propultsio Bilatu propultsio testuinguru gehiagotan

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eu testuak es testuak
Zirkuitu elektriko osagarriakdira automobilaren propultsiorako beharrezkoak ez direnak, baina bai modu seguruan gidatzeko. Denominamoscircuitos eléctricos auxiliaresa los que no son necesarios para la propulsión del automóvil, pero sí lo son para una conducción segura

Materiala: Ostalaritza

Motor termikoaren errendimendua (% 45) motor elektrikoarena baino askoz ere txikiagoa da (% 80), baina motor termikoa duen automobil bat mugiarazteko beharrezkoak diren energia-transformazioan kopurua propultsio elektrikoa duen beste automobil batekin alderatzen badugu, ikusiko dugu galerak handiagoak direla motor elektrikoarekin, transformazio gehiago egin behar direlako. El rendimiento del motor térmico (45%) es muy inferior al de un motor eléctrico (80%), pero si comparamos el número de transformaciones de energía que son necesarias para propulsar un automóvil provisto de un motor térmico con las que necesita un automóvil con propulsión eléctrica, observamos que las pérdidas pueden ser mayores cuando se usa un motor eléctrico, ya que se necesitan más transformaciones.

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Ezkerrean motor termikoa, katearen eskuinaldean propultsioko motor elektrikoa, eta ezkerraldean sorgailua A la izquierda el motor térmico, a la derecha de la cadena el motor eléctrico de propulsión, a la izquierda de la misma el generador

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