kontaktore nagusi Bilatu kontaktore nagusi testuinguru gehiagotan
kontaktore nagusi > contactor principal (6 testuinguru)
eu testuak | es testuak |
Potentzia-zirkuituan, motorra kontaktore nagusiaren bidez (KM1) elikatuta dagoenean, elektrobalaztaren elektroiman-sistema ere elikatuta dago. | En el circuito de fuerza, cuando el motor está alimentado mediante el contactor principal (KM1), también lo está el sistema de electroimanes del electrofreno. |
Materiala: Automatismoak |
|
Kontaktore nagusien eta seinalizazio-elementuen harilak kudeatzeko erabiltzen dira. | Permiten gestionar las bobinas de los contactores principales y elementos de señalización. |
Materiala: Automatismoak |
|
Kontaktore nagusien egoera ezagutzeko erabiltzen dira. | Se utilizan para conocer el estado de los contactores principales. |
Materiala: Automatismoak |
|
Makina gobernatzen duten kontaktore nagusietako bakoitzaren kontaktu itxi bat seriean konektatuz osatzen da itzulera-begizta. | El bucle de retorno se establece, conectado en serie un contacto cerrado de cada uno de los contactores principales que gestionan la máquina. |
Materiala: Automatismoak |
|
d.Kontaktore nagusien egoera ezagutzeko. | d.Conocer el estado de los contactores principales. |
Materiala: Automatismoak |
|
Halako kontaktuen sinboloa lehenago adierazitakoa bada ere, bobinari esleitutako identifikatzailea KM (kontaktore nagusia) da, edo KA (kontaktore laguntzailea). | Si bien el símbolo de dichos contactos es el representado anteriormente, el identificador asignado a la bobina es KM (contactor principal) o KA (contactor auxiliar). |
Materiala: Automatismoak |
Elhuyar hiztegia |
ZTH hiztegia |
EGAmaster |
EHU terminologia |
Trengintza hiztegia |
Danobat hiztegia |
Zurgintza hiztegia |
Automobilgintza hiztegia |
Laneki hiztegia |
Wikipedia |
Elhuyarren itzultzaile automatikoa |
Batua.eus euskarazko itzultzailea |
Eusko Jaurlaritzaren itzultzaile automatikoa |