turismo-esperientzia Bilatu turismo-esperientzia testuinguru gehiagotan

1
turismo-esperientzia > experiencia turística (8 testuinguru)
eu testuak es testuak
Turismo-esperientziak irauten duen denbora-tartean ,bezeroak zerbitzuak jasotzen ditu. La experiencia turí­stica está llena de servicios que el cliente va recibiendo a lo largo del tiempo que ésta dura.

Materiala: Tokiko eta eskualdeko turismo produktuen diseinua eta merkaturatzea

Turismo-destino batek, edozein dela ere, kalitatezko turismo-esperientziak eskaini behar ditu, epe luzean irauteko asmoarekin, askotan esan dugun bezala. El destino turí­stico sea éste cual fuere, debe facilitar como hemos venido diciendo, una experiencia turí­stica de calidad, con el principal fin de conseguir mantenerse a largo plazo.

Materiala: Tokiko eta eskualdeko turismo produktuen diseinua eta merkaturatzea

Iruditzen zaigu kalitatearen gaia ezin dela erabat landu, ez badugu Espainiako Turismo Kalitatearen Plan Integrala aztertzen. Planaren helburua da etorkizun hurbilean eta epe ertainean turismo espainiarraren erronkei aurre egitea, 2000-2006 bitartean. Planaren laburpena egingo dugu, eta irakurleak, ondoren, gogoeta egin ahal izango du plan eta programa horiek eragin positiboa izan dezaketen bezeroei emandako zerbitzuetan eta turismo-esperientzietan. Nos parece que este tema de la calidad no estaría completo si no diéramos información sobre el Plan Integral de Calidad del Turismo Español, que pretende abarcar las principales áreas de actuación para dar respuesta a los retos del turismo español en el futuro inmediato y a medio plazo, cubriendo el perí­odo 2000-2006. De modo que vamos a realizar un resumen del mismo y luego que el lector refle

Materiala: Tokiko eta eskualdeko turismo produktuen diseinua eta merkaturatzea

Denek turismo-esperientzia ahalik eta onena lortzen erraztu eta lagundu behar dute. Todo debe de ser "facilitador" y debe ayudar a alcanzar la máxima satisfacción en la experiencia turí­stica.

Materiala: Tokiko eta eskualdeko turismo produktuen diseinua eta merkaturatzea

Turismo-esperientzia baten kalitatea bezeroaren asetze-mailan datza, eta hori lortzen da kalitatearen, kopuruaren eta prezioaren arteko oreka egokia denean eta arazorik ez dagoenean, edo, baleude ere, azkar konpontzen direnean. La calidad en lo que se refiere a la experiencia turí­stica depende de la satisfacción de los clientes y esta satisfacción la consiguen cuando calidad, cantidad y precio mantiene un equilibrio adecuado y cuando no existen problemas y si surgen, se solucionan con rapidez.

Materiala: Tokiko eta eskualdeko turismo produktuen diseinua eta merkaturatzea

Bezeroak turismo-esperientzia errepikatzeko ahalmena. Capacidad de repetir la experiencia turí­stica del cliente.

Materiala: Tokiko eta eskualdeko turismo produktuen diseinua eta merkaturatzea

Turismo-esperientziekin lortzen den gogobetetze-maila. Grado de satisfacción que alcanzan en sus experiencias turí­sticas.

Materiala: Tokiko eta eskualdeko turismo produktuen diseinua eta merkaturatzea

Batetik, sektorean pixkanaka aplikatu diren teknologia-aurrerapenak, eta, bestetik, turisten eskaerek behartu dituzte turismo planifikatzaile, promotore eta enpresariak premiak eta gustuak ikertzera, hazten ari den eskariaren beharrak betetzeko eta turismo-esperientzia ahalik eta gozagarriena izateko. De una parte, los avances tecnológicos que poco a poco se han ido aplicando a este sector; y de otra, las exigencias de los turistas que han obligado a planificadores, promotores y empresarios turí­sticos a investigar sobre las necesidades y gustos que había que cubrir en una demanda cada vez más exigente, para que la experiencia turí­stica fuera cada vez más satisfactoria.

Materiala: Tokiko eta eskualdeko turismo produktuen diseinua eta merkaturatzea