Emaitzak: 69

ES EU
Elektrizitatea eta elektronika (2)
para escuchar la segunda canción, es necesario pasar antes por la primera. bigarren abestia entzuteko, beharrezkoa da lehenengotik igarotzea.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

El sonido CD no se almacena en un archivo digital, sino en un disco compacto, a razón de una pista de sonido CD por cada canción. CD soinua ez da fitxategi digital batean biltegiratzen, disko trinko batean baizik: CD soinuko pista bat abesti bakoitzeko.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Gizarte eta kultura zerbitzuak (39)
Tipo de material (refrán, canción, adivinanza….). Material mota (esaera zaharra, abestia, igarkizuna…).

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

El ritmo lo marcarán las figuras musicales que componen las canciones, que podrán ser de corta o larga duración dependiendo de la melodía; cabe decir que coinciden con las sílabas de la letra de la canción. Abestia osatzen duten musika-irudiek markatuko dute erritmoa, eta, melodiaren arabera, iraupen luzekoak edo laburrekoak izango dira; abestiaren letraren silabekin batera gertatzen direla esan genezake.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

en las marchas ayudarán al niño a tocar instrumentos de percusión, mientras que en las canciones de falda cogerán al niño y darán saltitos al ritmo de la canción. Martxetan, perkusio-tresna jotzen lagunduko dio haurrari; magaleko kantetan, berriz, haurra hartu eta jauzitxoak egingo dituzte abestiaren erritmoarekin.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

A partir de esta edad, es importante sincronizar diferentes canciones, sobre todo marchas. Adin horretatik aurrera garrantzitsua da abesti desberdinak, batez ere martxak, sinkronizatzea.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Han de ser canciones que la educadora o educador haya ido trabajando a lo largo del curso. Hezitzaileak ikasturtean zehar landutako abestiak izan behar dute.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

El niño posee unas disposiciones naturales para desarrollar el lenguaje y el canto. Haurrak berezko gaitasuna du mintzaira eta abestia garatzeko.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

© Son muy apropiadas también todas las canciones que hablan deanimales,por ejemplo: Animaliei buruzko abesti guztiak ere egokiak dira oso; adibidez:

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

* También son importantes las canciones que hablan de laspartes del cuerpo(las manos, los dedos, los pies, etc.), en que los niños han de ejecutar algún movimiento o señalar alguna parte. Era berean,gorputz atalei(eskuei, hatzei, oinei eta abarrei)buruzko abestiak,haurrek mugimenduren bat egitea edo atal bat seinalatzea eskatzen dietenak, garrantzitsuak dira.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

¿por qué ha escogido esta canción?, ¿qué sentimientos, sensaciones, pensamientos le suscita?, ¿cómo es el timbre?, ¿cómo es la música: cálida, alegre, triste, etc.?, ¿está de moda?, ¿hace tiempo que la escucha?, ¿podría aplicarse a la educación infantil?, ¿qué elementos trabajaría con los niños?, etc. Zergatik aukeratu duzu abesti hori? Zer sentimendu, sentsazio edo pentsamendu eragiten dizkizu? Nolakoa da tinbrea? Nolakoa da musika: beroa, alaia, tristea…? Modan dago? Aspalditik entzuten duzu? Haur-hezkuntzan erabil daiteke? Zer elementu landuko zenituzke haurrekin?.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

* Desde el punto de vista pedagógico, en la educación infantil los educadores suelen usar mucho cancionespara empezar o finalizar una determinada actividad:para comer, lavarse las manos, despedirse o recoger los juguetes. Jarduera bati hasiera edo amaiera emateko(bazkaltzeko, eskuak garbitzeko, agur esateko edo jostailuak jasotzeko, besteak beste) abestiak erabiltzen dituzte maiz hezitzaileek haur-hezkuntzan, ikuspegi pedagogiko batekin.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Irudia eta soinua (2)
La capacidad para mover y resecuenciar los Cues facilita la reconfiguración de la estructura de las canciones. Cue-ak mugitzeko eta berriz sekuentziatzeko gaitasunari esker, errazagoa da abestien egitura berriro konfiguratzea.

Materiala: Irudia

"¿No sería mejor poner primero la segunda parte de la canción?". “Ez litzateke hobe izango abestiaren bigarren zatia lehenengo jartzea?”.

Materiala: Irudia

Animazio turistikoa (16)
Durante toda la Historia, grupos de artistas de distinto calado se movían por el mundo conocido ofreciendo representaciones, canciones, bailes, trucos y todo tipo de entretenimiento. Historia osoan zehar, mota guztietako artistak aritu ziren antzezpenak, abestiak, trukoak eta mota guztietako entretenimenduak eskaintzen munduan barrena.

Materiala: Animazio turistikoa

Algunas cortes tenían uno fijo, aunque la mayoría eran itinerantes y, además de transmitir las noticias a través de canciones, también cantaban historietas picantes o truculentas, normalmente acompañados por un instrumento que ellos mismos tocaban, además bailaban, hacían trucos, piruetas y juegos. Gorte batzuek bere juglare propioa zuten, baina gehienak ibiltariak ziren; abestien bidez albisteak hedatzeaz gainera, istorio beldurgarri eta lizunak ere abesten zituzten instrumenturen batekin musika jotzeaz batera, eta, horrez gainera, dantzan aritzen ziren, eta trukoak, itzulipurdiak eta jolasak egiten zituzten.

Materiala: Animazio turistikoa

Buscan piececitas teatrales fáciles y cortas, normalmente con poco texto y mucha mímica o canciones que estén al alcance de los clientes o las ejecutan ellos mismos o con la ayuda de otros componentes del personal del hotel. Antzezlan erraz eta laburrak bilatzen dituzte, testu gutxi eta mimika askokoak; bezeroentzako moduko abestiak ere bilatzen dituzte, edota animatzaileek berek jotzen dituzte, hoteleko beste lankide batzuen laguntzarekin.

Materiala: Animazio turistikoa

Esta denominación incluye muchos tipos de aparatos, aunque actualmente lo más indicado es tener un dispositivo electrónico, un ordenador o una tableta, incluso un teléfono con una aplicación o programa que nos ayude a disponer de toda la discografía rápidamente y a programar las canciones con una tarjeta de sonido que pueda ser conectado a un reproductor de las características adecuadas al local o espacio en el que queremos realizar la actividad musical. Mota askotako tresnak sartzen dira talde honetan, baina, gaur egun, egokiena da gailu elektroniko bat (ordenagailu edo tableta bat, edota telefono mugikor bat) edo programa bat, aukera emango diguna disko guztiak berehala eskura edukitzeko eta abestiak programatzeko soinu-txartel baten bidez; gero, soinu-txartel hori jarduera egingo dugun lokalera egokitutako musika-erreproduzitzaile batera konektatzen da.

Materiala: Animazio turistikoa

En la actualidad, salvo en el caso de una actuación en directo o undisc-jockey, las discotecas cuentan con ordenadores con una lista de canciones que reproducen ordenadamente, en función del momento de la velada, las canciones elegidas. Gaur egun, zuzeneko emanaldietan edodisc-jockeybat musika jartzen ari denean izan ezik, dantzalekuetan ordenagailu bat izaten da, zeinean aldez aurretik aukeratzen den abesti-zerrendako abestiak modu ordenatuan erreproduzitzen baitira, unearen arabera.

Materiala: Animazio turistikoa

Se ha incluido la minidisco dentro de las actividades nocturnas porque es la animación inmediatamente anterior a la velada; si los niños ya están en el local, es mucho más fácil que los padres también estén, y si los niños están cansados con los juegos y canciones de la minidisco, los padres podrán disfrutar con más tranquilidad de las actividades nocturnas. Minidiskoa gaueko jardueretan sartu dugu, gaueko jaiaren aurreko animazioa delako. Haurrak lokalean badaude, askoz errazagoa da gurasoak ere lokalean egotea, eta haurrak nekatuta badaude minidiskoko jolas eta abestien ondoren, errazagoa izango da gurasoek lasai gozatzea gaueko jarduerez.

Materiala: Animazio turistikoa

Se basa en canciones, con mucho ritmo, que los niños pueden bailar y cantar fácilmente y en juegos grupales. Erritmo biziko abestiekin egiten da, haurrek erraz dantzatu eta abestu dezaten, eta taldekako jolasak ere egiten dira.

Materiala: Animazio turistikoa

Canciones comoVeo veo, Cosquillas, I have two, etc., también constituyen una elección segura. Badira beste abesti egoki batzuk ere, hala nolaVeo veo, Cosquillas eta I have two.

Materiala: Animazio turistikoa

lMeterse diez aceitunas en la boca y cantar alguna canción muy conocida. lAhoan hamar oliba sartu eta abesti ezagun bat abestea.

Materiala: Animazio turistikoa

En las actividades nocturnas o minidiscos se puede programar la música por orden de tal manera que no haya que abandonar la pista o el escenario para parar o comenzar las canciones. Gaueko jarduera eta minidiskoetarako, musika programatu dezakegu, eta, hala, ez dugu zertan pista edo eszena utzi musika geldiarazteko eta abestiak jartzeko.

Materiala: Animazio turistikoa

Komunikatzeko trebetasunak (1)
•Intentar «cantar» una canción solo con la garganta y los labios cerrados. Abesti bat «kantatzen» saiatzea eztarriarekin bakarrik, ezpainak itxita.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak