Emaitzak: 16

EU ES
Ehungintza, jantzigintza eta larrugintza (2)
1939 Eragin historizista (1850-1880), aldaka biribilak drapeatuekin. Galtza-gona, galtza-soinekoa, ekialdeko modura drapeatua. Parpaila beltz ugari. 1939 Inspiración historicista (1850-1880) caderas redondeadas con drapeados. Vestido camisero para la cena. Falda-pantalón, vestido-pantalón drapeado a la oriental. Numerosos encajes negros.

Materiala: LANEKI_corpusak_elkartuta.csv.tmx

1946 Traje jakaduna, hegal luzekoa. Aldakak biribilduak, drapeatuekin. Soineko zuzenak, bilduak. Goyaren eragina: tafeta arroseko soinekoa, parpaila beltzekoa. Parpaila beltza, puntuduna, azabatxezko medailoiekin. 1946 Traje de chaqueta con faldones largos. Caderas redondeadas con drapeados. Vestidos rectos envolventes. Influencia de Coya: vestido de tafetán rosa, con encaje negro. Encaje negro punteado de medallones de azabache.

Materiala: LANEKI_corpusak_elkartuta.csv.tmx

Fabrikazio mekanikoa (1)
Estas propiedades también hacen que este material sea adecuado para aplicaciones médicas (por ejemplo, sustitución de la articulación de la cadera). Propietate horiei esker, material hori egokia da medikuntzako aplikazioetarako ere (esate baterako, aldakako artikulazioa ordezteko).

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Gizarte eta kultura zerbitzuak (1)
Las caídas pueden ocasionar graves heridas (fracturas y contusiones) y, en el caso de las personas mayores de 65 años, son la sexta causa de muerte y el principal factor que provoca la invalidez y dependencia (sobre todo cuando se produce una fractura de cadera). Erorketen ondorioz zauri larriak sor daitezke (hausturak eta ubeldurak) eta 65 urtetik gorakoen kasuan, heriotza eragiten duen seigarren kausa da, eta baliaezintasuna eta mendekotasuna sortzen duen eragile nagusia (batez ere aldaka hausten denean).

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Garraioa eta ibilgailuen mantentze lanak (1)
En el cuerpo humano, son articulaciones, por ejemplo, la pelvis, los hombros, las rodillas o la cadera. Giza gorputzean, artikulazioak dira, adibidez, pelbisa, sorbaldak, belaunak edo aldaka.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Irudi pertsonala (7)
Se repite el mismo recorrido en la extremidad inferior derecha pero incluyendo la cadera, continuando la áscensión hasta el hombro, trabajando lateralmente la extremidad superior derecha, hasta la mano. Ibilbide bera errepikatuko dugu eskuineko beheko gorputz-adarrean, baina aldaka barne; gorantz jarraituko dugu sorbaldaraino, eta eskuineko goiko gorputz-adarra albotik landuko dugu, eskura iritsi arte.

Materiala: Elektroestetika

Se comienza por la extremidad inferior izquierda, realizando un recorrido ascendente por la cara externa de la pierna, trabajando desde el pie hasta la cadera, realizando movimientos circulares en las articulaciones del pie, tobillo, rodilla y cadera. Ezkerreko beheko gorputz-adarretik hasiko gara hankaren kanpoaldetik gorantz eginez; oinetik aldakara egingo dugu lan, mugimendu zirkularrak eginez oineko, orkatilako, belauneko eta aldakako artikulazioetan.

Materiala: Elektroestetika

-Se comienza por la extremidad inferior izquierda trabajando en sentido ascendente desde el pie hacia el muslo, rodeando con movimientos circulares los dedos del pie, las articulaciones del tobillo, rodilla y cadera. -Ezkerreko beheko gorputz-adarrean hasiko gara, eta gorantz joango gara oinetik izterrera, oineko behatzak eta orkatilako, belauneko eta aldakako artikulazioak mugimendu zirkularrekin inguratuz.

Materiala: Elektroestetika

Estas lesiones impiden los movimientos de la cadera (dificultad en la marcha, subir escaleras...). Lesio horiek aldakaren mugimenduak eragozten dituzte (ibiltzea, eskailerak igotzea eta abar zailtzen dute).

Materiala: Elektroestetika

La relación cintura/cadera, que identifica los tipos corporales androide y ginecoide. Gerriaren eta aldakaren arteko egokitasuna. Haren arabera finkatzen da biotipoa androidea edo ginekoidea den.

Materiala: Elektroestetika

En el caso que la superficie a tratar presente algún reborde o prominencia ósea (cresta ilíaca, rodillas, caderas, etc), se recomienda proteger la zona con una ligera capa de algodón o con una toallita. Tratatu behar dugun eremuan hezurren bat (gandor iliakoa, belaunak, aldakak eta abar) nabarmenduko balitz, kotoi-geruza batez edo toalla batez babestuko dugu.

Materiala: Elektroestetika

La silla o taburete en el que se sienta el profesional se colocará a la altura que permita mantener las rodillas flexionadas , manteniéndolas al mismo nivel que la cadera . Profesionala esertzeko aulkitxoa belaunak tolestuta izateko adina altxatuko da, belaunak aldakaren mailan egon daitezen.

Materiala: Elektroestetika

Irudia eta soinua (3)
Cadera alta: Goiko aldaka:

Materiala: Irudia

Cadera baja: Beheko aldaka:

Materiala: Irudia

a dos pulgadas de distancia de la cadera alta (a siete pulgadas de la cintura) goiko aldakatik bi hazbetera eta gerritik zazpi hazbetera.

Materiala: Irudia

Komunikatzeko trebetasunak (1)
Arreglarse la corbata o los gemelos, tocarse o arreglarse el cabello, manos en la cintura, exhibición de muñecas, ondulación de caderas, cruzar la pierna hacia el lado de la persona que nos atrae, sonreír de forma picara, o mirar curiosamente de reojo. Gorbata edo mahuka-bikiak ondo ipintzea, ilea ukitzea edo zuzentzea, eskuak gerrira eramatea, eskumuturrak erakustea, aldakak ondulatuta edukitzea, hanka erakartzen gaituen pertsonaren alderantz gurutzatzea, irribarre pikaroa egitea edo jakin-minez zeharka begiratzea.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak