El segundo es su eslogan publicitario: "Usted aprieta el botón y nosotros hacemos lo demás"
Markaren publizitate-eslogana da bigarrena: "Zuk botoia sakatu eta geuk egiten dugu gainontzekoa".
Materiala: Irudia
La publicidad de las cámaras Kodak incluía su famoso slogan: "Usted aprieta el botón y nosotros hacemos el resto".
Markaren eslogan ospetsua zekarren Kodak kameren publizitateak: "Zuk botoia sakatu eta geuk egiten dugu gainontzekoa".
Materiala: Irudia
Elegir un buen eslogan.
Eslogan ona hautatzea.
Materiala: Irudia
Uno de los objetivos de la campaña, tal y como explica el eslogan, era implicar a los dos miembros de la pareja en el uso del preservativo.
Bikotekide biak preserbatiboa erabiltzera bultzatzea zen kanpainaren helburuetako bat, esloganak azaltzen duenez.
Materiala: Irudia
Relación entre texto e imagen:los carteles son como un slogan visual, con una imagen y un texto integrados entre sí.
\bullet
{\b
Testuaren eta irudiaren arteko erlazioa
}
: kartelak ikusizko eslogan baten modukoak dira, eta testu bat eta irudi bat dituzte elkarri uztartuta.
Materiala: Irudia
Ostalaritza eta turismoa (4)
Noruega se ha posicionado como un país centrado en el turismo verde, de ahí , su slogan , “El pulmón verde de Europa”, que identifica su vocación turística.
Norvegiak turismo berdean oinarritu du bere eskaintza; hain zuzen,
{\i
Europaren birika berdea
}
esloganak erakusten du bere bokazio turistikoa.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
Elegir logotipo y eslogan y hacer borrador del folleto.
Logotipoa eta eslogana aukeratu, eta liburuxkaren zirriborroa egin.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
Es muy importante dar con un buen eslogan, porque éste hace recordar el producto a quien lo escucha.
Oso garrantzitsua da eslogan on bat asmatzea, entzuten duenak produktua hartuko duelako gogoan.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
Así, vemos que siendo el elemento básico de la publicidad el anuncio, éste se ha ido acortando más y más hasta convertirse muchas veces en un eslogan.
Ondorioz, publizitatearen oinarrizko elementua, iragarkia, pixkanaka laburtu egin da, ia eslogan bihurtzeraino.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
Gizarte eta kultura zerbitzuak (7)
En función de la intencionalidad, el eslogan o mensaje publicitario puede responder a una variedad de posibilidades:(2)
Asmoaren arabera, eslogana edo publizitate-mezua askotarikoa izan daiteke:
(2)
Se deben referenciar a las personas que intervendrán en la elaboración de la campaña: las que crearán el texto y el eslogan, las que gestionarán la relación con las empresas externas que elaborarán las piezas promocionales, las que distribuirán las piezas, etc.
Kanpaina egiten esku hartuko duten pertsonen izenak jaso behar dira: testua eta eslogana sortuko dituztenak, sustapen-piezak egingo dituzten kanpo-enpresekiko harremanak kudeatuko dituztenak, pieza horiek banatuko dituztenak, eta abar.
Algunos de estos son: el nombre de la empresa, el logo, el eslogan, su páginaweb, y sus folletos, las tarjetas de presentación, sobres y etiquetas, carpetas, facturas y hasta la vestimenta de los vendedores.
Hona hemen horietako batzuk: enpresaren izena, logoa, eslogana, webgunea, eta haren liburuxkak, aurkezpen-txartelak, karpetak, fakturak eta saltzaileen jantziak ere bai.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
•El eslogan, o texto del anuncio, está formado por frases breves, sencillas, fácilmente memorizables.
•
Iragarkiaren leloa edo testua esaldi laburrez eta soilez osatua da, erraz ikasteko modukoa.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
Zehar-lerroa (1)
Un eje de comunicación es un eslogan.
Komunikazioaren ardatza lelo bat da.
Materiala: Sistemen integrazioa
Edition permission request
You do not have permission to edit this dictionary. You can edit this dictionary when the dictionary manager accepts your request