Emaitzak: 70

ES EU
Gizarte eta kultura zerbitzuak (24)
El juego simbólico surge en los niños a partir del pre-ejercicio, emulando una serie de papeles del tipo «como si fuera...». Jolas sinbolikoa aurreariketatik sortzen da haurrengan “ni halako nintzela” motako rol batzuk imitatzetik.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Los papeles son determinados por los niños y la representación del papel se reduce a ejecutar acciones relacionadas con el papel dado. Haurrek zehazten dituzte rolak, eta rol jakin horri lotutako ekintzak eginez antzezten dute.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

El contenido fundamental del juego es la ejecución de acciones relacionadas con la actitud adoptada ante otras perspectivas cuyos papeles interpretan otros niños. Jolas honetan, haurrek beste ikuspegi batzuetako rolak hartzen dituzte eta ikuspegi horien aurrean hartutako jarrerarekin zerikusia duten ekintzak egiten dituzte.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Lograr una implicación y una toma de conciencia de lo importante, incluso crucial, que es su papel en el juego de su hijo. Gurasoak inplikatzea lortu behar da, eta ohartzea rol garrantzitsua edo funtsezkoa dutela haurraren jolasean.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Si esto no es posible, se realizará en clase y los compañeros representarán a los pequeños. Hori ezin bada, ikasgelan egingo da eta kideek haurren rola jokatuko dute.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Así, cuando se explica un cuento, al interpretar los diferentes roles de los personajes y sus acciones, se tienen que enfatizar las expresiones faciales dándoles significado y sen \- timiento: Hala, ipuin bat kontatzen denean, pertsonaien rolak eta haien ekintzak antzezten direnean, aurpegi-itxurak nabarmendu behar dira eta esanahiz eta sentimenduz bete behar dira, esaterako,

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

En general, cada animal representa un rol: Oro har, animalia bakoitzak rol bat betetzen du:

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Aparecen además actividades con un cierto grado de complejidad como pueden ser las representaciones dramáticas donde los papeles entre los sexos están muy definidos, llegando incluso a existir algo de rivalidad entre ambos sexos. Gainera, jarduera konplexu samarrak agertuko dira, hala nola antzezpen dramatikoak; sexuen arteko rolak oso finkatuta daude horietan, bi sexuen artean nolabaiteko areriotasuna ere izateraino.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

También es el momento del reparto de papeles, aunque tampoco estos papeles serán permanentes, ello supondrá que el juego vaya cambiando de protagonista sobre la marcha. Halaber, rolak banatzeko unea da, rol horiek iraunkorrak ez badira ere; hortaz, jolasa aurrera joan ahala, protagonista aldatu egingo da.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Por lo tanto en sus juegos se adjudican los papeles según el sexo: Beraz, jolasetan rolak sexuaren arabera esleituko dira:

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Irudi pertsonala (1)
Explicación de la actividad y asignación de roles. Jarduera azaltzea eta rolak ematea.

Materiala: Elektroestetika

Ostalaritza eta turismoa (2)
Son aquellos establecimientos que ofrecen un servicio clásico de comidas y bebidas, donde el cliente tiene un papel pasivo y es el personal del establecimiento el encargado de elaborar el plato, servir y retirar el servicio. Janari- eta edari-zerbitzu klasikoa ematen duten establezimenduak dira: bezeroak rol pasiboa du, eta establezimenduko langileak arduratzen dira platera egin, zerbitzatu eta jasotzeaz.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Los comensales son guiados y atendidos por una plantilla de invidentes, lo que hace que se inviertan los papeles, ya que éstos se desenvuelven con mucha más facilidad en la oscuridad. Langile itsu batzuek gidatzen eta zerbitzatzen dituzte bezeroak. Hori dela eta, rolak alderantzikatu egiten dira, zerbitzariak askoz hobeto moldatzen baitira ilunpetan.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Administrazioa eta kudeaketa (1)
prueba grupal en la que se plantea una posible situación relacionada con el puesto de trabajo que se quiere cubrir y en la que cada candidato adopta un papel determinado. bete beharreko lanpostuarekin erlazionatutako egoera posible bat planteatzen da taldekako proba honetan, eta partaide bakoitzak rol zehatz bat jokatu behar du.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Elektrizitatea eta elektronika (10)
Estos roles que parecen tan formales tienen espacios de actuación más o menos largos, ya que se van intercambiando: el emisor pasa a ser receptor y viceversa, hasta que finaliza la interacción. Hain formalak diruditen rol horiek beren jarduketa-espazioak dituzte, luzeagoak edo laburragoak, txandakatu egiten baitira: igorlea hartzaile bihurtzen da, eta alderantziz, harik eta interakzioa amaitzen den arte.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Es decir, los roles de emisor y receptor se alternan continuamente. Alegia, igorlearen eta hartzailearen rola, txandakatu egiten dira etengabe.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Es el paso final que cierra el circuito comunicativo con la respuesta del receptor, que en este momento asume el papel de emisor, estableciendo así la interacción bilateral. Komunikazio-zirkuitua ixten duen azken urratsa da: hartzaileak erantzuten duen momentuan, igorlearen rola hartzen du, eta interakzioa bi norabideetan ezartzen da.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Juntos comienzan a abrir el grifo cuando, de repente, el profesional nota que el niño empieza a realizar pequeños movimientos voluntarios para continuar abriéndolo, ejerce el rol de acompañamiento (verbal y no verbal) ofreciéndole la mínima ayuda para potenciar su autonomía. Elkarrekin hasiko dira txorrota irekitzen; halako batean, profesionala ohartzen da mutikoa borondatezko mugimendu txikiak egiten hasi dela txorrota berak irekitzeko; helduak, lagun-egite rola betez (hitzezkoa eta hitzik gabea), ahalik eta laguntza txikiena emango dio haurraren autonomia sustatzeko.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Es evidente pues que, en esta variante de bimodal, la expresión oral es más completa que la signada, reservándose a esta un papel complementario o de refuerzo. Bistakoa da, beraz, bimodal mota horretan, ahozko adierazpena osoagoa dela zeinatua baino, eta azken horren rola gehiago dela bestearen osagarri edo indargarri izatea.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Desde un enfoque identitario, se considera que la lengua de signos es el lenguaje natural de la comunidad sorda y por lo tanto debe cumplir este papel, de la misma manera que los idiomas lo cumplen en una nación o comunidad concreta. Identitate-ikuspegi batetik, irizten diote zeinu-hizkuntza dela gorren komunitatearen hizkuntza naturala eta, hortaz, paper hori bete behar duela, hizkuntza batek nazio edo komunitate jakin batean betetzen duten rolaren pare.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

En cada persona las dos lenguas desempeñarán papeles diferentes: en algunas predominará la lengua de signos; en otras, la lengua oral; en otras habrá cierto equilibrio entre ambas. Pertsona bakoitzarengan, bi hizkuntzek rol desberdinak jokatuko dituzte: batzuetan, zeinu-hizkuntza izango da nagusi, beste batzuetan, aldiz, ahozkoa; beste batzuetan, bien arteko nolabaiteko oreka egongo da.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Finalmente, podréis llevar a cabo una simulación de diferentes situaciones comunicativas utilizando los paneles; una persona actuará como técnico/a y la otra como Marcos o Esther. Azkenik, hainbat komunikazio-egoeraren simulazioak egin ahal izango dituzue, panelak erabilita; pertsona batek teknikari rola jokatuko du, eta besteak Markosena edo Estherrena.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Parece satisfecho con el rol de receptor pasivo de atención. •Pozik dagoela dirudi arreta-hartzaile pasiboaren rolarekin.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Es un buen sistema para reconocer personas, roles, objetos, eventos. Sistema ona da pertsonak, rolak, objektuak, gertaerak eta abar ezagutzeko.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Animazio turistikoa (1)
En España aún no está muy introducido, pero en otros países son habituales los restaurantes temáticos en los que el personal va ataviado con distintos trajes o disfrazados de ciertos personajes y atienden al cliente dentro del rol que marca el restaurante; cada cierto tiempo montan pequeños teatrillos o coreografías, cantan, etc. Espainian ez da asko zabaldu, baina, beste herrialde batzuetan, ohikoak dira gaikako jatetxeak: langileak arropa jakin batzuekin janzten dira, edo pertsonaia jakin batzuen mozorroak izaten dituzte, eta jatetxeak markatzen duten rolak antzeztuz artatzen dituzte bezeroak. Aldian behin antzerki txikiak edo koreografiak egiten dituzte, abestu egiten dute, etab.

Materiala: Animazio turistikoa

Komunikatzeko trebetasunak (3)
Decidir el rol laboral. Laneko rola erabakitzea.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Tratar de no conformarnos con rol profesional asignado y tener mentalidad emprendedora. Saiatu behar dugu ez konformatzen ezarritako laneko rolarekin, eta ekintzaile-mentalitatea izaten.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Conformad equipos de tres integrantes, debéis pasar los tres por todos los roles de entrevistador, candidato y observador: Osatu hiru kideko taldeak. Guztiok egingo dituzue rol guztiak: elkarrizketatzaile, hautagai eta behatzaile.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Zehar-lerroa (14)
Además, las mujeres suelen realizar funciones como extensión de su rol reproductivo y los hombres desempeñar un rol político. Gainera, emakumeek beste funtzio batzuk egiten dituzte, duten rol erreproduktiboaren hedapen gisa, eta gizonek rol politiko bat betetzen dute.

Materiala: Sistemen integrazioa

La división sexual del trabajo –como consecuencia de los roles tradicionales atribuidos a mujeres (cuidadoras del hogar y de los hijos e hijas) y hombres (los que “producen”)– sigue condicionando sobremanera la situación en el mercado laboral. Oraindik ere sexuaren araberako lan-banaketak nabarmen baldintzatzen du lan-merkatuaren egoera, emakumeei (etxearen eta seme-alaben zaintzaileak) eta gizonei («ekoizten» dutenak) esleitzen zaizkien rol tradizionalen ondorioz.

Materiala: Sistemen integrazioa

Generalmente, la segregación horizontal de la ocupación hace que las mujeres se concentren en puestos sensibles al sesgo de género debido a los estereotipos y roles que tradicionalmente se les han asignado. Oro har, lanbidearen segregazio horizontalaren ondorioz, emakumeak genero-joeraren eragin handiagoa duten lanpostuetan biltzen dira, tradizioz esleitu zaizkien estereotipo eta rolengatik.

Materiala: Sistemen integrazioa

El papel de cuidadoras de las demás personas ha condicionado el tipo de ocupaciones a las que se han venido dedicando las mujeres: trabajos en los que se requieren competencias comparables a las necesarias en el trabajo en el hogar, de modo que se produce la segregación horizontal. ●Besteak zaintzeko rola izateak emakumeen lanbideak baldintzatu ditu: etxeko lanetarako behar diren gaitasunekin bat datozen lanak; hala, segregazio horizontala sortzen da.

Materiala: Sistemen integrazioa

Aunque tenga más dificultades para alcanzar altos cargos, el papel de la mujer en el mundo laboral es tan importante como el del hombre. Nahiz eta goi-mailako karguetara iristeko zailtasun gehiago izan, emakumeek lan-munduan duten rola gizonena bezain garrantzitsua da.

Materiala: Sistemen integrazioa

Se refieren a la percepción y posición personal que las mujeres tienen devenidas de su situación vital y que afectan a sus intereses, motivaciones y expectativas, a la percepción que tienen de sí mismas y de su rol en su entorno, y al valor y significado que le dan al empleo en el marco de su contexto personal. Emakumeek beren bizi-egoeragatik duten pertzepzioa eta jarrera pertsonala dira, eta eragina dute haien interesetan, motibazioan eta itxaropenean, beren buruari buruz eta ingurunean duten rolari buruz duten pertzepzioan, eta enpleguari beren testuinguru pertsonalean ematen dioten garrantzian.

Materiala: Sistemen integrazioa

Se refieren a aquellos elementos que condicionan el acceso al empleo de las mujeres debido a la situación social y familiar, al rol desempeñado y a las presiones familiares y sociales recibidas para que asuman el rol de cuidados. Emakumeen lan-mundurako sarbidea baldintzatzen duten elementuak dira, haien egoera sozial eta familiarragatik, duten rolagatik eta zainketa-rolak bereganatzeko dituzten familia- eta gizarte-presioengatik.

Materiala: Sistemen integrazioa

Realizad en clase un role playing invirtiendo los roles. Eginrole playingbat ikasgelan, rolak alderantzikatuta.

Materiala: Sistemen integrazioa

“¿Sabe usted qué papel ocupaban las mujeres en las Olimpiadas griegas? «Badakizu zer rol zuten emakumeek Greziako Olinpiar Jokoetan?

Materiala: Sistemen integrazioa

Además, el sistema de gestión de calidad es mucho más efectivo cuando todos los empleados entienden y aplican las habilidades, formación, educación y experiencia necesarias para desempeñar sus roles y responsabilidades. Gainera, kalitatea kudeatzeko sistema askoz ere eraginkorragoa da enplegatu guztiek beren rolak eta erantzukizunak betetzeko beharrezkoak diren trebetasunak, prestakuntza, hezkuntza eta esperientzia ulertu eta aplikatzen dituztenean.

Materiala: Sistemen integrazioa