Se pondrá en común el trabajo y se visualizarán las grabaciones que hayáis podido obtener, comentándolas en voz alta.
Lanaren ondorioak trukatuko dira, eta egin dituzuen grabazioak ikusiko dira, ahots ozenez azaltzen diren bitartean.
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa
preguntó el lobo con una voz muy fina.
galdetu zuen otsoak, ahots oso leunarekin.
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa
Otra actividad más divertida consiste en que el niño imite a un personaje cantando una canción conocida por todo el grupo en diferentes tesituras y el resto del grupo adivine qué voz está imitando: soprano, contralto, tenor, bajo.
Haurretako batek talde osoak ezagutzen duen kanta bat hainbat tesituratan kantatzea, eta beste haurrek ahotsa asmatzea (sopranoa, kontraltoa, tenorea edo baxua) izan daiteke beste jarduera dibertigarriago bat.
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa
A partir de las marionetas, los niños identificarán los personajes con las voces:
Txotxongiloei esker, pertsonaiak ahotsekin erlazionatuko dituzte haurrek:
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa
Además, cuando canta el osito pondremos la voz aguda, y cuando canta el oso, grave.
Gainera, hartz txikiak kantatzen duenean ahots altuarekin abestuko dugu, eta hartz handiak kantatzen duenean, ostera, ahots baxuarekin.
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa
una señora que vive en una montaña y tiene la voz muy aguda, y un señor que vive en la meseta y tiene la voz muy grave.
andrea mendian bizi da, eta ahots oso altua du; gizona, berriz, lautadan bizi da eta ahots oso baxua du.
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa
Reproducir las voces en un cuento, según los personajes.
ipuin bateko ahotsak imitatzea, pertsonaien arabera.
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa
imitar diferentes tipos de voz.
Zenbait ahots mota imitatzea.
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa
cuando cantemos la parte correspondiente a los gigantes, lo haremos con voz grave, y cuando cantemos la de los enanos, con timbre agudo.
erraldoien zatia kantatzen ari garenean, ahots baxuarekin kantatuko dugu; ipotxen zatian, berriz, ahots altuarekin.
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa
El grito y la voz crispada son los principales enemigos del canto.
Garrasia eta ahots sumindua dira kantuaren etsai nagusiak.
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa
Garraioa eta ibilgailuen mantentze lanak (1)
Señales emitidas por la voz humana.
Giza ahotsak emititzen dituen seinaleak.
Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan
Informatika eta komunikazioa (3)
Utilice un navegador por voz, un lector de pantallas, un software de magnificación, un visualizador pequeño, etc.
Erabili ahots bidezko nabigatzailea, pantaila-irakurgailua, handitze-softwarea, bistaratzaile txikia, etab.
Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak
funcionalidad de acceso independiente del dispositivo, teclado operable, voz automática, etc.
gailurako sarbide independentearen funtzionaltasuna, teklatu erabilgarria, ahots automatikoa, etab.
Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak
El contenido del texto puede ser presentado al usuario como una voz sintetizada, en braille y en texto visible.
Testuaren edukia erabiltzaileari ahots sintetizatu gisa, braillez eta testu ikusgai gisa aurkez dakioke.
Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak
Irudi pertsonala (2)
Así oímos nuestra propia voz y por eso nos resulta rara si la escuchamos a través del aire (de una cinta grabada por ejemplo).
Horrela entzuten dugu, hain zuzen, gure ahotsa, eta horregatik egiten zaigu arraroa airearen bidez entzuten badugu (grabatutako zintatik, adibidez).
Materiala: Elektroestetika
las glándulas suprarrenales, sumamente desarrolladas y activas, empiezan a segregar grandes cantidades de hormonas masculinas, cuyo resultado es una estatura pequeña, voz grave, anomalías en los órganos genitales externos y ausencia de menstruación.
halakoetan, giltzurrun gaineko guruinak oso-oso garatuta daude eta oso-oso aktiboak dira, eta hormona maskulino asko eta asko jariatzen hasten dira. Horren ondorioz, kaltetuak baxuak dira, ahots baxua dute, anomaliak dituzte kanpoko sexu-organoetan eta ez dute hilekorik.
Materiala: Elektroestetika
Irudia eta soinua (17)
o Sonorizar el anuncio con diálogos, voz en "off", música y efectos especiales.
o Iragarkiari soinua jartzea, elkarrizketekin, off-eko ahotsekin, musikarekin eta efektu bereziekin.
Materiala: Irudia
Se puede integrar mediante un teclado, por el escaneado de textos, o por el reconocimiento digital de voz y escritura.
Teklatu baten bidez txerta daiteke, testuak eskaneatuz edo ahotsa eta idazkera bitarteko digitalen bidez ezagutuz.
Materiala: Irudia
Esa ayuda puede ser un título, un calendario, una voz que lo explique, etc.
Laguntza hori izenburu bat, egutegi bat, azaltzeko ahots bat, etab. izan daiteke.
Materiala: Irudia
Hasta entonces, toda la expresividad recaía sobre la imagen, pero ahora lo comparte también con las aportaciones del sonido (voz, música y sonidos de ambiente)
Ordura arte, irudian biltzen zen adierazgarritasun guztia baina orduan soinua ere ekarpenak egiten hasi zen alde horretatik (ahotsa, musika eta giro-soinuak)
Materiala: Irudia
Una noche de invierno llovía en las calles de San Juan de Luz; algún mechero de gas temblaba a impulsos del viento, y de las puertas de las tabernas salían voces y sonidos de acordeones.
Neguko gau batean euria ari zuen Donibane Lohitzuneko karriketan. Gas-metxeroren bat dardarka ari zen haizearen eraginez, eta tabernetako ateetatik akordeoien soinuak eta ahotsak entzuten ziren.
Materiala: Irudia
Dar voz al narrador de una secuencia.
Sekuentzia bateko narratzaileari ahotsa ematea.
Materiala: Irudia
El primero es la relación entre texto y dibujo dentro de la viñeta, para representar la voz o el pensamiento de los personajes.
Lehenbizikoa testuaren eta marrazkiaren arteko erlazioa da binetaren barruan, pertsonaien ahotsa edo pentsamendua irudikatzeko.
Materiala: Irudia
Sonido:voz, música y sonidos, digitalizadas previamente.
Soinua:ahotsa, musika eta soinuak, aldez aurretik digitalizatuak.
Materiala: Irudia
La tecnología Multimedia convierte el diálogo persona-máquina en algo intuitivo, espontáneo y ameno, especialmente cuando se impongan las pantallas sensibles al tacto o los sistemas de reconocimiento de voz.
Multimedia-teknologiak berezko intuiziozko zerbait atsegina bihurtzen du pertsonaren eta makinaren arteko elkarrizketa; bereziki, ukimenarekiko sentikorrak diren pantailak edo ahotsa ezagutzeko sistemak nagusituko direnean.
Materiala: Irudia
El guión técnico describe los puntos de vista de cada toma, el orden y la duración de cada plano, los encuadres, así como todo lo relativo al audio del anuncio: música, voz y efectos sonoros.
Hartualdi bakoitzaren ikuspuntuak, plano bakoitzaren ordena eta iraupena eta enkoadraketa deskribatzen ditu gidoi teknikoak, baita iragarkiaren audioari buruzko ezaugarri guztiak ere: musika, ahotsa eta soinu-efektuak.
Materiala: Irudia
Ostalaritza eta turismoa (1)
En esta fase influyen tanto los factores ambientales (luz, temperatura…) y decorativos (distribución del espacio, mobiliario…), como los factores personales que controla el agente (actitud ante el cliente que entra, sonrisa, mirada, tono y volumen de voz…Especialmente relevantes serán en esta fase las palabras que den inicio al diálogo con el interlocutor.
Giroak (argiak, tenperaturak…) eta dekorazioak (espazioaren banaketak, altzariek…) zein agenteak kontrolatzen dituen faktore pertsonalek (sartu den bezeroarekiko jarrerak, irribarreak, begiradak, ahotsaren tonuak eta bolumenak…) dute eragina fase honetan. Solaskidearekin hizketan hasteko erabiltzen diren hitzek berebiziko garrantzia dute.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
Elektrizitatea eta elektronika (32)
Cuando alguna de ellas no cumple su función de una manera equilibrada y correcta, afecta a su buena emisión.
Haietakoren batek bere funtzioa orekaz eta egoki betetzen ez badu, ahotsa kaltetua gertatzen da.
Materiala: Komunikazio alternatiboa
Son alteraciones de una o varias de las características acústicas de la voz (timbre, tono e intensidad), que inciden en una pérdida parcial de la voz.
Ahotsaren ezaugarri akustiko baten (tinbrea, tonua, intentsitatea) edo gehiagoren alterazioak dira, eta ahotsaren galera partziala eragiten dute.
Materiala: Komunikazio alternatiboa
Es la alteración máxima de la disfonía que afecta a todas las características acústicas de la voz.
Disfoniaren alterazio maximoa da, ahotsaren ezaugarri akustiko guztiei eragiten baitie.
Materiala: Komunikazio alternatiboa
En estos casos la alteración de la voz se produce sin lesión anatómica en los órganos fonadores.
Kasu horietan, fonazio-organoetako lesio anatomikorik gabe gertatzen da ahotsaren alterazioa.
Materiala: Komunikazio alternatiboa
Son las más frecuentes, pero son temporales y suelen estar causadas por un mal uso o un abuso vocal.
Ohikoenak badira ere, aldi batekoak izan ohi dira eta ahotsaren erabilera txarraren ondorio izaten dira.
Materiala: Komunikazio alternatiboa
La alteración de la voz es producida por un trastorno psicológico (neurosis, «trac» o angustia vocal ante una situación estresante, etc.).
Nahasmendu psikologiko batek (neurosia, «trac» edo ahozko larritasuna eta abar egoera estresagarri batean) eragiten du ahotseko alterazioa.
Materiala: Komunikazio alternatiboa
Consiste en enseñar a la persona a producir la voz de manera correcta, coordinando la respiración y los movimientos de la boca, el cuello, etc., y evitando la contracción de los músculos innecesarios y la realización de las pautas incorrectas que condujeron a la disfonía.
Pertsonari ahotsa modu egokian igortzen irakasten zaio, arnasketa eta ahoko, lepoko eta abarretako mugimenduak koordinatuta, beharrezkoak ez diren gihar-uzkurdurak saihestuta eta disfonia eragin dioten jokabide desegokiak ekidinez.
Materiala: Komunikazio alternatiboa
La aspereza en la voz e hipernasalidad.
Laztasuna ahotsean eta sudur-hizketa handia.
Materiala: Komunikazio alternatiboa
La voz hablada acaba perdiendo toda su modulación.
Hitz egindako ahotsak modulazio guztia galtzen du.
Materiala: Komunikazio alternatiboa
Evitar agentes externos como el tabaco, el alcohol, ambientes muy calientes o fríos, cambios bruscos de temperatura, ambientes ruidosos que obligan a forzar la voz, situaciones de estrés, etc.
Saihestu kanpoko agenteak, hala nola, tabakoa, alkohola, giro oso beroak edo hotzak, bat-bateko tenperatura-aldaketak, ahotsa bortxatzera behartzen duten giro zaratatsuak, estres-egoerak eta abar.
Materiala: Komunikazio alternatiboa
Komunikatzeko trebetasunak (44)
La paralingüística estudia el poder comunicativo de la voz a través de sus diversas cualidades.
Paralinguistikak ahotsaren komunikazio-ahala aztertzen du, ahotsaren ezaugarriei erreparatuta.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
El tono de voz es la cualidad de la voz, su resonancia.
Tonua ahotsaren ezaugarria da, erresonantzia.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
Se produce por la mayor o menor tensión de las cuerdas vocales, dando como resultado una voz más aguda o más grave.
Ahots-korden tentsio handiagoak edo txikiagoak eragin ohi du, eta ahots akutuagoa edo baxuagoa izatea da haren emaitza.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
Mala entonación (entonar bien, implica adecuar la elevación o descenso del tono de nuestra voz al tipo de información que estamos transmitiendo).
Intonazio txarra (ondo intonatzeak eskatzen du gure ahotsaren tonua egokiro igotzea eta jaistea, transmititzen ari garen informazioaren arabera).
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
•Tono de nuestra voz
•Gure ahotsaren tonua
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
En la comunicación oral el canal sería la voz y el aire que la transporta.
ahozko komunikazioan, ahotsa eta hura garraiatzen duen airea izango lirateke kanalak.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
Realización de actividades para mejorar el ritmo, la voz, la gestión de silencios y miradas.
Erritmoa, ahotsa, isiltasunen kudeaketa eta begiradak hobetzeko jarduerak egitea.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
•Voz baja.
•Ahots apala.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
El asesor provocará a su cliente a mantener el componente paralingüístico bajo control; manteniendo la voz calmada y el volumen bajo, tratar de relajarse, y expresar los sentimientos después del incidente.
Aholkulariak bezeroa probokatuko du osagai paralinguistikoa kontrolpean edukitzera: ahotsa bare eta bolumena apal, erlaxatzen saiatuz eta, gorabeheraren ondoren, sentimenduak adieraziz.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
Algunas recomendaciones para cuidar la voz antes de dar una conferencia
Hainbat gomendio, konferentzia baten aurretik ahotsa zaintzeko
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
Zehar-lerroa (4)
Actitud anti-cliente (falta de entendimiento con el cliente que se trasmite por el tono de voz o por algún comentario).
Bezeroaren aurkako jarrera (bezeroarekin ongi ez moldatzea, eta ahotsaren edo esandakoaren bidez hala aditzera ematea).
Materiala: Sistemen integrazioa
Para que tu voz suene clara y convincente al teléfono en tu actividad profesional debes:
Lanean telefonoz zure ahotsa argi eta sinesgarri entzun dadin, kontuan izan honako hauek:
Materiala: Sistemen integrazioa
Permanecer de pie o sentada con la espalda erguida (tu voz suena más grave y se percibe mejor).
Egon zutik edo eserita, bizkarra zuzen (ahotsa sendoago eta hobeto entzuten da).
Materiala: Sistemen integrazioa
Composición artística que desarrollamos con textos, imágenes, voz…
Testu, irudi, ahots eta bestelakoen bidez lantzen dugun konposizio artistikoa.
Materiala: Sistemen integrazioa
Edition permission request
You do not have permission to edit this dictionary. You can edit this dictionary when the dictionary manager accepts your request