sintesi aditibo Bilatu sintesi aditibo testuinguru gehiagotan

1
sintesi aditibo > síntesis aditiva (14 testuinguru)
eu testuak es testuak
Nahasketa substraktiboko kolore osagarrien printzipioa sintesi aditiboko bera da. El principio de los colores complementarios en la mezcla sustractiva es igual al de la sí­ntesis aditiva.

Materiala: Pigmentuen mikroezarpena

- Sintesi aditiboan, kolore osagarriekin zuria lortzen da. - En la sí­ntesis aditiva los colores complementarios conducen al blanco.

Materiala: Pigmentuen mikroezarpena

Hala, sintesi aditiboan bi argi primario gehitzeagatik sortu diren koloreak nahasketa substraktiboko oinarrizko koloretzat ezartzen dira. Esto induce a establecer como colores base de mezcla sustractiva, los que en la sí­ntesis aditiva son, en cambio, colores compuestos por la adición de dos luces primarias.

Materiala: Pigmentuen mikroezarpena

Giza begiak sintesi aditibo bitartez ikusten du beti. Nahasitako bi erradiaziotatik, adibidez, horia eta urdina, begiak sentsazio bakarra jasoko du: berdea. El ojo humano ve siempre por sí­ntesis aditiva; de dos radiaciones mezcladas, por ejemplo: una amarilla y otra azul, el ojo recibirá siempre una sola sensación: la verde.

Materiala: Pigmentuen mikroezarpena

b) Sintesi aditiboan, argi gorria, argi berdea eta argi urdina. b) En la sí­ntesis aditiva la luz roja, la luz verde y la luz azul.

Materiala: Makillajea. Dekoraziozko estetika pertsonala

c) Sintesi aditiboan, argi berdea, argi laranja eta argi magenta. c) En la sí­ntesis aditiva la luz verde, la naranja y la magenta.

Materiala: Makillajea. Dekoraziozko estetika pertsonala

Hauek dira sintesi aditiboaren eta substraktiboaren arteko aldeak: Las diferencias existentes entre las denominadas sí­ntesis sustractiva y sí­ntesis aditiva son:

Materiala: Makillajea. Dekoraziozko estetika pertsonala

b) Sintesi aditiboaren kolore-eredua argi-kolorea da. b) La sí­ntesis aditiva tiene como modelo de color el color luz.

Materiala: Makillajea. Dekoraziozko estetika pertsonala

Asetasun handiena pigmentu puruen bidez lortzen da sintesi substraktiboan; argi-kolorean edo pigmentu puruen bidez lortzen da sintesi" target="_blank">pigmentu puruen bidez lortzen da sintesi aditiboan, berriz, ostadarrean hautematen dugu gehienezko asetasun hori. La mayor saturación se obtiene, en la sí­ntesis sustractiva, con los pigmentos puros, mientras que en el color luz o sí­ntesis aditiva, observamos esta saturación máxima en el arco iris.

Materiala: Makillajea. Dekoraziozko estetika pertsonala

Pigmentuak argi-uhinak xurgatzen eta islatzen dituzten materiak dira, eta kolore moduan interpretatzen ditugu. Baina pigmentuak ez dira argiak eta, horrenbestez, haiek nahasiz gero, ez dugu zuria lortzen, sintesi aditiboan lortzen den moduan. Los pigmentos son materias que absorben y reflejan las ondas luminosas interpretadas como color, pero puesto que no son realmente luz, la mezcla de ellos no produce el blanco como ocurre en la sí­ntesis aditiva.

Materiala: Makillajea. Dekoraziozko estetika pertsonala

sintesi aditibo > síntesis aditiva (3 testuinguru)
eu testuak es testuak
Sintesi aditiboa argia sorrarazten duten baliabideetan erabiltzen da. La sí­ntesis aditiva se usa en medios que generan luz.

Materiala: Irudia

Sintesi aditiboak edo Prismaren kolorea. Sí­ntesis aditivas o Color del prisma.

Materiala: Irudia

Sintesi aditiboaren emaitza edo uhin-luzera ezberdineko erradiazioen batura. Es el resultado de una sí­ntesis aditiva o suma de radiaciones de distinta longitud de onda.

Materiala: Irudia