Emaitzak: 76

ES EU
Gizarte eta kultura zerbitzuak (2)
¿qué puede suceder cuando se tiene por interlocutor a un bebé? zer gerta daiteke hizketakidea haurtxo bat denean?

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

conmigo, y siguiendo la broma les contesto "ahhh muy interesante..." (porque yo siempre uso la lengua oral para dirigirme a mi interlocutor). eta txantxetan erantzuten diet: "aaaa, oso interesgarria…" (zeren nik beti ahozko mintzaira erabiltzen dut nire solaskidearekin jarduteko).

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Irudi pertsonala (1)
Es importante mantener una actitud activa en la conversación, esto se demuestra, por ejemplo, preguntando en algún momento de la charla sobre ciertos detalles referidos por el interlocutor. Halaber, oso garrantzitsua da elkarrizketan jarrera aktiboa izatea. Hori erakusteko, noizean behin bezeroak aipatutako xehetasun jakin batzuei buruzko galderak egin daitezke, adibidez.

Materiala: Elektroestetika

Ostalaritza eta turismoa (2)
El mero hecho de escucharle será valorado positivamente por el interlocutor. Entzute hutsa baikor hartuko du solaskide horrek.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

En esta fase influyen tanto los factores ambientales (luz, temperatura…) y decorativos (distribución del espacio, mobiliario…), como los factores personales que controla el agente (actitud ante el cliente que entra, sonrisa, mirada, tono y volumen de voz…Especialmente relevantes serán en esta fase las palabras que den inicio al diálogo con el interlocutor. Giroak (argiak, tenperaturak…) eta dekorazioak (espazioaren banaketak, altzariek…) zein agenteak kontrolatzen dituen faktore pertsonalek (sartu den bezeroarekiko jarrerak, irribarreak, begiradak, ahotsaren tonuak eta bolumenak…) dute eragina fase honetan. Solaskidearekin hizketan hasteko erabiltzen diren hitzek berebiziko garrantzia dute.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Administrazioa eta kudeaketa (3)
Asertividad confrontativa: ponemos de manifiesto la incongruencia entre lo que nuestro interlocutor dijo y la realidad de sus actos. Asertibitate alderatzailea: solaskideak esan zuenaren eta haren ekintzen errealitatearen arteko inkongruentzia nabarmentzen dugu.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

En ambos casos deberemos atender la reclamación con amabilidad, escuchando de forma activa, tratando de ponernos en el lugar de nuestro interlocutor y dándole una solución rápida y efectiva, que consistirá en asumir y corregir lo antes posible el error si lo hubiera o explicarle al trabajador, con claridad y procurando ser muy didácticos, los conceptos que le plantean dudas. Bi kasuetan, abegitsu jokatu behar dugu erreklamazioari erantzutean, modu aktiboan entzunez, solaskidearen lekuan jartzen saiatuz eta irtenbide azkar eta eraginkorra emanez; alegia, lehenbailehen konpondu behar da akatsa, halakorik badago, edota langileari argi eta modu didaktikoan esplikatu behar dizkiogu zalantza eragin dioten kontzeptuak.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

cumplimiento de la responsabilidad social corporativa con los demás interlocutores sociales, clasificándolos en tres campos: gainerako solaskide sozialei dagokienez, erantzukizun sozial korporatiboa betetzen du, eta hiru esparrutan sailkatzen ditu:

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Elektrizitatea eta elektronika (22)
Procurar no anticiparse a las posibles demandas de la persona interlocutora. Pertsona solaskidearen balizko eskaerei aurrea ez hartzen ahalegintzea.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

La escucha activa incluye la interacción no verbal entre ambos interlocutores, especialmente la expresión y la mirada. Entzute aktiboaren barruan sartzen da bi solaskideen arteko hitzik gabeko eragin-trukea, bereziki aurpegi-adierazpena eta begirada.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Responder a todas las preguntas que nos dirige la persona interlocutora con sinceridad, ajustando nuestras respuestas a lo que nos solicita. Solaskideak egiten dizkigun galdera guztiei zintzotasunez erantzutea, gure erantzunak galdetzen digun horretara doituz.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Garantiza y facilita a las personas interlocutoras la comprensión de los actos comunicativos de la persona usuaria. Solaskideari erabiltzailearen komunikazio-ekintzak ulertzea bermatzen eta errazten dio.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Debe evitarse una comunicación dirigida por los interlocutores a base de pregunta-respuesta, ya que esto puede presuponer que las personas usuarias no tengan nada que decir porque sus experiencias son limitadas. Solaskideek galdera-erantzunetan oinarrituta gidatutako komunikazioa ekidin behar litzateke, aditzera emango bailuke erabiltzaileek ez daukatela esateko ezer, beren esperientziak mugatuak direlako.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Vocalizamos mirando a la persona interlocutora para ayudarla a comprender lo que le decimos. Solaskideari begira ahoskatzen dugu, esaten ari garena errazago uler dezan.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

En este caso la formulación se realiza, mirando fijamente a la persona interlocutora, con el cuerpo inclinado ligeramente hacia adelante y elevando las cejas. Kasu honetan, formulazioa solaskideari finko begiratuz egingo da, gorputza apur bat aurrera makurturik dela eta bekainak jasota.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Su interlocutor, Leo, le contestará primero deletreando su nombre y, después, le indicará su signo. Haren solaskideak, Leok, bere izena letreiatuko dio, eta ondoren, bere zeinua zein den adieraziko dio.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Estando en una posición cómoda, la persona interlocutora toma con su mano libre la mano de la persona usuaria y la coloca con la palma abierta y hacia arriba. Posizio erosoan kokaturik, solaskideak libre daukan eskuarekin erabiltzailearen eskua harturik, esku-ahurra ireki eta gora begira jarriko du.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Para establecer la comunicación, el interlocutor sostiene con una mano la tablilla y con la otra toma el dedo índice de la persona con sordoceguera y va pasándolo suavemente por encima de cada una de las letras que forman el mensaje. Komunikazioa ezartzeko, solaskideak esku batekin taulatxoari eutsiko dio eta bestearekin gor-itsutasuna duen pertsonaren hatz erakuslea hartu eta poliki-poliki pasatuz joango da mezua osatzen duten letra bakoitzaren gainetik.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Komunikatzeko trebetasunak (30)
El asesor ha de valorar no solo la capacidad de comunicación de su cliente sino también su capacidad a la hora de escuchar a su interlocutor. Aholkulariak, bezeroaren komunikatzeko gaitasuna balioesteaz gainera, solaskideari entzuteko moduari ere erreparatuko dio.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Es importante trabajar sobre el lenguaje corporal del cliente para que logre una comunicación positiva, y además sepa cómo interpretar el lenguaje gestual de su interlocutor. Garrantzitsua da bezeroaren gorputz-hizkuntza lantzea, komunikazio positiboa lortzeko, eta, gainera, solaskidearen keinu-hizkuntza interpretatzen jakiteko.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

El nivel de lenguaje empleado varía según el interlocutor. Erabilitako hizkuntza-maila aldatu egiten da solaskidearen arabera.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Una velocidad de emisión que permita al interlocutor seguir la conversación. Solaskideari solasaldia jarraitzeko aukera emango dion emisio-abiadura.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

La velocidad y el ritmo del habla varían incluso en una misma persona, dependiendo de muchos factores: el estado de ánimo, la intención, el interlocutor. Hizketaren abiadura eta erritmoa aldatu egiten dira pertsona berean ere, eta faktore askoren mende daude: gogo-aldartea, intentzioa, solaskidea...

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

El asesor recomendará a su cliente que mantenga contacto ocular con sus interlocutores. Aholkulariak bezeroari gomendatuko dio manten dezala begirada solaskideen begietan.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Indicar a su interlocutor que le está prestando atención, al mismo tiempo que la mirada del otro le informa de su atención. Solaskideari adieraztea ari zaiola arreta ipintzen, eta, aldi berean, solaskidearen begiradak ere beste horrenbeste adieraziko dio.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Transmitir actitudes o emociones, por ejemplo una mirada fija o el contacto ocular de larga duración implican emociones intensas como amistad o agresividad; mientras que la falta de contacto ocular refleja timidez, falta de atención o sumisión frente al interlocutor. Jarrerak edo emozioak transmititzea; esaterako, zuzen begiratzeak edo begietara luzaro begiratzeak emozio handiak inplikatzen ditu, adiskidetasuna edo oldarkortasuna, kasu; aldiz, begietara ez begiratzeak lotsa, arreta-falta edo solaskidearekiko sumisioa adierazten du.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Una postura abatida, inclinando el tronco hacia delante, la cabeza agachada, los hombros caídos o el pecho hundido comunica al interlocutor tristeza, decaimiento o angustia Jarrera adoregabea agertuz gero, ostera, enborra aurrerantz dela, burumakur, sorbaldak erorita edo bularra barneratuta, tristura, hertsadura edo goibeltasuna adieraziko dizkiogu solaskideari.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Demostrar su agrado, atención y simpatía hacia el interlocutor inclinándose hacia delante, relajado y con la espalda algo encorvada. Solaskideari atsegina, arreta eta sinpatia adieraztea, aurrerantz inklinatuta, erlaxaturik eta bizkarra apur bat okertuta dela.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Zehar-lerroa (7)
Barreras físicas:por ruidos de ambiente, distancia de los interlocutores, fallos en los sistemas de comunicación… Oztopo fisikoak:inguruko zaratak, solaskideen arteko distantzia, komunikazio-sistemetako akatsak…

Materiala: Sistemen integrazioa

Barreras psicológicas:se producen cuando hay rechazo al interlocutor por un motivo personal o de pensamiento, rencor, desinterés, política, religión… y/o por motivos de estado de ánimo (no estoy para escuchar a nadie). Oztopo psikologikoak:solaskidea arbuiatzen denean. Arbuiatzeko arrazoiak askotarikoak izan daitezke: pertsonalak, pentsaera, ezinikusia, interes falta, politika, erlijioa… edota aldartea (gaur ez nago inori entzuteko).

Materiala: Sistemen integrazioa

Adecua el mensaje al interlocutor. Egokitu mezua solaskidearen ezaugarrietara.

Materiala: Sistemen integrazioa

Observar a tu interlocutor y su comunicación corporal cuando converses. Erreparatu solaskideari eta haren gorputz-komunikazioari harekin hitz egitean.

Materiala: Sistemen integrazioa

La comunicación externa se establece con el público, medios de comunicación, proveedores, competencia, instituciones… en definitiva, con todos los interlocutores que se relacionen con la empresa. Kanpo-komunikazioa publikoarekin, hedabideekin, hornitzaileekin, lehiakideekin, erakundeekin eta halakoekin sortzen da; laburbilduz, enpresarekin harremanak dituzten solaskide guztiekin.

Materiala: Sistemen integrazioa

Tener un solo canal de comunicación y un único interlocutor. Komunikazio-kanal eta solaskide bakar bat eduki.

Materiala: Sistemen integrazioa

X En situaciones de crisis, debemos procurar que exista un ........................................... interlocutor. X Krisi-egoeretan, solaskide .......................................bat izaten ahalegindu behar dugu.

Materiala: Sistemen integrazioa

Fabrikazio mekanikoa (1)
Máxime en los tiempos actuales en los que los interlocutores se encuentran, la mayoría de las veces, lejanos unos de otros y la consulta o la rectificación pueden no ser tan inmediatas. Are gehiago gaur egun, solaskideak gehienetan elkarrengandik urrun aurkitzen baitira eta gerta baitaiteke kontsulta edo zuzenketa hain berehalakoa ez izatea.

Materiala: Sistema mekatronikoen adierazpen grafikoa_LH_2022.tmx