unitate didaktiko Bilatu unitate didaktiko testuinguru gehiagotan

1
unitate didaktiko > unidad didáctica (26 testuinguru)
eu testuak es testuak
5. unitate didaktikoa. Unidad didáctica 5.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

160 5. unitate didaktikoa. 160 Unidad didáctica 5.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

170 5. unitate didaktikoa. 170 Unidad didáctica 5.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Baina jardunbide profesional egoki horiek garatu ahal izateko, proiektu eta jarduera bakoitzerako berariazko prozeduren kudeaketa egokia zehaztu eta ezarri beharko dugu, eta dagokion etengabeko ebaluazioa egin beharko dugu, unitate didaktiko honetako hurrengo ataletan azalduko dugun bezala. Pero para llegar a desarrollar estas buenas prácticas profesionales, tendremos que definir e implementar una adecuada gestión de los procedimientos específicos para cada proyecto y para cada actividad, y la correspondiente evaluación continua, tal y como se explicará en los próximos apartados de esta unidad didáctica.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Jarduera mota bakoitzak bere berezitasunak dituenez, diseinatzerakoan berezitasun horiek kontuan hartu behar dira, eta, beraz, unitate didaktiko honetan horietako bakoitza planifikatzeko fitxa edo txostenaren eredu bat eskaintzen da. En el diseño de cada tipo de actividad cabe apuntar algunas particularidades, por lo que en esta unidad didáctica se ofrece una ficha guía o informe para la planificación de cada una de ellas.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Adibidez, formatu handiagoko letraz idatzita edo braillez inprimatuta itsuentzat, edo irakurketa errazeko materialen jarraibideen arabera moldatutako testuak (azken horiek hurrengo unitate didaktikoan aztertuko ditugu). Por ejemplo, con letra de mayor formato o con impresión braille para personas ciegas, o textos adaptados según las pautas de los materiales de Lectura Fácil –que se comentarán en la siguiente unidad didáctica–.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Ildo horretatik, profesional horiek ondarearen interpretazio deiturikoaren jardueretan zer garrantzi duten azpimarratu behar da; jarduera horiek hurrengo unitate didaktikoan izango ditugu aztergai. A este respecto hay que destacar la importancia de estos profesionales en las acciones de la denominada interpretación del patrimonio, a las que se hará referencia en la siguiente unidad didáctica.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Horrelakoetan, foruma adierazpeneko eta komunikazioko espazio zabal bat da; unitate didaktiko honen hurrengo atalean aztertuko dugu. Aparece entonces el fórum como espacio de comunicación y expresión en un sentido amplio, que se trata en el siguiente apartado de esta unidad didáctica.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Forumean parte hartzen duten pertsonek beren burua aurkezten dute —baldin eta talde egonkor bateko kide ez badira, edo pertsona berriren bat etortzen bada—, eta hausnarketarako bide izango den gaiaren aurkezpena egiten da. Horrez gain, gai horren euskarri dokumentala izango den materiala ere azaltzen da —liburua, filma, etab—, dagokion fitxa teknikoaren bidez (hurrengo unitate didaktikoan fitxa mota horren ezaugarriak eta erabilerak aztertuko ditugu). Azkenik, egingo den jarduera zertan datzan azaltzen da. Las personas participantes en el fórum se presentan a sí mismas –si no forman un grupo de encuentro estable o si se incorpora una nueva persona–, y se introduce el tema o asunto que sirve de eje de la reflexión y encuentro, además del material de apoyo documental del mismo –libro, película, etc.– mediante su correspondiente ficha técnica –en la siguiente unidad didáctica se tratarán las características y utilidades de este tipo de ficha– y la actividad que se va a realizar.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

78 3. unitate didaktikoa. 78&tabulatzailea;Unidad didáctica 3.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua