ponpa-injektore Bilatu ponpa-injektore testuinguru gehiagotan
ponpa-injektore > inyector bomba (2 testuinguru)
ponpa-injektore > inyector-bomba (18 testuinguru)
eu testuak | es testuak |
Ponpa-injektore elektromagnetikoetan injektorearen aktibazio bakar batekin egiten dira aurreinjekzioa eta injekzio nagusia, ihes-enboloari esker; injektore hauetan (9.95 irudia), aldiz, aktibazio bakoitzari erregai-lainoztatze bakarra dagokio. Horrenbestez, zenbat aurreinjekzio, injekzio eta ondorengo injekzio, hainbeste aktibazio. | A diferencia de los inyectores bomba electromagnéticos en los que la preinyección e inyección principal se consiguen en una única activación del inyector gracias al émbolo de evasión, en estos inyectores (figura 9.95) a cada activación del mismo le corresponde una única pulverización de combustible, de forma que existen tantas activaciones como preinyecciones, inyecciones y postinyecciones. |
Materiala: Motorraren sistema osagarriak |
|
Ez dator zehazki bat denbora hori BIP seinalearen (irekiera erreala) eta injektorearen itxiera errealaren arteko injekzio-denbora errealarekin. Dena dela, beste sistema batzuetan (ponpa-injektoreko diesel kudeaketak, adibidez), BIP seinalea detektatu egiten du unitatearen parte batek, eta hori jotzen da injekzioaren hasiera errealtzat. | En realidad no se corresponde exactamente con el tiempo real de inyección que transcurre entre la señal BIP (apertura real) y el cierre real del inyector (no obstante existen sistemas como las gestiones diesel con inyector bomba donde la señal BIP es detectada por parte de la unidad y se considera el inicio real de inyección) |
Materiala: Motorraren sistema osagarriak |
eu testuak | es testuak |
Zerk aktibatzen du ponpa-injektorea goi-presioa sortzeko? | ¿Quién acciona el inyector-bomba para generar la alta presión? |
Materiala: Motorraren sistema osagarriak |
|
Ponpa-injektoreari eragiteko espekan 2.000 bar-eko presioa sortzeko egin beharreko indarra 10 aldiz handiagoa da 5.000 rpm-an sarrera- edo ihes-balbula bati egin beharrekoa baino. | La fuerza en la leva de accionamiento del inyector-bomba necesaria para producir 2.000 bares de presión de inyección es 10 veces mayor que la realizada sobre una válvula de admisión o escape a 5.000 rpm. |
Materiala: Motorraren sistema osagarriak |
|
Hori dela eta, burbuilarik sortu gabe iristen da erregaia ponpa-injektorera. | Así, el combustible llega al interior del inyector-bomba sin generar burbujas. |
Materiala: Motorraren sistema osagarriak |
|
Ponpa-injektore elektromagnetikoaren osagai-banaketa hau egin dugu: | El sistema de inyector-bomba electromagnético lo estructuramos, para su estudio, en las siguientes partes: |
Materiala: Motorraren sistema osagarriak |
|
Ezabatu egiten dira ponpa-injektorearen funtzionamenduak sortzen dituen aire-burbuilak (aire-dosifikagailu batzuek jasotzen dituzte). | Eliminación de las burbujas de aire que se pueden generar durante el funcionamiento del inyector-bomba (estas son recogidas por unos estranguladores). |
Materiala: Motorraren sistema osagarriak |
|
Elektrobalbularen kokapena ponpa-injektore elektromagnetikoaren barruan, eta haren barrualdearen xehetasun bat. | Ubicación de la electroválvula en el inyector-bomba electromagnético y detalle interno de la misma. |
Materiala: Motorraren sistema osagarriak |
|
Ponpa-injektore elektromagnetiko baten aktibazio-seinalea azalduko dugu orain, 9.34 irudiaren bidez: | A continuación explicamos detalladamente la señal de activación de un inyector-bomba electromagnético a través de la figura 9.34: |
Materiala: Motorraren sistema osagarriak |
|
Ponpa-injektorerako balbula (balbula piezoelektrikoa) | Válvula para inyector-bomba (válvula piezoeléctrica) |
Materiala: Motorraren sistema osagarriak |
|
Antonioren ibilgailuak ponpa-injektorearen sistema piezoelektrikoa da. | El vehículo de Antonio posee un sistema de inyector-bomba piezoeléctrico. |
Materiala: Motorraren sistema osagarriak |
|
Bestalde, injekzio-presio maximoaren igoerak lagundu egiten du errekuntza hobetzen erregimen altuan. Ponpa-injektore berri honen emaitza: hobeto eratzen da nahastea, errendimendu hobea ematen du motorrak, eta zarata txikiagoa sortzen du. | Por otro lado, con el aumento de la presión máxima de inyecciones se obtiene una mejor combustión a alto régimen.El resultado de este nuevo inyector-bomba es una mejora en la formación de la mezcla, mayor rendimiento del motor y una reducción de las emisiones sonoras. |
Materiala: Motorraren sistema osagarriak |
Elhuyar hiztegia |
ZTH hiztegia |
EGAmaster |
EHU terminologia |
Trengintza hiztegia |
Danobat hiztegia |
Zurgintza hiztegia |
Automobilgintza hiztegia |
Laneki hiztegia |
Wikipedia |
Elhuyarren itzultzaile automatikoa |
Batua.eus euskarazko itzultzailea |
Eusko Jaurlaritzaren itzultzaile automatikoa |