Emaitzak: 296

ES EU
Elektrizitatea eta elektronika (100)
El gran avance en este sentido ha sido la utilización masiva de la red Internet a nivel mundial, utilizando las líneas telefónicas existentes a una velocidad elevada. Alde horretatik, aurrerapenik handiena mundu mailan Internet sarea pertsona ugarik erabiltzea izan da; horretarako, eskura dauden telefono-lineak erabiltzen dira, abiadura handiagoan.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

La entrada de videocámara se conectará a una cámara de vídeo, que puede ser Web-cam para usarla en videoconferencia en Internet, como se muestra en la Figura 11.5. Bideo-kameraren sarrera bideo-kamera bati konektatuko diogu. Kamera hori webcam-a ere izan daiteke, Interneteko bideokonferentzietan erabiltzeko. 11.5 irudian ikusten dugu hori.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

El técnico de sistemas informáticos desarrolla la siguiente fase correspondiente al diseño del sistema informático nece \- sario para proveer de contenidos a la TV en convergencia con Internet. Sistema informatikoen teknikariak hurrengo fasea bete du, hots, Internetekin telebista edukiez hornitzeko behar den sistema informatikoa diseinatu du.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Es el caso, por ejemplo, de un director de proyectos regio \- nal de una empresa de televisión por cable que, para la reali \- zación de una red canalizada de televisión e Internet en un centro urbano de dos millones de habitantes, emplea funda \- mentalmente recursos humanos propios de su zona pero que, al ser insuficientes, han de ser completados con instaladores de líneas y equipos de televisión y operarios de instalaciones singulares aportados por el parque de la sede central. Ekar dezagun horren adibide bat: kable bidezko telebista-etxe bateko eskualdeko proiektu-zuzendariak, bi milioi biztanleko hirigunean telebista eta Interneteko sare kanalizatua jartzeko, bere inguruko giza baliabideak erabiltzen ditu, baina, horiek nahikoa ez direnez, egoitza nagusiko linea-instalatzaileak eta telebista-ekipoen instalatzaileak eta instalazio-operadoreak ere behar ditu.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

El departamento de administración marca el volumen de inversión que se necesita para el proyecto de producción pro \- pia a través de Internet y cómo se conjuga dentro de la televisión local. Administrazio Sailak zehaztu du Internet bidezko ekoizpen propioaren proiekturako zer inbertsio-bolumen behar den, bai eta telebista barruan nola moldatu ere.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

En este nivel se requiere la posibilidad de integración en un sistema de comunicación Intranet e Internet. Maila horretan beharrezkoa da intranet eta Interneteko komunikazio-sisteman sartzeko aukera izatea.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Acceso a varias páginas de Internet rela \- cionadas con el programa. Programari lotutako Interneteko hainbat orrialdetarako sarbidea.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

En 1957 surgió de los militares la idea de crear una red de ordenadores distribuidos geográficamente de tal forma que pudieran mantener una estructura operativa ante ataques enemigos, se llamó ARPA y con los años ha evolucionado hasta convertirse en lo que hoy es Internet. 1957an, militarrei bururatu zitzaien geografikoki sakabanatutako ordenagailuen sarea sortzea, etsaien erasoetatik babesteko egitura operatibo bat izan zezaten. ARPA jarri zioten izena eta, urteetan bilakatu ondoren, gaur egungo Internet bihurtu da.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Si varios proveedores hacen servir el mismo protocolo en sus productos, se llega al ideal dentro de cualquier sistema; la integración de sistemas con el mínimo esfuerzo (léase, TCP/IP, Internet, Ethernet) Hainbat hornitzailek protokolo bera erabiltzen badute beren produktuetan, idealera heltzen da edozein sistematan; sistemen integrazioa esfortzurik txikienarekin (irakurri TCP/IP, Internet, Ethernet).

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Se trata de barreras lógicas entre redes diferentes, una red local (LAN) y otra pública (Internet), o entre redes de jerarquía diferente (redes corporativas, o Intranets) Sareen arteko muga logikoak dira; sare lokala (LAN) eta publikoa (Internet), edo hierarkia desberdineko sareak (sare korporatiboak edo Intranetak).

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Fabrikazio mekanikoa (1)
Tampoco incluye las referencias legales sobre normas armonizadas y organismos notificados; esta infor \- mación se encuentra únicamente actualizada en internet (ver punto 4, página 15). Arau harmonizatuei eta erakunde jakinaraziei buruzko legezko erreferentziak ere ez ditu biltzen; informazio hori Interneten bakarrik dago eguneratuta (ikus 4. puntua 15. orrian).

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Informatika eta komunikazioa (20)
Tema 9.- Internet Móvil. 9. gaia.- Internet mugikorra.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

WAP es un protocolo basado en los estándares de Internet que ha sido desarrollado para permitir a teléfonos celulares navegar a través de Internet. WAP Interneteko estandarretan oinarritutako protokoloa da, telefono mugikorrei Internet bidez nabigatzeko aukera ematen diena.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Con la tecnología WAP se pretende que desde cualquier teléfono celular WAP se pueda acceder a la información que hay en Internet así como realizar operaciones de comercio electrónico. WAP teknologiarekin, edozein WAP telefono mugikorretatik Interneten dagoen informazioa eskura daiteke eta, gainera, salerosketa elektronikoko eragiketak egin daitezke.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Se recomienda usar BrailleSurf o alternativamente usar el simulador Lynx-me disponible mediante un formulario Internet para intenta navegar por el sitio usando este tipo de interfaz sólo texto. Gomendatzen da BrailleSurf erabiltzea edo, bestela, Internet formulario baten bidez eskura daitekeen Lynx-me simulatzailea erabiltzea, testu soileko interfaze mota hau erabiliz nabigatzen saiatzeko gunean zehar.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Descubrí que cuando buscaba el término "internet rockstar" devolvía la página de Ben [Brown]. Ikusi nuen “internet rockstar” terminoa bilatzen nuenean Ben [Brown]en orria itzultzen zuela.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Muy probablemente, si lo creamos nosotros con las combinaciones de teclas habituales no llegue a poder ser leído por otra plataforma una vez publicado en Internet. Oso litekeena da, ohiko tekla-konbinazioekin sortzen badugu, Interneten argitaratzen denean beste plataforma batek ezin irakurri izatea.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Es el protocolo que se usa para enviar nuestras páginas al servidor de internet. Gure orriak Interneteko zerbitzarira bidaltzeko erabiltzen den protokoloa da.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Puede decirse que cada casa de software podría tener su navegador propio, aunque los mas populares sean Netscape e Internet Explorer. Software-etxe bakoitzak bere nabigatzaile propioa eduki dezake, baina ezagunenak Netscape eta Internet Explorer dira.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Son los más populares ya que son los utilizados por los servidores de WWW para mandar documentos a través de Internet. Zabalduenak dira, WWW zerbitzariek erabiltzen baitituzte dokumentuak Internet bidez bidaltzeko.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Debido a la proliferación del número de portales y de usuarios, así como al vertiginoso crecimiento de Internet, se hace necesario clasificar los portales en función del público al que van dirigidos y de la línea de contenidos que pretenden cubrir. Atarien eta erabiltzaileen ugaritzea dela-eta, eta Internet izugarri hazi denez, beharrezkoa da atariak xede duten publikoaren arabera eta ezarri nahi dituzten edukien arabera sailkatzea.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Ostalaritza eta turismoa (24)
Esto ha provocado un cambio en la estructura de nuestro sector, ya que muchos turistas que antes reservaban sus vacaciones en la agencia de viajes, ahora lo hacen desde casa con un ordenador conectado a internet. Hori dela eta, sektorearen egitura aldatu egin da, lehen bidaiak agentzietan erreserbatzen zituzten turista ugarik orain etxetik eta Internetera konektatutako ordenagailu baten bidez egiten dutelako.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Prueba de ello son los viajes que cada vez más turistas organizan de forma individual a través de internet, la presencia de nuestras empresas turísticas en las principales redes sociales como Facebook o Youtube o las acciones de marketing directo realizadas por empresas y destinos con el fin de informar constantemente a sus clientes y mantener una relación estrecha con estos. Horren erakusgarri dira gero eta turista gehiagok, beren kasa, Internet bidez antolatzen dituzten bidaiak, turismo-enpresek sare sozial nagusietan (Facebooken eta Youtuben, adibidez) duten presentzia edo turismo-enpresa eta -helmugek antolatzen dituztenzuzeneko marketineko ekintzak bezeroei etengabe informazioa helarazteko eta haiekin harreman estua izateko.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

La Administración Turística Nacional se ha dado cuenta de esta realidad, motivo por el que ha creado una entidad, SEGITTUR (Sociedad Estatal para la Gestión de la Innovación y las Tecnologías Turísticas), cuyo objetivo es apoyar la promoción turística y la comercialización de los productos y servicios mediante el uso de las nuevas tecnologías y, especialmente, a través de internet. Espainiako Turismo Administrazioa ere jabetu da errealitate horretaz, eta SEGITUR erakundea sortu du (Turismo Berrikuntza eta Teknologiak Kudeatzeko Espainiako Sozietatea), zeinaren helburua baita turismoa sustatzen laguntzea eta produktu eta zerbitzuak merkaturatzen laguntzea teknologia berrien —eta, bereziki, Interneten— bidez.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Por otro lado, empresas y destinos pueden acceder de forma gratuita a la información que sus propios usuarios turísticos dejan en internet, blogs y foros de viajeros. Bestalde, turismo-enpresa eta -helmugek doan eskura dezakete erabiltzaileek Interneten, eta bidaiarien blog eta foroetan uzten duten informazioa.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Se trata de una herramienta gratuita de investigación de mercados. Azken batean, merkatuak aztertzeko doako tresna bat da Internet.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Además de promocionarse, algunas empresas utilizan internet para vender sus servicios, bien en sus propios portales, bien a través de otras empresas, ampliando así sus medios de distribución. Publizitatea egiteko baliabidea izateaz gain, enpresa batzuek zerbitzuak saltzeko ere erabiltzen dute Internet, haiek sortutako web-orrien bidez edo beste enpresa batzuen bidez, horrek zerbitzuen banaketa zabaltzeko aukera ematen baitie.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Según la estadística Movimientos Turísticos en Fronteras (FRONTUR), en 2004 el 38% de los turistas internacionales que visitaron España utilizó internet en sus viajes, pasando a casi un 61% en el año 2009. FRONTUR-en Mugetako Mugimendu Turistikoei buruzko estatistikaren arabera, 2004an Espainiara etorri ziren nazioarteko turisten % 38k erabili zuen Internet bere bidaietan; 2009an, berriz, % 61era igo zen portzentaje hori.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Smartourism es una aplicación online ofrecida por los destinos en sus portales de internet. Smartourism onlineko aplikazio bat da, turismo-helmugek Interneteko beren atarietan eskaintzen dutena.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Smartourism es una aplicación online ofrecida por los destinos en sus portales de internet. Smartourism onlineko aplikazio bat da, turismo-helmugek Interneteko beren atarietan eskaintzen dutena.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

SEGITTUR (Sociedad Estatal para la Gestión de la Innovación y las Tecnologías Turísticas) tiene como objetivo apoyar la promoción turística y la comercialización de los productos y servicios mediante el uso de las nuevas tecnologías, haciendo especial hincapié en internet. SEGITTURen (Turismo Berrikuntza eta Teknologiak Kudeatzeko Espainiako Sozietatea) helburua da sustapen turistikoa eta produktu eta zerbitzuen merkaturatzea babestea teknologia berriak erabiliz; bereziki, Internet.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Administrazioa eta kudeaketa (2)
Consiste en realizar la mayor parte del proceso de selección a través de Internet (tests de personalidad, pruebas de aptitud, entrevistas mediante videoconferencia, etc.), lo cual permite un mayor grado de flexibilidad y abarata costes. Bitartekari honen helburua da hautaketa-prozesuaren zati handiena Internet bidez egitea (nortasun-testak, gaitasun-probak, bideokonferentzia bidezko elkarrizketak, etab.), malgutasun handiagoa eta kostu txikiagoa izateko.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

·· Busca el Libro Verde en Internet, analiza su contenido y responde a las siguientes preguntas: ·· Bilatu Liburu Berdea Interneten, aztertu haren edukia eta erantzun galdera hauei:

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Gizarte eta kultura zerbitzuak (19)
Los espacios en que se distribuyan o desde donde pueda accederse a ellos –por ejemplo, sala con acceso WiFi a Internet para cualquier persona usuaria de una biblioteca–. Banatzeko erabiltzen diren eremuak edo haiek eskuratu daitezkeenak; adibidez, liburutegiko edozein erabiltzailek Internet WiFi bidez erabiltzen aukera duen gela—.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Elección del canal de difusión/distribución (radio, prensa, Internet, buzoneo ) Hedapen-/banaketa-kanala aukeratzea (irratia, prentsa, Internet, postontzia)

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Pero se trata además de desarrollar las posibilidades que ofrece Internet en cuanto a sitios web de redes sociales –Facebook, Twiter, Flickr, Tuenti, blogs, Pinterest, etc.,– ya que son herramientas sociales muy utilizadas para la comunicación y la participación, aunque siempre deberemos respetar los principios deontológicos de buenas prácticas profesionales en la difusión o marketing cultural. Internetek sare sozialen webguneei dagokienez —Facebook, Twiter, Flickr, Tuenti, blogak, Pinterest, etab.— eskaintzen dituen aukerak garatu behar dira gainera. Izan ere, komunikaziorako eta parte-hartzerako asko erabiltzen diren tresna sozialak dira, nahiz eta beti errespetatu behar ditugun kultura-hedapeneko eta -marketineko jardunbide profesional egokien printzipio deontologikoak.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Como muestra de aplicaciones de tipo colaborativo que podemos encontrar en Internet para la gestión, supervisión y evaluación de proyectos, comentamos un programa útil y relativamente sencillo de emplear, Clarizen Project Management Software. Proiektuak kudeatzeko, gainbegiratzeko eta ebaluatzeko Interneten topa ditzakegun lankidetza-aplikazioen adibide bat da Clarizen Project Management Software. Programa baliagarria eta nahikoa erabilerraza.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

La expansión global de los medios de comunicación de gran alcance, tales como la prensa, la televisión, Internet, etc. Irismen handikokomunikabideak—hala nola prentsa, telebista eta Internet— globalki hedatzea.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

–encuestas y preguntas de opinión a través de medios de comunicación de masas o Internet–, que en proyectos culturales pueden resultar adecuados tanto en las fases de análisis de la realidad y evaluación inicial como en la fase final para valorar la intervención realizada. Komunikabideen edo Interneten bidez egiten diren inkestak eta iritzia jakiteko galderak dira. Baliteke kulturaren arloko proiektuetan egokiak ez izatea errealitatearen analisia eta hasierako ebaluazioa egiteko fasean, ez eta egindako esku-hartzea baloratzeko azken fasean ere.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Busca individualmente en Internet información sobre itinerarios culturales europeos. Bilatu banaka Interneten Europako kultura-ibilbideei buruzko informazioa.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Cine, fotografía, televisión, radio o Internet se definen así como herramientas de comunicación y representación con gran fuerza comunicativa. Hala, zinema, argazkigintza, telebista, irratia edo Internet komunikazio-indar handia duten komunikazio- eta irudikapen-tresna gisa definitzen dira.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Reseñas de direcciones de Internet sobre experiencias e informaciones interesantes. Esperientzia eta informazio interesgarriei buruz Interneten dauden helbideen aipamenak.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Omnipresencia de los medios de comunicación de masas (prensa, radio, televisión e Internet…), mediante los cuales la información se mueve rápidamente y casi con absoluta libertad por todos los puntos del planeta. Masa-hedabideak nonahi daude (egunkaria, irratia, telebista eta Internet…), eta horien bidez informazioa bizkor eta ia askatasun osoz mugitzen da planeta osoan.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Instalatze eta mantentze lanak (2)
La reproducción de las imágenes y fragmentos de las obras audiovisuales que se emplean en los diferentes documentos y soportes de esta publicación se acogen a lo establecido en el artículo 32 (citas y reseñas) del Real Decreto Legislativo 1/2.996, de 12 de abril, y modificaciones posteriores, puesto que “se trata de obras de naturaleza escrita, sonora o audiovisual que han sido extraídas de documentos ya divulgados por vía comercial o por Internet, se hace a título de cita, análisis o comentario crítico, y se utilizan sola- mente con fines docentes”. Argitalpen honetako dokumentu eta euskarrietan erabiltzen diren ikus-entzunezko lanetako irudi eta zatiek 1/2.996 Legegintzako Errege Dekretuko (1996ko apirilaren 12koa) eta geroagoko aldaketetako 32. artikuluan ezarritakoa betetzen dute; izan ere, “komertzialki edo Internet bidez dibulgatutako lan idatziak, soinudunak edo ikus-entzunezkoak dira, eta aipamen, azterketa edo iruzkin kritiko gisa erabiltzen dira, irakaskuntzarako helburuekin bakarrik”.

Materiala: Ur bero sanitarioko instalazioak

La reproducción de las imágenes y fragmentos de las obras audiovisuales que se emplean en los diferentes documentos y soportes de esta publicación se acogen a lo establecido en el artículo 32 (citas y reseñas) del Real Decreto Legislativo 1/2.996, de 12 de abril, y modificaciones posteriores, puesto que “se trata de obras de naturaleza escrita, sonora o audiovi- sual que han sido extraídas de documentos ya divulgados por vía comercial o por Internet, se hace a título de cita, análisis o comentario crítico, y se utilizan solamente con fines docentes”. Argitalpen honetako dokumentuetan eta euskarrietan erabiltzen diren ikus-entzunezko obren irudiak eta zatiak erreproduzitzeko orduan, berariaz bete da 1996ko apirilaren 12ko 1/1996 Legegintzako Errege Dekretuaren 32. artikuluan eta ondorengo moldaketetan ezarritakoa (aipamenak eta iruzkinak); izan ere, obra horiek idatzizko, entzunezko edo ikus-entzunezko obrak dira, zeinak merkatuan edo Internet bidez aurretiaz zabalduta baitaude, eta obra horien aipamena, azterketa edo iruzkin kritikoa egiten da hemen, betiere helburu bakarra irakastea dela.

Materiala: Ur bero sanitarioko instalazioak

Animazio turistikoa (3)
l Hay tutoriales en internet para aprender a utilizarlo. lInterneten badira erabiltzen ikasteko tutorialak.

Materiala: Animazio turistikoa

De esta manera se estará haciendo promoción del hotel y se hará más visible en los buscadores de internet. Modu horretan, hotela sustatzen da, eta ikusgaiagoa izango da Interneteko bilatzaileetan.

Materiala: Animazio turistikoa

Máxime en un entorno digital en el que aparecen en internet las opiniones de los demás con comentarios explicativos que generan que el internauta se interese o no en el establecimiento. Batez ere ingurune digital batean, Interneten agertzen baitira jendearen iritzi eta azalpenak; hala, internautari establezimendua interesatuko zaio, edo ez.

Materiala: Animazio turistikoa

Komunikatzeko trebetasunak (7)
El asesor utilizará diferentes estrategias de búsqueda de información, en libros, a través de Internet, o de la comparación, análisis, y referencias de las empresas de la competencia, u otras colaboradoras. Aholkulariak hainbat estrategia baliatuko ditu informazioa topatzeko: liburuak, Internet, alderaketak, analisiak eta enpresa lehiakideen zein kolaboratzaileen erreferentziak.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

El asesor diseñará técnicas específicas de entrenamiento en aquellas áreas de comunicación específicas como puede ser la comunicación por teléfono o en el uso de Internet. Aholkulariak entrenamendu-teknika espezifikoak emango dizkio komunikazio-alor jakinetarako, hala nola telefono bidezko komunikaziorako edo Internet baliatzeko.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

La netiqueta es conjunto de normas de comportamiento general en Internet. Netiketa Interneteko portaera-arauen multzoa da.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Puede incorporar correo electrónico, Internet, aplicaciones de comunicación por chat , o lector de libros electrónicos, entre otros. Posta elektronikoa, Internet, txat bidezko komunikazio-aplikazioak, liburu elektronikoen irakurgailua eta tankerakoak izan ditzake.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

La netiqueta es conjunto de normas de comportamiento general en Internet. Netiketa Interneteko portaera-arauen multzoa da.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Sabemos que el mail es cómodo y rápido, pero también que en la comunicación directa se muestra el componente no verbal y emocional de la comunicación, que se pierde en Internet. Badakigu emaila erosoa eta bizkorra dela, baina badakigu, era berean, zuzeneko komunikazioan hitzik gabeko komunikazio-osagaia eta emozionala ere erakusten direla. Horiek galdu egiten dira Interneten.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Así, el 51 % ya usa Internet para encontrar trabajo, el 31 % tiene un perfil en alguna red profesional, y el 10 % ha encontrado trabajo gracias a sus contactos virtuales. Hori hala, % 51k Internet baliatzen du lana topatzeko, % 31k badu profilen bat sare profesionalen batean eta % 10ek kontaktu birtualei esker lortu du lana.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Zehar-lerroa (22)
Busca información en Internet o en televisión sobre los programas de sensibilización en torno a este día. Bilatu egun horri buruzko kontzientziazio-programen inguruko informazioa Interneten edo telebistan.

Materiala: Sistemen integrazioa

Autoaplicado: cuestionario por Internet y correo electrónico, en la mayoría de los casos. Autoaplikatua: gehienetan, Internet eta posta elektroniko bidezko galdetegia.

Materiala: Sistemen integrazioa

Tipología de canales de visibilidad de la oferta: periódicos, Internet, televisión, organismos oficiales, comunicación oral, etc. Eskaintza ikusgai jartzeko bideen tipologia: egunkariak, Internet, telebista, erakunde ofizialak, ahozko komunikazioa...

Materiala: Sistemen integrazioa

Busca información en Internet y elabora un documento de recogida de firmas en un servicio de promoción de empleo. Bilatu informazioa Interneten, eta prestatu sinadurak biltzeko dokumentu bat enplegu-sustapeneko zerbitzu batean.

Materiala: Sistemen integrazioa

Este pack se vende a través de Internet. Pack hori Internet bidez saltzen da.

Materiala: Sistemen integrazioa

¿Cuál sería, en este caso, el ámbito de influencia geográfico en internet? Kasu horretan zein izango litzateke eragin-eremu geografikoa Interneten?

Materiala: Sistemen integrazioa

Consideras que internet ¿es una amenaza o puede ser una oportunidad para tu desarrollo profesional? Zure ustez, Internet mehatxu bat da edo zure lanbidean aurrera egiteko aukera bat izan daiteke?

Materiala: Sistemen integrazioa

Recoge información de internet. Bildu Interneteko informazioa.

Materiala: Sistemen integrazioa

Redes sociales son ubicaciones, «sitios» de internet que permiten conectarse entre personas de manera virtual, compartiendo contenidos e interactuando, permitiendo crear grupos, «comunidades» entre personas con los mismos intereses. Jendeari birtualki konektatzeko, edukiak partekatzeko eta elkarrekin aritzeko aukera ematen dioten Interneteko «guneak» dira sare sozialak. Orobat, interes berak dituztenen artean taldeak, «komunitateak» sortzeko bidea ematen dute.

Materiala: Sistemen integrazioa

En 2002 comenzaron a aparecer los primeros sitios web hasta llegar a lo que son hoy día las las redes sociales en internet. 2002an hasi ziren agertzen lehenengowebguneak, harik eta egungo Interneteko sare sozialetara iritsi garen arte.

Materiala: Sistemen integrazioa

Irudia eta soinua (51)
2.28. Interneten, bilatu LED iturrien nobedadeei buruzko informazioa. Zer desberdintasun daude? 2.28. Busca en internet información sobre las últimas novedades en fuentes led. ¿Qué diferencias existen?

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

2.30. Interneten, bilatu argiztapen-mahai digitalen fabrikatzaileak, eta adierazi zer desberdintasun nagusi dauzkaten. 2.30. Encuentra en internet varios fabricantes de mesa de iluminación digitales y establece sus diferencias principales.

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

2.31. Interneten, bilatu merkatuan dauden proiektagailuen nobedadeei buruzko informazioa, eta egin konparazio-taula bat. 2.31. Busca en internet información sobre las novedades en proyectores que existan en el mercado y realiza una tabla comparativa.

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

2.32. Interneten, bilatu kontzertu-aretoetarako argiztapen-ekipamenduen nobedadeei buruzko informazioa, eta egin konparazio-taula bat. 2.32. Encuentra en internet información sobre las novedades en equipamiento de iluminación para salas de conciertos y establece una tabla comparativa entre ellas.

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

2.36. Interneten, bilatu HMI lanparak erabiltzen dituen ekipamendu profesionalari buruzko informazioa. 2.36. Busca en internet información sobre equipamiento profesional que emplee lámparas HMI.

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

2.37. Interneten, bilatu CIS lanparak erabiltzen dituen ekipamendu profesionalari buruzko informazioa. 2.37. Obtén información en internet sobre equipamiento profesional que emplee lámparas CIS.

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

5. Real Audio: berehalako erreprodukzioari dagokionez, oso abantaila handia dauka, ez baita guztiz deskargatu behar; ondorioz, Interneten nahiko hedatuta dago. 5. Real Audio: tiene una ventaja muy importante en cuanto a la reproducción inmediata sin contemplar la necesidad de su descarga total, de manera que su uso en internet es bastante extendido.

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

3.29. Interneten, bilatu bozgorailuen nobedadeei buruzko informazioa. Zer desberdintasun dauzkate? 3.29. Busca en internet información sobre las últimas novedades en altavoces. ¿Qué diferencias existen?

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

3.31. Interneten, ikertu zenbait soinu-mahai digitalen fabrikatzaile, eta adierazi zer desberdintasun nagusi dauzkaten. 3.31. Indaga en internet en busca de varios fabricantes de mesa de sonido digitales y establece sus diferencias principales.

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

3.32. Interneten, bilatu soinua grabatzeko estudio batean erabiltzen diren materialei buruzko informazioa. Taula batean, idatzi materialok zertarako eta estudioko zer lekutan erabiltzen diren. 3.32. Busca en internet información sobre los materiales empleados en un estudio de sonido de grabación. Escribe en una tabla comparativa sus diferentes usos y el lugar en el que se utilizan dentro de la sala.

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx