jostailu beliko

1
jostailu beliko > juguete bélico (20 testuinguru)
eu testuak es testuak
Hori ikusita, kontuan hartu behar dugu ez dela gauza bera hatza edo horretarako asmatutako objektuak erabiltzea eta jostailu belikoak erabiltzea; izan ere, jostailu horien bitartez helduak legitimatu egiten du horrelakoak erabiltzea; horiek erosten eta eskaintzen dituenean, haiekin jolastea egokia dela ari dira erakusten umeari. Ante estos hechos se ha de tener en cuenta que no es lo mismo utilizar el dedo u objetos inventados a tal fin, que utilizar juguetes bélicos, ya que a través de ellos se está legitimando de forma adulta su utilización, al adquirirlos y ofrecerlos se le está mostrando que parece adecuado que juegue con ellos.

Materiala: Jolasaren metodologia

Jostailu belikoak zenbateraino iragartzen diren. Grado de difusión de juguetes bélicos.

Materiala: Jolasaren metodologia

Puntu hau bukatzeko esan dezakegu gaurko hezkuntza-sistemaren bidez ahalegin handia ari garela egiten jolas bortitza eta jostailu belikoak ezabatzeko. Se puede concluir este punto aludiendo al gran esfuerzo que se está realizando para erradicar el juego violento y los juguetes bélicos a través del actual sistema educativo.

Materiala: Jolasaren metodologia

Gainera, pentsatu behar dugu haurraren eskuetan jostailu belikoa izateak ez ote duen agresibitatea eta indarkeria bultzatzen, sortzen eta estereotipatzen, jarduera ludiko horietako jokabide tipikoak indartzen dituzten tresnak edo lanabesak erabili ahal izatean. Cabría además preguntarse si se corre el riesgo de que un juguete bélico en manos del pequeño favorezca, cree y estereotipe la agresividad y la violencia al poder utilizar herramientas o útiles que refuercen conductas tí­picas de estas actividades lúdicas.

Materiala: Jolasaren metodologia

"Jostailu belikoekin jolasteak jokabide bortitza legitimatzen du eta onargarri egiten du. "Jugar con juguetes bélicos legitima la conducta violenta y la hace aceptable.

Materiala: Jolasaren metodologia

Jostailu belikoa eta indarkeriari buruzko balioak eta estereotipoak sortzea El juguete bélico y la formación de valores y estereotipos de violencia

Materiala: Jolasaren metodologia

Pentsa dezakegu jostailu-motak balio jakin batzuk eskuratzen eta indartzen ez ote duen laguntzen, eta ez ote dagoen arriskurik haurraren eskuetan jostailu belikoa izateak agresibitatea eta indarkeria bultzatu, sortu eta estereotipatzeko, jarduera ludiko horietako jokabide tipikoak indartzeko tresnak edo lanabesak erabili ahal izatean. Cabría a tal fin argumentar si el tipo de juguete condiciona la adquisición y refuerzo de determinados valores, y preguntarse si se corre el riesgo de que un juguete bélico en manos del pequeño favorezca, cree y estereotipe la agresividad y la violencia, al poder utilizar herramientas o útiles que refuerzan conductas tí­picas de estas actividades lúdicas.

Materiala: Jolasaren metodologia

Jostailu belikoa indarkeria eta agresibitatea bideratzeko tresna gisa El juguete bélico como canalizador de la violencia y la agresividad

Materiala: Jolasaren metodologia

Zenbait argudio zientifikok eta uste zabalduk defendatzen dute jolas eta jostailu belikoek indarkeria eta agresibitatea bideratzeko balio dutela eta barne-energia horri ihesbide eraginkorra eskaintzen diotela, oldarkortasun naturala askatzeko katarsia, alegia. Existen argumentos cientí­ficos y creencias populares que defienden la idea de que el juego y el juguete bélico canalizan la violencia y agresividad y proporcionan una eficaz válvula de escape a esta energía interior, sirviendo de catarsis para librarles de la agresividad natural.

Materiala: Jolasaren metodologia

> Ea benetan hain bistakoa ote den, jolas bortitz horrek eta jostailu belikoak erabiltzeak, beti eta modu unibokoan, haurren agresibitatea ezabatzen duela. I Si realmente es tan evidente que siempre y de forma uní­voca este juego violento y la utilización para ejercerlo de juguetes bélicos, elimina la agresividad en los niños.

Materiala: Jolasaren metodologia