Emaitzak: 94

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Elektrizitatea eta elektronika (36)
b)Figura 11.6. Conexión de los altavoces externos. b)11.6 irudia. Kanpo-bozgorailuak konektatzea.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

KX-T7050S Tel. Específico con gran Altavoz Monitor KX-T7050S Tel. espezifikoa bozgorailu monitorearekin

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Crear los componentes necesarios para que los planos del proyecto hecho en el tutorial de Capture tengan el aspecto mostrado la primera vez que aparecen, como se muestra en la figura 4-34. Esto implica nuevos condensadores electrolíticos C1, C2 y C3, zumbador SU1, pulsador S1, regleta JP2 y altavoz LS1. Beharrezko osagaiak sortu Capture-ko tutorialean egindako proiektuaren planoek agertzen diren lehen aldian zuten itxura izan dezaten, 4-34 irudian erakusten den moduan. Horrek C1, C2 eta C3 kondentsadore elektrolitiko berriak,SU1 burrunbagailuak, S1 sakagailua, JP2 konexio-kablea eta LS1 bozgorailua eskatzen ditu.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Los altavoces incorporados a las pantallas planas son en general de baja calidad. Pantaila lauek itsatsita izaten dituzten bozgorailuak, oro har, kalitate eskasekoak izan ohi dira.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

¿Se ha colocado algún altavoz al lado de la pantalla? Pantailaren ondoan bozgorailurik jarri al da?

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Dejar espacio entre la pantalla y el altavoz conectado. Utzi tarte bat pantailaren eta konektatutako bozgorailuaren artean.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Salida de audio hacia los altavoces o hacia la entrada de línea de la tarjeta de sonido. Bozgorailuetarako edo soinu-txartelaren linea-sarrerarako audio-irteera.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

No sale sonido CD a través de los altavoces. Bozgorailuetatik ez da CD-soinurik ateratzen.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Otra aplicación importante en Internet es la telefonía y la videoconferencia; en el caso de la telefonía se trata de "hablar por teléfono" con otra u otras personas a través del micrófono y los altavoces de la tarjeta de sonido, y en el caso de la videoconferencia es similar, pero con imagen si tenemos una cámara de vídeo (denominada habitualmente Webcam) y una tarjeta de captura de vídeo (hay modelos de cámaras de vídeo que se conectan al USB, y no necesitan por tanto de tarjeta de captura). Interneteko beste aplikazio garrantzitsuetako bat dira telefonia eta bideokonferentzia. Telefoniari dagokionez, mikrofonoa eta soinu-txartelaren bozgorailuak erabilita beste pertsona batekin edo batzuekin “telefonoz hitz egiteaz” ari gara, eta bideokonferentziaren kasuan ere, antzeko zerbait egiten dugu, baina irudia erabilita; horretarako bideo-kamera bat (webcam deitzen zaio bideo-kamera horri) eta bideo-kapturako txartela eduki behar ditugu (badaude USBra konektatzen diren bideo-kamerak; kasu horretan ez dute bideo-kapturako txartelik behar).

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

En todos los casos, y si el módem dispone de altavoz, activar el volumen al máximo e incluso dejarlo activado siempre (ver ATMn). Edonola ere, modemak bozgorailua badu, ahalik eta bolumen handiena aktibatu eta aktibatuta utzi betirako (ikus ATMn)

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Gizarte eta kultura zerbitzuak (2)
Esta labor de intermediación posee un valor importantísimo, aunque en nuestros días, tristemente, es delegada con frecuencia a fuentes impersonales como CD, casetes o los altavoces del ordenador. Bitartekotza-lan horrek balio oso garrantzitsua du, nahiz eta gaur egun, zoritxarrez, pertsona arteko iturrien esku uzten den, hala nola CDen, kaseteen edo ordenagailuaren bozgorailuen esku.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Nos moveremos mejor por el metro de una gran ciudad, aún cuando sea la primera vez que lo utilizamos, si se nos proporciona información por adelantado (por ejemplo, avisando por altavoz en el interior de los vagones cuál es la siguiente estación o habilitando planos de la zona en cada estación). Hobeto moldatuko gara hiri handi bateko metroan, nahiz eta erabiltzen dugun lehenengo aldia izan, aurretik informazioa ematen badigute (adibidez, bagoi barruan bozgorailuz hurrengo geltokia zein den esaten badigute, edo geltoki bakoitzean inguru horren planoa jartzen badute).

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Zehar-lerroa (1)
Transductores, sondas termoeléctricas, termocélulas, células fotoeléctricas, dinamómetros, cristales piezoeléctricos, micrófonos, altavoces, aparatos de campo giratorio. Transduktoreak, zunda termoelektrikoak, termozelulak, zelula fotoelektrikoak, dinamometroak, kristal piezoelektrikoak, mikrofonoak, bozgorailuak, eremu birakariko aparatuak.

Materiala: Automatismoak

Animazio turistikoa (1)
En este caso, tener un programa adecuado es importante pero lo que configurará una buena percepción sonora serán los altavoces, amplificadores, etc., ya que son los que confieren profundidad y matices al sonido. Kasu honetan, programa egoki bat izatea garrantzitsua da, baina bozgorailuek, anplifikadoreek eta abarrek emango dute soinu on bat, sakontasuna eta ñabardurak ematen baitizkiete soinuari.

Materiala: Animazio turistikoa

Komunikatzeko trebetasunak (1)
A partir de ciertos tamaños de local o cantidad de público es mejor utilizar un micrófono con salida amplificada por altavoces. Lokalaren neurri jakin batetik eta ikus-entzule kopuru batetik aurrera, hobe da mikrofono bat erabiltzea, bozgorailu bidezko irteera handitua duena.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Irudia eta soinua (30)
3.2.Kalkula ezazu 20 000 Hz-ko maiztasunarekin bibratzen duen bozgorailu baten periodoa. 3.3. Determina el periodo de un altavoz que vibra con una frecuencia de 20 000 Hz

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Kokapen estereoak, horixe da bozgorailuak jartzeko aukerarik ohikoena: hiru metroko aldeak dauzkan triangelu ekilatero bat ezartzen du monitorizazio-sistemaren eta entzulearen artean. Efektu hori sortzeko, atzerapenak sartzen dira bi monitoreen artean. Hala, 0 eta 630 µs-eko atzerapena erabiltzen bada, hartzaileak iturri bakarra dagoela identifikatuko du, eta iturri horren kokapen espaziala aplikatzen zaion atzerapenaren eta burmuinean lortzen den pertzepzioaren araberakoa izango da. Horri suma kokapen-efektua esaten zaio. Iturria bozgorailua dagoen tokian dagoela hauteman dadin, 1 µs eta 40-50 µs bitarteko atzerapenak erabiltzen dira. Efektu horri lehenengo uhin-frontea esaten zaio, eta oso garrantzitsua da, soinua indartzeko sistemak bozgorailu ugari erabilita diseinatzen badira. Azkenik, 50 µs-etik gorako atzerapenak erabiltzen badira, iturriak nolabaiteko oihartzunarekin hautemango dira. Soinu-seinalean, zenbait aldagairen arabera erabiliko dira atzerapenak; hala nola ingurumen-kondizioen eta norbanakoaren pertzepzio- ahalmenen arabera. La posición estéreo, que es la opción más habitual a la hora de colocar los altavoces, establece un triángulo equilátero de tres metros de lado entre el sistema de monitorización y el oyente. Para poder llegar a producir este efecto se usa la incorporación de retardos entre ambos monitores. De esta forma si se emplea un retardo entre 0 y 630 gs, se consigue que el receptor identifique que existe una única fuente cuya posición espacial depende del retardo que se le aplique y la per­cepción que se logre en el cerebro. Esto se denomina efecto de localización suma. Para conse­guir que la percepción de la fuente se sitúe en el lugar donde se encuentra el altavoz se emplean retardos de entre 1 gs y 40-50 gs. Este es el efecto conocido como primer frente de onda, y es importantísimo a la hora de diseñar los sistemas de refuerzo sonoro mediante el empleo de dife­rentes altavoces. Por último, si se usan retardos superiores a 50 gs, las diferentes fuentes se perci­birán con un cierto eco. El empleo de retardos en la señal sonora depende de variables como las condiciones ambientales y las capacidades de percepción del propio individuo.

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Mekanismo elektromagnetikoa: bozgorailuaren elementu eragilea da, eta haril mugikor bat dauka, iman iraunkorrak sortutako eremu magnetikoaren dispertsioaren arabera mugitzen den diafragma bati lotuta. Mecanismo electromagnético: es el elemento motor del altavoz y se compone de una bobina móvil, unida a un diafragma que se mueve en función de la dispersión del campo magnético generado por el imán permanente.

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Mekanismo akustikoa: bozgorailuaren eremu akustikoa osatzen duten elementuak biltzen dituen zatia da. Mecanismo acústico: es toda la parte que engloba los diferentes elementos que conforman el área acústica del altavoz.

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Bozgorailu mota ugari daude, hiru irizpideren araberakoak: Existen diferentes tipos de altavoces, en función de tres criterios:

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1.Mekanikaren arabera, bozgorailuak honela sailka daitezke: 1.Según su mecánica, los altavoces pueden ser:

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Zeharkako erradiaziokoak: bozgorailuaren errendimendua hobetzen duen haril bat daukate, diafragmaren inpedantzia airearen inpedantzia baxura egokitzen duena. De radiación indirecta: poseen una bobina que mejora el rendimiento del altavoz, que adecua la impedancia del diafragma a la baja impedancia del aire.

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2.Maiztasun-tartearen arabera, bozgorailuak honelakoak izan daitezke: 2.Según su margen de frecuencia, los altavoces pueden ser:

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3.Diseinu elektrikoaren arabera, bozgorailuak honela sailka daitezke: 3. Según su diseño eléctrico, los altavoces pueden ser:

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Bozgorailu dinamikoak: eroale elektriko bat daukate; inguruan eremu magnetiko bat sortzen duen korronte elektriko batek zeharkatzen du eroale hori, eta eremu magnetikoa korrontearekiko proportzionala da. Bozgorailu mota hori, aldi berean, honelakoak izan daiteke: Altavoz dinámico: formado por un conductor eléctrico que es recorrido por una corriente eléctrica que crea a su alrededor un campo magnético proporcional a la corriente que lo atraviesa. Este tipo de altavoz puede ser, a su vez:

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