Emaitzak: 359

EU ES
Ehungintza, jantzigintza eta larrugintza (2)
Getariako sortzaile handia ezagutzera ematea da Cristobal Balenciaga Fundazioaren helburua, eta baita hark artearen testuinguru orokorrean eta modarenean bereziki egindako ekarpena nabarmentzea ere. Asmo horretan laguntzeko, ahalegin berezia egin da jostunaren ibilbidearen, lanaren eta ondarearen ikuspegi berriak argitara ateratzeko, ikerketen, erakusketen eta bildumen bitartez. "Balenciaga parpailan barrena" erakusketa, Cite Internationale de la Dentelle et la Mode zentroarekin elkarlanean antolatua, aukera ezin hobea da helburu horretara iristeko, eta orobat aukera ezin hobea izan da Europako beste erakunde batzuekin lankidetzan jarduteko eta modaren aditu ospetsuekin batera aritzeko, izan ere, Balenciagaren alderdi berezienetako bat azpknarratu nahi izan da: Balenciaga maisu handia izan zen material berriak hautatzeko, aplikatzeko eta sortzeko zereginean. Eta horretan funtsezko oinarria izan zen garai hartan eta gaur egun oraindik ere Maisuaren parpailazko ametsak ehundu dituen ehungintza -Calaisko ehundegi handiek ordezkatua kasu honetan-, ezin hobeto egiten jakin duelako eta berritzeko ahalmena izan duelako. La Fundación Cristóbal Balenciaga tiene como misión la difusión de la figura del excepcional creador de Cetaria, poniendo en valor su aportación en el contexto del arte en general y de la moda en particular y sacando a la luz, a través de la investigación, la producción de exposiciones y la edición de catálogos, nuevas perspectivas en torno a su trayectoria, obra y legado.La exposición "Balenciaga, a través del encaje", realizada en coproducción con Cité Internationale de la Dentelle et la Mode de Calais, supone una oportunidad excelente de dar cumplimiento a este fin, de colaborar con otras instituciones patrimoniales europeas y de contar con prestigiosos expertos en historia de la moda para destacar uno de los aspectos más característicos de Balenciaga como es su maestría en la selección, aplicación e incluso creación de nuevos materiales, apoyado por el saber hacer y capacidad de innovación de una industria textil que -representada en este caso por los grandes telares de Calais -tejió entonces y sigue tejiendo ahora los sueños de encaje del Maestro.

Materiala: LANEKI_corpusak_elkartuta.csv.tmx

Balenciagak ehungintzari buruz zuen jakinduria sakona azpimarratzeko aukera ezin hobea ikusi du Balenciaga Fundazioak erakusketa honetan, izan ere, bertan erabateko zehaztasunez azaltzen da jostunak parpailarekin izandako harreman luze eta emankorra. Jostunak maisutasun handiz gauzatu zituen bere sorkuntza lanetan bolumen eta silueta berritzaileak, material tradizionalen ikerketatik abiatuta -haren bilduma pribatua osatzen dutenak, esaterako- aukera berriak bilatu zituen industriarekin lankidetzan. Parpaila izan da Europako gizon eta emakumeen jantzien osagarri nagusia historian zehar, eta horregatik betikotu zuten urrezko mendeko artista handiek beren lanetan eta sendo finkatu da herri tradizioetan. Parpaila izan da, halaber, Balenciagaren ezaugarri horren, haren magiaren, erakusgarri nagusia. Cristóbal Balenciaga Museoa ve en esta exposición, que muestra la larga y fructífera relación de Balenciaga con el encaje, una magnífica oportunidad de destacar la profunda sabiduría textil del modisto, quien, partiendo de la investigación de materiales tradicionales- como los que formaban parte de su colección privada- y colaborando con la industria en la búsqueda de nuevas posibilidades, fue capaz de materializar magistralmente los volúmenes y siluetas innovadoras que caracterizaron sus creaciones. El encaje fue el gran complemento a la indumentaria masculina y femenina histórica europea, inmortalizado en las obras de los grandes artistas del siglo de oro y en las tradiciones populares más arraigadas, y constituye un gran ejemplo de esta cualidad de Balenciaga, de su magia. Con Balenciaga, el encaje puede ser ornamental o estructural, puede utilizarse desde la mañana bastada noche. Puede caer con su propio peso de bordado v pasamanería o puede "levitar" gracias a la inclusión de ingeniosas innovaciones. Puede resaltar el dibujo o manifestar con rotundidad el vacío de la transparencia. Puede teñirse del famoso negro del modisto, o desdoblarse en toda la paleta de colores. Puede colonizar el vestido o ser el fundamento de nuevos y originales complementos.

Materiala: LANEKI_corpusak_elkartuta.csv.tmx

Elektrizitatea eta elektronika (12)
El agua es símbolo de regeneración y vida en la mayor parte de culturas y civilizaciones de la historia, por no decir todas, y un ejemplo claro es el bautismo que mediante el agua se determina el ingreso en el cristianismo de una nueva alma. Ura birsorkuntzaren eta biziaren sinbolo da historiako kultura eta zibilizazio gehienetan, guztietan ez esateagatik, eta horren adibide argia bataioa da, non uraren bidez kristautasunerako sarbidea ematen baitzaio arima berriari.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Pero su uso a lo largo de la historia, ha ido cambiando, especialmente durante el oscurantismo que representó la edad media para occidente, aunque el Islam mantuvo su uso como fuente de salud y belleza, como en su tiempo hicieron griegos y romanos. Baina uraren erabilera aldatu egin da historian zehar, eta, bereziki, Erdi Aroak mendebaldera ekarri zuen obskurantismoaren garaian; dena den, Islamak osasun- eta edertasun-iturri gisa erabiltzen jarraitu zuen, bere garaian greziarrek eta erromatarrek egin zuten bezala.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Entre las técnicas con un efecto fisiológico probado que se han desarrollado a lo largo de la historia, y que han llegado hasta nuestros días, o que simplemente se han revivido, cabe destacar: Historian zehar garatu diren eta gaur egunera iritsi diren edo besterik gabe berreskuratu diren eta eragin fisiologiko egiaztatua duten tekniken artean, hauek nabarmenduko ditugu:

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Además de un poco de historia sobre el particular, para centrar el tema, se abordan temas estrechamente relacionados con los sistemas de Visualización: Gaiari buruzko historia apur bat azaltzeaz gain, gaia zentratzeko bistaratze-sistemekin oso lotuta dauden gaiak jorratuko ditugu:

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

La salida solo depende de la combinación presente en las entradas y no de la “historia” del circuito. Irteera sarrerako konbinazioaren araberakoa da soilik, ez zirkuituaren “historiaren” araberakoa.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Son múltiples las técnicas mecánicas que se han usado a lo largo de la historia, a destacar el masaje, que han ido evolucionando hasta llegar a equipos como los de presoterapia. Historian zehar askotariko teknika mekanikoak erabili izan dira, eta, horien artean, masajea nabarmendu daiteke; masajea garatuz joan da, eta, besteak beste, presoterapiako ekipoak sortu dira.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

A lo largo de la historia, los modelos estéticos han ido cambiando y no de una forma lineal, sino cíclicamente; son un claro ejemplo las Venus neolíticas (Fig. 1) y las mujeres de curvas generosas representadas por Rubens en contraposición a los actuales modelos estéticos. Historian zehar eredu estetikoak aldatuz joan dira, eta ez modu linealean, ziklikoan baizik; horren adibide argia ditugu neolitoko venusak (1. irudia) eta Rubensen irudietako emakumezkoen biribilguneak, gaur egungo eredu estetikoei kontrajarriak.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Mediante InTouch es posible visualizar gráficos de tendencia (la evolución de los valores de una o más variables) en tiempo real,y gráficos de tipo histórico (variables almacenadas con anterioridad) InTouch programaren bitartez, joera-grafikoak bistara daitezke (aldagai baten edo zenbaiten balioen bilakaera), denbora errealean, baita historia motako grafikoak ere (aurrez gordetako aldagaiak).

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

En tiempo real podremos visualizar hasta cuatro plumas y para gráficas de tipo histórico podremos visualizar hasta ocho. Denbora errealean, gehienez ere, lau luma bistara ditzakegu; eta, historia motako grafikoetan, gehienez ere, zortzi.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Presenta la pantalla como un histórico de alarmas. alarmen historia aurkezten du pantailan.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Eraikuntza eta obra zibilak (1)
Breve historia de la albañilería Igeltserotzari buruzko historia laburra

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Fabrikazio mekanikoa (13)
Algo de Historia... Historia pixka bat...

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Históricos de averías. Matxuren historia.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Cuando se interrumpe el programa, se inicializa la historia. Programa eteten denean hasieratu egiten da historia.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Esta marca no pone las condiciones iniciales en el canal y mantiene la historia. Marka horrek ez ditu hasierako baldintzak onartzen kanalean eta historiari eusten dio.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Funciones "M" del cabezal 1 a 4 a visualizar en la historia. Historian bistaratu beharreko 1etik 4ra bitarteko buruaren "M" funtzioak.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Entrega de datos para Históricos de máquinas. Makinen historia osatzeko datuak ematea.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Funciones "G" a visualizar en la historia. Historian bistaratu beharreko “G” funtzioak.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Funciones "M" del cabezal master a visualizar en la historia. Historian bistaratu beharreko buru maisuaren "M" funtzioa.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Si el PLC activa la marca, el canal aborta la ejecución del programa pero sin afectar al cabezal, inicializa la historia del programa y reinicia la ejecución en el punto indicado por la sentencia #ABORT activa en el programa pieza. PLCak marka aktibatzen badu, kanalak bertan behera utziko du programaren exekuzioa baina buruari eragin gabe, programaren historia hasieratuko du eta exekuzioa berrabiaraziko du pieza-programan aktibo dagoen #ABORT sententziak adierazitako puntuan.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

La historia del forjado se remonta a la Antigüedad. Forjaketaren historia Antzinarokoa da.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Gizarte eta kultura zerbitzuak (66)
20 años de historia y una mirada hacia el futuro. "20 años de historia y una mirada hacia el futuro".

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Razona el cambio de actitud con respecto a la actividad lúdica durante la etapa infantil que ha tenido lugar a lo largo de la historia. Esan haurtzaroko jarduera ludikoarekiko jarrera zergatik aldatu den historian zehar.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Diferentes autores piensan que el juego y la educación han estado desde siempre íntimamente ligados y que han existido a lo largo de la historia de la humanidad. Autore batzuek pentsatzen dute jolasa eta heziketa oso lotuta egon direla betidanik, eta gizateriaren historia osoan egon direla.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Con una mirada retrospectiva la filosofía, la psicología y la pedagogía coinciden en que a lo largo de la historia, el tiempo y el espacio dedicado al juego ha evolucionado de forma muy significativa, así, se afirma que hasta bien entrado el siglo XX la infancia no fue considerada como una etapa de la vida con identidad propia y por tanto no era propio del niño dedicar parte de su tiempo a actividades lúdicas y a otros aprendizajes escolares. Atzera begira, filosofia, psikologia eta pedagogia bat datoz, historian zehar, jolasari emandako denborak eta espazioak oso modu esanguratsuan eboluzionatu dutela diotenean. Hori horrela, XX. mendea aurreratu samar egon arte, haurtzaroa ez zen berezko identitatea duen bizitzako etapatzat hartu, eta, beraz, haurrari ez zegokion bere denboraren zati bat jarduera ludikoei eta eskolako bestelako ikaskuntzei eskaintzea.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Así, re-sulta curioso comprobar cómo éstos se han ido repi-tiendo a lo largo de la historia, de generación en gene-ración, variando, eso sí, la forma y los materiales con los que estaban construidos. Horrela, bitxia da historian zehar nola errepikatu diren ikustea, belaunaldiz belaunaldi, forma eta materialak aldatu badira ere.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Pero no sólo ha tenido lugar en la evolución del juguete un cambio de forma y de elaboración, sino que, otra de las características o función psicológica que ha cambiado y mucho a lo largo de toda la historia en los paí-ses desarrollados, es la relación afectiva de pertenencia que el niño puede llegar a establecer con estos objetos de juego. Baina jostailuaren eboluzioan ez da egiteko era eta emandako forma bakarrik aldatu; historia guztian, herrialde garatuetan asko aldatu da beste ezaugarri edo funtzio psikologiko bat ere, haurrak jostailu horiekin ezar dezakeen pertenentzia-harreman afektiboa, hain zuzen.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Como si fuera un médico, cita una larga lista de los efectos benéficos que tiene escuchar una historia fantástica: Medikua balitz bezala, istorio fantastiko bat entzuteak dituen efektu onen zerrenda luzea aipatu du:

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Las máscaras son muy útiles para explicar historias o representarlas. Maskarak oso egokiak dira istorioak azaltzeko edo antzezteko.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

En la educación infantil, las máscaras son útiles para explicar historias o representarlas, y son muy apropiadas las de animales. Haur-hezkuntzan istorioak azaltzeko edo antzezteko balio dute maskarek, eta abereenak bereziki egokiak dira.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Se puede ofrecer la historia de la ópera completa o por fragmentos, dependiendo de la edad. Operaren historia osorik landu dezakegu, edo zatika, adinaren arabera.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Informatika eta komunikazioa (4)
Vuelve a cargar la URL del documento anterior dentro del historial. Aurreko dokumentuaren URLa historian kargatzen du berriro.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Se trata de un array que representa las URLS visitadas por la ventana (están almacenadas en su historial). Leihoak bisitatutako URLak adierazten dituen array bat da (historian gordeta daude).

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

La página se carga, y ahí termina la historia. Orria kargatu egiten da, eta hori da guztia.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Vuelve a cargar la URL del documento siguiente dentro del historial. Hurrengo dokumentuaren URLa historian kargatzen du berriro.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Irudi pertsonala (30)
Homero describió cómo usaba Afro-dita aceite de rosas para untar el cuerpo de Héctor; los sultanes persas guar-daban pétalos entre sus colchones, y un sinfín de datos se pueden encontrar en los libros de Historia acerca de la afición de las personas al aroma de la rosa. Arrosaren lurrinaren zaletasunari buruzko datu asko dago historiako liburuetan: Homerok deskribatu zuen nola erabiltzen zuen Afroditak arrosa-olioa Hektorren gorputza igurzteko, eta, sultan persiarrek, bestalde, petaloak gordetzen zituzten beren koltxoien artean.

Materiala: Elektroestetika

? El sigloxviiidio un avance decisivo a la historia de la perfumería: ? XVIII. mendean lurringintzaren historiarako aurrerapen erabakigarria gertatu zen:

Materiala: Elektroestetika

El perfume acompaña al hombre desde los inicios de su historia; ya en la Prehistoria se quemaban algunas maderas y resinas para mejorar el sabor de los alimentos. Historiaren hastapenetatik erabili izan du lurrina gizakiak; Historiaurrean zenbait zur eta erretxin erretzen ziren elikagaien zaporea hobetzeko.

Materiala: Elektroestetika

Sin olvidar la magia de los aromas, que seguirá impregnando la Historia. Eta, gainera, ezin ahantz dezakegu aromen magia, historian eragina izaten jarraituko baitu.

Materiala: Elektroestetika

La magia de los aromas ha impregnado la Historia. Historian eragina izan du aromen magiak.

Materiala: Elektroestetika

la historia de cualquier pueblo tiene su insepa-rable vademécum botánico; herri orok du bere vademecum botaniko bereizgarria;

Materiala: Elektroestetika

la historia de muchas personas tiene un cajón repleto de apreciadas plantas, "trucos" a menudo cargados de una descono-cida sabiduría que nos han llegado por voz de nuestros mayores, o entre las páginas siempre decoradas con dibujos que huelen a verde. hainbat pertsonaren historiek landare preziatuz jositako kaxoi bat daukate, gure nagusien ahoetatik edo berde-usaina duten marrazkiez apaindutako orrien artean heldu zaizkigun jakituria ezezagunez betetako “trukuak” dira horiek.

Materiala: Elektroestetika

Posteriormente, y en conjunto con tantas otras áreas de la vida, la Edad Media supuso una de las épocas más críticas en la historia de la Talasoterapia, en la que el interés por estas técnicas decreció considerablemente. Ondoren, bizitzaren beste hainbat esparrurekin bezala, Erdi Aroak talasoterapiaren aro kritikoenetako bat ekarri zuen, eta txikitu egin zen teknika horien inguruko interesa.

Materiala: Elektroestetika

UNO DE LOS PUNTOS ÁLGIDOS DE LA HISTORIA DEL TERMALISMO, junto con Grecia, la Roma Imperial o los árabes, se encuentra en el siglo XIX, que supuso el florecimiento del uso terapéutico de las aguas minerales. XIX. mendea izan zen TERMALISMOAREN HISTORIAKO UNE GORENETARIKO BAT, Greziarekin, Erroma Inperialarekin edo arabiarrekin batera; izan ere, ur medizinalen erabilera terapeutikoaren loraldia ekarri zuen.

Materiala: Elektroestetika

Como en todos los campos del conocimiento humano, echar una mirada retrospectiva sobre el itinerario del termalismo a lo largo de la historia nos ayu-da a comprender mejor la importancia del esfuerzo realizado por algunas per-sonas por mejorar la calidad de vida de todos los hombres. Giza ezagutzaren esparru guztietan bezala, termalismoak historian izan duen ibilbidea aztertuta ikus daiteke oso garrantzitsua dela hainbatek pertsona guztien bizitza-kalitatea hobetzeko egin izan duten ahalegina.

Materiala: Elektroestetika

Irudia eta soinua (39)
Historia de los Medios Audiovisuales. Ikus-entzunezko bitartekoen historia.

Materiala: Irudia

BREVE HISTORIA DEL MONITOR MONITOREAREN HISTORIA LABURRA

Materiala: Irudia

Breve historia de la investigación acústica Ikerketa akustikoaren historia laburra

Materiala: Irudia

La historia comienza Historiaren hasiera

Materiala: Irudia

Se determina el modo de relatar la historia y se redondea la trama. Istorioa kontatzeko modua finkatu eta bilbea biribiltzen da.

Materiala: Irudia

Es el momento de dar vida a los personajes y a la historia. pertsonaiei eta istorioari bizia emateko unea da.

Materiala: Irudia

Técnicas de montaje: Distintas historias con los mismos planos. Muntaketa-teknikak: istorio desberdinak plano berekin.

Materiala: Irudia

El"tiempo diegético":o tiempo total de la historia narrada. "Denbora diegetikoa": kontaturiko istorioaren guztizko denbora da.

Materiala: Irudia

Aunque cada película cuenta su propia historia, en el origen de todo está la IDEA. Nahiz eta film bakoitzak bere istorioa izan, IDEIA dago guztiaren jatorrian.

Materiala: Irudia

Pronto rodó pequeñas historias de carácter fantástico y poco a poco, descubrió e inventó numerosos trucos cinematográficos. Laster asko filmatu zituen istorio fantastiko txikiak, eta pixkanaka, truku zinematografiko ugari deskubritu eta asmatu zituen.

Materiala: Irudia

Ostalaritza eta turismoa (101)
En la capital, Dallas, ocurrió el asesinato del presidente Kennedy, uno de los grandes acontecimientos de su historia. Dallasen, hiriburuan, hil zuten Kennedy presidentea, hango historiako gertakaririk garrantzitsuenetakoa.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

De los cinco distritos urbanos :Bronx, Queens, Staten Island , Brooklyn y Manhattan , es este último el que presenta la principal concentración de recursos turísticos , esta isla alargada tiene la mayor presión demográfica y urbanística del planeta, pese a ello Central Park representa el corazón verde de la “city” ,museos como el de Historia Natural, el Metropolitan y el Guggenheim ; y hoteles de gran renombre como el Plaza se levantan en sus proximidades. Bost hiri-barruti ditu: Bronx, Queens, Staten Island, Brooklyn eta Manhattan. Manhattanen biltzen dira baliabide turistiko gehienak; uharte luzanga hori munduan presio demografiko eta urbanistiko handiena duen gunea da; hala ere, Central Park hiriaren birika berdea da; Natura Historiako Museoa, Metropolitan eta Guggenheim museoak; eta izen handiko hotelak daude inguruan, hala nola Plaza.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Esta oferta , se complementa con grandes atracciones como el Museo de Historia Natural, Sheed Aquarium y Oceanarium y el Adler Planetarium . Eskaintza hori beste erakargarri batzuekin osatzen da: Natura Historiako Museoa, Sheed Aquariuma eta Oceanariuma eta Adler Planetariuma.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

El cementerio conmemorativo de Piskariovo con más de medio millón de tumbas consecuencia del bloqueo nazi de 900 días a la ciudad tiene también un interesante museo histórico sobre este episodio .. Piskariovo oroitzapenezko hilerrian milioi-erditik gora hilobi daude, naziek herria 900 egunez blokeatu izanaren ondorioz. Hirian bada historiako pasarte horri buruzko museo interesgarri bat ere.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Fundada en el siglo XVIII en los pantanos de la desembocadura del río Neva por orden del Zar Pedro I, ha recibido varios nombres a lo largo de la historia como Petrogrado y Leningrado, recuperando el original de San Petersburgo en 1991. Reúne un soberbio conjunto monumental , declarado Patrimonio de la Humanidad , donde se combinan el barroco y el neoclásico, encabezado por el Museo del Hermitage , con más de tres millones de piezas que ocupan el Palacio de Invierno y los pabellones del Pequeño y Nuevo Hermitage.El PalacioMuseo de Pedro I en el Jardín de Verano custodia gran cantidad de objetos personales del zar. XVIII. mendean sortu zen Nevaren ibaiadarreko zingiretan Petri I.a tsarraren aginduz. Historian hainbat izen izan ditu, hala nola Petrograd eta Leningrad, eta jatorrizko San Petersburgo izena 1991n berreskuratu zuen. Gizateriaren Ondare izendatutako monumentu multzo bikaina du, barrokoa eta neoklasikoa konbinatzen dituena. Hermitage museoak hiru milioi piezatik gora ditu Neguko Jauregian eta Hermitage Txiki eta Berriko pabilioietan. Petri I.aren Jauregi Museoan, Udako Lorategian, tsarraren objektu pertsonal asko gordetzen dira.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

La Plaza Roja con el Mausoleo de Lenin, la Catedral ortodoxa de San Basilio y los pabellones del Museo de Historia son junto a las edificaciones vecinas del Kremlin ,Patrimonio de la Humanidad; este último complejo monumental guarda ejemplos únicos de la arquitectura rusa de los siglos XV y XVI como los templos de la Asunción, Anunciación y del Arcangel, además de los recintos palaciegos del Presidium, del Palacio de congresos y del edificio de gobierno que suman más de 700 salas. Gizateriaren Ondare dira Leninen Mausoleoa, San Basilio katedral ortodoxoa, Historia Museoaren pabilioiak eta ondoan dauden Kremlin-aren eraikinak. Azken monumentu multzo horren barruan, XV. eta XVI. mendeetako arkitektura errusiarraren adibideak gordetzen dira: Jasokundearen, Deikundearen eta Arkanjeluaren tenpluak. Horiez gain, aipatu beharrekoak dira Presidium-eko, kongresu-jauregiko eta gobernu-eraikineko jauregi-barrutiak; guztira 700 areto baino gehiago.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Son limitados los restos conservados de colonias de pueblos del Mediterráneo oriental y de los iberos , aunque la historia nos habla de los orígenes de Cadiz , y la arqueología nos descubre joyas iberas como la Dama de Baza (Museo arqueológico Madrid.) Ekialdeko Mediterraneoko herrien kolonien eta iberiarren aztarnak urriak dira; hala ere, historiak Cádizen jatorria azaldu digu, eta arkeologiak iberiarren altxorrak, hala nola Bazako Dama (Madrilgo Museo Arkeologikoa), erakusten dizkigu.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

La privilegiada ubicación de Andalucía , punto de encuentro entre Europa y África, entre el Mediterráneo y el Atlántico, ha supuesto a lo largo de la Historia que pueblos con diversos orígenes hayan ocupado un mismo solar dejando lo mejor de su cultura. Andaluzia kokagune pribilegiatuan dago, Europa eta Afrikaren artean, Mediterraneoaren eta Atlantikoaren artean; ondorioz, historian hainbat jatorritako herriek okupatu dute lurraldea eta beren kulturaren ondarerik onena utzi dute.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Son las zonas comunes del tren, donde a lo largo de sus veintiún años de historia se han iniciado muchas sólidas amistades inspiradas por tan sugestivo escenario. Treneko zona komunetan adiskidetasun sendo asko sortu dira trenaren hogeita bat urteetan, oso toki iradokitzailea baita.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Las fiestas unen el mundo taurino y las raíces cristianas con los hechos históricos mas sobresalientes de su historia como en: Jaiek zezenen mundua, erro kristauak eta historiako gertaera nagusiak uztartzen dituzte, adibidez:

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Kimika (3)
La historia de los fertilizantes químicos Ongarri kimikoen historia

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

La historia de las fibras artificiales comenzó a partir de los primeros intentos de producir seda artificial. Zuntz artifizialen historia zeta artifiziala egiteko lehen saiakuntzetan sortu zen.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Estas necesidades se han incrementado a lo largo de su historia, ya que, a medida que se satisfacían unas, aparecían otras nuevas. Premia horiek handituz joan ziren historian zehar, eta batzuk ase ahala beste batzuk agertu ziren.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Nekazaritza (1)
A lo largo de la historia, la agricultura ha contribuido a crear y conservar una gran variedad de paisajes y hábitats. Historian zehar, nekazaritza lagungarria izan da askotariko paisaiak eta habitatak sortzeko eta kontserbatzeko.

Materiala: Nekazaritza

Animazio turistikoa (3)
La animación turística cuenta con una historia mucho más amplia de la que podríamos suponer, ya que las personas siempre han querido ocupar su tiempo libre con actividades agradables y lúdicas que les sirvieran para divertirse o socializar. Animazio turistikoaren historia pentsa dezakeguna baino askoz zaharragoa da, pertsonek beti nahi izan baitute jarduera atsegin eta ludikoak egitea aisialdian, dibertitzeko edo sozializatzeko.

Materiala: Animazio turistikoa

Durante toda la Historia, grupos de artistas de distinto calado se movían por el mundo conocido ofreciendo representaciones, canciones, bailes, trucos y todo tipo de entretenimiento. Historia osoan zehar, mota guztietako artistak aritu ziren antzezpenak, abestiak, trukoak eta mota guztietako entretenimenduak eskaintzen munduan barrena.

Materiala: Animazio turistikoa

nLa historia de la animación turística como tal se sitúa a mediados de siglo pasado con las actividades propuestas por Gérard Blitz en lo que se convertiría en el Club Méditerranée. nAnimazio turistikoaren historia joan den mendearen erdialdean hasi zen Gérard Blitzek gerora Club Méditerranée izan zenerako proposatu zituen jarduerekin.

Materiala: Animazio turistikoa

Komunikatzeko trebetasunak (4)
•Contar «tu historia» cuando el otro necesita que lo escuches. •«Zure kontakizuna» egitea, besteak zuk entzun dezazun nahi duenean.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Los profesionales del cine son conscientes de que la imagen de una persona cuenta una historia en sí misma, tal como sucede en la vida real. Zinemako profesionalek badakite pertsona baten irudiak berak kontakizun bat transmititzen duela berez, bizitza errealean gertatzen den bezalaxe.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Este trabajo está siempre estudiado y coordinado por los profesionales que se encargan de que el personaje encaje en su papel y cuente la historia que le corresponde. Lan hori profesionalek aztertzen eta koordinatzen dute aldez aurretik, eta haiek arduratzen dira pertsonaiak rolera egokitzeaz eta dagokion istorioa kontatzeaz.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

a)Historial profesional. a)Historia profesionala.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Instalatze eta mantentze lanak (1)
Breve historia del frío Hotzaren historia laburtua

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Zehar-lerroa (7)
Individualmente, pensad un final de dos o tres líneas –como máximo– para esta historia: Bakarka, pentsatu bizpahiru lerroko amaiera bat istorio honentzat:

Materiala: Sistemen integrazioa

“Soledad Gallego-Díaz o cómo hacer historia rompiendo techos de cristal en el periodismo: «Soledad Gallego-Díaz, edo nola izan oihartzuna kazetaritzan kristalezko sabaiak apurtuz:

Materiala: Sistemen integrazioa

Hay unas características relacionadas con el trabajo de dirección que a lo largo de la historia se han atribuido a las mujeres porque han sido aprendidas a lo largo de su proceso de socialización: Badira zuzendaritza-lanarekin lotutako zenbait ezaugarri emakumeekin lotu izan direnak historian zehar, beren sozializazio-prozesuan ikasi dituztelako:

Materiala: Sistemen integrazioa

No obstante, a lo largo de la historia, muchas de estas indicaciones se han convertido en normas obligatorias. Hala eta guztiz ere, historian zehar, aholku horietako asko nahitaezko arau bihurtu dira.

Materiala: Sistemen integrazioa

Hitos en la historia del marketing a partir de su nacimiento Marketinaren historian izandako mugarriak

Materiala: Sistemen integrazioa

Variables internas:están relacionadas con la forma de ser del cliente, sus creencias, sus vivencias (su historia personal), los intereses o el nivel económico. Barne-aldagaiak:bezeroaren izaerarekin, usteekin, bizipenekin (historia pertsonala), interesekin edo maila ekonomikoarekin lotuta daude.

Materiala: Sistemen integrazioa

Cuenta la misma historia de tres formas diferentes y haz que tus compañeros anoten todo lo que han percibido de tu comunicación paralingüística y corporal. Kontatu istorio bera hiru modutara, eta eskatu ikaskideei idatziz adieraz dezatela zer sumatu duten zure komunikazio paralinguistikoan eta gorputz-komunikazioan.

Materiala: Sistemen integrazioa