Emaitzak: 256

ES EU
Garraioa eta ibilgailuen mantentze lanak (1)
Por ese motivo, la unidad de control (UCE) posee una memoria en la que almacena algunos fallos para que puedan ser consultados en el taller. Hori dela-eta, kontrol-unitate elektrikoak (KUE) memoria bat dauka, oker batzuk biltegiratu eta tailerrean kontsultatu ahal izateko.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Irudia eta soinua (1)
En la jerga de AMS, un segmento de audio se conoce como un CUE. AMSren hizkeran, CUE (kue) deitzen zaie audio-segmentuei.

Materiala: Irudia

Zehar-lerroa (254)
Los sistemas electrónicos diésel se basan en una UEC que evalúa el estado del motor a través de una serie de sensores para poder realizar, a través del inyector correspondiente, la inyección de combustible con la cantidad justa y en el momento adecuado. Diesel sistema elektronikoetan, KUE batek, zenbait sentsoreren bidez, motorraren egoera aztertzen du, ondoren erregaia injektatzeko (kantitate zehatza, une egokian) dagokion injektorearekin.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Al mismo tiempo la UEC controla otros sistemas de mejora de rendimiento del motor. Motorraren errendimendua hobetzeko beste sistema batzuk ere kontrolatzen ditu KUEk.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

El bobinado recibe constantemente una intensidad de corriente por parte de la UEC con un valor aproximado de 30 mA suministrada en forma de corriente continua de aproximadamente 11 V, lo que genera un campo magnético que se ve modificado cuando el núcleo, debido al movimiento de la aguja, se desplaza por el interior del bobinado. Etengabe jasotzen du harilak 30 bat MA-ko korronte-intentsitatea KUEtik, 11bat V-eko korronte zuzen gisara. Korronte horrek sortzen duen eremu magnetikoa aldatu egiten da nukleoa —orratzaren mugimenduagatik— harilaren barruan higitzean.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

A las dos bobinas se les suministra una señal de corriente alterna de frecuencia 10 kHz y voltaje 5 V a través de una resistencia interna de la UEC. Korronte alternoko seinale bat (maiztasuna, 10 kHz; tentsioa, 5 V) bidaltzen zaie bi harilei, KUEren barne-erresistentzia batetik.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Si el sensor se avería, la UEC corta la alimentación de combustible, por lo que el motor se para. Sentsorea matxuratzen baldin bada, KUEk eten egiten du erregai-hornidura; ondorioz, gelditu egiten da motorra.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Su función es informar a la UEC de la temperatura del combustible en la bomba a través de una señal eléctrica que varía en función del termistor (casi siempre NTC) que lleva incorporado. Eginkizuna: ponpako erregaiaren tenperaturari buruzko informazioa bidaltzea KUEri, seinale elektriko baten bidez. Aldatu egiten da seinale hori, termistorearen arabera (NTC, gehienetan).

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Si se avería este sensor, la UEC establece un valor fijo de temperatura. Sentsore hori hondatzen baldin bada, tenperatura-balio finko bat ezartzen du KUEk.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

En muchos vehículos es necesario dar al arranque para que la UEC excite la electroválvula de corte. ibilgailu askotan, abioari eragin behar zaio KUEk eteteko elektrobalbula kitzika dezan.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Dicha activación se produce por la UEC a través de una señal cuadrada (figura 9.13) de frecuencia fija aproximadamente de 50 Hz con una anchura de impulso controlada por la propia UEC para conseguir el avance en función de las distintas señales recibidas (rpm, caudal inyectado, temperatura del motor, inicio de inyección...). KUEk eragiten du aktibazio hori, 50 bat Hz-ko maiztasuneko eta KUEk berak kontrolatzen duen bulkada-zabalera batekiko seinale karratu baten bidez (9.13 irudia), aitzinamendua jasotako seinaleen araberakoa (rpm, injektatutako emaria, motorraren tenperatura, injekzio-hasiera...) izan dadin.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Si se avería este actuador, la UEC desactiva la función de regulación electrónica de comienzo de inyección, quedando el motor funcionando con un avance excesivo. Eragingailu hori matxuratzen bada, KUEk desaktibatu egiten du injekzio-hasierako erregulazio elektronikoa, eta gehiegizko aitzinamenduarekin funtzionatzen du motorrak.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak