eta ibilgailuen mantentze lanak (1)
Por ejemplo, cuando el motor está en funcionamiento, las partes móviles también lo están (correa del alternador, distribución, etc.); podría darse el caso de que una de las correas atrape la ropa de trabajo, aumentando las posibilidades de accidente del trabajador. Adibidez, motorra martxan dagoenean, alderdi mugikorrak (alternadorearen uhala, banaketa-uhala, etab.) ere martxan daude; uhaletako batek lan-arropa harrapa dezake, eta langileak istripua izateko arriskua areagotuko luke horrek.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Zehar-lerroa (7)
Su comportamiento es de tipo PTC y son controladas por la UEC, en función de la temperatura del líquido refrigerante y de la señal del borne del alternador, a través de un relé doble. PTC motakoek bezala funtzionatzen dute, eta KUEk kontrolatzen ditu, likido hozgarriaren tenperaturaren eta alternadoreko bornearen seinalearen arabera, errele bikoitz baten bidez.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Dicha activación aumenta el par resistente del alternador, lo que conlleva a un incremento de la carga del motor y en consecuencia la elevación de la temperatura de los gases de escape. Aktibazio horrek areagotu egiten du alternadorearen momentu eragozlea; ondorioz, areagotu egiten da motorraren karga eta igo egiten da ihes-gasen tenperatura.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Señal DF del alternador. Alternadorearen DF seinalea.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

A través de la señal DF del alternador, la UEC de gestión del motor recibe señal del estado de carga del alternador y, por tanto, de la potencia mecánica que está consumiendo este. Alternadorearen DF seinalearen bidez jasotzen du motorra kudeatzeko KUEk alternadoreko kargaren egoeraren berri, eta, horrenbestez, hura kontsumitzen ari den potentzia mekanikoarena ere.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

De este modo, la UEC podrá ajustar el ralentí (en este caso actuando sobre un motor «paso a paso») para compensar la pérdida de revoluciones que produciría el consumo del alternador. Horrela, KUEk doitu egin dezake erralentia ("urratsez urratseko" motor batean jardunez, kasu honetan), alternadorearen kontsumoak eragingo lukeen bira kopuruaren galera konpentsatzeko.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Con esto, la gestión conseguirá una muy buena estabilización del ralentí, además de una importante mejora de la suavidad de marcha al poder compensar las cargas externas del motor (aire acondicionado, carga del alternador, dirección asistida, etc.) con aperturas de la mariposa en todo momento. Ondorioz, erralentia oso ondo egonkortzea lortzen du kudeaketa-sistemak, eta nabarmen hobetzen da martxa-leuntasuna, motorraren kanpoko kargak (aire girotua, alternadorearen karga, direkzio lagundua...) konpentsatzeko noiznahi ireki baitezake tximeleta.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Como es sabido, la tensión del circuito de carga oscila entre los 9 V disponibles en el momento de arranque y los 14,5 V de regulación del alternador; por lo cual la tensión de carga de la bobina oscila entre esos valores. Jakina denez, karga-zirkuituko tentsioa abiarazteko uneko 9 V-en eta alternadorearen erregulazioko 14,5 V-en artean ibili ohi da; horregatik, balio horien artean mugitu ohi da bobinaren karga-tentsioa.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak