pilota Bilatu pilota testuinguru gehiagotan

1
pilota > pelota (33 testuinguru)
eu testuak es testuak
Mugikorrak, musika-kaxak, txintxarriak, hainbat koloretako uztaiak, kolore-blokeak, ahokatzeko uztaiak, pilotak, panpinak, kosk egitekoak, taka-takak, jardueren gimnasioa. Móviles, cajas de música, sonajeros, anillas de varios colores, bloques de colores, aros para encajar, pelotas, muñecos, mordedores, correpasillos, gimnasio de actividades.

Materiala: Jolasaren metodologia

Pilota jasotzen duenak itsasontziak daramanaren silabaz edo letraz hasten den hitzarekin erantzun behar du (esate baterako, kasu honetan, sagarrak), eta pilota beste haur bati pasatuko dio, eta haur guztiak jolastuko dira, bata bestearen ondoren. El que recibe la pelota ha de responder con una palabra que comience por la sí­laba o letra de la que el barco está lleno (por ejemplo, en este caso peras) y pasa la pelota a otro niño, y así­ sucesivamente.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Jarri ping-pongeko pilota bat mahai luzanga bateko toki jakin batean. Colocar una pelota de ping-pong en un lugar determinado de una mesa alargada.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Bi jokalariko pilota-partida ere antola daiteke, etab. También se puede realizar un partido de pelota con dos jugadores, etc.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

hezitzaileak nota altu bat jotzen duenean, pilota goitik pasatu behar dio haur batek besteari; nota baxua jotzen duenean, behetik pasatu behar dio. si la educadora o educador toca una nota aguda, los niños se han de pasar la pelota por lo alto; si es una nota grave, por abajo.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

lasterketak pilotekin, jokoak uztaiekin, erreleboak, etab. carreras con pelotas, juegos con aros, relevos, etc.

Materiala: Jolasaren metodologia

Agindu errazak ere eman diezazkiokegu: "hartu pilota" edo "zoaz eta ekarri edalontzia". También se le puede mandar órdenes sencillas como "coge la pelota" o "ve a buscar el vaso".

Materiala: Autonomia pertsonala eta osasuna

Haur horrek jostailu bat hartzen duenean, horrek hasieran ez du beste edozein haurrentzat izan dezakeen zentzurik, eta erakutsi egin behar zaizkio haren ezaugarriak. Adibidez, pilota bat ematen bazaio, haurrak ez du botako, galtzeko beldurrez. Cuando este pequeño coge un juguete, éste no tiene en principio el sentido que pueda tener para cualquier otro niño, sino que hay que enseñarle sus caracterí­sticas, por ejemplo, si se les da una pelota el pequeño evitará lanzarla por miedo a perderla.

Materiala: Jolasaren metodologia

pilota bat, eta xilofono bat edo flauta bat. Una pelota y un xilófono o una flauta.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Haurrak binaka jarriko dira, aurrez aurre eserita; bikote bakoitzak pilota bat izango du, eta hezitzaileak kontsigna hau emango die: Los niños se sitúan de dos en dos, sentados de frente. cada pareja tiene una pelota y la educadora o educador da la siguiente consigna:

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa