karbono monoxido Bilatu karbono monoxido testuinguru gehiagotan

1
karbono monoxido > monóxido de carbono (7 testuinguru)
eu testuak es testuak
Karbono monoxidoa Monóxido de carbono

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Dioxido nitrikoak (NO2) kedar-partikulako Karbonoarekin (C) erreakzionatzen du, eta karbono monoxidoa (CO) eta nitrogeno monoxidoa (NO) sortzen. El dióxido ní­trico (NO2) reacciona con el carbono (C) de la partí­cula de hollí­n, generándose monóxido de carbono (CO) y monóxido de nitrógeno (NO).

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Karbono monoxidoa (CO) eta nitrogeno monoxidoa (NO) oxigenoarekin (O2) konbinatzen dira eta dioxido nitrikoa (NO2) eta karbono dioxidoa (CO2) sortzen dituzte. El monóxido de carbono (CO) y el monóxido de nitrógeno (NO) se combinan con el oxí­geno (O2), produciendo dióxido ní­trico (NO2) y dióxido de carbono (CO2).

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Zenbat eta txikiagoa erregai baten karbono-edukia, orduan eta txikiagoak karbonoarekin lotutako emisioak ere (karbono dioxidoarenak, erregai baten karbono-edukia, orduan eta txikiagoak karbonoarekin lotutako emisioak ere (karbono" target="_blank">erregai baten karbono-edukia, orduan eta txikiagoak karbonoarekin lotutako emisioak ere (karbono monoxidoarenak, hidrokarburoenak eta kedar-partikulenak). Cuanto más bajo es el contenido de carbono de un energético, tanto más bajas son a su vez sus emisiones derivadas del es el contenido de carbono" target="_blank">es el contenido de carbono, tales como el dióxido de es el contenido de carbono" target="_blank">es el contenido de carbono, monóxido de es el contenido de carbono" target="_blank">es el contenido de carbono, los hidrocarburos y las partí­culas de hollí­n.

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Mugatua izan behar du birzirkulatzen duten ihes-gasen kantitateak, ez areagotzeko hidrokarburoen (HC), karbono monoxidoaren (CO) eta kedar-partikulen emisioak, edo motorra ez hondatzeko. La cantidad de gases de escape a recircular debe estar limitada para no incrementar la emisión de hidrocarburos (HC), de monóxido de carbono (CO), de partí­culas de hollí­n o generar un fallo en el motor.

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Beraz, hidrokarburo guztia birkonbinatzeko adina oxigeno ez dagoenez, nahastearen portzentaje bat ez da erabat erretzen; hori dela eta, nahasteak berez duen karbono dioxidoaz gain, hidrokarburo guztia birkonbinatzeko adina oxigeno ez dagoenez, nahastearen portzentaje bat ez da erabat erretzen; hori dela eta, nahasteak berez duen karbono" target="_blank">hidrokarburo guztia birkonbinatzeko adina oxigeno ez dagoenez, nahastearen portzentaje bat ez da erabat erretzen; hori dela eta, nahasteak berez duen karbono monoxidoa ere (CO) sortzen da. En esta situación, al no haber oxí­geno suficiente para la recombinación de todo el hidrocarburo, un porcentaje de la mezcla no se quema de forma completa por lo que, aparte del dióxido de carbono natural de la mezcla, también aparece monóxido de situación, al no haber oxí­geno suficiente para la recombinación de todo el hidrocarburo, un porcentaje de la mezcla no se quema de forma completa por lo que, aparte del dióxido de carbono" target="_blank">situación, al no haber oxí­geno suficiente para la recombinación de todo el hidrocarburo, un porcentaje de la mezcla no se quema de forma completa por lo que, aparte del dióxido de carbono (CO).

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

• Karbono monoxidoa (CO). • Monóxido de carbono (CO).

Materiala: Motorraren sistema osagarriak