saltoki handiak

1
saltoki handiak > grandes almacenes (4 testuinguru)
eu testuak es testuak
Perfumerietan, perfumeria-drogerietan eta saltoki handietako sail espezifikoetan Perfumerías, perfumería-droguerías y departamentos especí­ficos de grandes almacenes.

Materiala: Lurringintza eta kosmetika naturala

Saltoki handien abantaila da mota guztietako produktuak eskaintzen dituztela eraikin bakar batean, hiri handien erdialdean. La ventaja de los grandes almacenes es que ofrecen todo tipo de productos en un mismo edificio pero que se localiza en el centro de las grandes ciudades.

Materiala: Lurringintza eta kosmetika naturala

5.4 Perfumeriak, perfumeria-drogeriak eta saltoki handietako sail espezifikoak 5.1 Perfumerías, perfumería-droguerías y departamentos especí­ficos de grandes almacenes.

Materiala: Lurringintza eta kosmetika naturala

Bestalde, saltoki handiek sailkako salmenta-sistema dute, eta produktu kosmetikoen aukera zabala eta egokia izan ohi dute. Por otro lado los grandes almacenes poseen un sistema de ventas por departamentos y ofrecen un surtido amplio y seleccionado de productos cosméticos.

Materiala: Lurringintza eta kosmetika naturala

saltoki handiak > grandes superficies (4 testuinguru)
eu testuak es testuak
Saltoki handietan: hipermerkatu eta supermerkatuetan Grandes superficies: hipermercados y supermercados.

Materiala: Lurringintza eta kosmetika naturala

5.5 Saltoki handiak: hipermerkatu eta supermerkatuak 5.5 Grandes superficies: hipermercados y supermercados

Materiala: Lurringintza eta kosmetika naturala

Saltoki handiek badakite gaur egungo kontsumitzaileek produktu osasungarriak eta ingurumena errespetatzen dutenak eskuratu nahi dituztela; horregatik, ohikoa da produktu naturalen atal espezifiko bat izatea edo, behintzat, haietan oinarritutako tratamendu-lerroak izatea. Las grandes superficies son conscientes de la necesidad del consumidor actual de adquirir productos beneficiosos para la salud y respetuosos con el medio ambiente, por lo que es habitual que exista una sección especí­fica, o bien lí­neas de tratamiento, basadas en productos naturales.

Materiala: Lurringintza eta kosmetika naturala

Bestalde, gero eta saltoki handi gehiagok dituzte marka zuriko edo beste marka batzuetako nutrikosmetikoak, animalia- edo landare-jatorriko substantzia naturalak dituztenak eta osasunean eta azalaren eta ilearen itxuran eragin dezaketenak. Del mismo modo, cada vez son más las grandes superficies que incluyen en su oferta nutricosméticos de marca blanca o de otras marcas que contienen sustancias naturales de origen animal o vegetal que puedan incidir en la salud y en al aspecto de la piel y el cabello.

Materiala: Lurringintza eta kosmetika naturala