ziklo Bilatu ziklo testuinguru gehiagotan

1
ziklo > ciclo (26 testuinguru)
eu testuak es testuak
Liburu honetan,Osasun Larrialdiakheziketa-ziklokoIbilgailuaren mekanikako mantentze-lan prebentiboakmoduluaren edukiak garatuko ditugu, osasun-teknikariek anbulantziari buruzko ezagutza teknikoa izan dezaten, funtsezkoa izango baita haien lanean Este libro desarrolla los contenidos del móduloMantenimiento Mecánico Preventivo del Vehículo, incluido en el ciclo formativo deEmergencias Sanitarias, y tiene por misión dotar al personal técnico sanitario de unos conocimientos técnicos básicos sobre la ambulancia que tendrá un papel esencial en su trabajo

Materiala: Ostalaritza

Ziklo teorikoaren gaineko aldaketak Modificaciones sobre el ciclo teórico&tabulatzailea;&tabulatzailea;65

Materiala: Ostalaritza

Ikasiko dugun Otto motorraren funtzionamendu-zikloan, pistoiak lau desplazamendu (lau karrera) egiten ditu; beraz, lau aldiko zikloa esaten zaio. El ciclo de funcionamiento del motor Otto que vamos a estudiar se compone de cuatro desplazamientos del pistón (cuatro carreras por lo que se llama ciclo de cuatro tiempos.

Materiala: Ostalaritza

Diesel-motorraren funtzionamenduaren ziklo teorikoa Ciclo teórico de funcionamiento del motor diésel

Materiala: Ostalaritza

Horrela, bada, diesel-zikloaren lehenengo aldian airea sartuko dugu, eta erregaia hirugarrenean. Así, en el primer tiempo del ciclo diésel introducimos el aire mientras que el combustible lo introduciremos en el tercer tiempo.

Materiala: Ostalaritza

Aldi horri dagokionez, Otto zikloaren ez bezala, airea bakarrik konprimatzen dugu, erregairik gabe, eta presio gehiago egiten dugu, errekuntza-ganberan aireak gasolioaren errekuntzako tenperatura baino tenperatura handiagoa lor dezan. En este tiempo la diferencia con respecto al ciclo Otto es que comprimimos aire solo, sin combustible y en que lo hacemos a una presión superior para conseguir una temperatura del aire en la cámara de combustión superior a la de combustión del gasoil

Materiala: Ostalaritza

Otto motorraren zikloan bezalaxe, aldi honetan soilik desplazatzen da pistoia zilindroaren barrualdetik. Igual que sucede en el ciclo del motor Otto, este es el único tiempo en el que el pistón es desplazado desde el interior del cilindro

Materiala: Ostalaritza

Motorraren funtzionamenduaren zikloei dagokienez, erregaia sartzen den zikloaren denbora ez da berdina izaten Otto motorretan eta diesel-motorretan bi motorrek modu desberdinean erretzen dutelako erregaia El tiempo del ciclo de funcionamiento del motor en el que se incorpora el combustible es distinto en los motores diésel que en los motores Otto, debido a la distinta forma en que ambos motores queman el combustible

Materiala: Ostalaritza

Zerrenda itzazu Otto eta diesel-motorren funtzionamenduko zikloen artean dauden desberdintasun garrantzitsuenak, eta adierazi zein alditakoa den bakoitza. Relaciona las principales diferencias que hay entre los ciclos de funcionamiento de los motores Otto y diésel, indicando a qué tiempo corresponde cada una de ellas.

Materiala: Ostalaritza

Motor horietan, zilindro bakoitzak bere zikloa egiten du eta guztien artean mugimendua birabarki bakarrera transmititzen dute. En estos motores cada uno de los cilindros realiza su propio ciclo y todos ellos transmiten el movimiento a un mismo cigüeñal.

Materiala: Ostalaritza