Emaitzak: 21

ES EU
Gizarte eta kultura zerbitzuak (8)
el dr. Dieta, el dr. Tranquilidad y el dr. Alegría. 66 Dieta medikua, Lasaitasun medikua eta Alaitasun medikua. 66

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Jugar a imitar gestos de alegría, miedo y llanto que realice el adulto u otro niño. Helduak edo beste umeren batek egiten dituen poz-, beldur- eta negar-keinuak egitera jolastu behar gara.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Así pues, una música o un ritmo lentos pueden ayudar a tranquilizar al bebé; si es rápida, puede incitar a bailar con él; una música alegre puede producir alegría en la expresión de la educadora o educador y el entorno, y una música emotiva (como las canciones de cuna) puede ayudar a establecer un vínculo afectivo entre él y el adulto. Horrenbestez, musika edo erritmo geldi batek lasaitzen lagundu diezaioke haurrari; arina bada, dantzatzeko gogoa piztu dezake; musika alaiak alaitasuna eragin dezake hezitzailearengan eta inguruan; musika hunkigarriak (adibidez, sehaska-kanta batek), ostera, haurraren eta helduaren artean lotura afektiboa ezartzen lagundu dezake.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Parece ser que al niño le gustan estos cuentos por el tipo de personajes reducido y muy tipificado, claramente identifica-ble por una cualidad (astucia, bondad, maldad); le atraen también por el desarrollo entretejido de elementos fantásticos y extraordinarios, así como por los cambios absolutistas que se adaptan a la tipología infantil (el pasar de la risa al llanto, del enfado a la alegría, del todo a la nada). Badirudi arrazoi hauengatik gustatzen zaizkiela haurrei mota horretako ipuinak: pertsonaia motak mugatuak eta oso tipifikatuak dira eta nolakotasun batekin identifika daitezke erabat (zuhurtasuna, ontasuna, gaiztakeria), osagai fantastikoak eta apartekoak elkarri lotuta garatzen dira eta haurren tipologiari egokitzen zaizkion aldaketa absolutistak dituzte (barretik negarrera igarotzea, haserretik pozera, guztitik ezerezera).

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Desde un punto de vista afectivo-emocional, el juego es entendido como una actividad que procura placer, entretenimiento y alegría de vivir al niño, que le permite expresarse libremente, encauzar sus energías positivamente y descargar tensiones. Ikuspuntu afektibo-emozional batetik, jolasak plazera, entretenimendua eta poza ematen dio haurrari , eta aukera ematen dio, halaber, bere burua askatasunez adierazteko, energiak norabide egokian bideratzeko eta tentsioak botatzeko.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Es aquel en que se afrontan los problemas de forma abierta y creativa, llegando incluso a producir bienestar, placer o alegría. Horrelako estresa jasaten dugunean, arazoei modu irekian eta sormenez egiten diegu aurre, eta batzuetan, ongizatea, plazera edo poztasuna ere eragiten du.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Ello produce la alegría natural en sus progenitores, si bien por parte del niño no existe la más ligera intención de pronunciar palabra tan insólita. Horrek poztasun naturala eragiten du gurasoengan, haurrak hitz hain ezohikoa ahoskatzeko inolako asmorik ez duen arren.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Mi estado de ánimos cambió totalmente al ver que podía comunicar lenta pero perfectamente con Víctor, y en seguida recuperé de nuevo la alegría en el cuerpo. Víctorrekin mantso baina ondo komunika nintekeela ikusi nuenean, nire aldartea errotik hobetu zen, eta berehala berreskuratu nuen nire betiko alaitasuna.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Irudia eta soinua (1)
Los colores y la alegría que transmiten los carteles contrastan con el tono gris del entorno urbano. Kartelek transmititzen dituzten koloreek eta alaitasunak eta hiri-ingurunearen tonu grisek kontrastatu egiten dute.

Materiala: Irudia

Zehar-lerroa (1)
En este caso se transmitirá alegría, juventud y energía. Estilo honek alaitasuna, gaztetasuna eta energia transmititzen ditu.

Materiala: Lurringintza eta kosmetika naturala

Komunikatzeko trebetasunak (5)
consiste en demostrar al interlocutor que le estamos escuchando, así como la reacción que nos provoca lo que expresa (alegría, aprobación, tristeza, etc.). Solaskideari erakustea, alde batetik, entzuten ari gatzaizkiola eta, bestetik, adierazten digunak sorrarazten digun erreakzioa (poza, onarpena, tristura eta abar).

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Mucha alegría. Poz handia.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Se perciben como alegría y optimismo. Poz eta baikortasun gisa hautematen dira.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Alegría, satisfacción. Poza, gogobetetzea.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Transmite espontaneidad, alegría, sabiduría, y en altas dosis provoca ansiedad. Bat-batekotasuna, poza eta jakinduria transmititzen du, eta, dosi handietan, antsietatea ere sorraraz dezake.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak