Emaitzak: 520

ES EU
Elektrizitatea eta elektronika (33)
por tanto, desde el punto de vista del técnico de mantenimiento, entrar en el estudio de un teléfono muy específico no es importante; los servicios técnicos son los que disponen de los esquemas de los teléfonos de sus marcas. Horrenbestez, mantentze-lanetarako teknikariaren ikuspuntutik ez da garrantzitsua telefono oso berezi bat aztertzea; zerbitzu teknikoek beren etxeetako telefonoen eskemak izaten dituzte.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

YYY=Marca el índice iCOMP®: YYY= iCOMP® indizea adierazten du:

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Estas marcas nos proporcionan la siguiente información sobre elchip: Marka horiek txipari buruzko informazio hau ematen dute:

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Todas las marcas de producto que se citan en el libro son marcas registradas por sus respectivos fabricantes. Liburuan aipatutako produktu-marka guztiak bakoitzari dagokion fabrikatzaileak erregistratutako markak dira.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

En cuanto a las formas de los indicadores, como información complementaria se pueden utilizar marcas específicas: Adierazleen formari dagokionez, marka espezifikoak erabil daitezke informazio osagarri gisa:

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Este cable se utiliza para conectar un PC por el puerto serie a la mayoría de los autómatas programables de la marca Omron. Serieko atakaren bidez PC bat Omron etxeko automata programagarri gehienekin konektatzeko erabiltzen da kable hau.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Y utilizaremos un software, que suministra la marca, para la configuración del bus Profibus, con otros dispositivos secundarios (módulos E/S, módulos de electroneumática, etc.). Gainera, fabrikatzaileak emandako softwarea erabiliko dugu, bigarren mailako beste gailu batzuk Profibusen konfiguratzeko (sarrera-irteeren moduluak, elektropneumatikako moduluak, etab).

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Es la menor unidad de información, con valores posibles 0 y 1 (marca y espacio, según la terminología de comunicaciones). Informazio-unitaterik txikiena da, eta 0 eta 1 arteko balioak izan ditzake (marka eta espazioa, komunikazio-terminologiaren arabera).

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Interfaz paralela, compuesta de 8 líneas de datos, típica de las impresoras; denominada así por ser las impresoras de esa marca las primeras en incorporarlo. Interfaze paraleloa; 8 datu-linea ditu eta inprimagailuek izaten dute. Interfaze paralelo hori lehen aldiz marka horretako inprimagailuek erabili zutelako jaso du izen hori.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Hoy en día existen marcas comerciales que ofrecen las categorías 6 y 7, con mayores velocidades y anchos de banda. Egun, merkataritzako marka batzuk 6 eta 7 kategoriak eskaintzen dituzte, abiadura eta banda-zabalera handiagoekin.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Eraikuntza eta obra zibilak (11)
Criterios para recibir los materiales (con o sin marcas de calidad). Materialak onartzeko irizpideak (kalitateko markekin edo horiek gabe).

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Acreditaciones de marcas de calidad. Kalitateko marken akreditazioak.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Se intentará no dejar marcas de las púas del cepillo de alambre. Alanbrezko arrabotako hortzen markarik ez uzten saiatuko gara.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Para marcar baldosas y azulejos se aconseja el uso de los rotuladores, ya que el lapicero no marca sobre la superficie demasiado pulida de las plaquetas, limitándo el uso del lapicero para marcar en el borde de la baldosa. Baldosak eta lauzak markatzeko errotulagailuak erabili behar ditugu, arkatza ez baita ondo markatuta geratzen, gainazala oso leunduta badago; beraz, baldosaren ertzean markatzeko besterik ez dugu arkatza erabiliko.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Con la parte posterior de las tenazas se golpeará suavemente en la parte debilitada, agrandando el agujero(Fig. 37)hasta que se pueda meter por ella la tenaza y conseguir terminar con ella el agujero(Fig. 38)guiándose por la marca posterior. Kurriken atzealdearekin kolpe arinez joko dugu ahuldutako gunea, eta zuloa handitu egingo dugu (37. irudia) zulotik kurrika sartzeko moduan egon eta kurrikarekin zuloa egiten amaitu arte (38. irudia), lauzari atzealdean egin diogun markari jarraituz.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Esta operación se repetirá las veces necesarias(Fig. 69)hasta que en el cordón de masa queden las marcas de los niveles necesarias para que podamos unirlos con una regla, dejando el cordón de masa con una superficie llana y nivelada, de manera que nos sirva de maestra. Eragiketa hori behar beste aldiz egingo dugu (69. irudia) masa-lerroan behar ditugun nibel-marka guztiak markatuta geratu arte. Marka horiek erregelarekin lotuko ditugu, eta, masa-lerroa, hala, berdingidatzat erabiltzeko moduko azalera lau eta nibelatua izango da.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Si el corte se hace sobre la misma marca el acabado será rugoso y mellado, Ebakia markan bertan egiten badugu, ebakia zimur eta koskatuta geratuko zaigu;

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Es importante que la vista confronte perfectamente con la marca del nivel para no falsear las marcas. Aurrez aurre begiratu behar diogu nibelaren markari, okerrik ez egiteko.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Una vez enfoscada la habitación a enchapar se trasladarán los niveles a las esquinas de las habitaciones uniendo las marcas de niveles con una bota(Fig. 7)en todo el perímetro de la habitación. Xaflatu beharreko gela zarpiatuta dagoenean, gelaren izkinetara eramango ditugu nibelak, eta markatzeko hariarekin nibel-marka guztiak elkartuko ditugu (7. irudia) gelaren perimetro osoan.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Las marcas de nivel constan de una línea horizontal, rematada inferiormente con dos aspas (cruz de San Andrés) que mueren contra la línea. Nibelaren markek lerro horizontala dute goian, eta behean, berriz, gurutzea (San Andresen gurutzea) goiko lerroari itsatsita.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Fabrikazio mekanikoa (174)
ausencia de marcas de apriete. estutze-markarik eza.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Cuando en el canal ·3· se activa la marca ·5· continúa la ejecución de los tres canales. ·5· marka ·3· kanalean aktibatzean, hiru kanal horiek exekutatzen jarraituko dute.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Esta sentencia tras activar la marca en su propio canal, espera a que esté también activa en los canales programados y así continuar con la ejecución. Kanal propioan marka aktibatu ondoren, programaturiko gainerako kanaletan aktibo egon arte itxaroten du sententzia honek, gero exekuzioarekin jarraitzeko.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Cada canal dispone de 10 marcas que se numeran de 1 a 10. Estas marcas son las correspondientes a las sentencias #WAIT. Kanal bakoitzak 10 marka ditu eta 1etik 10era zenbatuta daude. Marka horiek#WAIT sententziari dagozkio.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Si no se programa ninguna marca, borra todas. Ez bada markarik programatzen, denak ezabatzen dira.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

La función avance rápido se selecciona desde el PLC mediante la marca MANRAPID. Aitzinamendu azkarra funtzioa PLCtik aukeratzen da MANRAPID markaren bidez.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

El PLC activa la marca M11 cuando comienza la operación y la mantiene activa hasta que finaliza la operación. PLCak M11 marka aktibatzen du eragiketa hasten denean, eta aktibo iraunarazten du eragiketa amaitu arte.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Garraioa eta ibilgailuen mantentze lanak (10)
se encarga de preparar la venta y los accesorios del vehículo nuevo que va a ser vendido, de tasar el V.O. y prepararlo para su reventa y de mantener y reparar el V.N. a lo largo de su vida útil, intentando la fidelización del cliente tanto para las demás reparaciones como para que, ante la posibilidad de otra compra, sea un vehículo de la misma marca. salduko den ibilgailu berriaren salmenta eta osagarriak prestatzeaz, BEIa tasatu eta berriro saltzeko prestatzeaz eta IB erabilgarri dagoen artean mantendu eta konpontzeaz arduratzen da, bezeroaren leialtasuna lortzen saiatuz, bai gainerako konponketetarako, bai, beste bat erosteko aukera dagoenean, marka bereko ibilgailua erosteko.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Explicación de las marcas. Marken azalpena.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Se dice marcado CE y no marca CE porque lo que se hace es marcar con un sello homologado, no con una marca de empresa. CE markaketa esaten da, eta ez CE marka; zigilu homologatu batez markatzen delako, eta ez enpresa-marka batez.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Cada marca de vehículos dispone de unos terminales de diagnosis específicos para ser conectados a la unidad de control y acceder a la memoria de averías al objeto de consultarlas y borrarlas. Ibilgailu-marka bakoitzak diagnosi-terminal espezifiko batzuk ditu, kontrol-unitatera konektatzeko eta matxura-memorian sartzeko, matxura horiek kontsultatu eta ezabatzearren.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

En las distintas marcas de vehículos, el funcionamiento o manejo del climatizador automático puede variar en la distribución de los pulsadores de mando o en pequeñas diferencias, pero todos ellos disponen unas funciones muy similares. Ibilgailu-markaren arabera, aire-girogailu automatikoaren funtzionamendua edo erabilera alda daiteke aginte-sakagailuen banaketan edo beste zenbait gauza txikitan, baina guztiek ere oso antzeko funtzioak dituzte.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

BModelo, marca del fabricante, tapón izquierdo y derecho y atenuación mínima. BModeloa, fabrikatzailearen marka, zein den ezkerrekoa eta zein eskuinekoa, eta zein gutxieneko ahultzea.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Existen además otras marcas de carácter opcional: Badira, gainera, aukerako beste markaketa batzuk ere:

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Las marcas que deben llevar, así como su simbología, tanto en la montura como en las lentes, nos indican para qué uso concreto han sido diseñadas, su resistencia a los impactos, así como el peligro del que nos protege. Armazoian eta lenteetan eduki behar dituen markek, baita haien sinbologiak ere, zehazki zertarako diseinatu diren, inpaktuekiko zer erresistentzia duten nahiz zer arriskutatik babesten duten adierazten digute.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Las marcas indicadas en la montura son el campo de aplicación y la resistencia al impacto. Armazoian adierazten diren markak aplikazio-eremuari eta inpaktuarekiko erresistentziari dagozkio.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Lleva la marca del fabricante inscrita Fabrikatzailearen marka dauka

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Informatika eta komunikazioa (3)
WML es un lenguaje de marcas similar al HTML. WML marka-lengoaia da, HTMLren antzekoa.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

WML es un lenguaje de marcas comprendido dentro del estándar XML 1.0, esto conlleva que WML debe cumplir con la sintaxis de XML 1.0. Vamos a describir brevemente los rasgos más importantes de esta sintaxis. WML marka-lengoaia da, XML 1.0 estandarraren baitanbiltzen dena; horren ondorioz, WMLk XML 1.0ren sintaxia bete behar du. Sintaxi horren ezaugarririk garrantzitsuenak deskribatuko ditugu orain, laburki.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

No es un lenguaje de marcas como podría ser HTML, XML o WML. Ez da marka-lengoaia, HTML, XML edo WML bezala.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Irudi pertsonala (20)
Dependiendo del tipo de maquillaje efectuado, debemos contar con varios tipos de ficha en los que se recojan unos datos básicos sobre las características personales de la cliente referidas a su fisonomía (lo cual comportará un estudio de visagismo personalizado de ésta), el tipo de maquillaje realizado, los productos utilizados con su respectiva marca y cuantas observaciones de tipo profesional creamos pertinentes. Makillaje motaren araberako fitxak izango ditugu, datu hauek jasotzeko: bezeroaren fisonomia (visagismo pertsonalizatua eginda), zer-nolako makillajea egin den, erabilitako produktuak (eta markak) eta komenigarriak iruditzen zaizkigun ohar profesional guztiak.

Materiala: Elektroestetika

Otras veces se juega con el contraste y la oferta de colores en la misma paleta resulta disonante en principio, aunque suele estar basada en criterios cromáticos perfectamente estudiados sobre todo cuando la marca cosmética que los oferta es de calidad. Beste batzuetan, kolore-kontrasteak eskaintzen dira paleta berean; hasiera batean, konbinazioak disonantea eman dezake, baina ongi aztertutako irizpide kromatikoetan oinarrituta aukeratzen dira, bereziki kosmetikoen marka kalitatezkoa denean.

Materiala: Elektroestetika

Una de las primeras marcas de cosméticos de maquillaje fue "Max Factor", nombre de un antiguo maquillador del ballet clásico ruso. Makillajerako kosmetikoen lehen marketako bat Max Factor izan zen; hala zuen izena Errusiako ballet klasikoko makillatzaile zahar batek.

Materiala: Elektroestetika

Las marcas empiezan a ofrecer texturas nacaradas, gracias a la llamada esencia de Oriente (escamas de breca finamente triturada) lo que aportaba al cosmético ese acabado brillante, concretamente ese acabado como de "brillo seco". Markak nakar-itxurako ehundurak eskaintzen hasi ziren, Ekialdeko esentzia esaten zitzaionari esker (fin-fin birrindutako lamote-ezkatak). Akabera distiratsua ematen zuen, "distira lehorra".

Materiala: Elektroestetika

Liquido de esculpiro catalizador, algunas marcas incluyen filtro solar para las asiduas a los rayos UVA. Zizelkatzeko likidoaedo katalizatzailea. Marka batzuek eguzki-iragazkia dute izpi ultramoreak hartzen dituztenentzat.

Materiala: Elektroestetika

Es importante no combinar preparados colorantes de distintas marcas comerciales, puesto que los excipientes utilizados y las formas del preparado ( suspensión, emulsión, gel ) son diferentes. Garrantzitsua da marka komertzial desberdinetako prestakin koloragarriak ez nahastea, erabilitako eszipienteak eta prestatzeko moduak (esekidura, emultsioa, gela) desberdinak baitira.

Materiala: Elektroestetika

Se cree que esta práctica proviene de querer ocultar las marcas de castigo. Dirudienez, hori zigor-markak ezkutatzeko egin ohi zuten.

Materiala: Elektroestetika

Eliminación de irregularidades de la piel, manchas cutáneas, arrugas, marcas de acné, etc. mediante la aplicación de distintos productos químicos que producen la exéresis parcial de la piel Azaleko irregulartasunak, orbanak, zimurrak, akne-markak… desagerraraztea, hainbat produktu kimiko ezarriz eta azalaren exeresi partziala eraginez

Materiala: Elektroestetika

Solo afecta a la epidermis, por lo que su cicatrización no deja marca (Fig. 14). Epidermisean eragiten dute soilik eta, beraz, orbaintzen direnean ez dute arrastorik uzten (14. irudia).

Materiala: Elektroestetika

Su aspecto y disposición recuerda la marca dejada por un latigazo. Itxura eta antolamendua dela eta, zigorraden markak gogorarazten dituzte.

Materiala: Elektroestetika

Irudia eta soinua (12)
Con cualquiera de los sistemas desarrollados por la marca se consigue una operatividad tremendamente rápida y flexible, gracias a un diseño del sistema operativo muy simple y fiable que deja muy atrás a los sistemas tradicionales de grabación tanto analógica como digital. Enpesak garatu dituen sistemetako edozeinekin oso operatibitate bizkorra eta malgua lortzen da; izan ere, sistema eragilea bakuna eta fidagarria da oso, eta atzean uzten ditu ohiko grabazio-sistema analogiko nahiz digital guztiak.

Materiala: Irudia

Elige dos anuncios de distintas marcas, pero de productos similares (coches, perfumes, detergentes o refrescos) y realiza un balance comparativo en base al triple análisis que se propone en la práctica anterior. Aukeratu antzeko produktuak (autoak, lurrinak, garbigarriak edo freskagarriak) iragartzen dituzten marka desberdinen bi iragarki, eta egin konparazio-balantzea, aurreko praktikan proposatzen den azterketa hirukoitza oinarri hartuta.

Materiala: Irudia

La marca alemana, ante el alarmante precio que alcanzó la gasolina, quiere destacar el bajo consumo de sus coches. Alemaniako markak, gasolinak hartu zuen prezio ikaragarri altua ikusita, haren autoen kontsumo txikia nabarmenarazi nahi izan zuen.

Materiala: Irudia

Para ello propone una disyuntiva a los conductores: la caricatura de un hombre que simbólicamente se suicida con un surtidor de gasolina, o comprar un coche de la marca Volkswagen. Horretarako, bi aukera proposatzen dizkie gidariei: bere burua sinbolikoki gasolindegiko hornigailuaren hodiarekin hiltzen duen gizon baten karikatura edo Volkswagen markako auto bat erostea.

Materiala: Irudia

Por eso vamos a proponer como reflexión y práctica de clase el análisis de las motivaciones que hay detrás del consumo de los siguientes productos genéricos, sin entrar en marcas: Horregatik, honako produktu orokor hauen kontsumoaren atzean dauden motibazioen azterketa proposatuko dugu ikasgelan, gogoeta eta praktikak egiteko, produktuen marketan sartu gabe:

Materiala: Irudia

Es importante conocer la posición que la marca ocupa en la mente del consumidor frente a la competencia. Garrantzitsua da jakitea markak kontsumitzailearen gogoan konpetentziarekiko zein posizionamendu duen.

Materiala: Irudia

El único texto que aparece, y de forma tangencial, es el nombre de la marca. Agertzen den testu bakarra, argazkiaren toki txiki bat ukituta, markaren izena da.

Materiala: Irudia

El cartel, como parte genuina de la cultura de masas, marca su función comunicativa en tres aspectos: Kartelak, herriaren kulturako jatorrizko atal denez, hiru alderdi ditu komunikazio-funtzioaren oinarri:

Materiala: Irudia

Cartel del checo Alfons Mucha para anunciar una marca de cerveza. Alfons Mucha txekiarraren kartela, garagardo-marka bat iragartzeko.

Materiala: Irudia

Este cartel de Rodchenko, perteneciente al Constructivismo, anuncia una marca de cerveza. Garagardo-marka bat iragartzen du konstruktibismoaren mugimenduko Rodchenkoren kartel honek.

Materiala: Irudia

Ostalaritza eta turismoa (13)
Se trata de un producto muy sofisticado concebido como “viaje inolvidable” que recompensa y motiva al empleado a trabajar por la empresa y por las metas que ésta marca. “Bidaia ahaztezin” izateko pentsatzen den produktu sofistikatua da, eta langilea saritu eta motibatzen du enpresarentzat eta hark ezartzen dituen helburuak lortzeko lan egiteagatik.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Apta para seleccionar el tipo de letra que usarán los distintos objetos de la página de esquema que tengan texto, tales como etiquetas, marcas, nombre de conexión, referencia, valor, etc. Testua izango duten eskema-orrialdeetako objektuek erabiliko duten letra mota aukeratzeko gaituta: etiketak, markak, konexio-izena, erreferentzia, balioa eta abar.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

11)En el Administrador del proyecto, la carpeta marcada con una barra " / " indica que se trata del módulo raíz o principal del cual cuelgan las demás. 11) Proiektuaren administratzailean, / barrarekin markatutako karpetak modulu nagusia dela adierazten du eta horretatik esekitzen dira gainerakoak.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

pagos en concepto principalmente por la utilización de una marca (si fuera el caso). gehienetan marka bat erabiltzeagatik ordaindu behar dena (hala gertatzen bada).

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Si los clientes eligen un producto, marca o empresa, aseguran su supervivencia. Bezeroek produktu, marka edo enpresa bat aukeratzeak bere biziraupena ziurtatzen du.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Los fabricantes, importadores y empresas de servicios, así como los comerciantes al por mayor y detallistas, pueden solicitar voluntariamente la etiqueta ecológica europea para sus propias marcas. Fabrikatzaileek, inportatzaileek, zerbitzu-enpresek, handizkako eta txikizkako merkatariek nahi badute, etiketa ekologiko europarra eska dezakete.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

El modelo de R. Colley se aplica para explicar el funcionamiento de la publicidad y su influencia en el público, señalando las etapas por las que pasa el consumidor antes de conocer una marca y hasta la toma de una decisión sobre ella. R. Colleyren eredua publizitatearen funtzionamendua eta jendearengan duen eragina azaltzeko erabiltzen da, eta marka ezagutu aurretik markari buruzko erabakia hartu arte kontsumitzaileak igarotzen dituen etapak zehazten ditu.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Entre los elementos intangibles se encuentran los servicios, la gestión, la imagen de marca y el precio. Ageriko elementuak edo ukiezinak, aldiz, hauek dira: zerbitzuak, kudeaketa, marka-irudia eta prezioa.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Microsoft y Windows son marcas registradas de Microsoft Corporation. Microsoft eta Windows Microsoft Corporationen marka erregistratuak dira.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

OrCAD, el logo de OrCAD, OrCAD Capture, OrCAD Layout, OrCAD PSpice y OrCAD Express son marcas registradas de Cadente Design Systems, Inc. OrCAD, OrCADen logoa, OrCAD Capture, OrCAD Layout, OrCAD PSpice eta OrCAD Express Cadente Design Systems, Inc.-ren marka erregistratuak dira.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Zurgintza, altzarigintza eta kortxoa (3)
7.aPara evitar que el cepillo deje marcas en la madera, las esquinas de la cuchilla se han de redondear ligeramente (fig. 189). 7. Marrusketak egurra ez markatzeko, pixka bat biribildu behar ditugu hortzaren izkinak (ikusi 189. irudia).

Materiala: Egurraren teknologia

Las principales marcas de tableros de plástico estratificado o laminado decorativo, son: Hauek dira plastiko geruzatu edo xaflatu apaingarrizko taulak fabrikatzen dituzten marka nagusiak:

Materiala: Egurraren teknologia

De esta marca de tablero se fabrican diversidad de tipos en múltiples tonalidades, con diseños que imitan maderas, mármoles, tejidos, etc. Marka honetako hainbat taula mota fabrikatzen dituzte, askotariko tonuetakoak, eta egurra, marmola, ehunak, etab. imitatzen dituzte diseinuek.

Materiala: Egurraren teknologia

Administrazioa eta kudeaketa (2)
Lo que le interesa a la multinacional es la marca comercial de la empresa mediana, ya que tiene un gran prestigio en el mercado y es su principal competidora en España. Multinazionalari enpresa ertainaren marka komertziala interesatzen zaio, ospe handia duelako merkatuan eta lehiakide nagusia duelako Espainian.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Los competidores, ya que cambia su posición en el mercado debilitándose al fortalecerse la posición de la empresa con dos marcas. Lehiakideei, merkatuan duten kokapena ahuldu egin baita, enpresak bi marka dituenez bere kokapena indartu duelako.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Gizarte eta kultura zerbitzuak (14)
Y aunque en un principio pueden ser distribuidos de manera gratuita, con frecuencia se invisten de un valor mercantil y se transforman en sí mismos en productos de comercialización sujetos a procesos de compra­venta –son un ejemplo de ello los objetos con la marca de un museo–. Eta nahiz eta hasiera batean doan bana daitezkeen, askotan merkataritza-balioa izaten dute, eta salerosketa-prozesuen mende dauden merkaturatze-produktu bihurtzen dira —adibidez, museo baten marka duten objektuak—.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

El patrocinado, por su parte, se compromete a hacer público y visible este tipo de apoyo económico mediante la exhibición constante del logotipo o marca distintiva del patrocinador. Babesleak, berriz, konpromisoa hartzen du laguntza ekonomiko hori publiko egiteko eta ikusgai jartzeko babeslearen logotipoa edo marka bereizgarria etengabe erakutsiz.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Mi puesto de trabajo es (marca con un círculo la posición que consideres): Nire lanpostua honelakoa da (markatu, zirkulu batez, zure posizioa):

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Parten del conocimiento previo de la percepción que el público objetivo tiene del producto, para conseguir actitudes favorables y mejorar la percepción que tiene del producto o de la marca. Xede-publikoak produktuari buruz duen pertzepzioa dute oinarri, aldeko jarrerak lortzeko eta produktuari edo markari buruz duen pertzepzioa hobetzeko.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

»Describen la naturaleza o las ventajas del producto o la marca, por ejemplo: »Produktuaren edo markaren izaera edo abantailak deskribatzen dituztenak; esate baterako:

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

»Sugieren la utilización del producto o marca, por ejemplo: »Produktua edo marka erabiltzea iradokitzen dutenak; adibidez:

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

•Apoyan el nombre comercial o la marca, por ejemplo: •Izen komertziala edo marka babesten dutenak; esate baterako:

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

»Eslóganes que tratan de diferenciar una marca, por ejemplo: »Marka bat bereizten saiatzen diren esloganak; adibidez:

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Identificación de la palabra o marca. Hitza edo marka identifikatzea.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Símbolos, marcas, textos breves, etc., que aparecen en ciertos programas sobreimpresos en la parte inferior de la pantalla del televisor. Zenbait programatan telebista-pantailaren beheko aldean agertzen diren sinboloak, markak, testu laburrak, eta abar.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Kimika (2)
En general las numeraciones de cada marca de papel indican: Paper-marka bakoitzaren numerazioak zera adierazten du:

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Hacer un análisis estadístico de los resultados si se ha hecho la práctica con cigarrillos de una misma marca. Egin ezazu emaitzen analisi estatistikoa, praktika marka bereko zigarretekin egin bada.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Nekazaritza (4)
También se les llama rotocultores e incluso “rotavátors” (marca comercial), trabajan el terreno mediante unas cuchillas giratorias accionadas a través de la toma de fuerza del tractor. Errotokultore eta rotabatore ere (marka komertziala) esaten zaie, eta traktorearen indar harguneei eraginda dabiltzan hortz birakari batzuen bidez lantzen dute lurra.

Materiala: Nekazaritza

El mercado necesita marcas diferenciadas de los distintos productos para distinguirlos de los demás. Merkatuak produktuen artean desberdinduko diren markak behar ditu gainerakoetatik bereizteko.

Materiala: Nekazaritza

Los sistemas de certificación de producto se basan en conseguir la suficiente confianza en el sistema implantado por el usuario (suministrador) de la marca, con relación a que los productos que llevan la marca de certificación cumplan con los requisitos establecidos. Produktua ziurtatzeko sistema, beraz, markaren erabiltzaileak (hornitzailea) ezarritako sistemarenganako nahikoa konfiantza lortzean oinarritzen da, ziurtapen marka daramaten produktuek ezarritako eskakizunak betetzeari dagokionez.

Materiala: Nekazaritza

Podemos encontrar distintas marcas en el mercado. Merkatuan hainbat marka aurki ditzakegu.

Materiala: Nekazaritza

Animazio turistikoa (10)
lSe pueden hacer filas distintas para saber las distintas marcas o proveedores empleados, pero estas casillas tienen carácter orientativo y cada departamento de animación decidirá el número de casillas reales que necesitará. lIlara gehiago egin daitezke erabilitako marka edo hornitzaileak jartzeko, baina gelaxka horiek orientagarriak dira, eta animazio-sail bakoitzak erabakiko du zenbat gelaxka behar dituen.

Materiala: Animazio turistikoa

Las fotos de las actividades en las redes sociales, la satisfacción del cliente, los comentarios y recomendaciones refuerzan y promocionan la marca del hotel en el mercado turístico. Sare sozialetan jartzen diren jardueren argazkiek, bezeroaren gogobetetasunak, iruzkinek eta gomendioek hotelaren marka indartzen eta sustatzen dute merkatu turistikoan.

Materiala: Animazio turistikoa

lConseguir cuatro marcas distintas de cigarrillos. lLau zigarro-marka lortzea.

Materiala: Animazio turistikoa

ginebra marca 1 1 markako ginebra

Materiala: Animazio turistikoa

tónica marca 1 1 markako tonika

Materiala: Animazio turistikoa

Figura 1.5Marca y logotipo actual del Club Méditerranée 1.5 irudiaClub Méditerranée marka eta egungo logotipoa

Materiala: Animazio turistikoa

Figura 4.3La central marca unas directrices generales que se adaptan por zonas 4.3. irudiaZentralak jarraibide orokor batzuk ezartzen ditu, eta egokitu egiten dira eremuen arabera

Materiala: Animazio turistikoa

Cuando el personal está contratado por el propio establecimiento, la estrategia de la animación la marca la dirección del hotel. Establezimenduak kontratatzen duenean pertsonala, hoteleko zuzendaritzak finkatzen du animazioko estrategia.

Materiala: Animazio turistikoa

Investiga en internet distintas marcas de programas de gestión de personal y responde a las siguientes cuestiones: Aztertu Interneten pertsonal-kudeaketako programen marka batzuk, eta erantzun galdera hauek:

Materiala: Animazio turistikoa

Investiga en internet distintas marcas de programas de gestión de personal. Aztertu Interneten pertsonal-kudeaketako programen marka batzuk.

Materiala: Animazio turistikoa

Komunikatzeko trebetasunak (12)
Diseño de la marca personal Marka pertsonalaren diseinua

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Así surge, el diseño de la marca personal opersonal branding. Halaxe sortu dapersonal brandingedo marka pertsonalaren diseinua.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

El desarrollo de la marca personal, surgió como una técnica para la búsqueda de trabajo. Marka pertsonala lana bilatzeko teknika gisa sortu zen.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

¿Por qué se debe trabajar en el diseño de la marca personal? Zergatik landu behar da marka pertsonalaren diseinua?

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

¿Cómo se diseña la marca personal? Nola diseinatzen da marka pertsonala?

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

La dirección, que aparentemente no existe en una línea, la marca nuestra cultura. Norabideak markatzen du gure kultura, itxuraz lerro batean halakorik ez izanagatik ere.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Tu firma es tu marca, y por eso aconsejan cuidarla ya que en tu rúbrica también muestras tu personalidad. Zure sinadura zure marka da; hori dela eta, zaintzea gomendatzen dute, zure errubrikak ere agertzen baitu zure nortasuna.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

La marca personal en el mundo 2.0 Marka pertsonala 2.0 munduan

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

En la actualidad, la Web 2.0 se ha transformado en una herramienta básica para el desarrollo de una marca personal. Gaur egun, 2.0 weba oinarrizko erreminta bilakatu da marka pertsonala garatzeko.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Elementos que caracterizan tu marca personal Zure marka pertsonalaren elementu bereizgarriak

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Zehar-lerroa (69)
El distintivo “Igualdad en la Empresa” (DIE) es una marca de excelencia que reconoce a las empresas y otras entidades que destaquen en el desarrollo de políticas de igualdad de oportunidades entre mujeres y hombres en el ámbito laboral, mediante la implementación de planes y medidas de igualdad. «Berdintasuna enpresan» bereizgarria (DIE) bikaintasun-marka bat da, zeinak lan-eremuan emakumeen eta gizonen arteko aukera-berdintasuneko politiken garapenean nabarmentzen diren enpresak eta beste erakunde batzuk akreditatzen dituen.

Materiala: Sistemen integrazioa

Correos puso en circulación 300 000 sellos y 20 000 tarjetas postales conmemorativas, utilizando para su diseño el logotipo “Igualdad en la Empresa”, marca de excelencia de igualdad creada por el Ministerio de Sanidad, Política Social e Igualdad. Posta-zerbitzuak oroitzapeneko 300.000 zigilu eta 20.000 postal jarri zituen zirkulazioan, eta «Berdintasuna enpresan» logotipoa erabili zuen diseinurako, hain zuzen ere, Osasun, Gizarte Politika eta Berdintasun Ministerioak sortutako berdintasuneko bikaintasun-markaren irudia.

Materiala: Sistemen integrazioa

nEl distintivo “Igualdad en la Empresa” (DIE) es una marca de excelencia que reconoce a las empresas y otras entidades que destaquen en el desarrollo de políticas de igualdad de oportunidades entre mujeres y hombres en el ámbito laboral, mediante la implementación de planes y medidas de igualdad. n«Berdintasuna enpresan» bereizgarria (DIE) bikaintasun-marka bat da, zeinak lan-eremuan emakumeen eta gizonen arteko aukera-berdintasuneko politiken garapenean nabarmentzen diren enpresak eta beste erakunde batzuk akreditatzen dituen.

Materiala: Sistemen integrazioa

Una marca de excelencia que reconoce a las empresas y otras entidades que destaquen en el desarrollo de políticas de igualdad de oportunidades entre mujeres y hombres en el ámbito laboral, mediante la implementación de planes y medidas de igualdad, es: Bikaintasun-marka bat, zeinak lan-eremuan emakumeen eta gizonen aukera-berdintasuneko politiken garapenean nabarmentzen diren enpresak eta beste erakunde batzuk aitortzen dituen, zera da:

Materiala: Sistemen integrazioa

Figura 3.6 El distintivo Igualdad en la Empresa (DIE) es una marca de excelencia 3.6 Irudia «Berdintasuna enpresan» bereizgarria (DIE) bikaintasunaren marka bat da.

Materiala: Sistemen integrazioa

Esta marca está pensada para productos de consumo, pero se excluirán los alimentos, bebidas y productos farmacológicos. Marka hori kontsumo-produktuetarako dago pentsatuta, baina elikagai, edari eta produktu farmakologikoak kanpo utziko dira.

Materiala: Sistemen integrazioa

Marcas prestigiosas: la reputación de Inditex y sus marcas facilita la entrada en nuevos mercados, el aumento de ventas y la contratación de buenos profesionales. Marka ospetsuak: Inditexek eta bere markek duten ospeari esker, errazagoa da merkatu berrietan sartzea, salmentak gehitzea eta profesional onak kontratatzea.

Materiala: Sistemen integrazioa

Canibalismo entre marcas: Marken arteko kanibalismoa:

Materiala: Sistemen integrazioa

Las marcas se hacen la competencia entre ellas. markek lehia egiten diote elkarri.

Materiala: Sistemen integrazioa

Los accesorios de elevación deberán llevar en su cuerpo ciertas indicaciones como la marca del fabricante, el material cuando sea necesario especificarlo, las especificaciones de carga máxima de utilización y el marcado “CE”. Jasotzeko osagarrien gorputzean adierazpen batzuk egongo dira, hala nola fabrikatzailearen marka, materiala (zehaztea beharrezkoa denean), erabiltzeko zama maximoaren zehaztapenak eta «CE» markaketa.

Materiala: Sistemen integrazioa

Instalatze eta mantentze lanak (4)
Nombre del suministrador, fabricante y/o marca comercial. Hornitzailearen, fabrikatzailearen edo/eta marka komertzialaren izena.

Materiala: LANEKI_Itugintza.tmx

Figura 5.43 Marca de empresa registrada, símbolo identificativo y de producto certificado de AENOR 5.43 irudia. AENOR Enpresa erregistratua marka, ikur identifikatzailea eta Produktu zertifikatua marka.

Materiala: LANEKI_Itugintza.tmx

Certificación: «Actividad que permite establecer la conformidad de una determinada empresa, producto, proceso o servicio con los requisitos definidos en normas o especificaciones técnicas». La certificación se manifiesta mediante la concesión de un certificado de conformidad o marca de calidad. Zertifikazioa: Enpresa, produktu, prozesu edo zerbitzu batek arauetan edo espezifikazio teknikoetan zehaztutako eskaikizunak betetzen dituela ziurtatzen duen jarduna. Zertifikazio hori adostasun-zertifikazio edo kalitate-marka baten bidez aitortzen da.

Materiala: LANEKI_Itugintza.tmx

Del calentamiento de un vidrio de 19 mm y su posterior enfriamiento progresivo obtenemos una encimera con el lavabo incluido. El lavabo es totalmente transparente (sin ningún tipo de marcas). El seno resultante puede ser de forma redonda, ovalada o curvada, permitiendo posteriormente que la pieza sea mateada al chorro de arena o bien pintada y vitrificada. 19 mm-ko beira berotu eta, gero, pixkanaka hoztuz, aska eta guzti duen gainalde baT19lortzen da. Konketa erabaT19gardena da, inolako markarik gabea. Aska biribila, obalatua edo kurbatua izan daiteke, eta itxurari dagokionez ere aukera dago hondar-zurrusta bidez pieza mate bihurtzeko edo pintatu eta beiraztatzeko.

Materiala: LANEKI_Itugintza.tmx