Emaitzak: 15

ES EU
Gizarte eta kultura zerbitzuak (5)
Si no se interviene adecuadamente mediante la ayuda del educador y el resto de compañeros, esta falta de interacción puede convertirse en un problema grave, en tanto en cuanto que no experimentar actividades lúdicas puede generar una falta de estimulación que dificulte y obstaculice, no sólo el aprendizaje sino el gozo y la felicidad que estas actividades lúdicas generan en los pequeños. Behar bezala esku hartzen ez bada hezitzailearen eta beste kideen laguntzaz, elkarreraginik eza arazo larri bilaka daiteke; izan ere, jarduera ludikorik egiten ez bada, ez dago estimulaziorik eta horrek zaildu eta oztopatu egiten du ikaskuntza, eta jarduera ludiko horiek haurrari sortzen dion gozamena eta poza ere bai.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Desde un punto de vista afectivo-emocional, el juego es entendido como una actividad que procura placer, entretenimiento y alegría de vivir al niño, que le permite expresarse libremente, encauzar sus energías positivamente y descargar tensiones. Ikuspuntu afektibo-emozional batetik, jolasak plazera, entretenimendua eta poza ematen dio haurrari , eta aukera ematen dio, halaber, bere burua askatasunez adierazteko, energiak norabide egokian bideratzeko eta tentsioak botatzeko.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

El juego es una actividad lúdica por principio y por lo tanto está destinada a producir placer y satisfacción a quien la realiza. Jolasa jarduera ludikoa da, izatez , eta, beraz, jolasten denari atsegina eta poza ematea du helburu.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

cansancio, ale \- gría, nerviosismo, etc.; alza los brazos para expresar su voluntad de ser cogido y toca palmitas como una señal de júbilo o aprobación. nekea, poza, urduritasuna, etab.; besoak altxatzen ditu besoetan hartzea nahi duela ohartarazteko, eta txalotxoak jotzen ditu pozik dagoela edo zerbait onartzen duela esateko.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

La tristeza o la ale \- gría, la sorpresa, el temor y todo el amplio mundo de las emociones no siempre son expresadas a tra \- vés de la palabra, sino que el niño los irá descubri \- endo a través de la comunicación no verbal (saltos, palmadas, expresiones faciales, tonos de voz...). Tristura edo poza, harridura, beldurra eta emozioen mundu zabala ez dira beti hitzaren bidez adierazten; hitzezkoa ez den komunikazioaren bidez (jauzien, txaloen, aurpegi-espresioen, ahots-tonuen eta abarren bidez) ezagutuko ditu horiek haurrak, pixkanaka.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Irudia eta soinua (1)
\bullet ¡Qué ilusión! Hau poza!

Materiala: Irudia

Administrazioa eta kudeaketa (1)
es el grado de satisfacción del cliente a través del producto o servicio prestados. bezeroa produktuarekin edo zerbitzuarekin zenbateraino dagoen pozik neurtzen du.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Komunikatzeko trebetasunak (4)
consiste en demostrar al interlocutor que le estamos escuchando, así como la reacción que nos provoca lo que expresa (alegría, aprobación, tristeza, etc.). Solaskideari erakustea, alde batetik, entzuten ari gatzaizkiola eta, bestetik, adierazten digunak sorrarazten digun erreakzioa (poza, onarpena, tristura eta abar).

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Brindar es manifestar, al ir a beber vino, licor u otra bebida alcohólica, el bien que se desea a alguien o la satisfacción por algo. Topa egitea zera da, norbaiti opa diogun ongia edo zerbaitegatik dugun poza adieraztea, ardoa, likorea edo bestelako edari alkoholdunen bat edatean.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Alegría, satisfacción. Poza, gogobetetzea.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Transmite espontaneidad, alegría, sabiduría, y en altas dosis provoca ansiedad. Bat-batekotasuna, poza eta jakinduria transmititzen du, eta, dosi handietan, antsietatea ere sorraraz dezake.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak