Emaitzak: 15

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Irudia eta soinua (10)
Acústica arquitectónica aplicada a la toma de sonido: Soinu-hartualdiei aplikatutako akustika arkitektonikoa:

Materiala: Irudia

La mayoría de las onomatopeyas usadas en todo el mundo tienen su origen en la expresividad acústica del inglés. La razón es el auge del cómic en los Estados Unidos. Mundu osoan erabiltzen diren onomatopeia gehienek ingelesaren akustikaren adierazpena dute jatorri, Estatu Batuetan izan baitzuen goren aldia komikiak.

Materiala: Irudia

Actualmente y desde el mismo año es profesor de Acústica en la Universidad Politécnica de Madrid. Urte horretatik, Madrileko Unibertsitate Politeknikoko Akustika irakaslea izan da, eta han jarraitzen du orain ere.

Materiala: Irudia

Es coautor del libro "Principios de Acústica", editado por la Escuela Universitaria de Ingeniería Técnica de Telecomunicación. “Principios de acústica” (Akustikaren printzipioak) liburuaren egilekidea da, eta Telekomunikazioko Ingeniaritza Teknikoko Unibertsitate Eskolak argitaratu zuen.

Materiala: Irudia

Gracias muy especiales al Consejo Superior de Investigaciones Científicas, al Instituto de Acústica Torres Quevedo, al Instituto Oficial de Radio y Televisión, a la Audio Engineering Society (AES), y a la Escuela Universitaria de Ingeniería Técnica de la Universidad Politécnica de Madrid, así como a la Sociedad General de Autores de España por el apoyo prestado para la realización de esta obra. Esker oso bereziak Ikerketa Zientifikoetarako Kontseilu Nagusiari, Torres Quevedo Akustika Institutuari, Irrati eta Telebistaren Institutu Ofizialari, Audio Engineering Society-ri (AES) eta Madrileko Unibertsitate Politeknikoko Ingeniaritza Teknikoko Unibertsitate Eskolari, baita Espainiako Autoreen Elkarteari ere, lan hau egiteko eman didaten laguntzarengatik.

Materiala: Irudia

Los cambios en la escucha fuera del control no se deben tanto al tipo de pantalla como al hecho de que normalmente se efectúa en ambientes semirreverberantes, en lugar de la muy estudiada acústica de nuestro control. Kontrol-gelatik kanpo entzuterakoan egoten diren aldaketak ez dira sortzen pantaila motagatik. Kanpoan, normalean, giro erdierreberberatzaileetan entzuten dugu; kontrol-gelako akustika, berriz, oso aztertuta dago. Horregatik ez da berdin entzuten toki batean eta bestean.

Materiala: Irudia

(Ver capítulo dedicado a la acústica). (Ikus akustikari buruzko kapitulua).

Materiala: Irudia

Sin embargo, nunca podremos olvidar que al final de la cadena se encuentra el oyente medio, que desde luego no dispone de la perfecta acústica de una sala de grabación. Hala ere, ezin dugu inoiz ahaztu katearen amaieran entzule arrunta dagoela, eta ez duela grabazio-gelako akustika perfektuarekin entzuteko aukerarik.

Materiala: Irudia

No hay nada más difícil e incómodo para un técnico por muy experimentado que sea, que tener que efectuar una grabación y una mezcla en un local o estudio cuya acústica desconoce. Teknikari batentzat oso zaila eta deserosoa da, nahiz eta esperientzia handia izan, lokal edo estudio batek nolako akustika duen jakin gabe bertan grabatzea eta nahastea.

Materiala: Irudia

Acústica de locales. Esparruen akustika.

Materiala: Irudia

Ostalaritza eta turismoa (1)
La llamada Neapoli, que cuenta con piezas excepcionales como el Teatro Griego de Democopos, el Anfiteatro Romano del siglo III, la Latomia del Paradiso con una gruta artificial de gran acústica conocida como la "Oreja de Dionisos" y la Necrópolis Grotticelli con tumbas griegas del siglo V y VI a.C es el centro de interés. Neapoli izeneko gune horrek aparteko eraikinak ditu, hala nola Democopos teatro greziarra eta III. mendeko anfiteatro erromatarra. Latomia del Paradiso ere han dago. Akustika itzeleko leize artifizial handia da, "Orecchio di Dionisio" (Dionisioren belarria) izenez ezaguna. Horrez gain, K.a V. eta VI. mendeetako hilobiak dituen Grotticelli nekropolia da beste interesguneetako bat.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak