Emaitzak: 64

ES EU
Ostalaritza eta turismoa (53)
Para ello, se han tenido en cuenta las recomendaciones de la Organización Mundial del Turismo (en adelante, OMT)*. Horretarako, kontuan hartu ditugu Munduko Turismo Erakundearen gomendioak (hemendik aurrera, MTE) * .

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Europa es la principal región de la OMT en llegadas de turistas con una cuota de mercado superior al 50%. Europa izan zen turista gehien hartu zituen MTEren eskualdea: % 50etik gorako merkatu-kuota.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

La mejor forma de estar al día en las novedades es asistiendo a ferias turísticas, consultando revistas especializadas, visitando webs con información relacionada y descargándose periódicamente los informes publicados por los organismos especializados en materia turística (por ejemplo, el Barómetro OMT del Turismo Mundial, las estadísticas Frontur y Familitur del Instituto de Estudios Turísticos, etc.) Berrikuntzak ezagutzeko, onena da turismo-azoketara joatea, aldizkari espezializatuak kontsultatzea, horrekin lotutako informazioa eskaintzen duten webguneak bisitatzea eta aldian behin turismo-gaietan espezializatutako erakundeek argitaratutako txostenak deskargatzea (adibidez, Munduko Turismo Erakundearen Barometroa, Turismo Ikerketako Institutuaren Frontur eta Familitur estatistikak, etab.).

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

En primer lugar, el día 27 de septiembre, el Día Mundial del Turismo, celebrado como tal desde 1980, para el que cada año, la OMT elige un lema y organiza numerosas actividades (el turismo y la conservación del planeta, el turismo y la diversidad biológica, etc.). Lehenik eta behin, irailaren 27a, Turismoaren Munduko Eguna, zeina 1980tik ospatzen baita. MTEk goiburu bat aukeratzen du urtero, eta jarduera ugari antolatzen ditu (turismoa eta planetaren kontserbazioa, turismoa eta aniztasun biologikoa, eta abar).

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

b)Sí, ya que es un lugar diferente al de residencia habitual, por menos de un año y el motivo no es lucrativo (según la OMT sería del tipo 6. Otros motivos). b) Bai, ohiko bizilekua ez den leku bat delako, urtebete baino gutxiagorako delako eta arrazoia ez delako dirua irabaztea (MTEren arabera, mota honetakoa litzateke: 6. Beste arrazoi batzuk).

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Para ello, visita la web de la OMT www.unwto.org y busca el último Barómetro OMT del Turismo Mundial publicado. Horretarako, sartu MTEren web-orrian (www.unwto.org) eta bilatu han argitaratutako Munduko Turismoaren MTE Barometroa.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Tipos básicos y categorías de turismo según la OMT. Oinarrizko turismo motak eta -kategoriak, MTEren arabera.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Clasificación de los viajeros según la OMT. Bidaiarien sailkapena, MTEren arabera.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

El 1 de enero de 1976 la Secretaría General de la OMT se instaló en Madrid. 1976ko urtarrilaren 1ean, Madrilen kokatu zen MTEko Idazkaritza Orokorra.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

El turismo, según las cifras de la OMT, motivó el desplazamiento de 935 millones de personas en 2010. MTEren arabera, turismoak 935 milioi pertsonen lekualdatzea eragin zuen 2010ean.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Animazio turistikoa (2)
La OMT (Organización Mundial del Turismo) define animación turística como: TMEk (Turismoaren Mundu Erakundea) honela definitzen du animazio turistikoa :

Materiala: Animazio turistikoa

La Organización Mundial del Turismo (OMT) (2004) identifica dos funciones específicas de la animación: Turismoaren Mundu Erakundeak (2004) animazioaren bi funtzio espezifiko identifikatzen ditu:

Materiala: Animazio turistikoa