Emaitzak: 67

ES EU
Administrazioa eta kudeaketa (1)
Se citan a modo de ejemplo, los de transportes, reparaciones, asesorías, informes, etc... Adibide gisa, garraioak, konponketak, aholkularitza, txostenak eta abar ditugu.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Eraikuntza eta obra zibilak (2)
Tiene atribuciones en trabajos de decoración, demoliciones, peritaciones, informes, levantamientos de planos, mediciones y valoraciones, programación de obras, asesoramiento técnico y control de calidad. Eskumenak ditu dekorazio-lanetan, eraisketetan, peritazioetan, txostenetan, planoak marrazteko lanetan, neurketetan eta balorazioetan, obren programazioan, aholkularitza teknikoan eta kalitate-kontrolean.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Tienen atribuciones en trabajos de peritaciones, de levantamiento de planos, informes, mediciones y valoraciones, programación de obras, asesoramiento técnico y control de calidad. Eskumenak dituzte peritazio-lanetan, planoak marrazteko lanetan, txostenetan, neurketetan eta balorazioetan, obren programazioan, aholkularitza teknikoan eta kalitate-kontrolean.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Gizarte eta kultura zerbitzuak (13)
Los educadores pueden acceder fácilmente al listado de estas instituciones dirigiéndose a un Centro de Recursos Pedagógicos, o bien a los Equipos de Asesoramiento Psicopedagógico de la zona. Hezitzaileek erraz eskuratu ahal izango dute erakunde horien zerrenda Baliabide Pedagogikoen Zentro batera edota eskualdeko Aholkularitza Psikopedagogikoaren Taldeengana jotzen badute.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Información sobre los recursos públicos de asesoramiento. Aholkularitzako baliabide publikoei buruzko informazioa.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Los servicios sociales tienen un papel importante en la respuesta a esta situación, a través de la información, el asesoramiento, la atención a la situación de urgencia social, los programas de soporte y la atención e inserción social. Gizarte-zerbitzuen lana oso garrantzitsua da egoera horri aurre egiteko; horretarako, hauez baliatzen dira: informazioa, aholkularitza, larrialdi sozialeko egoerari arreta, laguntza-programak, eta arreta soziala eta gizarteratzea.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Asesoramiento e información de los distintos servicios y prestaciones de que pueden disfrutar la mujer y sus hijos. Emakumeek eta seme-alabek jaso ditzaketen zerbitzuei eta laguntzei buruzko aholkularitza eta informazioa.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

En este proceso hay un seguimiento, asesoramiento y ayuda por parte de la administración pública competente. Prozesu horretan, dagokion administrazio publikoak jarraipena, aholkularitza eta laguntza eskaintzen ditu.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

En todo este proceso reciben el apoyo y asesoramiento de los profesionales especializados de los servicios de integración familiar. Prozesu horretan guztian adingabekoak familiaratzeko zerbitzuetako profesional espezializatuen laguntza eta aholkularitza jasotzen dute.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Son asociaciones que ofrecen asesoramiento y apoyo a los órganos jurisdiccionales en la valoración de personas drogodependientes que presentan problemas judiciales. Arazo judizialak dituzten droga-mendekoen balorazioa egitean jurisdikzio-organoei aholkularitza eta laguntza eskaintzen dizkieten elkarteak dira.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Promueven la convivencia y la integración social de las personas mayores de 60 años con cierta autonomía, los cuales disponen de una amplia gama de servicios (biblioteca, cafetería, gimnasio, cursos, charlas, información y asesoramiento, peluquería, talleres, etc.) y actividades socioculturales y de ocio y tiempo libre. Nolabaiteko autonomia duten 60 urtetik gorakoen bizikidetza eta gizarteratzea sustatzen dute. Zerbitzuen aukera zabala izaten dute (liburutegia, kafetegia, gimnasioa, ikastaroak, hitzaldiak, informazioa eta aholkularitza, ile-apaindegia, lantegiak eta abar), baita gizarte eta kulturako, aisialdiko eta denbora librerako jarduerak ere.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

En síntesis, en las casas de acogida se proporciona alojamiento, manutención y apoyo psicológico, social, laboral y asesoramiento jurídico. Laburbilduz, harrera-etxeetan ostatua, janaria eta laguntza psikologikoa, soziala, lan-arlokoa eta aholkularitza juridikoa ematen da.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Asesoramiento sanitario. Osasun-arloko aholkularitza.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Irudi pertsonala (4)
Asesoramiento profesional. Profesionalen aholkularitza.

Materiala: Elektroestetika

El asesoramiento profesional avalado por el conocimiento científico y las precauciones y medidas de seguridad. Ezagutza zientifikoak, ardurak eta segurtasun-neurriek bermatutako aholkularitza profesionala.

Materiala: Elektroestetika

a) Proporcionar un buen asesoramiento técnico profesional en cuanto a la acción de los cosméticos, técnicas y frecuencia de aplicación. a) Kosmetikoen eraginaren eta aplikatzeko tekniken eta maiztasunaren inguruko aholkularitza tekniko profesional on bat eskaintzea.

Materiala: Elektroestetika

Así, el asesoramiento, ya sea telefónico o personal, después de los tratamientos, las sesiones de seguimiento, el contacto telefónico para ofrecer nuevos tratamientos u ofertas que puedan interesar a las clientas más asiduas, información sobre cambios de horarios o precios, etc., todo ello contribuye a establecer canales de comunicación entre profesional y clientela que facilitan la evaluación de la calidad del servicio. Adibidez, tratamenduen ondorengo aholkularitza (telefono bidezkoa edo pertsonala), jarraipen-saioak, bezerorik ohikoenentzat interesgarriak izan daitezkeen tratamendu edo eskaintza berriak eskaintzeko telefono bidezko harremana, ordutegien edo prezioen aldaketari buruzko informazioa eta abar lagungarriak dira profesionalaren eta bezeroaren arteko komunikazio-bideak ezartzeko, eta komunikazio-bide horiek erraztu egiten dute zerbitzuaren kalitatearen ebaluazioa.

Materiala: Elektroestetika

Instalatze eta mantentze lanak (4)
Asesoramiento técnico en la elaboración de la normativa legal y en el desarrollo de la normalización, tanto a nivel nacional como internacional. Lege-araudia lantzeko eta nazio mailako nahiz nazioarteko normalizazioa garatzeko aholkularitza teknikoa.

Materiala: Laneko osasunari eta segurtasunari buruzko legeria

En cumplimiento de lo dispuesto en la presente Ley, las Administraciones públicas competentes en materia laboral desarrollarán funciones de promoción de la prevención, asesoramiento técnico, vigilancia y control del cumplimiento por los sujetos comprendidos en su ámbito de aplicación de la normativa de prevención de riesgos laborales, y sancionarán las infracciones a dicha normativa, en los siguientes términos: Lege honetan xedatutakoa betez, lan-arloan eskumena duten Administrazio Publikoek prebentzioaren sustapena, aholkularitza teknikoa, zaintza eta bere aplikazio-eremuko subjektuek lan-arriskuen prebentziorako araudia betetzen dutela kontrolatzeko funtzioak beteko dituzte, eta araudi horren urraketak zigortuko dituzte, honela:

Materiala: Laneko osasunari eta segurtasunari buruzko legeria

Promoviendo la prevención y el asesoramiento a desarrollar por los órganos técnicos en materia preventiva, incluidas la asistencia y cooperación técnica, la información, divulgación, formación e investigación en materia preventiva, así como el seguimiento de las actuacionespreventivasquese realicen en las empresas para la consecución de los objetivos previstos en esta Ley. Prebentzioaren arloko organo teknikoek egin beharreko prebentzioa eta aholkularitza sustatuz. Betebehar horretan barne hartzen dira laguntza eta elkarlan teknikoa, prebentzioaren inguruko informazioa, dibulgazioa, prestakuntza eta ikerketa eta, era berean, lege honetan aurreikusitako helburuak betetzearren enpresetan egiten diren prebentzio-ekintzen jarraipena.

Materiala: Laneko osasunari eta segurtasunari buruzko legeria

A estos efectos, prestarán el asesoramiento y la asistencia técnica necesarios para el mejor cumplimiento de dicha normativa y desarrollarán programas específicos dirigidos a lograr una mayor eficacia en el control. Horretarako, beharrezko aholkularitza eta laguntza teknikoa eskainiko dute araudia hobeto betetzearren, eta kontrolean eraginkortasun handiagoa lortzeko programa zehatzak landuko dituzte.

Materiala: Laneko osasunari eta segurtasunari buruzko legeria

Nekazaritza (1)
Instituciones u organizaciones de apoyo (Asociaciones de productores ecológicos, sindicatos, asesoramiento técnico de calidad, …): Instituzioak eta erakunde laguntzaileak (produktu ekologikoen ekoizleen elkarteak, sindikatuak, kalitatezko aholkularitza teknikoa...):

Materiala: Nekazaritza

Komunikatzeko trebetasunak (13)
Diseñando campañas electorales, y asesoran a candidatos en su puesta en escena. Hauteskunde-kanpainak diseinatuko dituzte, eta aholkularitza eskainiko hautagaiei haien eszenaratzean.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Los colaboradores habituales en la asesoría en habilidades comunicativas son: logopedas, foniatras, imagólogos, especialistas en liderazgo, comunicólogos, asesores en vestuario y complementos, especialistas en comunicación no verbal, peluqueros o estilistas, maquilladores, etc. Komunikatzeko trebetasunetan aholkularitza eskaintzeko, honako hauek dira kolaboratzaile ohikoak: logopedak, foniatrak, imagologoak, lidergo-espezialistak, komunikologoak, jantzi eta osagarrietako aholkulariak, hitzik gabeko komunikazioko adituak, ile-apaintzaileak edo estilistak, makillatzaileak eta abar.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

¿hemos logrado identificar sus demandas y expectativas?, ¿los datos relativos a su ámbito laboral, social y cultural?, y ¿si el asesoramiento es para un acto concreto o permanente?, ¿la información quedó correctamente recogida en la ficha del cliente? Lortu ditugu haren eskaerak eta itxaropenak? Eta esparru laboralarekin, sozialarekin eta kulturalarekin lotutako datuak? Aholkularitza ekintza jakin edo iraunkor baterako da? Ondo jasota geratu da informazioa bezeroaren fitxan?

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

El soporte físico: lugar dónde se realiza la asesoría, ubicación y forma del local, decorado, y los equipos informáticos que facilitan la comunicación. Euskarri fisikoa: non egiten den aholkularitza, tokiaren kokapena eta modua, dekorazioa eta komunikazioa errazten duten ekipo informatikoak.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

¿Cómo deben ser los objetivos que desea alcanzar el asesor con su cliente en una asesoría en comunicación? Zer-nolakoak izan behar dute aholkulariak bezeroarekin lortu behar dituen helburuak komunikazioko aholkularitza batean?

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

¿Qué deseas alcanzar cuando haya finalizado la asesoría? Zer lortu nahi duzu aholkularitza bukatzen denean?

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

¿Por qué es aconsejable usar materiales audiovisuales en el análisis del cliente en una asesoría en habilidades comunicativas? Zergatik aholkatzen da ikus-entzunezko materialak baliatzea bezero bati komunikatzeko trebetasunetan aholkularitza eskaintzeko?

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Los costes incorporan la suma de los servicios y del precio/hora de los profesionales que se ha invertido en una asesoría. Kostuetan jasoko dira, batetik, zerbitzuen zenbatekoa eta, bestetik, aholkularitza batean inbertitzen diren profesionalen orduko prezioa.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Generalmente, en el presupuesto siempre se incluye un porcentaje para imprevistos que, por otra parte, surgen en la mayoría de las asesorías y proyectos. Eskuarki, aurrekontuan beti biltzen da ezustekoetarako ehuneko bat; izan ere, aholkularitza eta proiektu gehientsuenetan sortzen dira halakoak.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

La asesoría en técnicas de comunicación grupal es muy característica de las empresas. Talde-komunikazioko tekniketako aholkularitza oso ohikoa izaten da enpresetan.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Zehar-lerroa (19)
Escanea el código QR adjunto para acceder al Servicio de Asesoramiento para Planes y Medidas de Igualdad en las Empresas, que actúa en colaboración con los organismos de igualdad de las comunidades autónomas. Eskaneatu QR kode hau Enpresetan Berdintasun Plan eta Neurriak izateko Aholkularitza Zerbitzura sartzeko; zerbitzu hori autonomia-erkidegoetako berdintasuneko erakundeekin aritzen da elkarlanean.

Materiala: Sistemen integrazioa

En el mapa interactivo, pulsando sobre cada comunidad autónoma se accede al enlace del organismo de referencia en materia de igualdad de dicha comunidad autónoma, a la normativa en igualdad de oportunidades y específica para empresas (si la hubiera), así como a información, en su caso, sobre subvenciones para la elaboración de Planes de Igualdad, programas de apoyo o asesoramiento a empresas, además de información sobre distintivos o reconocimientos. Mapa interaktiboan, autonomia-erkidego bakoitzaren gainean sakatuta, autonomia-erkidego horretako berdintasun-arloko erreferentziazko erakundearen estekara eta aukera-berdintasuneko eta enpresen berariazko araudira (halakorik balego) eramango zaitu, bai eta, hala badagokio, Berdintasun Planak, laguntzako edo enpresen aholkularitzako programak prestatzeko dirulaguntzei buruzko informazioa eta bereizgarriei edo aitorpenei buruzko informazioa ere.

Materiala: Sistemen integrazioa

El Instituto de la Mujer y para la Igualdad de Oportunidades promueve y facilita la igualdad de oportunidades entre mujeres y hombres en el ámbito laboral a través del Servicio de Asesoramiento para Planes y Medidas de Igualdad en las Empresas. Emakumearen eta Aukera Berdintasunerako Institutuak emakumeen eta gizonen arteko aukera-berdintasuna sustatu eta errazten du lan-arloan, Enpresetan Berdintasun Plan eta Neurriak izateko Aholkularitza Zerbitzuaren bitartez.

Materiala: Sistemen integrazioa

En la Cámara de Comercio donde trabajas, recibes una consulta de asesoramiento. Lan egiten duzun Merkataritza Ganberan aholkularitzako kontsulta bat jaso duzu.

Materiala: Sistemen integrazioa

nEl Instituto de la Mujer y para la Igualdad de Oportunidades promueve y facilita la igualdad de oportunidades entre mujeres y hombres en el ámbito laboral a través del Servicio de Asesoramiento para Planes y Medidas de Igualdad en las Empresas. nEmakumearen eta Aukera Berdintasunerako Institutuak emakumeen eta gizonen arteko aukera-berdintasuna sustatu eta errazten du lan-arloan, Enpresetan Berdintasun Plan eta Neurriak izateko Aholkularitza Zerbitzuaren bitartez.

Materiala: Sistemen integrazioa

¿Cuál es la finalidad del Servicio de Asesoramiento? Zein da Aholkularitza Zerbitzuaren helburua?

Materiala: Sistemen integrazioa

El Servicio de Asesoramiento para Planes y Medidas de Igualdad en las Empresas tiene por finalidad orientar, asesorar y acompañar a las empresas y otras organizaciones laborales en el proceso de elaboración, implantación, seguimiento y evaluación de medidas y planes de igualdad, en todas o algunas de las fases del procedimiento. Enpresetan Berdintasun Plan eta Neurriak izateko Aholkularitza Zerbitzuaren helburua da enpresei eta beste lan-erakunde batzuk orientatu, aholkatu eta laguntzea berdintasun-neurri eta planen prestatze-, ezarpen-, jarraipen- eta ebaluazio-prozesuetan, prozeduraren fase guztietan edo batzuetan.

Materiala: Sistemen integrazioa

Estos recursos permiten realizar un asesoramiento individualizado adaptándose plenamente a las necesidades y requerimientos de cada empresa o persona interesadas, tanto en la resolución de consultas puntuales como en el acompañamiento en el proceso de diseño e implantación de una medida o un plan de igualdad. Baliabide horiei esker, banakako aholkularitza egin daiteke, interesa duen enpresa edo pertsona bakoitzaren premia eta eskakizunetara egokituta, hala aldizkako kontsultak ebazteko orduan nola neurri bat edo berdintasun-plan bat diseinatu edo ezartzeko prozesuan laguntzeko orduan.

Materiala: Sistemen integrazioa

Figura 3.4 Servicio de Asesoramiento para Planes y Medidas de Igualdad en las Empresas 3.4 irudia Enpresetan Berdintasun Plan eta Neurriak izateko Aholkularitza Zerbitzua

Materiala: Sistemen integrazioa

En las Cámaras de Comercio se ubican los puntos de apoyo técnico especializados, que ofrecen una atención directa y personalizada facilitando información sobre oportunidades de autoempleo, legislación, trámites y direcciones de interés, así como asesoramiento especializado en gestión empresarial, planes de viabilidad, análisis del comercio interior y exterior y nuevas tecnologías. Merkataritza-ganberetan laguntza teknikoko gune espezializatuak daude, non zuzeneko laguntza pertsonalizatua ematen duten, autoenpleguari, legeriari, izapideei eta intereseko helbideei buruzko informazioa emanez, bai eta zenbait arlotako aholkularitza espezializatua eskainiz ere: enpresa-kudeaketan, bideragarritasun-planetan, barne- eta kanpo-merkataritzako azterketan eta teknologia berrietan.

Materiala: Sistemen integrazioa

Irudia eta soinua (1)
Irrati-difusiorako Nazioarteko Aholkularitza Batzordeak (CCIR) estandar optimo bat zehaztu zuen bideo-seinalea digitalizatzeko, eta 601. gomendioan jasota dago. Estandar horrek lerroak eta eremuak ezabatzeko aldiak kentzen ditu seinalearen digitalizaziotik; hortaz, lerroen aldi aktiboak eta informazio-lerroak bakarrik digitalizatzen dira, segurtasun-tarte txiki batekin. Alde batera uzten diren sinkronizazio-seinaleek ez diote informazio aktiborik bidaltzen transmititzen den telebista-irudiari. El CCIR (Comité Consultivo Internacional para Radiodifusiones) definió un estándar óptimo para la digitalización de la señal de vídeo recogida en su recomendación n.o 601. Este estándar excluye de la digitalización de la señal correspondiente los periodos de borrado de línea y de campo, llevándose a cabo la digitalización solo de los periodos activos de línea con un pequeño margen de seguridad y el de las líneas de información. Este tipo de señales de sincronización, que se omiten, no aportan información activa a la imagen de televisión que se transmite.

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx