pizgarri-bidaia Bilatu pizgarri-bidaia testuinguru gehiagotan

1
pizgarri-bidaia > viaje de incentivo (3 testuinguru)
eu testuak es testuak
Modalitate honen barruan, azpiproduktu hauek daude: enpresa- eta negozio-turismoa; kongresu, konbentzio eta azoketako turismoa; pizgarri-bidaiak; eta familiarizazio-bidaiak. Dentro de esta modalidad encontramos los siguientes subproductos: turismo de empresa y de negocios, turismo de congresos, convenciones y ferias, viajes de incentivo y viajes de familiarización.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Batzuetan, pizgarri-bidaiaren helburua da langileak lan-giroaren aldean ezberdina den ingurune batean egotea, giro lasaian, dibertituz eta talde-lanean, gero eguneroko lanean oso erabilgarriak izango diren harremanak eta jokabideak indartzeko. En algunas ocasiones, el viaje de incentivos persigue incluso que sus empleados se encuentren en un entorno diferente al del trabajo, en un clima distendido, realizando actividades de diversión y trabajo en equipo, de modo que se potencien unas relaciones y comportamientos que resultarán muy útiles en el trabajo diario.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Pizgarri-bidaiak enpresek eskaintzen dizkiete langile eta bezeroei, haien jarduera handia saritzeko. Los viajes de incentivo son ofrecidos por las empresas a sus empleados y clientes con la finalidad de premiarlos por su intensa actividad.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura